Deltawerkenquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik waag het te betwijfelen:
• Je ouders in een bejaarden tehuis stoppen
• Met je partner het aantal sneetjes brood afrekenen
• Tijdens gelegenheden alleen maar staan en drinken
• Tijdens gelegenheden worder er alleen maar hapjes gegeten. Pak een willekeurig product en meng het met mayonaise en het is ineens een salade voor op de cracker.
• Tijdens een bruiloft precies moeten weten hoeveel man er komen.
• Komt het vriendje van je zoon spelen moet hij stipt om 18:15 weg want "jullie gaan eten".
• Mannen zijn verworden tot slaafse entiteiten van de vrouw. (Homer Simpson-syndroom)
• In het verkeer kijken alsof een ander altijd iets fouts doet.
• Hollandse gerechten? Hutspot, stamppot, poffertjes, haring, stroopwafels. Ik denk dat landen als Madagascar en Litouwen beter scoren.²
Dus het is gewoon een oorlogsverklaring?quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas zit er wel degelijk wat in. Overigens praat @:Zefi sowieso nooit onzin. Het Westen betaald een prijs voor hun inmening en bloedvergieten in die landen. Zo blijkt ook. In die landen zijn ze verantwoordelijk voor miljoenen doden. Omdat het ver van je bed is staat dat minder tot de verbeelding dan bv aanslagen met een handjevol aanslagen hier.²
Ik moet hier een lijn trekken. Iedereen die met mij een serieus gesprek wil aangaan zou ik vriendelijk doch dringend willen vragen dat met respect te doen. Ik laat deze nu daarom aan mij voorbij gaan en de enige die je kunt verwijten is jezelf.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:38 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wat ben je ook een kneus hè. Dit is de 2e keer dat je dit spelletje speelt. Maar goed ik zal hem nog 1 keer meespelen.
Ik vond je nederwiet beter.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Deltawerken
Koninginnedag
Sierteelt
Ajax vs Feijenoord
Keuze zat iddquote:
Mooie manier om de vraag te ontwijken. Hij stelde hem de eerste paar keren toch normaal?quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet hier een lijn trekken. Iedereen die met mij een serieus gesprek wil aangaan zou ik vriendelijk doch dringend willen vragen dat met respect te doen. Ik laat deze nu daarom aan mij voorbij gaan en de enige die je kunt verwijten is jezelf.
Leer er van.²
Het is een constatering. Waardeoordeel laat ik aan jou.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus het is gewoon een oorlogsverklaring?
Ik had ook wel graag een antwoord op die vraag. Durf je 'm te geven?quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet hier een lijn trekken. Iedereen die met mij een serieus gesprek wil aangaan zou ik vriendelijk doch dringend willen vragen dat met respect te doen. Ik laat deze nu daarom aan mij voorbij gaan en de enige die je kunt verwijten is jezelf.
Leer er van.²
als een moslimjongen ondanks deze "opleiding" toch besluit dat jij een andere jongen leuk vindt en besluit een (sexuele) relatie daarmee aan te gaan? Wat dan?quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leer er van.²
Je zegt dat wat "de moslims" nu doen in het westen een reden heeft en dat die reden legitiem is, dat is gewoon een dreigement en gezien het verleden (kort en lang) moeten we dat serieus nemen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een constatering. Waardeoordeel laat ik aan jou.²
Ik was bezig een mooie stash kibbeling gade te slaan. Sommige dingen ontgaan me.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mooie manier om de vraag te ontwijken. Hij stelde hem de eerste paar keren toch normaal?
Dat is een waardeoordeel die voor jouw rekening is. Ik ben altijd tegen geweld en onschuldige slachtoffers, waar dan ook. Daarom veroordeel ik het het voornamelijk in de landen van herkomst, omdat dat als mogelijke trigger wordt gezien. Het is echt geen algebra.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zegt dat wat "de moslims" nu doen in het westen een reden heeft en dat die reden legitiem is, dat is gewoon een dreigement en gezien het verleden (kort en lang) moeten we dat serieus nemen.
Je Taqqiya maakt weer overuren.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een waardeoordeel die voor jouw rekening is. Ik ben altijd tegen geweld en onschuldige slachtoffers, waar dan ook. Daarom veroordeel ik het het voornamelijk in de landen van herkomst, omdat dat als mogelijke trigger wordt gezien. Het is echt geen algebra.
En je "de Moslims" klopt helemaal niet. Ik verwijs steevast naar de verwarden.²
Geen woorden gebruiken waarvan je niet weet wat ze betekenen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je Taqqiya maakt weer overuren.
Dr is maar een reden en dat is omdat dr religie op nummer 1 staat en ze een afkeer hebben van alles wat niet-moslim is. Naast dat ze natuurlijk geestesziek zijn, maar dat zijn alle gelovigen die steun nodig hebben in het leven van een fictief godje.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas zit er wel degelijk wat in. Overigens praat @:Zefi sowieso nooit onzin. Het Westen betaald een prijs voor hun inmening en bloedvergieten in die landen. Zo blijkt ook. In die landen zijn ze verantwoordelijk voor miljoenen doden. Omdat het ver van je bed is staat dat minder tot de verbeelding dan bv aanslagen met een handjevol aanslagen hier.²
Naïef? Ik heb er praktijkervaring mee.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Doe toch eens niet zo hopeloos naïef. Die terrorist heeft z'n islamofascistische ideeën echt niet van een vreemde. Om zo te radicaliseren is een jarenlange hersenspoeling noodzakelijk en dat begint gewoon thuis.
Als z'n familie er zo op gebrand was hem niet te laten "radicaliseren", hadden ze hem niet met de islam moeten besmetten. Simpel.
Heb jij je wel eens laten onderzoeken bij een psychiater?quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik was bezig een mooie stash kibbeling gade te slaan. Sommige dingen ontgaan me.
Ik heb hem in ieder geval een kans gegeven. Redelijkheid moet hier wel erg van een kant komen. Ik moet hier een lijn trekken. Vandaag plassen jullie over me heen en morgen masseren jullie me met kunstmest. Ik pas daarvoor.²
Als het klopt wat ik zeg kun je de problemen makkelijker oplossen dan als we uitgaan van jouw verhaal.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:54 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dr is maar een reden en dat is omdat dr religie op nummer 1 staat en ze een afkeer hebben van alles wat niet-moslim is.
Eigenlijk niet. Maar een goede vriend van me is psycholoog en die gaf aan dat ze als resultaat voor hun behandelingen mijn gedrag, omgang en intelligentie als doel wordt nagestreven. Mooi compliment.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:55 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Heb jij je wel eens laten onderzoeken bij een psychiater?
Ik weet prima wat het betekent, voornamelijk dat je hier nu ook weer over gaat liegen, want Taqqiyaquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:51 schreef Killumination het volgende:
[..]
Geen woorden gebruiken waarvan je niet weet wat ze betekenen.
Verwarden die aanvallen met de kreet "allah/god is groot" zijn volgens jou dus geen mensen die een geloof aanhangen?quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
En je "de Moslims" klopt helemaal niet. Ik verwijs steevast naar de verwarden.
Je bewijst alleen maar meer dat je geen flauw hebt waar je het over hebt. Teleurstellend.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet prima wat het betekent, voornamelijk dat je hier nu ook weer over gaat liegen, want Taqqiya.
Ze zijn zoveel meer dan dat, ze zijn:quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:08 schreef torentje het volgende:
[..]
Verwarden die aanvallen met de kreet "allah/god is groot" zijn volgens jou dus geen mensen die een geloof aanhangen?
Nope, en al zou het wel zo zijn, lekker belangrijk, liegen om de islam te bevorderen is gewoon met de paplepel ingegoten, voor bewijs kan je hier oa jouw posts analyserenquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:11 schreef Killumination het volgende:
[..]
Je bewijst alleen maar meer dat je geen flauw hebt waar je het over hebt. Teleurstellend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |