abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:44:46 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055831
Er zit ook nooit een greintje oprechtheid bij he?

Er is echt geen Kaaskop, ongelovige hond, kafir in Nederland die ooit moeite heeft gehad met mensen uit andere landen die hierheen komen, weliswaar een voet in de eigen cultuur houden, maar zich verder wel aanpassen en aan de wet houden.

Waar deze vuige racistische nazibruinhemden wel een probleem mee hebben zijn de mensen die andere mensen doodsteken op straat EN mensen die dat soort daden proberen te verdedigen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:47:00 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055843
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:44 schreef Killumination het volgende:

[..]
Maar zeg dan ook meteen dat je lukraak met wat termen strooit zonder te weten waar het op neerkomt dan bespaar je ons allemaal tijd.

Je weet niet hoe kanker werkt, maar weet je ook dat jouw opvattingen een kanker vormen voor een tolerante samenleving, net zoals de ellendelingen van de moslim extremisten.
Als moslims nou gewoon geen willekeurige mensen op straat omleggen bespaart het ons allemaal nog veel meer tijd.

Als moslims geen mensen op bruggen doodsteken hoor je mij geen "extremistische" opmerkingen maken, dit is het gebruikelijke de zaak omdraaien en doen alsof die arme moordende moslimpjes weer eens het slachtoffer zijn.

Ziekelijk hoe dit werkelijk bij elke aanslag weer zo gaat hier.
Get woke, go broke!
pi_215055849
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:24 schreef Zefi het volgende:

[..]
Totaal niet. Ik had het over dat moslims niet gevraagd hebben om die oorlogen waarbij miljoenen burgerslachtoffers zijn gevallen, miljoenen op de vlucht zijn geslagen en hun landen in puin zijn achtergelaten. Jij reageert daarop met: "de islam is immers verspreid met het zwaard, Mohamed was dan ook een legerleider en zoals we weten is Jihad, (oorlogsvoering) zelfs een verplichting voor moslims." ??? Dat vormt in verste verte geen antwoord op wat ik daar stelde. Het is eerder een stokpaardje die je tevoorschijn haalt.

Natuurlijk hebben moslims geen "zin" in oorlog, net als de meeste mensen in de wereld. Wat voor rare beeld heb jij van moslims? Heb jij ook "zin" in oorlog, omdat het westen constant, al eeuwenlang, van de ene oorlog in de andere rolt en de grootste militair-industrieel complex heeft? Als ik daaruit de conclusie zou trekken dat alle Nederlanders "zin" in oorlog hebben dan is dat gewoon achterlijk. En dat is precies wat jij doet. Je trekt daarbij ook nog eens een vers uit context.
Hmm, nee. Wat ik stelde haakt precies in op wat jij zelf zegt.

Je wilt met de vinger wijzen naar het Westen, waarbij je het beeld wilt schetsen of moslims de slachtoffers zijn, maar dit is niet waar. Islamtische landen hebben er zelf een potje van gemaakt met dictators, onderdrukkende regimes en natuurlijk de talloze terreurorganisaties die zelfs in het Westen voor veel slachtoffers hebben gezorgd.

In zulke gevallen kan er wel eens worden teruggeslagen. De situatie in Israël is daar ook weer een uitstekend voorbeeld van waarbij het zichtbaar is dat Islamisten beginnen en zodra er wordt teruggeslagen begint het jammeren en weet men zichzelf meteen de rol van slachtoffer aan te meten. Dit is simpelweg niet hoe de wereld werkt.

Dat brengt ons bij het punt dat ik maakte: oorlogsvoering is wel degelijk iets dat een onderdeel is van de Islamtische culturen, ik verwees daarbij ook naar het concept van Jihad. Oorlogsvoering is waar de vermeende profeet Mohammed aan deed en vormt daarmee een onderdeel van wat de Islam is. Ten slotte trek ik geen vers uit de context, ik laat zien waar deze voor staat.

Wat dacht je hiervan: Islamtische landen zouden eerst eens moeten beginnen met een flinke hervorming, het stoppen van het opdringen van Islam bij mensen, het stoppen van het willen veroveren van nieuwe gebieden en verspreiden van de Islam en tevens het stoppen met het bedrijven van Islamtische terrorisme.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215055897
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:40 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Je bent gewoon een kneusje joh, zeikt elke dag over omvolking, ondertussen draag je zelf bij aan omvolking met je Turkse vrouw. Je zou niet meer op ons reageren toch, wat bedel je dan nog om onze aandacht, opflikkeren.
Je stelt mij toch een directe vraag? En daar gaf ik direct antwoord op.

Er is niks mis met een immigrant die daadwerkelijk intelligent, hoogopgeleid, niet religieus en welwillend is om te integreren in de Nederlandse maatschappij. Daar hoeven onze grenzen niet voor dicht.

Een groot contrast met de gemiddelde terrorisme-goedprater. Maar over een ding heb je gelijk, discussiëren heeft inderdaad geen zin. Nog nooit heeft iemand in een discussie gezegd 'aah ja, nu snap ik het. Je hebt helemaal gelijk. Het ligt weeldegelijk aan mijzelf en anderen zoals ik.'

Dus waarom doen we dit in godsnaam nog? Juist, in godsnaam dus.
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:52:32 #280
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215055899
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik waag het te betwijfelen:

• Je ouders in een bejaarden tehuis stoppen
• Met je partner het aantal sneetjes brood afrekenen
• Tijdens gelegenheden alleen maar staan en drinken
• Tijdens gelegenheden worder er alleen maar hapjes gegeten. Pak een willekeurig product en meng het met mayonaise en het is ineens een salade voor op de cracker. :')
• Tijdens een bruiloft precies moeten weten hoeveel man er komen.
• Komt het vriendje van je zoon spelen moet hij stipt om 18:15 weg want "jullie gaan eten".
• Mannen zijn verworden tot slaafse entiteiten van de vrouw. (Homer Simpson-syndroom)
• In het verkeer kijken alsof een ander altijd iets fouts doet. :')
• Hollandse gerechten? Hutspot, stamppot, poffertjes, haring, stroopwafels. Ik denk dat landen als Madagascar en Litouwen beter scoren. :')

:{²
Uit een 'goede kop' komen niet dit soort stompzinnige vooroordelen.
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:56:31 #281
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215055913
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:40 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Je bent gewoon een kneusje joh, zeikt elke dag over omvolking, ondertussen draag je zelf bij aan omvolking met je Turkse vrouw. Je zou niet meer op ons reageren toch, wat bedel je dan nog om onze aandacht, opflikkeren.
Dit vind ik wel erg grof.
pi_215055927
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Als moslims nou gewoon geen willekeurige mensen op straat omleggen bespaart het ons allemaal nog veel meer tijd.

Als moslims geen mensen op bruggen doodsteken hoor je mij geen "extremistische" opmerkingen maken, dit is het gebruikelijke de zaak omdraaien en doen alsof die arme moordende moslimpjes weer eens het slachtoffer zijn.

Ziekelijk hoe dit werkelijk bij elke aanslag weer zo gaat hier.
Ik had het niet meer eens met je kunnen zijn, saillant detail ik moet vrezen voor figuren zoals Ayoub M en Tarrant.
pi_215055945
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:44 schreef HeatWave het volgende:
Er zit ook nooit een greintje oprechtheid bij he?

Er is echt geen Kaaskop, ongelovige hond, kafir in Nederland die ooit moeite heeft gehad met mensen uit andere landen die hierheen komen, weliswaar een voet in de eigen cultuur houden, maar zich verder wel aanpassen en aan de wet houden.

Waar deze vuige racistische nazibruinhemden wel een probleem mee hebben zijn de mensen die andere mensen doodsteken op straat EN mensen die dat soort daden proberen te verdedigen.
Nederlanders kunnen en zijn ongekend genereus en vastvrij, ik heb met mijn eigen ogen mogen zien ervaren hoe gastvrij vooral de vorige generaties is geweest met het opvangen van vluchtelingen en asielzoekers. Dat neemt niet weg dat er een algemene kanker is wat vreet aan de tolerantie van zowel de moslims als de niet-moslims en vooral daarvoor behoed moet worden en aandacht gevestigd moet worden.
pi_215055969
Verdachte Ayoub M., die toesloeg in Rotterdam, stak eerder zijn eigen moeder

https://www.ad.nl/binnenl(...)gen-moeder~aa57ce81/
  zaterdag 21 september 2024 @ 19:06:45 #285
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215055978
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 19:04 schreef Zipportal het volgende:
Verdachte Ayoub M., die toesloeg in Rotterdam, stak eerder zijn eigen moeder

https://www.ad.nl/binnenl(...)gen-moeder~aa57ce81/
Tot zover zijn door Islam gedreven gedrag. :') Deze man was verward. Eens te meer weer duidelijk. Maar dat riep ik meteen al. :D

quote:
Zo'n 2,5 jaar geleden viel M. zijn moeder aan in Nijkerk. De vrouw liep bij de steekpartij forse verwondingen op aan haar handen en haar hals. Enkele dagen eerder had M. zich al op gewelddadige wijze tegen een boa verzet en de binnenkant van een Arnhemse politiecel gesloopt.

M. werd schuldig bevonden en kreeg tbs met voorwaarden. Bij zo'n maatregel volgt geen gedwongen opname in een kliniek, maar moet een veroordeelde zich wel aan strenge voorwaarden houden. Het kan dan gaan om bijvoorbeeld het gebruiken van medicijnen, of het volgen van een behandeling voor problemen.
TBSje aaan zijn body. Sorry mensen, mijn vermoeden klopte perfect. :)

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215055981
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:
* BansheeBoy lijkt te bemerken dat er geen behoefte is aan een opsomming van positieve punten van Nederland.

Doet me denken aan een bepaald geloof
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 21 september 2024 @ 19:12:46 #287
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215056028
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 19:01 schreef Killumination het volgende:

[..]
Nederlanders kunnen en zijn ongekend genereus en vastvrij, ik heb met mijn eigen ogen mogen zien ervaren hoe gastvrij vooral de vorige generaties is geweest met het opvangen van vluchtelingen en asielzoekers. Dat neemt niet weg dat er een algemene kanker is wat vreet aan de tolerantie van zowel de moslims als de niet-moslims en vooral daarvoor behoed moet worden en aandacht gevestigd moet worden.
Ja, het is alleen zo jammer dat Nederland dat al jaren doet. Overal proberen "we" het de moslim naar de zin te maken, Halalvoer in kantines, gebedsruimtes overal, kritiek op een hoofddoek is meteen een cancelling etc etc.

Alleen komt er vanuit de islam kant geen enkele toenaderingspoging, sterker, het is nooit goed genoeg, de hoofddoek moet en zal bij de politie, openbare scholen moeten een gebedsruimte, de boerka moet en zal doorgedramd worden. In veel moskeeën wordt nog steeds anti-westers gepreekt etc etc.

En dan buiten dat alles altijd maar van 1 kant moet komen worden ook er nog eens mensen op straat vermoord in de naam van de islam.

Waarom denk je dat mensen er steeds meer en meer tegen zijn eigenlijk? Waarom zouden mensen na decennia alleen maar negatief en ellende nog positief zijn?

Alleen omdat het anders zielig is voor moslims om dat te horen? Zie boven, dat maken ze er zelf naar hoor.
Get woke, go broke!
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 19:44:07 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215056226
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Tot zover zijn door Islam gedreven gedrag. :') Deze man was verward. Eens te meer weer duidelijk. Maar dat riep ik meteen al. :D
[..]

Ik zie niet hoe het een het ander uitsluit hier eigenlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215056344
Waarom kon die gozer überhaupt nog vrij rondlopen? Ik las in een nieuwsbericht dat een rechter hem “met pijn in het hart” gevangenisstraf had gegeven n.a.v. andere incidenten. Pijn in het hart, hoezo?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215056379
Wel apart hoe deze aanslag eigenlijk redelijk uit het nieuws is gebleven, en ook al weer snel vergeten is. Alsof die politieagent van South Park erbij staat: move along everyone, nothing to see here!
  zaterdag 21 september 2024 @ 20:05:32 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215056413
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 20:02 schreef DrDentz het volgende:
Wel apart hoe deze aanslag eigenlijk redelijk uit het nieuws is gebleven, en ook al weer snel vergeten is. Alsof die politieagent van South Park erbij staat: move along everyone, nothing to see here!
Het zal wel weer een conspiracy genoemd worden, maar dat zie je overal in het westen. Mocht het een keer andersom zijn zie je wekenlang experts aan het woord bij de Npo etc. Nu is het "Wilders in de kaart spelen".
Get woke, go broke!
pi_215056428
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 20:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het zal wel weer een conspiracy genoemd worden, maar dat zie je overal in het westen. Mocht het een keer andersom zijn zie je wekenlang experts aan het woord bij de Npo etc. Nu is het "Wilders in de kaart spelen".
Ja dan krijg je allemaal linke kunstenaars en zangers die er liedjes over maken of muurschilderingen.
pi_215056440
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 september 2024 19:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, het is alleen zo jammer dat Nederland dat al jaren doet. Overal proberen "we" het de moslim naar de zin te maken, Halalvoer in kantines, gebedsruimtes overal, kritiek op een hoofddoek is meteen een cancelling etc etc.

Alleen komt er vanuit de islam kant geen enkele toenaderingspoging, sterker, het is nooit goed genoeg, de hoofddoek moet en zal bij de politie, openbare scholen moeten een gebedsruimte, de boerka moet en zal doorgedramd worden. In veel moskeeën wordt nog steeds anti-westers gepreekt etc etc.

En dan buiten dat alles altijd maar van 1 kant moet komen worden ook er nog eens mensen op straat vermoord in de naam van de islam.

Waarom denk je dat mensen er steeds meer en meer tegen zijn eigenlijk? Waarom zouden mensen na decennia alleen maar negatief en ellende nog positief zijn?

Alleen omdat het anders zielig is voor moslims om dat te horen? Zie boven, dat maken ze er zelf naar hoor.
Als de gehele samenleving in het teken van de Islam komt te staan en Sharia speelt een invloedrijke rol, dan is het genoeg hoor. Alle kleine gestes ziet men slechts een opstapje naar dit gewenste model van Islamtische dominantie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 21 september 2024 @ 20:08:29 #294
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215056448
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 20:07 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ja dan krijg je allemaal linke kunstenaars en zangers die er liedjes over maken of muurschilderingen.
En van die zielige reportages over hoe onveilig meisjes met een hoofddoek zich voelen in dit ranzig bruine land etc.
Get woke, go broke!
pi_215056465
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 20:07 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Correct. Deze rare Islamofilie in veel progressief liberale en progressief linkse kringen blijft dan ook een groot probleem.
pi_215056475
quote:

[..]
[..]

Goh, een aantal posts geleden opperde je nog dat het mss een lid van de politie was, een inside job van Israël....

_O-
pi_215056493
quote:

[..]
[..]

Onzin.
De moordenaar van Els Borst vermoordde eerst zijn zus, maar die moord wordt door de media steevast als politieke moord gezien.

Dus dan is dit ook gewoon een moslimterrorist. Een van de vele.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')