abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:16:03 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_215055621
Islamisten moeten gewoon hard optieften
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_215055666
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ze zijn zoveel meer dan dat, ze zijn:

• Zoon
• Mens
• Zoogdier
• Volwassen
• Nederlands staatsburger

Waarom spreken we ze dan net aan op hun geloof en later we de rest links liggen?

:{²
Och, dit riedeltje weer.

Omdat ze specifiek iets over hun geloof roepen alvorens tot hun daad over te gaan, heel misschien? Als ze bijvoorbeeld LANG LEVE DE KLASSE DER MAMMALIA!!!! zouden schreeuwen vlak voor ze het Reptielenhuis te Artis platbranden zouden we wel nader naar hun beleving ten aanzien van het zijn van een zoogdier gaan kijken.
pi_215055670
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:27 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Als je denkt dat jouw reactie normaal is, think again. Jij bent zelf radicaal. Net als Lemmeb.
Ik geef er geen fuck meer om wat radicalen van mij vinden. En het argument 'ja maar wat je zegt ben je zelf' is wel een beetje passé na groep 4.
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:21:16 #254
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215055674
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

Omdat ze specifiek iets over hun geloof roepen alvorens tot hun daad over te gaan, heel misschien? Als ze bijvoorbeeld LANG LEVE DE KLASSE DER MAMMALIA!!!! zouden schreeuwen vlak voor ze het Reptielenhuis te Artis platbranden zouden we wel nader naar hun beleving ten aanzien van het zijn van een zoogdier gaan kijken.
Wat ze roepen hoeft niet in overeenstemming te zijn met de overtuiging in het hart.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215055684
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:49 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die aanslag in Oostenrijk door die Tsjetsjeen die met zijn kalashnikov schietend door de straten liep, was dat ook een vergelding voor de bombardementen die Oostenrijk in het midden oosten heeft uitgevoerd? Oh wacht......Oostenrijk heeft nog nooit een land gebombeerd. Of die Marokkaan die in Turku in Finland 10 willekeurige vrouwen neerstak waarvan er twee het niet overleefden? Ook wraak voor Finse bombardementen. Oh wacht....

Verder zijn er aanslagen geweest in Denemarken, Noorwegen en Zweden, allemaal landen die nog nooit een vinger naar een islamitisch land hebben uitgestoken, maar blijf maar gewoon lekker volhouden dat het allemaal voortkomt uit wraak voor alle vreselijke bombardementen die al die landen hebben uitgevoerd op die zielige onschuldige moslims.
Je hebt je ‘punt’ zelf in je vorige post nog verduidelijkt waar je het had over dat ‘Duitsland en Frankrijk’ geen landen in het MO hebben gebombardeerd. Nu spring je naar Oostenrijk en Finland, waar het motief van de daders niet bekend is (de aanvaller in Finland heeft bijv. een bekentenis afgelegd, maar die zei niks over een motief). Bij veel aanslagen in Frankrijk, Duitsland, Engeland, enz. hebben de aanslagplegers in de door hen vrijgegeven video’s hun motief bekend gemaakt en het ging altijd om vergelding voor het bombarderen van burgers in moslimlanden. Dat kan je natuurlijk ontkennen en blijven dromen dat westerse regeringen niks verkeerd doen en schone handen hebben, maar dat is wel het motief dat de meeste aanslagplegers zelf geven.
pi_215055685
quote:
Waarom spreken we ze dan net aan op hun geloof en laten we de rest links liggen?
Mensen met een geloof zijn niet voor rede vatbaar. Moeten namelijk persé overal op de wereld plek hebben om kinderen te kunnen indoctrineren.
pi_215055686
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nope, en al zou het wel zo zijn, lekker belangrijk, liegen om de islam te bevorderen is gewoon met de paplepel ingegoten, voor bewijs kan je hier oa jouw posts analyseren :).
Krijg je er een erectie van door jezelf zo publiekelijk te vernederen door er compleet naast te zitten?

Maar goed misschien een spoedcursus islam for dummies dan.

Taqqiyah is enkel en alleen het verwerpen van het geloof in Allah ten gunste van een andere godsdienst wanneer er gevaar is op fysiek gemarteld te worden. Taqqiyah is niet liegen, dat is al-kazb. Taqqiyah wordt vandaag de dag alleen door een groep Sjieten omarmd en is sinds de 2e generatie Soennieten al verworpen. Gelet dat daarbij de radicale islam in haar meest extreme vorm; IS, in 4k beelden overal roept en verkondigd mensen te zullen onthoofden en vrouwen te zullen verkrachten.

Bonustip, mocht je de illusie willen wekken en doen alsof je enige kennis van de islam hebt verwijt dan nooit uitgerekend een Marokkaan ( soenniet ) van taqqiyah.
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:23:20 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055689
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wat ze roepen hoeft niet in overeenstemming te zijn met de overtuiging in het hart.

Dus als morgen iemand een moslim neersteekt en daarbij LEVE DE PVV!! roept, dan is het gewoon ook een verwarde man zonder politieke overtuigingen? Dan roept hier niemand dat extreem rechts schuldig is?

:).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215055690
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Vreemd, je lijkt al te weten wat ik denk. Waarom dan toch de vraag stellen? :?

Het is niet je beste dag vandaag! :D

Ik had dit gisteren in het Israël-Palestina-topic gedeeld, altijd fijn om hen op hun hypocrisie te wijzen, ik ben fier.

The Talmud further clarifies that stoning is to be carried out by throwing a homosexual off a high platform (Sanhedrin 45a). If this kills the homosexual, then all is good. But if the homosexual survives, he is to be pelted with stones until death.
https://muslimskeptic.com/2024/02/27/judaisms-homosexuality/
pi_215055694
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 september 2024 16:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mijn reactie vormt juist een uitstekende reactie op wat jij post.

Je probeert immers te beweren dat moslims geen zin zouden hebben in het voeren van oorlog, terwijl de geschiedenis en de heilige geschriften van de Islam juist het tegenovergestelde laten zien. Zelfs tegenwoordig zien we nog hoeveel oorlogszucht er binnen de Islam is. Kijk naar de situatie in het Midden-Oosten, Nigeria of India.

Het niet willen accepteren van de Islam of het weigeren van een ondergeschikte rol in de samenleving waarbij belasting moet worden betaald als moslims, is al een reden genoeg voor Jihad. Het is dus niet alleen de bereidheid voor oorlogsvoering maar ook de drang voor heerschappij en autoriteit die hieruit blijkt.
Totaal niet. Ik had het over dat moslims niet gevraagd hebben om die oorlogen waarbij miljoenen burgerslachtoffers zijn gevallen, miljoenen op de vlucht zijn geslagen en hun landen in puin zijn achtergelaten. Jij reageert daarop met: "de islam is immers verspreid met het zwaard, Mohamed was dan ook een legerleider en zoals we weten is Jihad, (oorlogsvoering) zelfs een verplichting voor moslims." ??? Dat vormt in verste verte geen antwoord op wat ik daar stelde. Het is eerder een stokpaardje die je tevoorschijn haalt.

Natuurlijk hebben moslims geen "zin" in oorlog, net als de meeste mensen in de wereld. Wat voor rare beeld heb jij van moslims? Heb jij ook "zin" in oorlog, omdat het westen constant, al eeuwenlang, van de ene oorlog in de andere rolt en de grootste militair-industrieel complex heeft? Als ik daaruit de conclusie zou trekken dat alle Nederlanders "zin" in oorlog hebben dan is dat gewoon achterlijk. En dat is precies wat jij doet. Je trekt daarbij ook nog eens een vers uit context.
pi_215055697
quote:

[..]
Ze zijn zoveel meer dan dat, ze zijn:

• Zoon
• Mens
• Zoogdier
• Volwassen
• Nederlands staatsburger

Waarom spreken we ze dan net aan op hun geloof en laten we de rest links liggen?

Waar wil jij ze dan op aanspreken? Op het feit dat ze een volwassen zoon / mens / staatsburger zijn? Zo van 'hey, doe eens niet mens zijn! Daar gaan andere mensen namelijk aan dood!'

Oh nee. Mensen gaan niet dood omdat iemand een zoon is of Nederlands staatsburger. Mensen gaan echter wel op grote schaal dood sinds de oprichting van de islam, omdat iemand een moslim is. Dus wat raar dat mensen de enige factor erbij halen die wél hun eigen schuld en verantwoordelijk is en hun gedrag verklaart, i.p.v simpelweg hun geslacht, leeftijd of andere zaken waar ze niks aan kunnen doen.

Gvd waarom gaan we nog in discussie met idioten met een IQ van 85. Dit heeft toch totaal geen zin.
pi_215055700
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:34 schreef sp3c het volgende:

[..]
Saudi Arabië deed ook mee aan Golfoorlog 1

En Iran en Irak hebben daarvoor een decennium gruwelijk oorlog met elkaar gevoerd

Eigenaardig dat dit niet tot radicalisatie heeft geleid

Zou het dan toch een religieus dingetje zijn?
In SA zijn er dan ook meerdere aanslagen gepleegd.
pi_215055701
quote:

[..]

Geldt dat andersom dat ook? Als iemand in uniform met een Duits accent Heil Hitler roept en met een eindoplossing aan de slag gaat, hoeft dat nog niet te betekenen dat diegene een nazi is, maar kan hij ook best tot zijn daden zijn overgegaan uit zijn liefde voor logistieke processen aangaande het verplaatsen en verwerken van middelgrote mensenmassa's?
pi_215055709
quote:

[..]

Je vergeet nog n vraag die ik gesteld heb
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_215055710
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:43 schreef marsan het volgende:

[..]
als een moslimjongen ondanks deze "opleiding" toch besluit dat jij een andere jongen leuk vindt en besluit een (sexuele) relatie daarmee aan te gaan? Wat dan?

Ik ben wel benieuwd.
Deze
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_215055743
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik waag het te betwijfelen:

• Je ouders in een bejaarden tehuis stoppen
• Met je partner het aantal sneetjes brood afrekenen
• Tijdens gelegenheden alleen maar staan en drinken
• Tijdens gelegenheden worder er alleen maar hapjes gegeten. Pak een willekeurig product en meng het met mayonaise en het is ineens een salade voor op de cracker. :')
• Tijdens een bruiloft precies moeten weten hoeveel man er komen.
• Komt het vriendje van je zoon spelen moet hij stipt om 18:15 weg want "jullie gaan eten".
• Mannen zijn verworden tot slaafse entiteiten van de vrouw. (Homer Simpson-syndroom)
• In het verkeer kijken alsof een ander altijd iets fouts doet. :')
• Hollandse gerechten? Hutspot, stamppot, poffertjes, haring, stroopwafels. Ik denk dat landen als Madagascar en Litouwen beter scoren. :')

Serieuze vraag deze keer: Waarom ben jij nog hier? Waarom flikker je niet gewoon op en ga je lekker moslimpje spelen in een islamitisch land van keuze? Dan hoef je je ook niet kapot te ergeren aan al die Nederlandse dingetjes, die vervelende kafir cultuur, haram voedsel, etc.

Ik snap echt niet waarom iemand in een land blijft wonen waarin alles tegen je eigen cultuur en normen en waarden in gaat. Ik zou nooit in Saudi-Arabië gaan wonen. Ik zou me daar dagelijks kapot ergeren.

Dus, waarom ben je nog hier?
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:31:33 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055758
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:23 schreef Killumination het volgende:

[..]
Krijg je er een erectie van door jezelf zo publiekelijk te vernederen door er compleet naast te zitten?

Maar goed misschien een spoedcursus islam for dummies dan.

Taqqiyah is enkel en alleen het verwerpen van het geloof in Allah ten gunste van een andere godsdienst wanneer er gevaar is op fysiek gemarteld te worden. Taqqiyah is niet liegen, dat is al-kazb. Taqqiyah wordt vandaag de dag alleen door een groep Sjieten omarmd en is sinds de 2e generatie Soennieten al verworpen. Gelet dat daarbij de radicale islam in haar meest extreme vorm; IS, in 4k beelden overal roept en verkondigd mensen te zullen onthoofden en vrouwen te zullen verkrachten.

Bonustip, mocht je de illusie willen wekken en doen alsof je enige kennis van de islam hebt verwijt dan nooit uitgerekend een Marokkaan ( soenniet ) van taqqiyah.
Kijk het taalgebruik dan _O-.

En wat er verder allemaal wel en niet waar zou zijn, het boeit verder echt geen hond.

Ik heb genoeg kennis van de islam om er gewoon niets en dan ook NIETS mee te maken willen hebben, en geen lap tekst van een islamist gaat dat veranderen.

Met die wollige vage teksten, no true scotsman en alle andere bullshit. ISLAM IS KUT!

Klaar.
Get woke, go broke!
pi_215055778
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:
* BansheeBoy lijkt te bemerken dat er geen behoefte is aan een opsomming van positieve punten van Nederland.

Bansheeboy mist dan een aantal reacties
pi_215055779
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Kijk het taalgebruik dan _O-.

En wat er verder allemaal wel en niet waar zou zijn, het boeit verder echt geen hond.

Ik heb genoeg kennis van de islam om er gewoon niets en dan ook NIETS mee te maken willen hebben, en geen lap tekst van een islamist gaat dat veranderen.

Met die wollige vage teksten, no true scotsman en alle andere bullshit. ISLAM IS KUT!

Klaar.
Jesus, je weet niet eens een no true Scotsman correct te gebruiken.

Snap dat je het vage teksten noemt bewijst enkel en alleen maar dat je er totaal geen kaas hebt gegeten van onderwerpen wat je maar al te graag jarenlang gebruikt hier en daar.
pi_215055785
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:24 schreef matigeuser het volgende:
Gvd waarom gaan we nog in discussie met idioten met een IQ van 85. Dit heeft toch totaal geen zin.
Heeft je Turkse vrouw ook een iq van 85?
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:37:48 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055792
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:35 schreef Killumination het volgende:

[..]
Jesus, je weet niet eens een no true Scotsman correct te gebruiken.

Snap dat je het vage teksten noemt bewijst enkel en alleen maar dat je er totaal geen kaas hebt gegeten van onderwerpen wat je maar al te graag jarenlang gebruikt hier en daar.
Ik hoef niets te weten van die gare "religie" dat is de misvatting die je maakt. Dat blijft moslimbroederschapgeneuzel. Of het nou in je kutboek staat of niet doet er niet toe. Het gaat om de praktijk.

De islam zorgt alleen maar voor ellende, dat is het enige feit dat er toe doet. En daar kan geen lap tekst met soepnieten en sjoelbakken en el kakhuisie iets aan veranderen :W.

Ik weet ook niet precies hoe kanker werkt, maar ik weet wel dat het slecht is :').
Get woke, go broke!
pi_215055793
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:36 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Laat zijn vrouw er eens buiten.
pi_215055798
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:36 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Nee. Die heeft een master Cum Laude en een PhD behaald en is hoog intelligent. Ik kan namelijk totaal niet tegen achterlijkheid.

Geen wonder dat ze ook de gevaren van de islam inziet, gestemd heeft tegen meer massa-immigratie en altijd de verantwoordelijkheid bij zichzelf legt in het leven. Zo kun je groeien als persoon en het meeste uit het leven halen voor jezelf en de mensen om je heen.

Wat een verschil met de gemiddelde islam-apologeet hier.
pi_215055809
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:38 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Nee. Die heeft een master Cum Laude en een PhD behaald en is hoog intelligent. Ik kan namelijk totaal niet tegen achterlijkheid.

Geen wonder dat ze ook de gevaren van de islam inziet, gestemd heeft tegen meer massa-immigratie en altijd de verantwoordelijkheid bij zichzelf legt in het leven. Zo kun je groeien als persoon en het meeste uit het leven halen voor jezelf en de mensen om je heen.

Wat een verschil met de gemiddelde islam-apologeet hier.
Je bent gewoon een kneusje joh, zeikt elke dag over omvolking, ondertussen draag je zelf bij aan omvolking met je Turkse vrouw. Je zou niet meer op ons reageren toch, wat bedel je dan nog om onze aandacht, opflikkeren.
pi_215055829
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik hoef niets te weten van die gare "religie" dat is de misvatting die je maakt. Dat blijft moslimbroederschapgeneuzel. Of het nou in je kutboek staat of niet doet er niet toe. Het gaat om de praktijk.

De islam zorgt alleen maar voor ellende, dat is het enige feit dat er toe doet. En daar kan geen lap tekst met soepnieten en sjoelbakken en el kakhuisie iets aan veranderen :W.

Ik weet ook niet precies hoe kanker werkt, maar ik weet wel dat het slecht is :').
Maar zeg dan ook meteen dat je lukraak met wat termen strooit zonder te weten waar het op neerkomt dan bespaar je ons allemaal tijd.

Je weet niet hoe kanker werkt, maar weet je ook dat jouw opvattingen een kanker vormen voor een tolerante samenleving, net zoals de ellendelingen van de moslimextremisten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')