Ja!! die lelijke spaceNaziquote:
Ook nogquote:Op donderdag 19 september 2024 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je vergeet nog Meteoorrascist
Je vergeet niet dat de wereld is vergaan?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik realiseerde me al vrij snel dat ik 2012 eerder heb gezien. Maar er is weinig van blijven hangen.
Zieligquote:
Ooit, bij een vorige werkgever, jaar of 15 terug,quote:Op donderdag 19 september 2024 21:23 schreef Domnivoor het volgende:
When they tell you not to panic, that’s when you run!
Ik ook.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik realiseerde me al vrij snel dat ik 2012 eerder heb gezien. Maar er is weinig van blijven hangen.
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
He, ik heb heel 2012 ook gezien,quote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik keek er net met een half oog naar terwijl ik aan het lezen ben maar ik werd niet afgeleid of geprikkeld om er echt goed naar te kijkenquote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
Hier heb je prikkeling om eens goed te kijkenquote:Op donderdag 19 september 2024 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik keek er net met een half oog naar terwijl ik aan het lezen ben maar ik werd niet afgeleid of geprikkeld om er echt goed naar te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier heb je prikkeling om eens goed te kijkenAha doet die ook meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zullen dan zo wel smeltenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik zappte er vandaag nog langs .... de scene op de instortende startbaan .......quote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
Geen idee of die mee doet,quote:Op donderdag 19 september 2024 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha doet die ook mee
Die zullen dan zo wel smelten
Welk deel is de klos?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:59 schreef chufi het volgende:
Na Polen, Oostenrijk , Tsjechie, Roemenie etc en gisteren Italia was het vandaag ook weer raak in Spanje met hoogwater op het land ...
ALLEMAAL.quote:
Arme mario.quote:
Hij zit toch ook best hoog daar?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Na de eerste alarmmelding hen ik hem er niet meer over gehoord
Het stroom ook Zuid Oost Azie over en in China ... , waar komt al dat water in de lucht toch vandaan ... ?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zit toch ook best hoog daar?
Spanje kan wel wat water gebruiken toch?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn deel ... Zag beelden regio Albarracin, Castellon, maar ook regio Madrid ....
Is hij niet gewoon zijn fiets aan het binnen zettenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Na de eerste alarmmelding heb ik hem er niet meer over gehoord
Ze kunnen in elk geval hun reservoirs weer vullen.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn deel ... Zag beelden regio Albarracin, Castellon, maar ook regio Madrid ....
Kleine 500 meter boven zeeniveau.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zit toch ook best hoog daar?
Oh dat is wel meer in het dal dan ik dachtquote:Op donderdag 19 september 2024 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kleine 500 meter boven zeeniveau.
Ach ik was ooit op cursus bij mijn eigen werkgever... in een ander pand , dat dan wel .. Bleek er een bommelding te zijn geweest en het hele pand was ontruimd... hele pand ?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit, bij een vorige werkgever, jaar of 15 terug,
er ging een gerucht dat er een aantal mensen onwel waren geworden.
Maar goed, iedereen gewoon doorwerken, niets aan de hand.
Komt een collega binnen, ja, daar zeggen ze het ook.
Andere collega, ja ik hoorde het ergens anders.
5 minuten later, mail van de raad van bestuur.
Ook wij hebben het gehoord, maar er is echt niets aan de hand hoor![]()
![]()
Mijn werkplek keek precies op de aanrijd weg naar die werkgever. Zag de normale weg en afslag van de snelweg die recht voorbij kwam.
En toen werd het ineens rood en blauw. En ze ging hardddddddddddddddddddd
7 wagens brandweer, waaronder 1 heule grote gevaarlijke stoffen,
10 tal politieauto's,
alleen zo het terrein op, en hard
Maar he, er is niet aan de hand hoor, don't panic
Ze vliegen van California via de Eiffeltoren en Hawaii naar China. Niet echt een logische route.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je vergeet niet dat de wereld is vergaan?RIP Eiffeltoren enzo, tsunami die even over een berg heen wipt
Ja nog wel hoger zelfs ....quote:Op donderdag 19 september 2024 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kleine 500 meter boven zeeniveau.
Volgens mij zit ie in een gunstige geografische hoek wat dat betreft...quote:Op donderdag 19 september 2024 22:27 schreef pullup het volgende:
Nou hoop dat je alles droog hebt gehouden @:mario390
Daar is het een slechte rampenfilm voorquote:Op donderdag 19 september 2024 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze vliegen van California via de Eiffeltoren en Hawaii naar China. Niet echt een logische route.
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar is het een slechte rampenfilm voor![]()
Gelukkig blijft de Domtoren wel gespaard
Was dat niet dat ding in Vegas?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze vliegen van California via de Eiffeltoren en Hawaii naar China. Niet echt een logische route.
Ken jij dan wel een goede rampenfilm?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar is het een slechte rampenfilm voor![]()
Gelukkig blijft de Domtoren wel gespaard
Oh jaquote:Op donderdag 19 september 2024 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was dat niet dat ding in Vegas?
De meesten zijn inderdaad slechtquote:Op donderdag 19 september 2024 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken jij dan wel een goede rampenfilm?
Oh ja, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was dat niet dat ding in Vegas?
Titanicquote:Op donderdag 19 september 2024 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En jij wist laatst niet eens uit welke film de quote "I'm the king of the world" kwamquote:
Jaquote:Op donderdag 19 september 2024 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je kijkt terwijl je voor de spiegel staat te dansen?quote:
Oh wowie, ik vond 'm wel goedquote:Op donderdag 19 september 2024 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als iets nou wel een baggerfilm is![]()
Dat is dan geen film, maar een echte rampquote:Op donderdag 19 september 2024 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je kijkt terwijl je voor de spiegel staat te dansen?
Ik ben geen filmkenner nee.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En jij wist laatst niet eens uit welke film de quote "I'm the king of the world" kwam
Jij wist weer in welk jaar Jaws uitkwamquote:
Jij houdt toch van rampen, dood en de verderf, camouvlaaiquote:Op donderdag 19 september 2024 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dan geen film, maar een echte ramp
Ik wist al hoe die af zou lopen.quote:
Je zou het alternatieve einde eens moeten zienquote:Op donderdag 19 september 2024 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wist al hoe die af zou lopen.
Toch met die semi-zinker waar er maar eentje op kon legguh?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit? Huh? Of is het een grap? Keek het net maar lijkt een grappieeequote:Op donderdag 19 september 2024 23:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zou het alternatieve einde eens moeten zien
Spoiler: zinktquote:Op donderdag 19 september 2024 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
wat bedoelt hij?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie in een gunstige geografische hoek wat dat betreft...
Het is echtquote:Op donderdag 19 september 2024 23:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dit? Huh? Of is het een grap? Keek het net maar lijkt een grappieee![]()
Het alternatieve einde:
Oké, dan nu het alternatieve einde. Deze werd voor het eerst uitgebracht op een speciale editie DVD tijdens het tienjarig jubileum van de film, maar gaat nu weer viraal. Op dit einde zien we oude Rose weer met de ketting in haar hand het dek op naar de railing lopen. Het lijkt even of ze van de boot wil springen, maar haar kleindochter en Brock, de kapitein van het schip die op zoek is naar de ketting, kunnen haar stoppen. Ze bungelt de ketting á la Elizabeth Swann in Pirates of the Caribbean – if you know, you know – boven het water en dreigt om hem te laten vallen. 'Doe het niet,' smeekt de wetenschapper. Maar ze doet het toch. Kijk maar:
Flimpie bij citaat v h artikel:
https://www.andc.tv/enter(...)film-bijna-afgelopen
Geen vogeltjes morgen?quote:
Of jij nog last hebt gehad van de overstromingen.quote:
Wat slechtquote:Op donderdag 19 september 2024 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is echtHelaas
Maar heeft gelukkig nooit de echte film gehaald
ik had geen last in kärnten is niks gewezenquote:Op donderdag 19 september 2024 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of jij nog last hebt gehad van de overstromingen.
Ja, het officiële einde is echt mooi en subtiel en symbolischquote:Op donderdag 19 september 2024 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat slecht. Echt ff puzzled of het nu een grap was of echt? Ik las het later nog elders ook. Wat een fout einde zou dat geweest zijn
Echt, haha. Ook dat "Would you like to dance" En dat hoofd v die gozerd en die meid. En granny die het allemaal aanschouwt alsof ze -ook- geen reet begreep van het hele eindequote:Op donderdag 19 september 2024 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, het officiële einde is echt mooi en subtiel en symbolisch
Dat alternatieve einde lijkt echt bijna een parodie, als je niet beter zou weten
Ik heb de dvd, waar alle deleted scenes op staan. Allemaal scenes waarvan je kan begrijpen dat ze eruit zijn gehaald maar die wel in het verhaal passen. Maar die laatste… is echt raarquote:Op donderdag 19 september 2024 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat slecht. Echt ff puzzled of het nu een grap was of echt? Ik las het later nog elders ook. Wat een fout einde zou dat geweest zijn
Zou, stel dat dit het einde was geworden, de film net zo'n succes zijn geweest? Lijkt me niet. Wat denk jij?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb de dvd, waar alle deleted scenes op staan. Allemaal scenes waarvan je kan begrijpen dat ze eruit zijn gehaald maar die wel in het verhaal passen. Maar die laatste… is echt raar
Maar je bent wel gaan hilfen in overstroomde gebieden natuurlijk!?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik had geen last in kärnten is niks gewezen
Lijkt mij ook niet. De hele film zou anders overkomen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zou, stel dat dit het einde was geworden, de film net zo'n succes zijn geweest? Lijkt me niet. Wat denk jij?
Ja alle Oostenrijkers gingen naar die gebieden natuurlijk ... ook al reden er geen treinen en waren de wegen afgesloten .....quote:Op donderdag 19 september 2024 23:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar je bent wel gaan hilfen in overstroomde gebieden natuurlijk!?
Ik heb die meuk zelfs in de bios gezien,quote:
achteraf klagen is wel makkelijk ... maar toen had je een andere mening ... zeker wetenquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb die meuk zelfs in de bios gezien,
maar
dat doet de brandweer, en van kärnten zijn ookquote:Op donderdag 19 september 2024 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alle Oostenrijkers gingen naar die gebieden natuurlijk ... ook al reden er geen treinen en waren de wegen afgesloten .....
Niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
achteraf klagen is wel makkelijk ... maar toen had je een andere mening ... zeker weten
Attent van ze!quote:Op donderdag 19 september 2024 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alle Oostenrijkers gingen naar die gebieden natuurlijk ... ook al reden er geen treinen en waren de wegen afgesloten .....
ja de hebben veel geholpen maar nuquote:
Zeg dan!!@quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk
Was een andere reden dat ik meeging
Ja, dat willen we weten. Vooral de details.quote:
Yessquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, dat willen we weten. Vooral de details.
Zal er morgen eens naar zoekenquote:Op vrijdag 20 september 2024 06:57 schreef drakin het volgende:
Birdies![]()
Ik dacht dat we nu gecamoufleerde birdies zouden krijgen
quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal er morgen eens naar zoeken
Als het topic dan nog open is
Probeer ze eerst maar eens te vinden...quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal er morgen eens naar zoeken
Als het topic dan nog open is
Daar ben ik net al geweest,quote:
Wat is jouw probleem?quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ben ik net al geweest,
dat is niet het probleem
Ze gaan vanmiddag in mijn duim snijden.quote:
Wel goedkoop qua kleren kopenquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaan vanmiddag in mijn duim snijden.
Denk dat ze alle behalve de duim gaan amputeren
Goedkoop qua heel veel denk ikquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wel goedkoop qua kleren kopen
Kleinduimpje 👍quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goedkoop qua heel veel denk ik
Stuk minder voer nodig, kan heel klein gaan wonen,
etcetc
Dank uquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:01 schreef Domnivoor het volgende:
Sterkte ermee. Hopelijk gaat het allemaal goed.
Wat zijn de nadelen?quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goedkoop qua heel veel denk ik
Stuk minder voer nodig, kan heel klein gaan wonen,
etcetc
Er kunnen toch geen nadelen zitten aan zo'n goed plan?quote:
Ik kan er geen één benoemenquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er kunnen toch geen nadelen zitten aan zo'n goed plan?![]()
![]()
Steen papier schaar ga je niet meer winnen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er kunnen toch geen nadelen zitten aan zo'n goed plan?![]()
![]()
Daarom, dit plan wordt hetquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kan er geen één benoemen
Dat is denken in beperkingen, natuurlijk is er een manier om dat wel te doenquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:11 schreef engine het volgende:
[..]
Steen papier schaar ga je niet meer winnen.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is denken in beperkingen, natuurlijk is er een manier om dat wel te doen
Sterkte voor jouquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sterkte voor jou en je duimquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hey Deisyy, hoe is het met je arm?quote:
Heel veel succes Marcquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duimpje gegeven.quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hi Dot, gaat goed, er komt steeds meer kracht en beweging in, autorijden lukt ook weer, dus ik ga maandag weer aan het werk, weet niet of dat al hele dagen zal zijn, dat kijk ik even aan. Gisteren is de fysio wel flink aan het werk geweest, dus ik heb nog steeds een pijnlijke arm, maar dat komt ook wel weer goed.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy, hoe is het met je arm?
hoe lang ben je hier nu mee onder de pannen geweest?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi Dot, gaat goed, er komt steeds meer kracht en beweging in, autorijden lukt ook weer, dus ik ga maandag weer aan het werk, weet niet of dat al hele dagen zal zijn, dat kijk ik even aan. Gisteren is de fysio wel flink aan het werk geweest, dus ik heb nog steeds een pijnlijke arm, maar dat komt ook wel weer goed.
Ik ben 27 juli gevallen, dus dat is morgen alweer 7 weken geleden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hoe lang ben je hier nu mee onder de pannen geweest?
pffff.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben 27 juli gevallen, dus dat is morgen alweer 7 weken geleden.
De tijd vliegt als het gezellig is
Zo lang geleden alweerquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best een tijd, maar het is omgevlogen en eigenlijk heb ik er het beste van gemaakt, lekker veel gewandeld, terrasjes gepakt. Veel contact met mensen hier uit de buurt, een paar keer op pad met mijn nichtje en haar bonusdochter, mensen die eten kwamen brengen, allemaal dingen waar het normaal niet zo snel van komt, omdat ik werk. Dus eigenlijk waren het prima wekenquote:
Het herstel gaat wonderbaarlijk snel, daar ben ik echt heel blij mee. Buigen en strekken is nog niet optimaal, en de kracht ook niet, maar dat verbetert steeds een beetje meer.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo lang geleden alweer![]()
Hopelijk gaat het goed met je arm?
Ja aanstaande woensdag gaan we naar Duitslandquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het herstel gaat wonderbaarlijk snel, daar ben ik echt heel blij mee. Buigen en strekken is nog niet optimaal, en de kracht ook niet, maar dat verbetert steeds een beetje meer.
Jij gaat toch zeker ook bijna met je moeder naar Duitsland?
Wat fijn voor je Deesquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het herstel gaat wonderbaarlijk snel, daar ben ik echt heel blij mee. Buigen en strekken is nog niet optimaal, en de kracht ook niet, maar dat verbetert steeds een beetje meer.
Jij gaat toch zeker ook bijna met je moeder naar Duitsland?
Poeh zeg dat is langer dan ik dachtquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Gezellig hoor om dat samen met je moeder te kunnen doen, en met een heel leuk doel ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja aanstaande woensdag gaan we naar Duitsland![]()
Fijn dat het herstel snel gaat , hopelijk komt het met de rest ook goed , dingen hebben idd tijd nodig
Ja bizar he, de zomer is voorbij gevlogen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Poeh zeg dat is langer dan ik dacht
Beter wel , dat geeft denk ik toch nog even wat steun? (bij wijze van) Ik heb zelf al vanaf mijn 16e een stuk ijzer in mijn hand , maar ik heb na mijn operatie ook een half jaar een pin door mijn botten gehad om de boel goed op zijn plaats te houden . Ja ik heb al een lijstje met stenen gemaakt voor mijn kleindochter en schoondochter( armbandjes met bepaalde stenen ) Mijn schoondochter is altijd al bezig geweest met bepaalde werkingen van stenen dus ik heb mij daar wat in verdiept , wil ook wat leuks voor haar meenemenquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Gezellig hoor om dat samen met je moeder te kunnen doen, en met een heel leuk doel ook natuurlijk.
En het plaatwerk zal er ook weer uit moeten, want dat zit op een plek waar je er snel last van hebt, maar voorlopig moet het er nog min. 4-5 maanden blijven zitten.
Jij gaat met heel veel stenen thuis komenquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beter wel , dat geeft denk ik toch nog even wat steun? (bij wijze van) Ik heb zelf al vanaf mijn 16e een stuk ijzer in mijn hand , maar ik heb na mijn operatie ook een half jaar een pin door mijn botten gehad om de boel goed op zijn plaats te houden . Ja ik heb al een lijstje met stenen gemaakt voor mijn kleindochter en schoondochter( armbandjes met bepaalde stenen ) Mijn schoondochter is altijd al bezig geweest met bepaalde werkingen van stenen dus ik heb mij daar wat in verdiept , wil ook wat leuks voor haar meenemenIk ben heel erg blij dat we na demoeilijke en verdrietige periode van/na de scheiding en een tijd geen contact met elkaar nu toch weer nader tot elkaar zijn gekomen , dus ga ook op zoek naar mooie steentjes voor haar.
, mijn zoon wil graag een mooie grote steen om ergens neer te zetten , en dan nog de stenen voor onszelf![]()
ik gok dat we met heel veel thuiskomen , verzamelaars als wij zijn![]()
Snotneuzen zijn het tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
Rare jongens die artsen,
of nou ja, meisjes
Je kan nog typenquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
Rare jongens die artsen,
of nou ja, meisjes
Deze vond het plan van de vorige artsen (waren er maar 4) niets. Dus riep haar supervisor erbij (als je had gezegd dat ze 16 was had ik je geloofd, maar oke) en stelde een nieuw plan op.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snotneuzen zijn het tegenwoordig
Zit je duim er nog aan?
Met 9 vingers zelfsquote:
Een voortvarend type dus, tegenwoordig zijn ze heel erg van het snel weer bewegen, maar ik denk wel dat dat goed is. Beterschap!quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze vond het plan van de vorige artsen (waren er maar 4) niets. Dus riep haar supervisor erbij (als je had gezegd dat ze 16 was had ik je geloofd, maar oke) en stelde een nieuw plan op.
Andere behandelmethode nog.
Ipv u mag u duim een week niet bewegen is het nu heel erg rustig de komende dagen, maar wel iets bewegen. En daarna de kracht erop weer opbouwen.
Enige mogelijk nadeel is dat het misschien terugkomt nu. Al was dat bij de andere manier ook niet uitgesloten.
Dank.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een voortvarend type dus, tegenwoordig zijn ze heel erg van het snel weer bewegen, maar ik denk wel dat dat goed is. Beterschap!
https://www.nu.nl/opmerke(...)fde-honden-zijn.htmlquote:Een dierentuin in China heeft toegegeven dat hun zogenaamde panda's eigenlijk zwart-wit geverfde honden zijn. Bezoekers van de dierentuin werden al niet om de tuin geleid door de weinig overtuigende vermomming. De dierentuin beweert nu dat het verven van dieren hun "specialiteit" is.
Gewoon in een boom hangen dan merk je vanzelf of het panda's zijnquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
ze zijn allemaal nep
[..]
https://www.nu.nl/opmerke(...)fde-honden-zijn.html
Hoe merk je het dan? Je verwacht dat de hontpanda's er langer in blijven hangenquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon in een boom hangen dan merk je vanzelf of het panda's zijn
[ x ]
Yep die zijn net wat minder Darwin gevoeligquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe merk je het dan? Je verwacht dat de hontpanda's er langer in blijven hangen
Aan de andere kant, panda's overleven het wel allemaal. Sterkte kreukelzone's ofzo.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep die zijn net wat minder Darwin gevoelig
Ook weer waarquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, panda's overleven het wel allemaal. Sterkte kreukelzone's ofzo.
Ik heb de afgelopen weken thuis opgebouwd en ga maandag weer naar kantoor. Zin in!quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank.
Jij al aan het werk ondertussen?
Oeh, spannend,quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken thuis opgebouwd en ga maandag weer naar kantoor. Zin in!
Honten moeten ze ook gewoon verbieden,quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook weer waar
En honden zijn natuurlijk wel weer sufferds vergeleken met katten
[ x ]
+1 jaquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Honten moeten ze ook gewoon verbieden,
rare dingen
Mooi filmpje.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/iG4kmoI-p6g
Hij wil hem niet goed neerzetten
Een sterke vent die mij daar weg krijgt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, spannend,
zouden ze je nog terug willen hebben?
Wel fijn dat je weer aan het werk kan.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een sterke vent die mij daar weg krijgt.
Zie je wel, duidelijk een valse hont ditquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/iG4kmoI-p6g
Hij wil hem niet goed neerzetten
Die Chinezen maken ook van alles na.quote:
Ja, en er is meer…quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die Chinezen maken ook van alles na.
Ik zat hem net te zoeken.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
En dan de man in het berenpak, ook in China:
[ afbeelding ](BBC)
Maar deze beer zou volgens deskundigen wel echt zijn
Dan denk je dat je alles gezien hebt…quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat hem net te zoeken.
Omdat is al weer lekker dat je auto kan rijden. Dat die arm nog pijnlijk is is minder.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi Dot, gaat goed, er komt steeds meer kracht en beweging in, autorijden lukt ook weer, dus ik ga maandag weer aan het werk, weet niet of dat al hele dagen zal zijn, dat kijk ik even aan. Gisteren is de fysio wel flink aan het werk geweest, dus ik heb nog steeds een pijnlijke arm, maar dat komt ook wel weer goed.
Hoe gaat het met jouw bekken?
Kordaat gehandeldquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
Zie net beelden van hoe ze die terrorist gisteren en Rotterdam neerhaalden,![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)opgedoken~a93fcb4d0/
Filmpje zit er in
En ze zijn klaar met die pleuresbende voor de deur.quote:
Hoeveel maanden heb je opgesloten gezeten?quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ze zijn klaar met die pleuresbende voor de deur.
Kleine 2,5 maand ofzo.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoeveel maanden heb je opgesloten gezeten?
Kun je eindelijk weer naar buiten!quote:
Vanmiddag geprobeerd, één voet op mijn balkon. Voelde als een overwinning toen het mij lukte.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je eindelijk weer naar buiten!![]()
Niet dat je dat doet... maar het kan nu wel!
Nou, nou, zuig je weer uit je republikeinse duim (beterschapquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
Zie net beelden van hoe ze die terrorist gisteren en Rotterdam neerhaalden,![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)opgedoken~a93fcb4d0/
Filmpje zit er in
Voorlopig wordt ie vervolgd voor terrorisme, dus terrorist,quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nou, nou, zuig je weer uit je republikeinse duim (beterschap).
"terrorist" en "neerhaalden" klinkt wat vergezocht![]()
[ afbeelding ]
Denk dat "verwarde lone wolf met ernstig psychische problemen die een paar klappen krijgt" wel volstaat.
Onzin. Je chargeert as usual, Leon de Winterquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voorlopig wordt ie vervolgd voor terrorisme, dus terrorist,
en neerhalen deden ze, letterlijk.
Are you drunk? Of just stoned?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Onzin. Je chargeert as usual, Leon de WinterTelegraafgezeik, meer is het niet!@
Omdat je leest hoe ik je zie als usert in deze sc als het op je politieke beschouwingen aankomt?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Are you drunk? Of just stoned?
Durf jij nog de Erasmusbrug over te gaan?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Are you drunk? Of just stoned?
Dat is een teringeind weg, zie eigenlijk geen reden om er over te gaan,quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Durf jij nog de Erasmusbrug over te gaan?
Both it isquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Omdat je leest hoe ik je zie als usert in deze sc als het op je politieke beschouwingen aankomt?
Een kenmerk van terrorisme is angst zaaien.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een teringeind weg, zie eigenlijk geen reden om er over te gaan,
maar ja.
En jij er onderdoor?
Oke, Leonquote:
Lijkt me ook. De meeste van die idioten zijn labiele gasten die eerst hard drugs gebruikten en op vele andere vlakken niet deugden, en nu een andere uitlaatklep hebben. In naam van ene Allah gestoord doen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Ach het was een gestoorde gek met een mes. Heeft niets met terrorisme te maken.
Dat soort debielen wil ik niet in mijn bad.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lijkt me ook. De meeste van die idioten zijn labiele gasten die eerst hard drugs gebruikten en op vele andere vlakken niet deugden, en nu een andere uitlaatklep hebben. In naam van ene Allah gestoord doen.
Beetje verontrustend vind ik het dat het te vaak gekoppeld wordt aan een geloof.
Verder heb ik niets met Allah/God of andere gekkigheid met geloof of goden. Maar het stoort me wel als op de Wilders-manier alles gegeneraliseerd wordt om te stoken.
Ga lekker zwemmen met z'n allen morgen. Joden, Palestijnen en geestelijk gestoorden allemaal tegelijkertijd in hetzelfde pierenbadje
Deze dan:quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat soort debielen wil ik niet in mijn bad.
Zou kunnen zolang ze maar niet op mij landt.quote:
Bejaardenplaneetquote:Op vrijdag 20 september 2024 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Rustig hier. Alsof iedereen op een andere planeet zit.
Ander continent.quote:Op vrijdag 20 september 2024 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Rustig hier. Alsof iedereen op een andere planeet zit.
Die vond ik ook lastigquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:20 schreef drakin het volgende:
Allemaal gevonden, maar bij die in de sneeuw lijkt het of er naast de dieren rechts, ook een paar ogen links zitten. Alleen ogen en verder niks
Hele goede camouflage dusquote:
Was bij sommige wel even zoekenquote:Op zaterdag 21 september 2024 07:26 schreef pullup het volgende:
Haha eigenlijk wel een leuke variatie zo
We moeten er voor werken om wat te zien...quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:26 schreef pullup het volgende:
Haha eigenlijk wel een leuke variatie zo
Werken op een vroege zaterdagochtendquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We moeten er voor werken om wat te zien...
Wel zo eerlijk, jij om het op te zoeken
Wow ! En wat een prachtig weer hè!quote:
Heerlijk! We zitten in stoeltjes langs de heide, wachten nu op het vliegtuig vanuit Eindhoven voor de mass drop, super plek.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow ! En wat een prachtig weer hè!
Veel plezier en indrukken Deisyy !!
Je hebt echt heerlijk weer, goed getroffen! Enjoy!quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk! We zitten in stoeltjes langs de heide, wachten nu op het vliegtuig vanuit Eindhoven voor de mass drop, super plek.
Thanks!
De vliegtuigen komen hier net te hoog over om een foto te maken met mijn mobiel...quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk! We zitten in stoeltjes langs de heide, wachten nu op het vliegtuig vanuit Eindhoven voor de mass drop, super plek.
Thanks!
quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De vliegtuigen komen hier net te hoog over om een foto te maken met mijn mobiel...
Had ik maar een Dwarf
Dat is @DJMOquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Daar zit Deisyy !
[ afbeelding ]
quote:
Jawel, maar @DJMO loopt altijd met signaalkledingquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deisy ging daar wel heen toch
Alleen nog tijdens evenement wandelingen. En als het weer tijd wordt voor m'n winterjasquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:56 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel, maar @:DJMO loopt altijd met signaalkleding
Gaan ze Arnheim nou weer auslöschen?quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze stream heeft ook goede beelden
quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:10 schreef Domnivoor het volgende:
Remember September.
Aoibhin en ik zijn in Oosterbeek
Dat mag zo nog wel even aanhouden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:35 schreef drakin het volgende:
Herfst is begonnen met een heerlijk zonnetje
Ik draai net de thermostaat omlaagquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mag zo nog wel even aanhouden.
Is in de aanbieding dus vandaag maar even extra gehaald.quote:
En wat voor bier drink je?quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is in de aanbieding dus vandaag maar even extra gehaald.
Grolsch.quote:
Vind ik ook.quote:
Altijd lekker na een warme dag.quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ook maar eens een biertje gepakt,
lang geleden al![]()
Gaat het er al beter mee?quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Mjah, vooral binnen zitten hand ontzien.
Dus weinig tot niets van die warmte meegekregen.
T is stijf, dik en wat pijnlijk, niet heel verassend na gisterenquote:Op zaterdag 21 september 2024 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het er al beter mee?
Lekker weekend idd. Lekker thuis aan het klooien.quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is stijf, dik en wat pijnlijk, niet heel verassend na gisteren
Hoe gaat het met u verder? Lekker weekend?
Helemaal prima tochquote:Op zaterdag 21 september 2024 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker weekend idd. Lekker thuis aan het klooien.
Idd, vandaag naar de markt geweest. Lekker stuk kaas bij de kaasboer gehaald.quote:
Gewoon jong belegen mag ik hopenquote:Op zaterdag 21 september 2024 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, vandaag naar de markt geweest. Lekker stuk kaas bij de kaasboer gehaald.
Dat heb ik al een tijdje, het werd ineens snel vroeger donker.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon jong belegen mag ik hopen
Heb jij nou ook dat je gevoel voor tijd even stuk is omdat het zoveel eerder donker is?
Lijkt wel of het dit jaar ineens sneller gaat ofzoquote:Op zaterdag 21 september 2024 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik al een tijdje, het werd ineens snel vroeger donker.
Tijd gaat steeds sneller.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt wel of het dit jaar ineens sneller gaat ofzo
Met bier meer plezier.quote:
Zo is dat.quote:
Oktober 4 uur de lampen aan zei mijn moeder altijd.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt wel of het dit jaar ineens sneller gaat ofzo
Mijn gevoel voor tijd ging al stuk toen ik 40 werdquote:Op zaterdag 21 september 2024 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon jong belegen mag ik hopen
Heb jij nou ook dat je gevoel voor tijd even stuk is omdat het zoveel eerder donker is?
Morgen is maandagquote:Op zondag 22 september 2024 00:04 schreef Domnivoor het volgende:
En goedenacht allen![]()
Morgen weer een dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |