Ja!! die lelijke spaceNaziquote:
Ook nogquote:Op donderdag 19 september 2024 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je vergeet nog Meteoorrascist
Je vergeet niet dat de wereld is vergaan?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik realiseerde me al vrij snel dat ik 2012 eerder heb gezien. Maar er is weinig van blijven hangen.
Zieligquote:
Ooit, bij een vorige werkgever, jaar of 15 terug,quote:Op donderdag 19 september 2024 21:23 schreef Domnivoor het volgende:
When they tell you not to panic, that’s when you run!
Ik ook.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik realiseerde me al vrij snel dat ik 2012 eerder heb gezien. Maar er is weinig van blijven hangen.
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
He, ik heb heel 2012 ook gezien,quote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik keek er net met een half oog naar terwijl ik aan het lezen ben maar ik werd niet afgeleid of geprikkeld om er echt goed naar te kijkenquote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
Hier heb je prikkeling om eens goed te kijkenquote:Op donderdag 19 september 2024 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik keek er net met een half oog naar terwijl ik aan het lezen ben maar ik werd niet afgeleid of geprikkeld om er echt goed naar te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier heb je prikkeling om eens goed te kijkenAha doet die ook meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zullen dan zo wel smeltenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik zappte er vandaag nog langs .... de scene op de instortende startbaan .......quote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
Geen idee of die mee doet,quote:Op donderdag 19 september 2024 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha doet die ook mee
Die zullen dan zo wel smelten
Welk deel is de klos?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:59 schreef chufi het volgende:
Na Polen, Oostenrijk , Tsjechie, Roemenie etc en gisteren Italia was het vandaag ook weer raak in Spanje met hoogwater op het land ...
ALLEMAAL.quote:
Arme mario.quote:
Hij zit toch ook best hoog daar?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Na de eerste alarmmelding hen ik hem er niet meer over gehoord
Het stroom ook Zuid Oost Azie over en in China ... , waar komt al dat water in de lucht toch vandaan ... ?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zit toch ook best hoog daar?
Spanje kan wel wat water gebruiken toch?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn deel ... Zag beelden regio Albarracin, Castellon, maar ook regio Madrid ....
Is hij niet gewoon zijn fiets aan het binnen zettenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Na de eerste alarmmelding heb ik hem er niet meer over gehoord
Ze kunnen in elk geval hun reservoirs weer vullen.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn deel ... Zag beelden regio Albarracin, Castellon, maar ook regio Madrid ....
Kleine 500 meter boven zeeniveau.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zit toch ook best hoog daar?
Oh dat is wel meer in het dal dan ik dachtquote:Op donderdag 19 september 2024 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kleine 500 meter boven zeeniveau.
Ach ik was ooit op cursus bij mijn eigen werkgever... in een ander pand , dat dan wel .. Bleek er een bommelding te zijn geweest en het hele pand was ontruimd... hele pand ?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit, bij een vorige werkgever, jaar of 15 terug,
er ging een gerucht dat er een aantal mensen onwel waren geworden.
Maar goed, iedereen gewoon doorwerken, niets aan de hand.
Komt een collega binnen, ja, daar zeggen ze het ook.
Andere collega, ja ik hoorde het ergens anders.
5 minuten later, mail van de raad van bestuur.
Ook wij hebben het gehoord, maar er is echt niets aan de hand hoor![]()
![]()
Mijn werkplek keek precies op de aanrijd weg naar die werkgever. Zag de normale weg en afslag van de snelweg die recht voorbij kwam.
En toen werd het ineens rood en blauw. En ze ging hardddddddddddddddddddd
7 wagens brandweer, waaronder 1 heule grote gevaarlijke stoffen,
10 tal politieauto's,
alleen zo het terrein op, en hard
Maar he, er is niet aan de hand hoor, don't panic
Ze vliegen van California via de Eiffeltoren en Hawaii naar China. Niet echt een logische route.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je vergeet niet dat de wereld is vergaan?RIP Eiffeltoren enzo, tsunami die even over een berg heen wipt
Ja nog wel hoger zelfs ....quote:Op donderdag 19 september 2024 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kleine 500 meter boven zeeniveau.
Volgens mij zit ie in een gunstige geografische hoek wat dat betreft...quote:Op donderdag 19 september 2024 22:27 schreef pullup het volgende:
Nou hoop dat je alles droog hebt gehouden @:mario390
Daar is het een slechte rampenfilm voorquote:Op donderdag 19 september 2024 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze vliegen van California via de Eiffeltoren en Hawaii naar China. Niet echt een logische route.
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar is het een slechte rampenfilm voor![]()
Gelukkig blijft de Domtoren wel gespaard
Was dat niet dat ding in Vegas?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze vliegen van California via de Eiffeltoren en Hawaii naar China. Niet echt een logische route.
Ken jij dan wel een goede rampenfilm?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar is het een slechte rampenfilm voor![]()
Gelukkig blijft de Domtoren wel gespaard
Oh jaquote:Op donderdag 19 september 2024 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was dat niet dat ding in Vegas?
De meesten zijn inderdaad slechtquote:Op donderdag 19 september 2024 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken jij dan wel een goede rampenfilm?
Oh ja, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was dat niet dat ding in Vegas?
Titanicquote:Op donderdag 19 september 2024 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En jij wist laatst niet eens uit welke film de quote "I'm the king of the world" kwamquote:
Jaquote:Op donderdag 19 september 2024 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je kijkt terwijl je voor de spiegel staat te dansen?quote:
Oh wowie, ik vond 'm wel goedquote:Op donderdag 19 september 2024 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als iets nou wel een baggerfilm is![]()
Dat is dan geen film, maar een echte rampquote:Op donderdag 19 september 2024 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je kijkt terwijl je voor de spiegel staat te dansen?
Ik ben geen filmkenner nee.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En jij wist laatst niet eens uit welke film de quote "I'm the king of the world" kwam
Jij wist weer in welk jaar Jaws uitkwamquote:
Jij houdt toch van rampen, dood en de verderf, camouvlaaiquote:Op donderdag 19 september 2024 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dan geen film, maar een echte ramp
Ik wist al hoe die af zou lopen.quote:
Je zou het alternatieve einde eens moeten zienquote:Op donderdag 19 september 2024 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wist al hoe die af zou lopen.
Toch met die semi-zinker waar er maar eentje op kon legguh?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit? Huh? Of is het een grap? Keek het net maar lijkt een grappieeequote:Op donderdag 19 september 2024 23:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zou het alternatieve einde eens moeten zien
Spoiler: zinktquote:Op donderdag 19 september 2024 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
wat bedoelt hij?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie in een gunstige geografische hoek wat dat betreft...
Het is echtquote:Op donderdag 19 september 2024 23:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dit? Huh? Of is het een grap? Keek het net maar lijkt een grappieee![]()
Het alternatieve einde:
Oké, dan nu het alternatieve einde. Deze werd voor het eerst uitgebracht op een speciale editie DVD tijdens het tienjarig jubileum van de film, maar gaat nu weer viraal. Op dit einde zien we oude Rose weer met de ketting in haar hand het dek op naar de railing lopen. Het lijkt even of ze van de boot wil springen, maar haar kleindochter en Brock, de kapitein van het schip die op zoek is naar de ketting, kunnen haar stoppen. Ze bungelt de ketting á la Elizabeth Swann in Pirates of the Caribbean – if you know, you know – boven het water en dreigt om hem te laten vallen. 'Doe het niet,' smeekt de wetenschapper. Maar ze doet het toch. Kijk maar:
Flimpie bij citaat v h artikel:
https://www.andc.tv/enter(...)film-bijna-afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |