Oh ja, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was dat niet dat ding in Vegas?
Titanicquote:Op donderdag 19 september 2024 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken jij dan wel een goede rampenfilm?
En jij wist laatst niet eens uit welke film de quote "I'm the king of the world" kwamquote:
Jaquote:Op donderdag 19 september 2024 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken jij dan wel een goede rampenfilm?
Als je kijkt terwijl je voor de spiegel staat te dansen?quote:
Oh wowie, ik vond 'm wel goedquote:Op donderdag 19 september 2024 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als iets nou wel een baggerfilm is![]()
Dat is dan geen film, maar een echte rampquote:Op donderdag 19 september 2024 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je kijkt terwijl je voor de spiegel staat te dansen?
Ik ben geen filmkenner nee.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En jij wist laatst niet eens uit welke film de quote "I'm the king of the world" kwam
Jij wist weer in welk jaar Jaws uitkwamquote:
Jij houdt toch van rampen, dood en de verderf, camouvlaaiquote:Op donderdag 19 september 2024 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dan geen film, maar een echte ramp
Ik wist al hoe die af zou lopen.quote:
Je zou het alternatieve einde eens moeten zienquote:Op donderdag 19 september 2024 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wist al hoe die af zou lopen.
Toch met die semi-zinker waar er maar eentje op kon legguh?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit? Huh? Of is het een grap? Keek het net maar lijkt een grappieeequote:Op donderdag 19 september 2024 23:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zou het alternatieve einde eens moeten zien
Spoiler: zinktquote:Op donderdag 19 september 2024 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
wat bedoelt hij?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie in een gunstige geografische hoek wat dat betreft...
Het is echtquote:Op donderdag 19 september 2024 23:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dit? Huh? Of is het een grap? Keek het net maar lijkt een grappieee![]()
Het alternatieve einde:
Oké, dan nu het alternatieve einde. Deze werd voor het eerst uitgebracht op een speciale editie DVD tijdens het tienjarig jubileum van de film, maar gaat nu weer viraal. Op dit einde zien we oude Rose weer met de ketting in haar hand het dek op naar de railing lopen. Het lijkt even of ze van de boot wil springen, maar haar kleindochter en Brock, de kapitein van het schip die op zoek is naar de ketting, kunnen haar stoppen. Ze bungelt de ketting á la Elizabeth Swann in Pirates of the Caribbean – if you know, you know – boven het water en dreigt om hem te laten vallen. 'Doe het niet,' smeekt de wetenschapper. Maar ze doet het toch. Kijk maar:
Flimpie bij citaat v h artikel:
https://www.andc.tv/enter(...)film-bijna-afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |