Ja!! die lelijke spaceNaziquote:
Ook nogquote:Op donderdag 19 september 2024 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je vergeet nog Meteoorrascist
Je vergeet niet dat de wereld is vergaan?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik realiseerde me al vrij snel dat ik 2012 eerder heb gezien. Maar er is weinig van blijven hangen.
Zieligquote:
Ooit, bij een vorige werkgever, jaar of 15 terug,quote:Op donderdag 19 september 2024 21:23 schreef Domnivoor het volgende:
When they tell you not to panic, that’s when you run!
Ik ook.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik realiseerde me al vrij snel dat ik 2012 eerder heb gezien. Maar er is weinig van blijven hangen.
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
He, ik heb heel 2012 ook gezien,quote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik keek er net met een half oog naar terwijl ik aan het lezen ben maar ik werd niet afgeleid of geprikkeld om er echt goed naar te kijkenquote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
Hier heb je prikkeling om eens goed te kijkenquote:Op donderdag 19 september 2024 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik keek er net met een half oog naar terwijl ik aan het lezen ben maar ik werd niet afgeleid of geprikkeld om er echt goed naar te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier heb je prikkeling om eens goed te kijkenAha doet die ook meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zullen dan zo wel smeltenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik zappte er vandaag nog langs .... de scene op de instortende startbaan .......quote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
Geen idee of die mee doet,quote:Op donderdag 19 september 2024 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha doet die ook mee
Die zullen dan zo wel smelten
Welk deel is de klos?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:59 schreef chufi het volgende:
Na Polen, Oostenrijk , Tsjechie, Roemenie etc en gisteren Italia was het vandaag ook weer raak in Spanje met hoogwater op het land ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |