Is in de aanbieding dus vandaag maar even extra gehaald.quote:
En wat voor bier drink je?quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is in de aanbieding dus vandaag maar even extra gehaald.
Grolsch.quote:
Vind ik ook.quote:
Altijd lekker na een warme dag.quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ook maar eens een biertje gepakt,
lang geleden al![]()
Gaat het er al beter mee?quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Mjah, vooral binnen zitten hand ontzien.
Dus weinig tot niets van die warmte meegekregen.
T is stijf, dik en wat pijnlijk, niet heel verassend na gisterenquote:Op zaterdag 21 september 2024 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het er al beter mee?
Lekker weekend idd. Lekker thuis aan het klooien.quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is stijf, dik en wat pijnlijk, niet heel verassend na gisteren
Hoe gaat het met u verder? Lekker weekend?
Helemaal prima tochquote:Op zaterdag 21 september 2024 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker weekend idd. Lekker thuis aan het klooien.
Idd, vandaag naar de markt geweest. Lekker stuk kaas bij de kaasboer gehaald.quote:
Gewoon jong belegen mag ik hopenquote:Op zaterdag 21 september 2024 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, vandaag naar de markt geweest. Lekker stuk kaas bij de kaasboer gehaald.
Dat heb ik al een tijdje, het werd ineens snel vroeger donker.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon jong belegen mag ik hopen
Heb jij nou ook dat je gevoel voor tijd even stuk is omdat het zoveel eerder donker is?
Lijkt wel of het dit jaar ineens sneller gaat ofzoquote:Op zaterdag 21 september 2024 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik al een tijdje, het werd ineens snel vroeger donker.
Tijd gaat steeds sneller.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt wel of het dit jaar ineens sneller gaat ofzo
Met bier meer plezier.quote:
Zo is dat.quote:
Oktober 4 uur de lampen aan zei mijn moeder altijd.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt wel of het dit jaar ineens sneller gaat ofzo
Mijn gevoel voor tijd ging al stuk toen ik 40 werdquote:Op zaterdag 21 september 2024 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon jong belegen mag ik hopen
Heb jij nou ook dat je gevoel voor tijd even stuk is omdat het zoveel eerder donker is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |