Are you drunk? Of just stoned?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Onzin. Je chargeert as usual, Leon de WinterTelegraafgezeik, meer is het niet!@
Omdat je leest hoe ik je zie als usert in deze sc als het op je politieke beschouwingen aankomt?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Are you drunk? Of just stoned?
Durf jij nog de Erasmusbrug over te gaan?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Are you drunk? Of just stoned?
Dat is een teringeind weg, zie eigenlijk geen reden om er over te gaan,quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Durf jij nog de Erasmusbrug over te gaan?
Both it isquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Omdat je leest hoe ik je zie als usert in deze sc als het op je politieke beschouwingen aankomt?
Een kenmerk van terrorisme is angst zaaien.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een teringeind weg, zie eigenlijk geen reden om er over te gaan,
maar ja.
En jij er onderdoor?
Oke, Leonquote:
Lijkt me ook. De meeste van die idioten zijn labiele gasten die eerst hard drugs gebruikten en op vele andere vlakken niet deugden, en nu een andere uitlaatklep hebben. In naam van ene Allah gestoord doen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Ach het was een gestoorde gek met een mes. Heeft niets met terrorisme te maken.
Dat soort debielen wil ik niet in mijn bad.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lijkt me ook. De meeste van die idioten zijn labiele gasten die eerst hard drugs gebruikten en op vele andere vlakken niet deugden, en nu een andere uitlaatklep hebben. In naam van ene Allah gestoord doen.
Beetje verontrustend vind ik het dat het te vaak gekoppeld wordt aan een geloof.
Verder heb ik niets met Allah/God of andere gekkigheid met geloof of goden. Maar het stoort me wel als op de Wilders-manier alles gegeneraliseerd wordt om te stoken.
Ga lekker zwemmen met z'n allen morgen. Joden, Palestijnen en geestelijk gestoorden allemaal tegelijkertijd in hetzelfde pierenbadje
Deze dan:quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat soort debielen wil ik niet in mijn bad.
Zou kunnen zolang ze maar niet op mij landt.quote:
Bejaardenplaneetquote:Op vrijdag 20 september 2024 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Rustig hier. Alsof iedereen op een andere planeet zit.
Ander continent.quote:Op vrijdag 20 september 2024 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Rustig hier. Alsof iedereen op een andere planeet zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |