Poeh zeg dat is langer dan ik dachtquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben 27 juli gevallen, dus dat is morgen alweer 7 weken geleden.
De tijd vliegt als het gezellig is
Leuk! Gezellig hoor om dat samen met je moeder te kunnen doen, en met een heel leuk doel ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja aanstaande woensdag gaan we naar Duitsland![]()
Fijn dat het herstel snel gaat , hopelijk komt het met de rest ook goed , dingen hebben idd tijd nodig
Ja bizar he, de zomer is voorbij gevlogen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Poeh zeg dat is langer dan ik dacht
Beter wel , dat geeft denk ik toch nog even wat steun? (bij wijze van) Ik heb zelf al vanaf mijn 16e een stuk ijzer in mijn hand , maar ik heb na mijn operatie ook een half jaar een pin door mijn botten gehad om de boel goed op zijn plaats te houden . Ja ik heb al een lijstje met stenen gemaakt voor mijn kleindochter en schoondochter( armbandjes met bepaalde stenen ) Mijn schoondochter is altijd al bezig geweest met bepaalde werkingen van stenen dus ik heb mij daar wat in verdiept , wil ook wat leuks voor haar meenemenquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Gezellig hoor om dat samen met je moeder te kunnen doen, en met een heel leuk doel ook natuurlijk.
En het plaatwerk zal er ook weer uit moeten, want dat zit op een plek waar je er snel last van hebt, maar voorlopig moet het er nog min. 4-5 maanden blijven zitten.
Jij gaat met heel veel stenen thuis komenquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beter wel , dat geeft denk ik toch nog even wat steun? (bij wijze van) Ik heb zelf al vanaf mijn 16e een stuk ijzer in mijn hand , maar ik heb na mijn operatie ook een half jaar een pin door mijn botten gehad om de boel goed op zijn plaats te houden . Ja ik heb al een lijstje met stenen gemaakt voor mijn kleindochter en schoondochter( armbandjes met bepaalde stenen ) Mijn schoondochter is altijd al bezig geweest met bepaalde werkingen van stenen dus ik heb mij daar wat in verdiept , wil ook wat leuks voor haar meenemenIk ben heel erg blij dat we na demoeilijke en verdrietige periode van/na de scheiding en een tijd geen contact met elkaar nu toch weer nader tot elkaar zijn gekomen , dus ga ook op zoek naar mooie steentjes voor haar.
, mijn zoon wil graag een mooie grote steen om ergens neer te zetten , en dan nog de stenen voor onszelf![]()
ik gok dat we met heel veel thuiskomen , verzamelaars als wij zijn![]()
Snotneuzen zijn het tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
Rare jongens die artsen,
of nou ja, meisjes
Je kan nog typenquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
Rare jongens die artsen,
of nou ja, meisjes
Deze vond het plan van de vorige artsen (waren er maar 4) niets. Dus riep haar supervisor erbij (als je had gezegd dat ze 16 was had ik je geloofd, maar oke) en stelde een nieuw plan op.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snotneuzen zijn het tegenwoordig
Zit je duim er nog aan?
Met 9 vingers zelfsquote:
Een voortvarend type dus, tegenwoordig zijn ze heel erg van het snel weer bewegen, maar ik denk wel dat dat goed is. Beterschap!quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze vond het plan van de vorige artsen (waren er maar 4) niets. Dus riep haar supervisor erbij (als je had gezegd dat ze 16 was had ik je geloofd, maar oke) en stelde een nieuw plan op.
Andere behandelmethode nog.
Ipv u mag u duim een week niet bewegen is het nu heel erg rustig de komende dagen, maar wel iets bewegen. En daarna de kracht erop weer opbouwen.
Enige mogelijk nadeel is dat het misschien terugkomt nu. Al was dat bij de andere manier ook niet uitgesloten.
Dank.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een voortvarend type dus, tegenwoordig zijn ze heel erg van het snel weer bewegen, maar ik denk wel dat dat goed is. Beterschap!
https://www.nu.nl/opmerke(...)fde-honden-zijn.htmlquote:Een dierentuin in China heeft toegegeven dat hun zogenaamde panda's eigenlijk zwart-wit geverfde honden zijn. Bezoekers van de dierentuin werden al niet om de tuin geleid door de weinig overtuigende vermomming. De dierentuin beweert nu dat het verven van dieren hun "specialiteit" is.
Gewoon in een boom hangen dan merk je vanzelf of het panda's zijnquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
ze zijn allemaal nep
[..]
https://www.nu.nl/opmerke(...)fde-honden-zijn.html
Hoe merk je het dan? Je verwacht dat de hontpanda's er langer in blijven hangenquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon in een boom hangen dan merk je vanzelf of het panda's zijn
[ x ]
Yep die zijn net wat minder Darwin gevoeligquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe merk je het dan? Je verwacht dat de hontpanda's er langer in blijven hangen
Aan de andere kant, panda's overleven het wel allemaal. Sterkte kreukelzone's ofzo.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep die zijn net wat minder Darwin gevoelig
Ook weer waarquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, panda's overleven het wel allemaal. Sterkte kreukelzone's ofzo.
Ik heb de afgelopen weken thuis opgebouwd en ga maandag weer naar kantoor. Zin in!quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank.
Jij al aan het werk ondertussen?
Oeh, spannend,quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken thuis opgebouwd en ga maandag weer naar kantoor. Zin in!
Honten moeten ze ook gewoon verbieden,quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook weer waar
En honden zijn natuurlijk wel weer sufferds vergeleken met katten
[ x ]
+1 jaquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Honten moeten ze ook gewoon verbieden,
rare dingen
Mooi filmpje.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/iG4kmoI-p6g
Hij wil hem niet goed neerzetten
Een sterke vent die mij daar weg krijgt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, spannend,
zouden ze je nog terug willen hebben?
Wel fijn dat je weer aan het werk kan.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een sterke vent die mij daar weg krijgt.
Zie je wel, duidelijk een valse hont ditquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/iG4kmoI-p6g
Hij wil hem niet goed neerzetten
Een hont als ‘leeuw’…quote:
Die Chinezen maken ook van alles na.quote:
Ja, en er is meer…quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die Chinezen maken ook van alles na.
Ik zat hem net te zoeken.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
En dan de man in het berenpak, ook in China:
[ afbeelding ](BBC)
Maar deze beer zou volgens deskundigen wel echt zijn
Dan denk je dat je alles gezien hebt…quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat hem net te zoeken.
Omdat is al weer lekker dat je auto kan rijden. Dat die arm nog pijnlijk is is minder.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi Dot, gaat goed, er komt steeds meer kracht en beweging in, autorijden lukt ook weer, dus ik ga maandag weer aan het werk, weet niet of dat al hele dagen zal zijn, dat kijk ik even aan. Gisteren is de fysio wel flink aan het werk geweest, dus ik heb nog steeds een pijnlijke arm, maar dat komt ook wel weer goed.
Hoe gaat het met jouw bekken?
Kordaat gehandeldquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
Zie net beelden van hoe ze die terrorist gisteren en Rotterdam neerhaalden,![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)opgedoken~a93fcb4d0/
Filmpje zit er in
En ze zijn klaar met die pleuresbende voor de deur.quote:
Hoeveel maanden heb je opgesloten gezeten?quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ze zijn klaar met die pleuresbende voor de deur.
Kleine 2,5 maand ofzo.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoeveel maanden heb je opgesloten gezeten?
Kun je eindelijk weer naar buiten!quote:
Vanmiddag geprobeerd, één voet op mijn balkon. Voelde als een overwinning toen het mij lukte.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je eindelijk weer naar buiten!![]()
Niet dat je dat doet... maar het kan nu wel!
Nou, nou, zuig je weer uit je republikeinse duim (beterschapquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
Zie net beelden van hoe ze die terrorist gisteren en Rotterdam neerhaalden,![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)opgedoken~a93fcb4d0/
Filmpje zit er in
Voorlopig wordt ie vervolgd voor terrorisme, dus terrorist,quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nou, nou, zuig je weer uit je republikeinse duim (beterschap).
"terrorist" en "neerhaalden" klinkt wat vergezocht![]()
[ afbeelding ]
Denk dat "verwarde lone wolf met ernstig psychische problemen die een paar klappen krijgt" wel volstaat.
Onzin. Je chargeert as usual, Leon de Winterquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voorlopig wordt ie vervolgd voor terrorisme, dus terrorist,
en neerhalen deden ze, letterlijk.
Are you drunk? Of just stoned?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Onzin. Je chargeert as usual, Leon de WinterTelegraafgezeik, meer is het niet!@
Omdat je leest hoe ik je zie als usert in deze sc als het op je politieke beschouwingen aankomt?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Are you drunk? Of just stoned?
Durf jij nog de Erasmusbrug over te gaan?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Are you drunk? Of just stoned?
Dat is een teringeind weg, zie eigenlijk geen reden om er over te gaan,quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Durf jij nog de Erasmusbrug over te gaan?
Both it isquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Omdat je leest hoe ik je zie als usert in deze sc als het op je politieke beschouwingen aankomt?
Een kenmerk van terrorisme is angst zaaien.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een teringeind weg, zie eigenlijk geen reden om er over te gaan,
maar ja.
En jij er onderdoor?
Oke, Leonquote:
Lijkt me ook. De meeste van die idioten zijn labiele gasten die eerst hard drugs gebruikten en op vele andere vlakken niet deugden, en nu een andere uitlaatklep hebben. In naam van ene Allah gestoord doen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Ach het was een gestoorde gek met een mes. Heeft niets met terrorisme te maken.
Dat soort debielen wil ik niet in mijn bad.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lijkt me ook. De meeste van die idioten zijn labiele gasten die eerst hard drugs gebruikten en op vele andere vlakken niet deugden, en nu een andere uitlaatklep hebben. In naam van ene Allah gestoord doen.
Beetje verontrustend vind ik het dat het te vaak gekoppeld wordt aan een geloof.
Verder heb ik niets met Allah/God of andere gekkigheid met geloof of goden. Maar het stoort me wel als op de Wilders-manier alles gegeneraliseerd wordt om te stoken.
Ga lekker zwemmen met z'n allen morgen. Joden, Palestijnen en geestelijk gestoorden allemaal tegelijkertijd in hetzelfde pierenbadje
Deze dan:quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat soort debielen wil ik niet in mijn bad.
Zou kunnen zolang ze maar niet op mij landt.quote:
Bejaardenplaneetquote:Op vrijdag 20 september 2024 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Rustig hier. Alsof iedereen op een andere planeet zit.
Ander continent.quote:Op vrijdag 20 september 2024 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Rustig hier. Alsof iedereen op een andere planeet zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |