Of jij nog last hebt gehad van de overstromingen.quote:
Wat slechtquote:Op donderdag 19 september 2024 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is echtHelaas
Maar heeft gelukkig nooit de echte film gehaald
ik had geen last in kärnten is niks gewezenquote:Op donderdag 19 september 2024 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of jij nog last hebt gehad van de overstromingen.
Hopelijk welquote:
Ja, het officiële einde is echt mooi en subtiel en symbolischquote:Op donderdag 19 september 2024 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat slecht. Echt ff puzzled of het nu een grap was of echt? Ik las het later nog elders ook. Wat een fout einde zou dat geweest zijn
Echt, haha. Ook dat "Would you like to dance" En dat hoofd v die gozerd en die meid. En granny die het allemaal aanschouwt alsof ze -ook- geen reet begreep van het hele eindequote:Op donderdag 19 september 2024 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, het officiële einde is echt mooi en subtiel en symbolisch
Dat alternatieve einde lijkt echt bijna een parodie, als je niet beter zou weten
Ik heb de dvd, waar alle deleted scenes op staan. Allemaal scenes waarvan je kan begrijpen dat ze eruit zijn gehaald maar die wel in het verhaal passen. Maar die laatste… is echt raarquote:Op donderdag 19 september 2024 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat slecht. Echt ff puzzled of het nu een grap was of echt? Ik las het later nog elders ook. Wat een fout einde zou dat geweest zijn
Zou, stel dat dit het einde was geworden, de film net zo'n succes zijn geweest? Lijkt me niet. Wat denk jij?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb de dvd, waar alle deleted scenes op staan. Allemaal scenes waarvan je kan begrijpen dat ze eruit zijn gehaald maar die wel in het verhaal passen. Maar die laatste… is echt raar
Maar je bent wel gaan hilfen in overstroomde gebieden natuurlijk!?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik had geen last in kärnten is niks gewezen
Lijkt mij ook niet. De hele film zou anders overkomen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zou, stel dat dit het einde was geworden, de film net zo'n succes zijn geweest? Lijkt me niet. Wat denk jij?
Ja alle Oostenrijkers gingen naar die gebieden natuurlijk ... ook al reden er geen treinen en waren de wegen afgesloten .....quote:Op donderdag 19 september 2024 23:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar je bent wel gaan hilfen in overstroomde gebieden natuurlijk!?
Ik heb die meuk zelfs in de bios gezien,quote:
achteraf klagen is wel makkelijk ... maar toen had je een andere mening ... zeker wetenquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb die meuk zelfs in de bios gezien,
maar
dat doet de brandweer, en van kärnten zijn ookquote:Op donderdag 19 september 2024 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alle Oostenrijkers gingen naar die gebieden natuurlijk ... ook al reden er geen treinen en waren de wegen afgesloten .....
Niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
achteraf klagen is wel makkelijk ... maar toen had je een andere mening ... zeker weten
Attent van ze!quote:Op donderdag 19 september 2024 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alle Oostenrijkers gingen naar die gebieden natuurlijk ... ook al reden er geen treinen en waren de wegen afgesloten .....
ja de hebben veel geholpen maar nuquote:
Zeg dan!!@quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk
Was een andere reden dat ik meeging
Ja, dat willen we weten. Vooral de details.quote:
Yessquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, dat willen we weten. Vooral de details.
Zal er morgen eens naar zoekenquote:Op vrijdag 20 september 2024 06:57 schreef drakin het volgende:
Birdies![]()
Ik dacht dat we nu gecamoufleerde birdies zouden krijgen
quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal er morgen eens naar zoeken
Als het topic dan nog open is
Probeer ze eerst maar eens te vinden...quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal er morgen eens naar zoeken
Als het topic dan nog open is
Sterkte bij de tandarts.quote:
Daar ben ik net al geweest,quote:
Wat is jouw probleem?quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ben ik net al geweest,
dat is niet het probleem
Ze gaan vanmiddag in mijn duim snijden.quote:
Wel goedkoop qua kleren kopenquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaan vanmiddag in mijn duim snijden.
Denk dat ze alle behalve de duim gaan amputeren
Goedkoop qua heel veel denk ikquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wel goedkoop qua kleren kopen
Kleinduimpje 👍quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goedkoop qua heel veel denk ik
Stuk minder voer nodig, kan heel klein gaan wonen,
etcetc
Dank uquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:01 schreef Domnivoor het volgende:
Sterkte ermee. Hopelijk gaat het allemaal goed.
Wat zijn de nadelen?quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goedkoop qua heel veel denk ik
Stuk minder voer nodig, kan heel klein gaan wonen,
etcetc
Er kunnen toch geen nadelen zitten aan zo'n goed plan?quote:
Ik kan er geen één benoemenquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er kunnen toch geen nadelen zitten aan zo'n goed plan?![]()
![]()
Steen papier schaar ga je niet meer winnen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er kunnen toch geen nadelen zitten aan zo'n goed plan?![]()
![]()
Daarom, dit plan wordt hetquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kan er geen één benoemen
Dat is denken in beperkingen, natuurlijk is er een manier om dat wel te doenquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:11 schreef engine het volgende:
[..]
Steen papier schaar ga je niet meer winnen.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is denken in beperkingen, natuurlijk is er een manier om dat wel te doen
Sterkte voor jouquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sterkte voor jou en je duimquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hey Deisyy, hoe is het met je arm?quote:
Heel veel succes Marcquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duimpje gegeven.quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hi Dot, gaat goed, er komt steeds meer kracht en beweging in, autorijden lukt ook weer, dus ik ga maandag weer aan het werk, weet niet of dat al hele dagen zal zijn, dat kijk ik even aan. Gisteren is de fysio wel flink aan het werk geweest, dus ik heb nog steeds een pijnlijke arm, maar dat komt ook wel weer goed.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy, hoe is het met je arm?
hoe lang ben je hier nu mee onder de pannen geweest?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi Dot, gaat goed, er komt steeds meer kracht en beweging in, autorijden lukt ook weer, dus ik ga maandag weer aan het werk, weet niet of dat al hele dagen zal zijn, dat kijk ik even aan. Gisteren is de fysio wel flink aan het werk geweest, dus ik heb nog steeds een pijnlijke arm, maar dat komt ook wel weer goed.
Ik ben 27 juli gevallen, dus dat is morgen alweer 7 weken geleden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hoe lang ben je hier nu mee onder de pannen geweest?
pffff.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben 27 juli gevallen, dus dat is morgen alweer 7 weken geleden.
De tijd vliegt als het gezellig is
Zo lang geleden alweerquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben 27 juli gevallen, dus dat is morgen alweer 7 weken geleden.
De tijd vliegt als het gezellig is
Dat is best een tijd, maar het is omgevlogen en eigenlijk heb ik er het beste van gemaakt, lekker veel gewandeld, terrasjes gepakt. Veel contact met mensen hier uit de buurt, een paar keer op pad met mijn nichtje en haar bonusdochter, mensen die eten kwamen brengen, allemaal dingen waar het normaal niet zo snel van komt, omdat ik werk. Dus eigenlijk waren het prima wekenquote:
Het herstel gaat wonderbaarlijk snel, daar ben ik echt heel blij mee. Buigen en strekken is nog niet optimaal, en de kracht ook niet, maar dat verbetert steeds een beetje meer.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo lang geleden alweer![]()
Hopelijk gaat het goed met je arm?
Ja aanstaande woensdag gaan we naar Duitslandquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het herstel gaat wonderbaarlijk snel, daar ben ik echt heel blij mee. Buigen en strekken is nog niet optimaal, en de kracht ook niet, maar dat verbetert steeds een beetje meer.
Jij gaat toch zeker ook bijna met je moeder naar Duitsland?
Wat fijn voor je Deesquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het herstel gaat wonderbaarlijk snel, daar ben ik echt heel blij mee. Buigen en strekken is nog niet optimaal, en de kracht ook niet, maar dat verbetert steeds een beetje meer.
Jij gaat toch zeker ook bijna met je moeder naar Duitsland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |