Of jij nog last hebt gehad van de overstromingen.quote:
Wat slechtquote:Op donderdag 19 september 2024 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is echtHelaas
Maar heeft gelukkig nooit de echte film gehaald
ik had geen last in kärnten is niks gewezenquote:Op donderdag 19 september 2024 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of jij nog last hebt gehad van de overstromingen.
Hopelijk welquote:
Ja, het officiële einde is echt mooi en subtiel en symbolischquote:Op donderdag 19 september 2024 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat slecht. Echt ff puzzled of het nu een grap was of echt? Ik las het later nog elders ook. Wat een fout einde zou dat geweest zijn
Echt, haha. Ook dat "Would you like to dance" En dat hoofd v die gozerd en die meid. En granny die het allemaal aanschouwt alsof ze -ook- geen reet begreep van het hele eindequote:Op donderdag 19 september 2024 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, het officiële einde is echt mooi en subtiel en symbolisch
Dat alternatieve einde lijkt echt bijna een parodie, als je niet beter zou weten
Ik heb de dvd, waar alle deleted scenes op staan. Allemaal scenes waarvan je kan begrijpen dat ze eruit zijn gehaald maar die wel in het verhaal passen. Maar die laatste… is echt raarquote:Op donderdag 19 september 2024 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat slecht. Echt ff puzzled of het nu een grap was of echt? Ik las het later nog elders ook. Wat een fout einde zou dat geweest zijn
Zou, stel dat dit het einde was geworden, de film net zo'n succes zijn geweest? Lijkt me niet. Wat denk jij?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb de dvd, waar alle deleted scenes op staan. Allemaal scenes waarvan je kan begrijpen dat ze eruit zijn gehaald maar die wel in het verhaal passen. Maar die laatste… is echt raar
Maar je bent wel gaan hilfen in overstroomde gebieden natuurlijk!?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik had geen last in kärnten is niks gewezen
Lijkt mij ook niet. De hele film zou anders overkomen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zou, stel dat dit het einde was geworden, de film net zo'n succes zijn geweest? Lijkt me niet. Wat denk jij?
Ja alle Oostenrijkers gingen naar die gebieden natuurlijk ... ook al reden er geen treinen en waren de wegen afgesloten .....quote:Op donderdag 19 september 2024 23:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar je bent wel gaan hilfen in overstroomde gebieden natuurlijk!?
Ik heb die meuk zelfs in de bios gezien,quote:
achteraf klagen is wel makkelijk ... maar toen had je een andere mening ... zeker wetenquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb die meuk zelfs in de bios gezien,
maar
dat doet de brandweer, en van kärnten zijn ookquote:Op donderdag 19 september 2024 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alle Oostenrijkers gingen naar die gebieden natuurlijk ... ook al reden er geen treinen en waren de wegen afgesloten .....
Niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
achteraf klagen is wel makkelijk ... maar toen had je een andere mening ... zeker weten
Attent van ze!quote:Op donderdag 19 september 2024 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alle Oostenrijkers gingen naar die gebieden natuurlijk ... ook al reden er geen treinen en waren de wegen afgesloten .....
ja de hebben veel geholpen maar nuquote:
Zeg dan!!@quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk
Was een andere reden dat ik meeging
Ja, dat willen we weten. Vooral de details.quote:
Yessquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, dat willen we weten. Vooral de details.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |