WaARoM StEl Je NiEt iEtS VoOR WaAr IeDErEeN FaN vAn iS?!?!quote:Op donderdag 19 september 2024 07:47 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Nog een leuk fragment. Timmerfransgod
Gelachenquote:Op donderdag 19 september 2024 07:47 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Nog een leuk fragment. Timmerfransgod
Goh, AIVD spion Schoof neemt het niet zo nauw met de wet en het delen van informatie, stukje bananenrepubliek in de Tweede Kamer de laatste dagenquote:Op donderdag 19 september 2024 11:18 schreef Steven184 het volgende:
Dag 2 van het Vierde Rijk. Nog paar maanden tot een volledige dictatuur
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Goh, AIVD spion Schoof neemt het niet zo nauw met de wet en het delen van informatie, stukje bananenrepubliek in de Tweede Kamer de laatste dagen
Ik dacht dus serieus dat dit een meme was, wachtend op de echte stukkenquote:
Omtzigt schijnt vorig jaar gezegd te hebben dat in zijn optiek, crisiswetten eigenlijk nooit gebruikt mogen worden .quote:Op donderdag 19 september 2024 16:39 schreef Szura het volgende:
Ik zou vooral vanaf het niet-gelakte gedeelte maar eens aandachtig lezen. Als 'rechtstatelijke kampioen' Omzicht en z'n vazallen hier nu nog mee instemmen
Het toch niet doen is zo'n extreem gezichtsverlies voor de PVV dat die meteen imploderen. Topshow.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:39 schreef Szura het volgende:
Ik zou vooral vanaf het niet-gelakte gedeelte maar eens aandachtig lezen. Als 'rechtstatelijke kampioen' Omzicht en z'n vazallen hier nu nog mee instemmen
Bij de volgende verkiezingen gaat de PVV gewoon dik boven de 50 zetels hoor.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het toch niet doen is zo'n extreem gezichtsverlies voor de PVV dat die meteen imploderen. Topshow.
Je kan maar beter genieten van de show, de ondergang van Nederland staat toch al vastquote:Op donderdag 19 september 2024 17:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bij de volgende verkiezingen gaat de PVV gewoon dik boven de 50 zetels hoor.
Rwanda schijnt gezellig te zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:24 schreef Fretwork het volgende:
Vertrouwen in politiek gegroeid
Wat denken jullie, Canada, Uruguay of Mauritius?
Spanje?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:24 schreef Fretwork het volgende:
Vertrouwen in politiek gegroeid
Wat denken jullie, Canada, Uruguay of Mauritius?
Hij ziet er nog verwarder uit dan normaalquote:Op donderdag 19 september 2024 17:34 schreef Szura het volgende:
Toch knap dat Sjerrie alsnog de grootste clown is dit circus is
Het frappantst vind ik eigenlijk nog de vele reacties in de trant van Dit gaat NSC/VVD toch niet accepteren terwijl die partijen de afgelopen ja(a)r(en) hier vol op aangestuurd hebben.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan maar beter genieten van de show, de ondergang van Nederland staat toch al vast
De rol van NSC wordt vanavond wel interessant als pseudo SGPquote:Op donderdag 19 september 2024 17:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het frappantst vind ik eigenlijk nog de vele reacties in de trant van Dit gaat NSC/VVD toch niet accepteren terwijl die partijen de afgelopen ja(a)r(en) hier vol op aangestuurd hebben.
Nee, Pieter Omtzigt en Erik van den Burg (waar heeft die zijn status aparte sowieso aan verdiend??) zijn echt echt echt geen mensen met een hart voor democratie of mensenrechten; als Schoof I morgen meent 30 asielzoekers geboeid in de Waal te moeten gooien om de onderbuik uit Haaksbergen te pleasen, dan hoeft de verantwoordelijke minister maar een zwartgelakte brief naar de kamer te sturen ter motivatie en dan steken ze braaf hun hand op.
Wie is dit?quote:
Is ons wel ingelopen op het gebied van progressief beleidquote:
Ik denk dat VoMy niet veel meer nodig heeftquote:Op donderdag 19 september 2024 20:51 schreef Pistolero het volgende:
Is het al tijd voor de revolutie?
Of gaan we gewoon toekijken hoe dit land in sneltreinvaart richting de afgrond gaat?
Ik doe niets hoor, laat de boel maar verrekken.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik denk dat VoMy niet veel meer nodig heeft
Alles bij elkaar liegen en het dan gek vinden dat mensen je niet integer vinden, goh.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:54 schreef VoMy het volgende:
Integriteitsloze paardenDick vindt dat de vragen raken aan zijn integriteit. Gelachen.
Ik stuur je wel even mn Mauritiusplannenquote:Op donderdag 19 september 2024 21:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik doe niets hoor, laat de boel maar verrekken.
Belangrijker, hoe staat het met de WLR Rwanda plannen?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even mn Mauritiusplannen
We sturen Joost Eerdmans om de boel eerst te verkennen. Enkeltje, paspoort inleveren bij de grens.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Belangrijker, hoe staat het met de WLR Rwanda plannen?
Bij mij stond een bezoekje met potlood in de planning, maar die laat ik even gaan vanwege het op de wereld zetten van een kind in dit gave landquote:Op donderdag 19 september 2024 21:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Belangrijker, hoe staat het met de WLR Rwanda plannen?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bij mij stond een bezoekje met potlood in de planning, maar die laat ik even gaan vanwege het op de wereld zetten van een kind in dit gave land
Gefeliciteerd met de junior Fretquote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bij mij stond een bezoekje met potlood in de planning, maar die laat ik even gaan vanwege het op de wereld zetten van een kind in dit gave land
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Van Baarle?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Eens. En eens.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Echt vaders krijgen dochters, overigens.
Haha, ik zie mezelf wel echt als een meisjesvader, maar het is nog een verrassingquote:Op donderdag 19 september 2024 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Echt vaders krijgen dochters, overigens.
Maar het besluit is nog niet genomenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:02 schreef VoMy het volgende:
Dopingzondaars en de geldezels van Frits van Eerd hebben doorgaans een beter verhaal dan Dick 'het staat in het hoofdlijnenakkoord' Schoof.
Dick 'we hebben het nog niet besloten' Schoof.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:02 schreef VoMy het volgende:
Dopingzondaars en de geldezels van Frits van Eerd hebben doorgaans een beter verhaal dan Dick 'het staat in het hoofdlijnenakkoord' Schoof.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Geen goede dag voor pragmatische leiders.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:16 schreef Szura het volgende:
Wie is er sneller weg, fraud Priske of Schoof?
Eens en eensquote:Op donderdag 19 september 2024 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Echte vaders krijgen dochters, overigens.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zelfs Bosma vond het volstrekt belachelijkquote:
Ik was juist verbaasd over hoeveel verstandige users er gisteren waren daar.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef Fretwork het volgende:
Ik raad overigens iedereen af om buiten debat-uren je in POL te begeven. Fouten zijn gemaakt.
Je moet je sowieso eigenlijk niet meer buiten WLR begeven. Er waait overal een extreem guurrechtse wind op FOK!quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef Fretwork het volgende:
Ik raad overigens iedereen af om buiten debat-uren je in POL te begeven. Fouten zijn gemaakt.
Lekker de focus op debieltje Thierry, terwijl de paar uur ervoor het kabinet soortgelijke denkbeelden uitdraagt, inclusief de collaborateurs van de NSC die gewoon instemmen met het buitenspel zetten van de Tweede Kamerquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:50 schreef Fretwork het volgende:
Lekker de grenzen weer opgerekt, kan Yesilgoz het volgende week zeggen
Hoho het besluit is nog niet genomen - Dickquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lekker de focus op debieltje Thierry, terwijl de paar uur ervoor het kabinet soortgelijke denkbeelden uitdraagt, inclusief de collaborateurs van de NSC die gewoon instemmen met het buitenspel zetten van de Tweede Kamer
Als ik moet kiezen tussen nog een achterlijke take van Rafael en Pierre of reportage van Joep, dan toch echt de reportage van Joep.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:13 schreef Szura het volgende:
Deze had ik gemist. Joep Schreuder vindt dat er meer Joep Schreuder op tv moet.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)k-ijdel-ben-a4866253
DavyGodquote:
Het is zo gruwelijk matig dat dat op zich al een ach verdientquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Altijd wachten tot de wedstrijd is afgelopen voor je dit plaatst
Nu dan ach ach ach Ajaxquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Altijd wachten tot de wedstrijd is afgelopen voor je dit plaatst
Terecht lijkt mequote:Op zaterdag 21 september 2024 23:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
VAR zegt dat een geel kaartje prima is!
Raakt geen bal of been in dit beeld. Duidelijk schwalbequote:Op zaterdag 21 september 2024 23:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
VAR zegt dat een geel kaartje prima is!
quote:Op zondag 22 september 2024 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
Dit haalt morgen het flutstukje van Scheve bek Sjoerd vast niet in de gazet van morgen. Kutclub, en anders niets. Maar wat kunnen ze bier drinken hé.
[ x ]
quote:Op zondag 22 september 2024 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
Dit haalt morgen het flutstukje van Scheve bek Sjoerd vast niet in de gazet van morgen. Kutclub, en anders niets. Maar wat kunnen ze bier drinken hé.
[ x ]
Het moraliserende stukje blijft voor een andere club. Wat een volslagen mongool ben je trouwens als je medewerkers van een catering gaat aanvallen. Bij Groningen ook allerlei idioten weer rellen. Maar het kan prima zonder politie.quote:
quote:Op zondag 22 september 2024 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het moraliserende stukje blijft voor een andere club. Wat een volslagen mongool ben je trouwens als je medewerkers van een catering gaat aanvallen. Bij Groningen ook allerlei idioten weer rellen. Maar het kan prima zonder politie.
Deze mensen stemmen op Geertquote:Op zondag 22 september 2024 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan Geert niet zorgen dat deze mensen worden uitgezet?
Hier word ik enorm agressief van.quote:Op zondag 22 september 2024 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat zijn de thuiswedstrijden geweldig he.
Dit is geen incident. Ik was een aantal weken terug naar een oefenwedstrijd tegen Aris. Daar zaten tien Grieken die het waagde te juichen bij een doelpunt. Die werden daarna letterlijk van de tribune gemept door wat ziedende NAC supporters.quote:Op zondag 22 september 2024 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Hey NAC-supporter!quote:Op zondag 22 september 2024 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier word ik enorm agressief van.
Ga er vanuit dat promotie sowieso geen doel is dit jaar, dan kun je net zo goed alle straffen in 1x pakken..quote:
De altijd buurlanden kapot bombarderende en terroristische aanslagen plegende Israel Defense Forcequote:Op maandag 23 september 2024 19:01 schreef Pino112 het volgende:
Israël bombardeert nu ook al buurlanden kapot? Gaaf land.
Genocidale terreurstaat Israël heeft een nieuw gebied gevonden om met dodelijk geweld etnisch te zuiveren. Het is te hopen voor onze media en politici dat Hezbollah elke dag wat raketten/emmers kunstmest blijft afvuren zodat ze deze nieuwe eenzijdige massaslachting van burgers braaf een "oorlog" kunnen noemen.quote:Op maandag 23 september 2024 19:01 schreef Pino112 het volgende:
Israël bombardeert nu ook al buurlanden kapot? Gaaf land.
Gelukkig worden alle omringende landen door het altijd hypocriete en medeplichtige Amerika alweer opgeroepen om vooral de kalmte te bewarenquote:Op maandag 23 september 2024 20:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Genocidale terreurstaat Israël heeft een nieuw gebied gevonden om met dodelijk geweld etnisch te zuiveren. Het is te hopen voor onze media en politici dat Hezbollah elke dag wat raketten/emmers kunstmest blijft afvuren zodat ze deze nieuwe eenzijdige massaslachting van burgers braaf een "oorlog" kunnen noemen.
Ze willen de-escaleren maar ondertussen wel massaal wapens en munitie blijven leveren!quote:Op maandag 23 september 2024 21:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gelukkig worden alle omringende landen door het altijd hypocriete en medeplichtige Amerika alweer opgeroepen om vooral de kalmte te bewaren
De kalmte te bewaren en de volgende serie van grensoverschijdende bombardenten van Israël met elk honderden burgerdoden af te wachten en eveneens uit te zitten en toch vooral niet aan te sturen op escalatie van het conflict.quote:Op maandag 23 september 2024 21:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gelukkig worden alle omringende landen door het altijd hypocriete en medeplichtige Amerika alweer opgeroepen om vooral de kalmte te bewaren
Israël moet zichzelf kunnen verdedigen (tegenover vijanden die ze zelf hebben gecreëerd). En het is toch hartstikke veilig daar sinds ze genocide plegen?quote:Op maandag 23 september 2024 20:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Genocidale terreurstaat Israël heeft een nieuw gebied gevonden om met dodelijk geweld etnisch te zuiveren. Het is te hopen voor onze media en politici dat Hezbollah elke dag wat raketten/emmers kunstmest blijft afvuren zodat ze deze nieuwe eenzijdige massaslachting van burgers braaf een "oorlog" kunnen noemen.
https://www.theguardian.c(...)n-israel-conflict-usquote:Op maandag 23 september 2024 21:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
De kalmte te bewaren en de volgende serie van grensoverschijdende bombardenten van Israël met elk honderden burgerdoden af te wachten en eveneens uit te zitten en toch vooral niet aan te sturen op escalatie van het conflict.
4 mensen aannemen om een ongewilde directeur in het zadel te houdenquote:Op maandag 23 september 2024 19:21 schreef Felagund het volgende:
Mediacourant goden:
https://www.mediacourant.(...)-huisjes-toch-terug/
Het wordt een soort soap, Veronica Inside.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:03 schreef VoMy het volgende:
,Nederland staat in de fik en dan heeft die oude meneer van Harrods tien, twintig jaar geleden een paar juffrouwen in de kont geknepen en moeten we het daar over hebben, dat is de ‘leuke mix'.
...
Twintig gewezen medewerkers van het luxewarenhuis Harrods in Londen zeggen dat ze seksueel zijn misbruikt door Mohamed Al-Fayed, de voormalige eigenaar van Harrods die vorig jaar overleed. 5 vrouwen zouden door hem zijn verkracht. Ze doen hun verhaal in een documentaire van de Britse openbare omroep BBC.
Johan Derksen
Wordt?quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het wordt een soort soap, Veronica Inside.
quote:Friese steun voor Lelylijn brokkelt af. BBB-woordvoerder vreest dat landschap en woongenot 'naar de kloten gaan'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al jaren niet meer gekekenquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee heb ik geen abonnement op.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:01 schreef hhh38 het volgende:
Oh taggen werkt niet in een spoiler
@:maxi-mus
René gaat nu echt stoppen hoor!!quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, ook niet meer, maar je krijgt zo nu en dan toch wat mee. Zelfs een realitycheck van Rene dringt bij Johan niet binnen.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De hoeveelste cyclus van de Lelylijn is dit ondertussen al wel niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Lelylijn op de agenda
- Kosten in kaart
- Lelylijn van de agenda
En na 10 jaar weer concluderen dat als je in de vorige cyclus nou wel was gaan bouwen, je tenminste iets had gehad en de kosten best mee waren gevallen op de lange termijn.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De hoeveelste cyclus van de Lelylijn is dit ondertussen al wel niet?
- Lelylijn op de agenda
- Kosten in kaart
- Lelylijn van de agenda
Jij wil visiequote:Op dinsdag 24 september 2024 14:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
En na 10 jaar weer concluderen dat als je in de vorige cyclus nou wel was gaan bouwen, je tenminste iets had gehad en de kosten best mee waren gevallen op de lange termijn.
Uberhaupt iets structureels bouwen is in nostalgieland Nederland eigenlijk onmogelijk.
Professionele onderbuikdanser Derksen is van mening dat er nog niet genoeg pruttelt in de magen en wil het liefst 40 minuten lang zijn guurrechtse meninkjes poneren, bijzonder.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, ook niet meer, maar je krijgt zo nu en dan toch wat mee. Zelfs een realitycheck van Rene dringt bij Johan niet binnen.
Misschien kan 'ie een podcast beginnen met Wierd Duk.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Professionele onderbuikdanser Derksen is van mening dat er nog niet genoeg pruttelt in de magen en wil het liefst 40 minuten lang zijn guurrechtse meninkjes poneren, bijzonder.
Heel eerlijk, ik zou luisteren. Waar laten we Wynia?quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien kan 'ie een podcast beginnen met Wierd Duk.
Ja die mag er ook bij zitten. Ik zou zeker niet luisteren.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik zou luisteren. Waar laten we Wynia?
Dit gaat een juridisch drama worden. Maar ook prima als er een helmplicht en onder 14 verbod voor alle e-bikes komt.quote:
Kowloon aan de IJsselquote:Op dinsdag 24 september 2024 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij wil visie
Was het er maar in politiek Nederland. Zoiets had je dus al kunnen beslissen in vooruitzicht dat je nog vele woningen moet bouwen en een locatie had kunnen kiezen en eventueel Noordoost-Nederland had kunnen versterken..
Rutte-lach.gif
Daar ben ik ook altijd voor.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In plaats van een helmplicht zouden we er beter eens voor gaan zorgen dat iedereen met een SUV tegen de muur wordt gezet.
Alsof onze regering met een sluitende definitie van SUVs zou kunnen komemquote:
Het 1 hoeft het ander niet in de weg te zitten.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In plaats van een helmplicht zouden we er beter eens voor gaan zorgen dat iedereen met een SUV tegen de muur wordt gezet.
Je moet beginnen bij de prioriteit. En dat is het feit dat auto's ieder jaar groter worden en dat er steeds meer van die moordmachines op de wegen te vinden zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Het 1 hoeft het ander niet in de weg te zitten.
Er moet in ieder geval iets gebeuren, het aantal scholieren wat met een fatbike over het fietspad scheurt hier in Rotterdam is wel meer dan een beetje gevaarlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit gaat een juridisch drama worden. Maar ook prima als er een helmplicht en onder 14 verbod voor alle e-bikes komt.
90% van de 'kids' zie ik ook fietsen op de fatbike terwijl ze op hun mobiel kijken.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet in ieder geval iets gebeuren, het aantal scholieren wat met een fatbike over het fietspad scheurt hier in Rotterdam is wel meer dan een beetje gevaarlijk.
Ik vrees alleen dat een helm en 14+ nog niet genoeg gaat zijn om dit te stoppen
Precies, gewoon neerknuppelen!quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet in ieder geval iets gebeuren, het aantal scholieren wat met een fatbike over het fietspad scheurt hier in Rotterdam is wel meer dan een beetje gevaarlijk.
Ik vrees alleen dat een helm en 14+ nog niet genoeg gaat zijn om dit te stoppen
Kan ik mij in vindenquote:
Als de politie de bestaande regel dat je niet op je telefoon mag kijken tijdens het fietsen zouden handhaven zou het ook al een hoop schelen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:02 schreef franklop het volgende:
[..]
90% van de 'kids' zie ik ook fietsen op de fatbike terwijl ze op hun mobiel kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Een vaak gehoorde verzuchting na dit soort uitwassen is dat er een algemeen verbod op uitsupporters zou moeten komen. Een denkfout.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:48 schreef Pistolero het volgende:
https://www.ad.nl/sport/c(...)-het-gajes~a5541024/
Je kan weer los gaan @:maxi-mus
Vuvuzela terug in het stadion!quote:Op woensdag 25 september 2024 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen trommel meenemen vind ik dan wel een goede regel. Ik háát trommels met een vurige passie. Repetitief irritant klotegeluid wat moet doorgaan voor ‘sfeer’, dan kan je net zo goed een drilboor meenemen.
Dit ingrijpen is te verklaren en Hezbollah moet zich gewoon terugtrekken tot achter de Litani in hun eigen land, aldus minister Veldkamp al-Sahhaf namens de Israelische moordregeringquote:Op woensdag 25 september 2024 10:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een half miljoen Libanezen op de vlucht. Hadden ze maar geen lid van Hezbollah moeten zijn.
Zeg maar die 'dj' die voor de CL bij Feyenoord staat te 'draaien'.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen trommel meenemen vind ik dan wel een goede regel. Ik háát trommels met een vurige passie. Repetitief irritant klotegeluid wat moet doorgaan voor ‘sfeer’, dan kan je net zo goed een drilboor meenemen.
Nederland gaat met 130 per uur op snelweg opeens trekken aan de handrem. Direct tot stilstand. Groot applaus voor ons land.quote:Klimaatminister voorspelt dat haar eigen beleid niet voldoende is
Klimaatminister Sophie Hermans (VVD) verwacht dat het regeerprogramma niet voldoende is om de klimaatdoelstellingen voor 2030 te halen. Het betekent dat het kabinet voor volgend voorjaar met aanvullend klimaatbeleid moet komen.
https://www.volkskrant.nl(...)ldoende-is~b93a7dc8/
Daar heb ik ook wel eens wat van gezegd.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeg maar die 'dj' die voor de CL bij Feyenoord staat te 'draaien'.
Van Parijs naar Straatsburg (meer dan 1/3e van de route) kan in 1u45. Het lijkt me duidelijk waar het probleem zitquote:Op woensdag 25 september 2024 12:58 schreef VoMy het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)aar-parijs~bdbf7fdd/
Een nieuwe hogesnelheidstrein moet treinreizigers vanaf december in de middaguren binnen acht uur van Berlijn naar Parijs brengen. Dat meldt exploitant Deutsche Bahn (DB). Het is de eerste keer dat de twee hoofdsteden overdag direct met elkaar verbonden worden.
Een hogesnelheidslijn die 8 (!!) uur nodig heeft om van Berlijn naar Parijs te gaan. De gemiddelde uitvoering van het Von Schlieffenplan ging nog sneller.
Het is vooral de laatste 10 jaar hard achteruit gegaan, o.a. door gebrek aan onderhoud.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Sinds een jaar of 80 kunnen ze er op het Duitse spoor he-le-maal niets meer van.
Schokkend nieuws vanuit Duitsland.quote:De Duitse politievakbond is sceptisch over controles aan de Duitse westgrens die vorige week zijn ingevoerd. Het doel om illegale immigratie in te dammen is niet bereikt, aldus een politiewoordvoerder.
Afhankelijk van hoe de wind waait wil dit kabinet dus wel of juist niet Europa volgen, goed verhaal!quote:Op woensdag 25 september 2024 17:40 schreef Szura het volgende:
Ach Femke dierenmishandelaar Wiersma
Maar wat is ze lekker he
Ik neem aan dat we Cor dan ook mogen taseren. Gewoon, therapie. Kan een beetje eng zijn, maar ach.quote:
Wat zou hij denken als we hem in zo'n verzamelhok stoppen en met 5000 Volt opjagen de wagen richting de slacht in. Want hé, beetje fysio is goed voor een mensquote:Op woensdag 25 september 2024 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we Cor dan ook mogen taseren. Gewoon, therapie. Kan een beetje eng zijn, maar ach.
Zelfs lekker is ze niet. Bekijk maar eens een close up van haar hoofdquote:Op woensdag 25 september 2024 17:40 schreef Szura het volgende:
Ach Femke dierenmishandelaar Wiersma
Maar wat is ze lekker he
@Mani89 en ik vinden dit smaad.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelfs lekker is ze niet. Bekijk maar eens een close up van haar hoofd
Voor zo’n post zou je voor een tribunaal gesleept moeten worden.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:mani89 en ik vinden dit smaad.
Met een stroomstootwapen in je hol.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor zo’n post zou je voor een tribunaal gesleept moeten worden.
quote:Op woensdag 25 september 2024 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:mani89 en ik vinden dit smaad.
Naast dat je van iedereen wel een onflatteuze foto kunt vinden zijn getekende wenkbrauwen wel tering lelijk. Vrouwen, waarom doen jullie dat?quote:
Volgens andere vrouwen moet ik juist wenkbrauwen op gaan tekenen. Maar Femke gebruikt wel een erg donkere tint in vergelijking met haar haar.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Naast dat je van iedereen wel een onflatteuze foto kunt vinden zijn getekende wenkbrauwen wel tering lelijk. Vrouwen, waarom doen jullie dat?
Doe het niet. Ik ken geen man die dat mooi vindt.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens andere vrouwen moet ik juist wenkbrauwen op gaan tekenen. Maar Femke gebruikt wel een erg donkere tint in vergelijking met haar haar.
Je kunt tong vragen om een verslag te schrijven over de bronzen finale van '76. Als je een hekel hebt aan jezelf.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
Weten jullie nog dat toen met de Kerona allemaal oud toernooien en sportmomenten werden uitgezonden? Ik mis dat soms.
Ik denk niet dat je daar de meeste mannen een plezier mee doetquote:Op woensdag 25 september 2024 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens andere vrouwen moet ik juist wenkbrauwen op gaan tekenen. Maar Femke gebruikt wel een erg donkere tint in vergelijking met haar haar.
Je bent toch geen homofiel Edgar?quote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
Weten jullie nog dat toen met de Kerona allemaal oud toernooien en sportmomenten werden uitgezonden? Ik mis dat soms.
Alle deelnemers vooraf een pieper geven voor de communicatie.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen we fanmarsen ook niet verbieden?
Trap er niet in.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Na deze quote wist je al dat United niet ging winnen.quote:Ten Hag had FC Twente liever ontlopen met United: 'Moet mijn liefde pijn doen'
Om te mopperen over de nieuwe donkere buren van Donald Duck?quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien kan 'ie een podcast beginnen met Wierd Duk.
Moet nog lezen. Net door de bus gekomenquote:Op donderdag 26 september 2024 15:14 schreef Felagund het volgende:
Zijn jullie ook zo boos over de nieuwe buren van Donald Duck?
Bij al dit soort onderwerpen gok ik zonder te kijken dat staatsdebielen als Wierd Duk of Geert Wilders zich er enorm over aan het opwinden zijn. Ik hoop dat ze er niet van slapen.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:14 schreef Felagund het volgende:
Zijn jullie ook zo boos over de nieuwe buren van Donald Duck?
Ik las ergens al dat Wierd D. een oproep deed om mensen te vinden die nu hun abonnement op de Donald Duck opzeggen, dus ik denk niet dat je er ver naast zit.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bij al dit soort onderwerpen gok ik zonder te kijken dat staatsdebielen als Wierd Duk of Geert Wilders zich er enorm over aan het opwinden zijn. Ik hoop dat ze er niet van slapen.
Ze nemen ook al onze huizen afquote:Op donderdag 26 september 2024 11:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Om te mopperen over de nieuwe donkere buren van Donald Duck?
O serieus wordt daar over geklaagd?quote:Op donderdag 26 september 2024 11:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Om te mopperen over de nieuwe donkere buren van Donald Duck?
Dit is toch zoiets wat Arne Slot als speler probeerde?quote:Op donderdag 26 september 2024 15:38 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Getafe mist een type Jaap Stam om hem in te koppen.
quote:Op donderdag 26 september 2024 16:12 schreef franklop het volgende:
[..]
O serieus wordt daar over geklaagd?
quote:Op donderdag 26 september 2024 16:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit is toch zoiets wat Arne Slot als speler probeerde?
Ik vind het wel een aardig idee. Hoge, trage ballen zijn doorgaans moeilijk weg te werken; zie ook de verre ingooi.
Mag de provincie dan ook de spreidingswet gaan gebruiken om dit bij weigergemeentes af te dwingenquote:Op donderdag 26 september 2024 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Minister Faber van Asiel en Migratie wil dat provincies bij toerbeurt asielzoekers uit Ter Apel overnemen als het daar erg druk is.
Dit is de parodie ook wel voorbij inmiddelsAlsof het gaat over wie het volgende bieravondje regelt.
Zo eens kijken wat TSN uitzendt.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Belg zendt Athletic Club uit, wat een kenners.
Priskequote:Op donderdag 26 september 2024 22:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wie is er een grotere fraud. Gio of Ten Hag?
Wanneer kom je weer eens gezellig buurten in het Feyenoord topicquote:Op donderdag 26 september 2024 22:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wie is er een grotere fraud. Gio of Ten Hag?
Nou, voorlopig niet denk ik zo.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer eens gezellig buurten in het Feyenoord topic
Het is een stuk saaier zonder jouw hete takes.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, voorlopig niet denk ik zo.
quote:Op donderdag 26 september 2024 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo eens kijken wat TSN uitzendt.
Oke Joop.quote:TSN is een zorgaanbieder met een sterke regionale focus; we nemen de wijk als vertrekpunt.
Speelden Galatasaray nog helemaal weg nog niet zo leng geledenquote:Op donderdag 26 september 2024 22:32 schreef Pistolero het volgende:
Maar even serieus, dit Besiktas kan er he-le-maal niks van. Die zouden degradatiekandidaat zijn in de Eredivisie met dit spel.
Gio disasterclass.
Mensen die Turks voetbal serieus nemenquote:Op donderdag 26 september 2024 22:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Speelden Galatasaray nog helemaal weg nog niet zo leng geleden
Ja, dat is ook weer waar.. al won Galatasaray vrij makkelijk van PAOK, daar had Ajax 112 penalty’s voor nodig!quote:Op donderdag 26 september 2024 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mensen die Turks voetbal serieus nemen
We hebben Fortuna, Willem II, Almere, Heracles, RKC, PEC Zwolle en NAC in de Eredivisiequote:Op donderdag 26 september 2024 22:32 schreef Pistolero het volgende:
Maar even serieus, dit Besiktas kan er he-le-maal niks van. Die zouden degradatiekandidaat zijn in de Eredivisie met dit spel.
Gio disasterclass.
Ajax speelde tegen Panathinaikos!quote:Op donderdag 26 september 2024 23:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar.. al won Galatasaray vrij makkelijk van PAOK, daar had Ajax 112 penalty’s voor nodig!
Ajax speelde vorig seizoen de slechtste wedstrijd bij mijn leven tegen een degradant. Dus hey.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:32 schreef Pistolero het volgende:
Gio disasterclass.
Oh jaquote:Op donderdag 26 september 2024 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ajax speelde tegen Panathinaikos!
Maar Grieken kunnen er nóg minder van, dus dat was vrij matig van Ajax
Je bent getraumatiseerd van Ajax-Excelsior he?quote:Op donderdag 26 september 2024 23:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ajax speelde vorig seizoen de slechtste wedstrijd bij mijn leven tegen een degradant. Dus hey.
Dat was een fake screenshot waar simpletons als Roos Vonk intrapten en mee aan de haal gingen, maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik las ergens al dat Wierd D. een oproep deed om mensen te vinden die nu hun abonnement op de Donald Duck opzeggen, dus ik denk niet dat je er ver naast zit.
Is Wierd toevallig familie van Donald?quote:Op donderdag 26 september 2024 15:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik las ergens al dat Wierd D. een oproep deed om mensen te vinden die nu hun abonnement op de Donald Duck opzeggen, dus ik denk niet dat je er ver naast zit.
Thijs Zonneveld heeft het plafond van journalistiek bereikt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Ik wil ook zo mijn geld verdienen.
Arme, zielige beroepsgroep waar enkel heel hard gewerkt wordt uit PASSIE om ONS land te voeden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:52 schreef Pino112 het volgende:
Ach, terrorboer Johan Reuver.
https://www.oost.nl/nieuw(...)igenaren-aangehouden
Alles weg, erg mooi.
Dat weet ik. Maar Wierd hapte wel weer mooi op.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was een fake screenshot waar simpletons als Roos Vonk intrapten en mee aan de haal gingen, maar dit geheel terzijde.
Chaos -> Overlast -> PANIEK -> Alleen de PVV kan Nederland nog redden!!1! -> Profitquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:12 schreef DeeBee het volgende:
PVV veruit de grootste in de peilingen, iedereen vindt dat het wel lekker gaat dus, BRUINRECHTSED
NSC-aids alweer verdwenen, Pjotr bedankt en tot nooit meer ziens met je rommel
Omzicht lul die ons met deze troep opzadelt en dan thuis onder z’n deken gaat liggen janken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:12 schreef DeeBee het volgende:
PVV veruit de grootste in de peilingen, iedereen vindt dat het wel lekker gaat dus, BRUINRECHTSED
NSC-aids alweer verdwenen, Pjotr bedankt en tot nooit meer ziens met je rommel
Jongens ik ga de politiek redden!!! O oeps heb ik een extreemrechtse partij in het kabinet gekregen en ik heb per ongeluk een racistische speech gedaan ik kan het niet meer aan ik ga heul zielig doenquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:22 schreef Szura het volgende:
O
[..]
Omzicht lul die ons met deze troep opzadelt en dan thuis onder z’n deken gaat liggen janken.
[x] ongeschikt
De schuld van de LINKSE wetten!!1!!quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:32 schreef Szura het volgende:
Ach PVV aids
https://www.trouw.nl/binn(...)ster-faber~b7e13d60/
Als we de problemen met asielzoekers oplossen is het geen crisis, stemt niemand meer PVV en kunnen ze straks de rechtsstaat niet meer afbreken om Moslims weg te werken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:32 schreef Szura het volgende:
Ach PVV aids
PVV +5 in de peilingen!quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:32 schreef Szura het volgende:
Ach PVV aids
[ Bericht 93% gewijzigd door De_Verschoppeling op 28-09-2024 11:52:17 ]
quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:37 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Hoeveel van jullie hebben nu bevend van woede een ijsbad gepakt om even af te koelen?
Een tip:De enorme klootzak Wim Hof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord speelt meer dan prima. Net zoals elke andere wedstrijd in de Eredivisie dit seizoen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:28 schreef Slobeend het volgende:
Het uitstekende fundament door Slot gelegd is nu al volledig afgebroken door fraud Priske @:pistolero
quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord speelt meer dan prima. Net zoals elke andere wedstrijd in de Eredivisie dit seizoen.
Ik kop nog liever een trein dan dat ik ooit nog eens iets positiefs over Slot zeg.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De kuil die user Pistolero voor zichzelf graaft wordt steeds dieper.
En iets realistisch over het huidige Feyenoord?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kop nog liever een trein dan dat ik ooit nog eens iets positiefs over Slot zeg.
Van mening veranderen getuigt van intelligentie, het is nog niet te laatquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kop nog liever een trein dan dat ik ooit nog eens iets positiefs over Slot zeg.
Dat kan je een paar reacties hierboven lezen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En iets realistisch over het huidige Feyenoord?
Realistisch, vroeg ik.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat kan je een paar reacties hierboven lezen.
Guardiola en Slot als de slechtste trainers op aarde neerzetten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:59 schreef Marcoss het volgende:
Wel respect dat Pistolero de act tot in den treure doorzet
Dit zie jij helemaal verkeerd, in de hele geschiedenis van de Eredivisie heeft er nog nooit een club zoveel pech gehad als Feyenoord nu. Heb op FOK! gestaan.quote:
Dit zie jij helemaal juist.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit zie jij helemaal verkeerd, in de hele geschiedenis van de Eredivisie heeft er nog nooit een club zoveel pech gehad als Feyenoord nu. Heb op FOK! gestaan.
Je gaf mij laatst nog eenquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:28 schreef Slobeend het volgende:
Het uitstekende fundament door Slot gelegd is nu al volledig afgebroken door fraud Priske @:pistolero
Ik vond het te snel, maar je had toch al wel gelijk ja.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Je gaf mij laatst nog eentoen ik Priske een fraud noemde
1 september, toen had ik genoeg gezien!quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vond het te snel, maar je had toch al wel gelijk ja.
Ook veel teveel een babbelaar, als je dan niet levert zijn de mensuh er gauw klaar meequote:Op zaterdag 28 september 2024 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
1 september, toen had ik genoeg gezien!
Ik denk niet eens dat het een heel slechte trainer is maar het is wel een soort Ron Jans.
Allemaal dom gelul inderdaad, zegt nooit iets tactisch. Maar wel lekker naar de xG kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook veel teveel een babbelaar, als je dan niet levert zijn de mensuh er gauw klaar mee
Ik ben echt helemaal niet verbaasd. Altijd een engnek gevonden, die gozer.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De enorme klootzak Wim Hof.
[ x ]
Iedereen die nooit twijfelt aan zijn eigen gelijk is een gevaar voor de samenleving.quote:Op zondag 29 september 2024 11:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal niet verbaasd. Altijd een engnek gevonden, die gozer.
En inderdaad ook helemaal eens met die tweet, mensen kunnen een dergelijke vorm van aandacht helemaal niet aan.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord speelt meer dan prima. Net zoals elke andere wedstrijd in de Eredivisie dit seizoen.
Ik denk wel dat er in de hele geschiedenis van de Eredivisie nog nooit een trainer is geweest die zo veel pech en onterecht puntverlies heeft meegemaakt in zijn eerste 2 maanden als Priske. Wat er nu gaande is bij Feyenoord is ongekend absurd en nog nooit vertoond.
Ik vind dit wel streng hoor, er is hem ook een enorme bult narigheid in de maag gesplitst.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vond het te snel, maar je had toch al wel gelijk ja.
Ja zie mijn post in het Feyenoordtopic, het is een combi van narigheden. Wieffer en Geertruida waren de belangrijkste opbouwers en die zijn niet of nauwelijks vervangen. Te Kloese is in ieder geval een fraud.quote:Op zondag 29 september 2024 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit wel streng hoor, er is hem ook een enorme bult narigheid in de maag gesplitst.
Nadje, Lotomba, Gijs fucking Smal. Wat moet je ermee.
Ik zie het aanstellen van Priske ook meer als een symptoom dan als de oorzaak dat het niet zo lekker gaat.quote:Op zondag 29 september 2024 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit wel streng hoor, er is hem ook een enorme bult narigheid in de maag gesplitst.
Nadje, Lotomba, Gijs fucking Smal. Wat moet je ermee.
Ik ben net op Old Trafford geweest. Het was onthutsend en die reacties waren genot op de tribune. Dit kan echt niet meer.quote:
Net bij de wedstrijd geweest? Zijn ze specifiek Ten Hag zat?quote:Op zondag 29 september 2024 20:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben net op Old Trafford geweest. Het was onthutsend en die reacties waren genot op de tribune. Dit kan echt niet meer.
Ja. Na. Ik zat wel een man te praten die gewoon de hele selectie niet snapt. En ik kan hem geen ongelijk geven, de eerste 15 minuten sloegen echt nergens op.quote:Op zondag 29 september 2024 20:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Net bij de wedstrijd geweest? Zijn ze specifiek Ten Hag zat?
quote:Op zondag 29 september 2024 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom zou je vrijwillig zo'n wedstrijd bezoeken?
Tweede hypotheek genomen voor een kaartje?quote:Op zondag 29 september 2024 20:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben net op Old Trafford geweest. Het was onthutsend en die reacties waren genot op de tribune. Dit kan echt niet meer.
Om de club ook eens een keer te zien. Ik zie vrij veel wedstrijden.quote:Op zondag 29 september 2024 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom zou je vrijwillig zo'n wedstrijd bezoeken?
Dat valt nu reuze mee. Je kan nu echt wel goed aan kaarten komen hier voor een normale prijs.quote:Op zondag 29 september 2024 21:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Tweede hypotheek genomen voor een kaartje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |