Gefeliciteerd met de junior Fretquote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bij mij stond een bezoekje met potlood in de planning, maar die laat ik even gaan vanwege het op de wereld zetten van een kind in dit gave land
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bij mij stond een bezoekje met potlood in de planning, maar die laat ik even gaan vanwege het op de wereld zetten van een kind in dit gave land
Van Baarle?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Eens. En eens.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Echt vaders krijgen dochters, overigens.
Haha, ik zie mezelf wel echt als een meisjesvader, maar het is nog een verrassingquote:Op donderdag 19 september 2024 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Echt vaders krijgen dochters, overigens.
Maar het besluit is nog niet genomenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:02 schreef VoMy het volgende:
Dopingzondaars en de geldezels van Frits van Eerd hebben doorgaans een beter verhaal dan Dick 'het staat in het hoofdlijnenakkoord' Schoof.
Dick 'we hebben het nog niet besloten' Schoof.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:02 schreef VoMy het volgende:
Dopingzondaars en de geldezels van Frits van Eerd hebben doorgaans een beter verhaal dan Dick 'het staat in het hoofdlijnenakkoord' Schoof.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Geen goede dag voor pragmatische leiders.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:16 schreef Szura het volgende:
Wie is er sneller weg, fraud Priske of Schoof?
Eens en eensquote:Op donderdag 19 september 2024 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Echte vaders krijgen dochters, overigens.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zelfs Bosma vond het volstrekt belachelijkquote:
Ik was juist verbaasd over hoeveel verstandige users er gisteren waren daar.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef Fretwork het volgende:
Ik raad overigens iedereen af om buiten debat-uren je in POL te begeven. Fouten zijn gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |