WaARoM StEl Je NiEt iEtS VoOR WaAr IeDErEeN FaN vAn iS?!?!quote:Op donderdag 19 september 2024 07:47 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Nog een leuk fragment. Timmerfransgod
Gelachenquote:Op donderdag 19 september 2024 07:47 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Nog een leuk fragment. Timmerfransgod
Goh, AIVD spion Schoof neemt het niet zo nauw met de wet en het delen van informatie, stukje bananenrepubliek in de Tweede Kamer de laatste dagenquote:Op donderdag 19 september 2024 11:18 schreef Steven184 het volgende:
Dag 2 van het Vierde Rijk. Nog paar maanden tot een volledige dictatuur
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Goh, AIVD spion Schoof neemt het niet zo nauw met de wet en het delen van informatie, stukje bananenrepubliek in de Tweede Kamer de laatste dagen
Ik dacht dus serieus dat dit een meme was, wachtend op de echte stukkenquote:
Omtzigt schijnt vorig jaar gezegd te hebben dat in zijn optiek, crisiswetten eigenlijk nooit gebruikt mogen worden .quote:Op donderdag 19 september 2024 16:39 schreef Szura het volgende:
Ik zou vooral vanaf het niet-gelakte gedeelte maar eens aandachtig lezen. Als 'rechtstatelijke kampioen' Omzicht en z'n vazallen hier nu nog mee instemmen
Het toch niet doen is zo'n extreem gezichtsverlies voor de PVV dat die meteen imploderen. Topshow.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:39 schreef Szura het volgende:
Ik zou vooral vanaf het niet-gelakte gedeelte maar eens aandachtig lezen. Als 'rechtstatelijke kampioen' Omzicht en z'n vazallen hier nu nog mee instemmen
Bij de volgende verkiezingen gaat de PVV gewoon dik boven de 50 zetels hoor.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het toch niet doen is zo'n extreem gezichtsverlies voor de PVV dat die meteen imploderen. Topshow.
Je kan maar beter genieten van de show, de ondergang van Nederland staat toch al vastquote:Op donderdag 19 september 2024 17:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bij de volgende verkiezingen gaat de PVV gewoon dik boven de 50 zetels hoor.
Rwanda schijnt gezellig te zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:24 schreef Fretwork het volgende:
Vertrouwen in politiek gegroeid
Wat denken jullie, Canada, Uruguay of Mauritius?
Spanje?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:24 schreef Fretwork het volgende:
Vertrouwen in politiek gegroeid
Wat denken jullie, Canada, Uruguay of Mauritius?
Hij ziet er nog verwarder uit dan normaalquote:Op donderdag 19 september 2024 17:34 schreef Szura het volgende:
Toch knap dat Sjerrie alsnog de grootste clown is dit circus is
Het frappantst vind ik eigenlijk nog de vele reacties in de trant van Dit gaat NSC/VVD toch niet accepteren terwijl die partijen de afgelopen ja(a)r(en) hier vol op aangestuurd hebben.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan maar beter genieten van de show, de ondergang van Nederland staat toch al vast
De rol van NSC wordt vanavond wel interessant als pseudo SGPquote:Op donderdag 19 september 2024 17:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het frappantst vind ik eigenlijk nog de vele reacties in de trant van Dit gaat NSC/VVD toch niet accepteren terwijl die partijen de afgelopen ja(a)r(en) hier vol op aangestuurd hebben.
Nee, Pieter Omtzigt en Erik van den Burg (waar heeft die zijn status aparte sowieso aan verdiend??) zijn echt echt echt geen mensen met een hart voor democratie of mensenrechten; als Schoof I morgen meent 30 asielzoekers geboeid in de Waal te moeten gooien om de onderbuik uit Haaksbergen te pleasen, dan hoeft de verantwoordelijke minister maar een zwartgelakte brief naar de kamer te sturen ter motivatie en dan steken ze braaf hun hand op.
Wie is dit?quote:
Is ons wel ingelopen op het gebied van progressief beleidquote:
Ik denk dat VoMy niet veel meer nodig heeftquote:Op donderdag 19 september 2024 20:51 schreef Pistolero het volgende:
Is het al tijd voor de revolutie?
Of gaan we gewoon toekijken hoe dit land in sneltreinvaart richting de afgrond gaat?
Ik doe niets hoor, laat de boel maar verrekken.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik denk dat VoMy niet veel meer nodig heeft
Alles bij elkaar liegen en het dan gek vinden dat mensen je niet integer vinden, goh.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:54 schreef VoMy het volgende:
Integriteitsloze paardenDick vindt dat de vragen raken aan zijn integriteit. Gelachen.
Ik stuur je wel even mn Mauritiusplannenquote:Op donderdag 19 september 2024 21:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik doe niets hoor, laat de boel maar verrekken.
Belangrijker, hoe staat het met de WLR Rwanda plannen?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even mn Mauritiusplannen
We sturen Joost Eerdmans om de boel eerst te verkennen. Enkeltje, paspoort inleveren bij de grens.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Belangrijker, hoe staat het met de WLR Rwanda plannen?
Bij mij stond een bezoekje met potlood in de planning, maar die laat ik even gaan vanwege het op de wereld zetten van een kind in dit gave landquote:Op donderdag 19 september 2024 21:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Belangrijker, hoe staat het met de WLR Rwanda plannen?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bij mij stond een bezoekje met potlood in de planning, maar die laat ik even gaan vanwege het op de wereld zetten van een kind in dit gave land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |