Gefeliciteerd met de junior Fretquote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bij mij stond een bezoekje met potlood in de planning, maar die laat ik even gaan vanwege het op de wereld zetten van een kind in dit gave land
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bij mij stond een bezoekje met potlood in de planning, maar die laat ik even gaan vanwege het op de wereld zetten van een kind in dit gave land
Van Baarle?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Eens. En eens.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Echt vaders krijgen dochters, overigens.
Haha, ik zie mezelf wel echt als een meisjesvader, maar het is nog een verrassingquote:Op donderdag 19 september 2024 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Echt vaders krijgen dochters, overigens.
Maar het besluit is nog niet genomenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:02 schreef VoMy het volgende:
Dopingzondaars en de geldezels van Frits van Eerd hebben doorgaans een beter verhaal dan Dick 'het staat in het hoofdlijnenakkoord' Schoof.
Dick 'we hebben het nog niet besloten' Schoof.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:02 schreef VoMy het volgende:
Dopingzondaars en de geldezels van Frits van Eerd hebben doorgaans een beter verhaal dan Dick 'het staat in het hoofdlijnenakkoord' Schoof.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Geen goede dag voor pragmatische leiders.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:16 schreef Szura het volgende:
Wie is er sneller weg, fraud Priske of Schoof?
Eens en eensquote:Op donderdag 19 september 2024 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Echte vaders krijgen dochters, overigens.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zelfs Bosma vond het volstrekt belachelijkquote:
Ik was juist verbaasd over hoeveel verstandige users er gisteren waren daar.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef Fretwork het volgende:
Ik raad overigens iedereen af om buiten debat-uren je in POL te begeven. Fouten zijn gemaakt.
Je moet je sowieso eigenlijk niet meer buiten WLR begeven. Er waait overal een extreem guurrechtse wind op FOK!quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef Fretwork het volgende:
Ik raad overigens iedereen af om buiten debat-uren je in POL te begeven. Fouten zijn gemaakt.
Lekker de focus op debieltje Thierry, terwijl de paar uur ervoor het kabinet soortgelijke denkbeelden uitdraagt, inclusief de collaborateurs van de NSC die gewoon instemmen met het buitenspel zetten van de Tweede Kamerquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:50 schreef Fretwork het volgende:
Lekker de grenzen weer opgerekt, kan Yesilgoz het volgende week zeggen
Hoho het besluit is nog niet genomen - Dickquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lekker de focus op debieltje Thierry, terwijl de paar uur ervoor het kabinet soortgelijke denkbeelden uitdraagt, inclusief de collaborateurs van de NSC die gewoon instemmen met het buitenspel zetten van de Tweede Kamer
Als ik moet kiezen tussen nog een achterlijke take van Rafael en Pierre of reportage van Joep, dan toch echt de reportage van Joep.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:13 schreef Szura het volgende:
Deze had ik gemist. Joep Schreuder vindt dat er meer Joep Schreuder op tv moet.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)k-ijdel-ben-a4866253
DavyGodquote:
Het is zo gruwelijk matig dat dat op zich al een ach verdientquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Altijd wachten tot de wedstrijd is afgelopen voor je dit plaatst
Nu dan ach ach ach Ajaxquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Altijd wachten tot de wedstrijd is afgelopen voor je dit plaatst
Terecht lijkt mequote:Op zaterdag 21 september 2024 23:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
VAR zegt dat een geel kaartje prima is!
Raakt geen bal of been in dit beeld. Duidelijk schwalbequote:Op zaterdag 21 september 2024 23:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
VAR zegt dat een geel kaartje prima is!
quote:Op zondag 22 september 2024 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
Dit haalt morgen het flutstukje van Scheve bek Sjoerd vast niet in de gazet van morgen. Kutclub, en anders niets. Maar wat kunnen ze bier drinken hé.
[ x ]
quote:Op zondag 22 september 2024 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
Dit haalt morgen het flutstukje van Scheve bek Sjoerd vast niet in de gazet van morgen. Kutclub, en anders niets. Maar wat kunnen ze bier drinken hé.
[ x ]
Het moraliserende stukje blijft voor een andere club. Wat een volslagen mongool ben je trouwens als je medewerkers van een catering gaat aanvallen. Bij Groningen ook allerlei idioten weer rellen. Maar het kan prima zonder politie.quote:
quote:Op zondag 22 september 2024 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het moraliserende stukje blijft voor een andere club. Wat een volslagen mongool ben je trouwens als je medewerkers van een catering gaat aanvallen. Bij Groningen ook allerlei idioten weer rellen. Maar het kan prima zonder politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |