Wie is dit?quote:
Is ons wel ingelopen op het gebied van progressief beleidquote:
Ik denk dat VoMy niet veel meer nodig heeftquote:Op donderdag 19 september 2024 20:51 schreef Pistolero het volgende:
Is het al tijd voor de revolutie?
Of gaan we gewoon toekijken hoe dit land in sneltreinvaart richting de afgrond gaat?
Ik doe niets hoor, laat de boel maar verrekken.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik denk dat VoMy niet veel meer nodig heeft
Alles bij elkaar liegen en het dan gek vinden dat mensen je niet integer vinden, goh.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:54 schreef VoMy het volgende:
Integriteitsloze paardenDick vindt dat de vragen raken aan zijn integriteit. Gelachen.
Ik stuur je wel even mn Mauritiusplannenquote:Op donderdag 19 september 2024 21:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik doe niets hoor, laat de boel maar verrekken.
Belangrijker, hoe staat het met de WLR Rwanda plannen?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even mn Mauritiusplannen
We sturen Joost Eerdmans om de boel eerst te verkennen. Enkeltje, paspoort inleveren bij de grens.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Belangrijker, hoe staat het met de WLR Rwanda plannen?
Bij mij stond een bezoekje met potlood in de planning, maar die laat ik even gaan vanwege het op de wereld zetten van een kind in dit gave landquote:Op donderdag 19 september 2024 21:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Belangrijker, hoe staat het met de WLR Rwanda plannen?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bij mij stond een bezoekje met potlood in de planning, maar die laat ik even gaan vanwege het op de wereld zetten van een kind in dit gave land
Gefeliciteerd met de junior Fretquote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bij mij stond een bezoekje met potlood in de planning, maar die laat ik even gaan vanwege het op de wereld zetten van een kind in dit gave land
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Van Baarle?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Eens. En eens.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Echt vaders krijgen dochters, overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |