Afhankelijk van hoe de wind waait wil dit kabinet dus wel of juist niet Europa volgen, goed verhaal!quote:Op woensdag 25 september 2024 17:40 schreef Szura het volgende:
Ach Femke dierenmishandelaar Wiersma
Maar wat is ze lekker he
Ik neem aan dat we Cor dan ook mogen taseren. Gewoon, therapie. Kan een beetje eng zijn, maar ach.quote:
Wat zou hij denken als we hem in zo'n verzamelhok stoppen en met 5000 Volt opjagen de wagen richting de slacht in. Want hé, beetje fysio is goed voor een mensquote:Op woensdag 25 september 2024 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we Cor dan ook mogen taseren. Gewoon, therapie. Kan een beetje eng zijn, maar ach.
Zelfs lekker is ze niet. Bekijk maar eens een close up van haar hoofdquote:Op woensdag 25 september 2024 17:40 schreef Szura het volgende:
Ach Femke dierenmishandelaar Wiersma
Maar wat is ze lekker he
@Mani89 en ik vinden dit smaad.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelfs lekker is ze niet. Bekijk maar eens een close up van haar hoofd
Voor zo’n post zou je voor een tribunaal gesleept moeten worden.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:mani89 en ik vinden dit smaad.
Met een stroomstootwapen in je hol.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor zo’n post zou je voor een tribunaal gesleept moeten worden.
quote:Op woensdag 25 september 2024 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:mani89 en ik vinden dit smaad.
Naast dat je van iedereen wel een onflatteuze foto kunt vinden zijn getekende wenkbrauwen wel tering lelijk. Vrouwen, waarom doen jullie dat?quote:
Volgens andere vrouwen moet ik juist wenkbrauwen op gaan tekenen. Maar Femke gebruikt wel een erg donkere tint in vergelijking met haar haar.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Naast dat je van iedereen wel een onflatteuze foto kunt vinden zijn getekende wenkbrauwen wel tering lelijk. Vrouwen, waarom doen jullie dat?
Doe het niet. Ik ken geen man die dat mooi vindt.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens andere vrouwen moet ik juist wenkbrauwen op gaan tekenen. Maar Femke gebruikt wel een erg donkere tint in vergelijking met haar haar.
Je kunt tong vragen om een verslag te schrijven over de bronzen finale van '76. Als je een hekel hebt aan jezelf.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
Weten jullie nog dat toen met de Kerona allemaal oud toernooien en sportmomenten werden uitgezonden? Ik mis dat soms.
Ik denk niet dat je daar de meeste mannen een plezier mee doetquote:Op woensdag 25 september 2024 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens andere vrouwen moet ik juist wenkbrauwen op gaan tekenen. Maar Femke gebruikt wel een erg donkere tint in vergelijking met haar haar.
Je bent toch geen homofiel Edgar?quote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
Weten jullie nog dat toen met de Kerona allemaal oud toernooien en sportmomenten werden uitgezonden? Ik mis dat soms.
Alle deelnemers vooraf een pieper geven voor de communicatie.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen we fanmarsen ook niet verbieden?
Trap er niet in.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |