Als de politie de bestaande regel dat je niet op je telefoon mag kijken tijdens het fietsen zouden handhaven zou het ook al een hoop schelen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:02 schreef franklop het volgende:
[..]
90% van de 'kids' zie ik ook fietsen op de fatbike terwijl ze op hun mobiel kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Een vaak gehoorde verzuchting na dit soort uitwassen is dat er een algemeen verbod op uitsupporters zou moeten komen. Een denkfout.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:48 schreef Pistolero het volgende:
https://www.ad.nl/sport/c(...)-het-gajes~a5541024/
Je kan weer los gaan @:maxi-mus
Vuvuzela terug in het stadion!quote:Op woensdag 25 september 2024 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen trommel meenemen vind ik dan wel een goede regel. Ik háát trommels met een vurige passie. Repetitief irritant klotegeluid wat moet doorgaan voor ‘sfeer’, dan kan je net zo goed een drilboor meenemen.
Dit ingrijpen is te verklaren en Hezbollah moet zich gewoon terugtrekken tot achter de Litani in hun eigen land, aldus minister Veldkamp al-Sahhaf namens de Israelische moordregeringquote:Op woensdag 25 september 2024 10:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een half miljoen Libanezen op de vlucht. Hadden ze maar geen lid van Hezbollah moeten zijn.
Zeg maar die 'dj' die voor de CL bij Feyenoord staat te 'draaien'.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen trommel meenemen vind ik dan wel een goede regel. Ik háát trommels met een vurige passie. Repetitief irritant klotegeluid wat moet doorgaan voor ‘sfeer’, dan kan je net zo goed een drilboor meenemen.
Nederland gaat met 130 per uur op snelweg opeens trekken aan de handrem. Direct tot stilstand. Groot applaus voor ons land.quote:Klimaatminister voorspelt dat haar eigen beleid niet voldoende is
Klimaatminister Sophie Hermans (VVD) verwacht dat het regeerprogramma niet voldoende is om de klimaatdoelstellingen voor 2030 te halen. Het betekent dat het kabinet voor volgend voorjaar met aanvullend klimaatbeleid moet komen.
https://www.volkskrant.nl(...)ldoende-is~b93a7dc8/
Daar heb ik ook wel eens wat van gezegd.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeg maar die 'dj' die voor de CL bij Feyenoord staat te 'draaien'.
Van Parijs naar Straatsburg (meer dan 1/3e van de route) kan in 1u45. Het lijkt me duidelijk waar het probleem zitquote:Op woensdag 25 september 2024 12:58 schreef VoMy het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)aar-parijs~bdbf7fdd/
Een nieuwe hogesnelheidstrein moet treinreizigers vanaf december in de middaguren binnen acht uur van Berlijn naar Parijs brengen. Dat meldt exploitant Deutsche Bahn (DB). Het is de eerste keer dat de twee hoofdsteden overdag direct met elkaar verbonden worden.
Een hogesnelheidslijn die 8 (!!) uur nodig heeft om van Berlijn naar Parijs te gaan. De gemiddelde uitvoering van het Von Schlieffenplan ging nog sneller.
Het is vooral de laatste 10 jaar hard achteruit gegaan, o.a. door gebrek aan onderhoud.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Sinds een jaar of 80 kunnen ze er op het Duitse spoor he-le-maal niets meer van.
Schokkend nieuws vanuit Duitsland.quote:De Duitse politievakbond is sceptisch over controles aan de Duitse westgrens die vorige week zijn ingevoerd. Het doel om illegale immigratie in te dammen is niet bereikt, aldus een politiewoordvoerder.
Afhankelijk van hoe de wind waait wil dit kabinet dus wel of juist niet Europa volgen, goed verhaal!quote:Op woensdag 25 september 2024 17:40 schreef Szura het volgende:
Ach Femke dierenmishandelaar Wiersma
Maar wat is ze lekker he
Ik neem aan dat we Cor dan ook mogen taseren. Gewoon, therapie. Kan een beetje eng zijn, maar ach.quote:
Wat zou hij denken als we hem in zo'n verzamelhok stoppen en met 5000 Volt opjagen de wagen richting de slacht in. Want hé, beetje fysio is goed voor een mensquote:Op woensdag 25 september 2024 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we Cor dan ook mogen taseren. Gewoon, therapie. Kan een beetje eng zijn, maar ach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |