Nou, voorlopig niet denk ik zo.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer eens gezellig buurten in het Feyenoord topic
Het is een stuk saaier zonder jouw hete takes.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, voorlopig niet denk ik zo.
quote:Op donderdag 26 september 2024 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo eens kijken wat TSN uitzendt.
Oke Joop.quote:TSN is een zorgaanbieder met een sterke regionale focus; we nemen de wijk als vertrekpunt.
Speelden Galatasaray nog helemaal weg nog niet zo leng geledenquote:Op donderdag 26 september 2024 22:32 schreef Pistolero het volgende:
Maar even serieus, dit Besiktas kan er he-le-maal niks van. Die zouden degradatiekandidaat zijn in de Eredivisie met dit spel.
Gio disasterclass.
Mensen die Turks voetbal serieus nemenquote:Op donderdag 26 september 2024 22:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Speelden Galatasaray nog helemaal weg nog niet zo leng geleden
Ja, dat is ook weer waar.. al won Galatasaray vrij makkelijk van PAOK, daar had Ajax 112 penalty’s voor nodig!quote:Op donderdag 26 september 2024 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mensen die Turks voetbal serieus nemen
We hebben Fortuna, Willem II, Almere, Heracles, RKC, PEC Zwolle en NAC in de Eredivisiequote:Op donderdag 26 september 2024 22:32 schreef Pistolero het volgende:
Maar even serieus, dit Besiktas kan er he-le-maal niks van. Die zouden degradatiekandidaat zijn in de Eredivisie met dit spel.
Gio disasterclass.
Ajax speelde tegen Panathinaikos!quote:Op donderdag 26 september 2024 23:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar.. al won Galatasaray vrij makkelijk van PAOK, daar had Ajax 112 penalty’s voor nodig!
Ajax speelde vorig seizoen de slechtste wedstrijd bij mijn leven tegen een degradant. Dus hey.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:32 schreef Pistolero het volgende:
Gio disasterclass.
Oh jaquote:Op donderdag 26 september 2024 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ajax speelde tegen Panathinaikos!
Maar Grieken kunnen er nóg minder van, dus dat was vrij matig van Ajax
Je bent getraumatiseerd van Ajax-Excelsior he?quote:Op donderdag 26 september 2024 23:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ajax speelde vorig seizoen de slechtste wedstrijd bij mijn leven tegen een degradant. Dus hey.
Dat was een fake screenshot waar simpletons als Roos Vonk intrapten en mee aan de haal gingen, maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik las ergens al dat Wierd D. een oproep deed om mensen te vinden die nu hun abonnement op de Donald Duck opzeggen, dus ik denk niet dat je er ver naast zit.
Is Wierd toevallig familie van Donald?quote:Op donderdag 26 september 2024 15:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik las ergens al dat Wierd D. een oproep deed om mensen te vinden die nu hun abonnement op de Donald Duck opzeggen, dus ik denk niet dat je er ver naast zit.
Thijs Zonneveld heeft het plafond van journalistiek bereikt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Ik wil ook zo mijn geld verdienen.
Arme, zielige beroepsgroep waar enkel heel hard gewerkt wordt uit PASSIE om ONS land te voeden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:52 schreef Pino112 het volgende:
Ach, terrorboer Johan Reuver.
https://www.oost.nl/nieuw(...)igenaren-aangehouden
Alles weg, erg mooi.
Dat weet ik. Maar Wierd hapte wel weer mooi op.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was een fake screenshot waar simpletons als Roos Vonk intrapten en mee aan de haal gingen, maar dit geheel terzijde.
Chaos -> Overlast -> PANIEK -> Alleen de PVV kan Nederland nog redden!!1! -> Profitquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:12 schreef DeeBee het volgende:
PVV veruit de grootste in de peilingen, iedereen vindt dat het wel lekker gaat dus, BRUINRECHTSED
NSC-aids alweer verdwenen, Pjotr bedankt en tot nooit meer ziens met je rommel
Omzicht lul die ons met deze troep opzadelt en dan thuis onder z’n deken gaat liggen janken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:12 schreef DeeBee het volgende:
PVV veruit de grootste in de peilingen, iedereen vindt dat het wel lekker gaat dus, BRUINRECHTSED
NSC-aids alweer verdwenen, Pjotr bedankt en tot nooit meer ziens met je rommel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |