Jongens ik ga de politiek redden!!! O oeps heb ik een extreemrechtse partij in het kabinet gekregen en ik heb per ongeluk een racistische speech gedaan ik kan het niet meer aan ik ga heul zielig doenquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:22 schreef Szura het volgende:
O
[..]
Omzicht lul die ons met deze troep opzadelt en dan thuis onder z’n deken gaat liggen janken.
[x] ongeschikt
De schuld van de LINKSE wetten!!1!!quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:32 schreef Szura het volgende:
Ach PVV aids
https://www.trouw.nl/binn(...)ster-faber~b7e13d60/
Als we de problemen met asielzoekers oplossen is het geen crisis, stemt niemand meer PVV en kunnen ze straks de rechtsstaat niet meer afbreken om Moslims weg te werken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:32 schreef Szura het volgende:
Ach PVV aids
PVV +5 in de peilingen!quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:32 schreef Szura het volgende:
Ach PVV aids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door De_Verschoppeling op 28-09-2024 11:52:17 ]
quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:37 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Hoeveel van jullie hebben nu bevend van woede een ijsbad gepakt om even af te koelen?
Een tip:De enorme klootzak Wim Hof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord speelt meer dan prima. Net zoals elke andere wedstrijd in de Eredivisie dit seizoen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:28 schreef Slobeend het volgende:
Het uitstekende fundament door Slot gelegd is nu al volledig afgebroken door fraud Priske @:pistolero
quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord speelt meer dan prima. Net zoals elke andere wedstrijd in de Eredivisie dit seizoen.
Ik kop nog liever een trein dan dat ik ooit nog eens iets positiefs over Slot zeg.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De kuil die user Pistolero voor zichzelf graaft wordt steeds dieper.
En iets realistisch over het huidige Feyenoord?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kop nog liever een trein dan dat ik ooit nog eens iets positiefs over Slot zeg.
Van mening veranderen getuigt van intelligentie, het is nog niet te laatquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kop nog liever een trein dan dat ik ooit nog eens iets positiefs over Slot zeg.
Dat kan je een paar reacties hierboven lezen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En iets realistisch over het huidige Feyenoord?
Realistisch, vroeg ik.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat kan je een paar reacties hierboven lezen.
Guardiola en Slot als de slechtste trainers op aarde neerzetten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:59 schreef Marcoss het volgende:
Wel respect dat Pistolero de act tot in den treure doorzet
Dit zie jij helemaal verkeerd, in de hele geschiedenis van de Eredivisie heeft er nog nooit een club zoveel pech gehad als Feyenoord nu. Heb op FOK! gestaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |