Hebben ze dat bij Timmermans wel gedaan? Ik was nog aan het werk toen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:31 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat zal niet heel lang duren, denk ik. Die zal (voorspel ik) net als Jetten gewoon zijn verhaal doen, misschien even een vraag van een andere oppositiepartij en dan hebben we het wel weer gehad. Hl vreemd dat niemand van de regeringspartijen ook maar een enkele interruptie plaatst tot dusver.
Tekeningetje van een guillotine.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In het briefje stond: sorry, verkeerde versie.
Toen was ik ook nog aan het werk.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hebben ze dat bij Timmermans wel gedaan? Ik was nog aan het werk toen.
Is er al een Bingokaart?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch nog wat extra vermaak in de nacht.
Het zou me niets verbazen als de Kamer Baudet gewoon laat 'uitraaskalken' zonder hem te interrumperen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef JAM het volgende:
[..]
Even een stukje licht amusement tussendoor.
Ik denk dat ik hierna toch wel een stevige borrel nodig zal hebben.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:34 schreef Puzzie het volgende:
Dit is toch wel theater waar je voor thuis blijft
Functie elders?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In het briefje stond: sorry, verkeerde versie.
Dat had wel leuk geweestquote:Op woensdag 18 september 2024 21:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is er al een Bingokaart?
Vast iets over Rusland, katten en honden, Putin is onbegrepen, tribunalen, verbod op paraplu's.
Waardeloos!quote:
Hmmm ja ik drink niet, maar ik zou er ook een kunnen gebruikenquote:Op woensdag 18 september 2024 21:35 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hierna toch wel een stevige borrel nodig zal hebben.
Die beschouwen het als een plaspauzequote:Op woensdag 18 september 2024 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als de Kamer Baudet gewoon laat 'uitraaskalken' zonder hem te interrumperen.
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hmmm ja ik drink niet, maar ik zou er ook een kunnen gebruiken
Tsja, dan krijg je later wel weer het verwijt dat je er niets van hebt gezegd. Ook altijd wel leuk om te zien hoe Baudet altijd volkomen zijn (al behoorlijk gebrekkige) verstand verliest bij elke vorm van kritiek. Nee, die kan je zo makkelijk triggeren; jammer om het niet te doen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als de Kamer Baudet gewoon laat 'uitraaskalken' zonder hem te interrumperen.
Denk dat men alleen nog tijdens de BBB zal intruperenquote:Op woensdag 18 september 2024 21:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was ff vergeten dat Baudet er ook nog zit
Zo eerst de Vanderplaspauze.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die beschouwen het als een plaspauze
Er is al een tijdje soort cordon sanitaire tegen Baudet.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:37 schreef JAM het volgende:
[..]
Tsja, dan krijg je later wel weer het verwijt dat je er niets van hebt gezegd. Ook altijd wel leuk om te zien hoe Baudet altijd volkomen zijn (al behoorlijk gebrekkige) verstand verliest bij elke vorm van kritiek. Nee, die kan je zo makkelijk triggeren; jammer om het niet te doen.
De oppositie is niet de enige.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:37 schreef Hexagon het volgende:
De oppositie heeft zoiets: "Ga maar weg, we willen nu Caroline pakken"
Gewoon een keer roepen "Weird!"quote:Op woensdag 18 september 2024 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die heeft zo'n plaat voor d'r kop, die lult gewoon overal overheen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:37 schreef Hexagon het volgende:
De oppositie heeft zoiets: "Ga maar weg, we willen nu Caroline pakken"
Veelzeggend iddquote:Op woensdag 18 september 2024 21:39 schreef Charmian het volgende:
Steeds die armen over elkaar is toch ook wel slecht.
Jup, het leuke aan het breken van wetten, regels en verdragen naar eigen hartenlust is dat het ook tegen je kan werken. Daarom hebben de meeste mensen met empathie geen probleem om ook diezelfde principes te hanteren of het nu tegen hunzelf is of een ander.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
NSC gaat nog tijden om de oren worden geslagen met die noodwet. Hoezo kan dit niet, dan maak je toch een KB en een noodwet.
NSC?quote:
Het ondersteunend personeel van de TK.quote:
Oneens. Ze had ook gewoon nee kunnen zeggen. Net zoals ze dat tegen dit kabinet hadden moeten doen.quote:
Stoffer is sowieso een verschrikking.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gewoon een keer roepen "Weird!"
Kan inderdaad hoor, maar het is dan nog later op de dag, misschien hebben ze er nog meer genoeg van. Zo belangrijk is Baudet niet meer, voor zowel de coalitie en de oppositie.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:37 schreef JAM het volgende:
[..]
Tsja, dan krijg je later wel weer het verwijt dat je er niets van hebt gezegd. Ook altijd wel leuk om te zien hoe Baudet altijd volkomen zijn (al behoorlijk gebrekkige) verstand verliest bij elke vorm van kritiek. Nee, die kan je zo makkelijk triggeren; jammer om het niet te doen.
Die had iig humor en stond wat reler in de wereldquote:Op woensdag 18 september 2024 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stoffer is sowieso een verschrikking.
Ik mis Van der Staaij
Of stelt tig keer een punt van orde omdat ze lelijk tegen haar doen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die heeft zo'n plaat voor d'r kop, die lult gewoon overal overheen.
Wat zei hij toen toch ook alweer over het gebruik van mobieltjesquote:
Hij was ook veel principiler en stond meer voor de rechtsstaatquote:Op woensdag 18 september 2024 21:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die had iig humor en stond wat reler in de wereld
Wie is dat ook alweer? Moet er nog ff inkomen hoorquote:
Absoluut, maar dat was het dan ook wel , enge partijquote:Op woensdag 18 september 2024 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij was ook veel principiler en stond meer voor de rechtsstaat
Eens. Maar met Stoffer vind ik 'm juist een stukje enger gewordenquote:Op woensdag 18 september 2024 21:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Absoluut, maar dat was het dan ook wel , enge partij
Die is ook heel erg eng maar waar de partij voor staat ookquote:Op woensdag 18 september 2024 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens. Maar met Stoffer vind ik 'm juist een stukje enger geworden
Ik verheugde mij op Timmermans, Wilders, NSC en Van der Plas.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Heb dit topic zitten volgen, dit debat wordt een terugkijkertje.
God ja krijgen we dat weerquote:Op woensdag 18 september 2024 21:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Of stelt tig keer een punt van orde omdat ze lelijk tegen haar doen.
We zijn het eens hoor. Maar ik vind Stoffer enger dan Van der Staaijquote:Op woensdag 18 september 2024 21:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die is ook heel erg eng maar waar de partij voor staat ook
Tot aan Wilders heb ik een deel kunnen zien op NPO1 via digitenne. Daarna niet meer. Morgen ben ik thuis en kan ik weer normaal kijken. Zit nu nog op de boot.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik verheugde mij op Timmermans, Wilders, NSC en Van der Plas.
Die zalvende stem krijg ik de kriebels van.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens. Maar met Stoffer vind ik 'm juist een stukje enger geworden
Is de kritiek hier niet meer dat de PVV al die kadootjes hadden beloofd, maar daar nu geen reet van terecht komt?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:46 schreef Perrin het volgende:
Waar wil de SP al die kadootjes van betalen?
Het grote geld.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:46 schreef Perrin het volgende:
Waar wil de SP al die kadootjes van betalen?
Ja, ook dat inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2024 21:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die zalvende stem krijg ik de kriebels van.
YouTube een optie?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tot aan Wilders heb ik een deel kunnen zien op NPO1 via digitenne. Daarna niet meer. Morgen ben ik thuis en kan ik weer normaal kijken. Zit nu nog op de boot.
Goed punt, maar misschien kan de SP helpen bedenken waar het van betaald moet worden.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:47 schreef JAM het volgende:
[..]
Is de kritiek hier niet meer dat de PVV al die kadootjes hadden beloofd, maar daar nu geen reet van terecht komt?
Nou ja hij probeert tot zowel Wilders als zijn kiezers door te dringen, dat werkt niet in moeilijke volzinnen.quote:
De dakdekker die gisteren werd geweigerd om zijn 'hoed'?quote:
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De dakdekker die gisteren werd geweigerd om zijn 'hoed'?
Dakdekker die gisteren mee mocht van Jimmie of Jimmyquote:Op woensdag 18 september 2024 21:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wie de fuck is Quinten en waarom neemt Jimmy dat gelul over de harde werker over.
Een soort Henk van Ingrid die werd geweigerd vanwege z'n bouwhelm.quote:
Daar zijn de SP'ers van de afgelopen jaren sowieso niet echt goed in.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij heeft echt wel punten. Maar dit lijkt me niet direct de manier om er de handen voor op elkaar te krijgen
Hij mocht toch niet mee omdat zijn bouwhelm verried dat hij geen kamerlid was?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dakdekker die gisteren mee mocht van Jimmie of Jimmy
Truequote:Op woensdag 18 september 2024 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar zijn de SP'ers van de afgelopen jaren sowieso niet echt goed in.
Je stelt te moeilijke vragenquote:Op woensdag 18 september 2024 21:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij mocht toch niet mee omdat zijn bouwhelm verried dat hij geen kamerlid was?
Samequote:Op woensdag 18 september 2024 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geluid ff uit hoor. Ik trek dit niet na Nicolien
Sinds de grote Roerganger uit Oss hebben ze maar weinig goede sprekers voortgebracht, imho. Ja, misschien Van Bommel nog een beetje, maar daar houdt het echt wel bij op.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar zijn de SP'ers van de afgelopen jaren sowieso niet echt goed in.
The Village People zien er nooit echt ouder uit na al die jaren.quote:
De tweede van links zorgt voor de tomaten?quote:
Is toch gewoon een spiegel van stijl Wilders. Die ook altijd heel boos met grote woorden en extreem simplistische frames alles altijd kudt vond.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij heeft echt wel punten. Maar dit lijkt me niet direct de manier om er de handen voor op elkaar te krijgen
True maar ik ben hem wel kwijtquote:Op woensdag 18 september 2024 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Hij vertelt tenminste geen lulverhaal...
Lijkt me een goede samenvatting.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:54 schreef Lichtloper het volgende:
Ik ga Jimmy doorspoelen om weer live te kijken.
De inbreng van Van Vroonhoven dreunt nog even na hier. Tussen de mokerharde interrupties van de oppositie door had ze zelfs nog iets arrogants over zich. Maar ik neem aan dat dat haar laatste restje zelfverdediging was en ze zichzelf vannacht in slaap huilt.
Daar slaap je lekkerder van?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:54 schreef Lichtloper het volgende:
Ik ga Jimmy doorspoelen om weer live te kijken.
De inbreng van Van Vroonhoven dreunt nog even na hier. Tussen de mokerharde interrupties van de oppositie door had ze zelfs nog iets arrogants over zich. Maar ik neem aan dat dat haar laatste restje zelfverdediging was en ze zichzelf vannacht in slaap huilt.
Ik vond Roemer bij tijd en wijlen ook nog wel aardig. En ik mocht Kwint als spreker ook wel, al was ik het met hem ng minder vaak inhoudelijk eens dan met de rest van de SP. En dat schoolreisjesfiasco neem ik hem nog steeds persoonlijk kwalijk.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Sinds de grote Roerganger uit Oss hebben ze maar weinig goede sprekers voortgebracht, imho. Ja, misschien Van Bommel nog een beetje, maar daar houdt het echt wel bij op.
Dat klopt. Maar zijn manier van praten was niet te doen na Nicolienquote:Op woensdag 18 september 2024 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Hij vertelt tenminste geen lulverhaal...
Ik ga het debat met Vroonhoven terugkijkenquote:Op woensdag 18 september 2024 21:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Heb dit topic zitten volgen, dit debat wordt een terugkijkertje.
BH!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:56 schreef JAM het volgende:
Happy Hour met Caroline! Waar is m'n shag! Waar is mijn pils!.
Eitje erbijquote:Op woensdag 18 september 2024 21:56 schreef JAM het volgende:
Happy Hour met Caroline! Waar is m'n shag! Waar is mijn pils!.
Hij is te monotoon boosquote:Op woensdag 18 september 2024 21:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Is toch gewoon een spiegel van stijl Wilders. Die ook altijd heel boos met grote woorden en extreem simplistische frames alles altijd kudt vond.
Lange zit wel dit verhaal, beetje als een preek.
Dat je dit allemaal niet in een bioscoop[ kan kijken. Gemiste kans.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:56 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik ga het debat met Vroonhoven terugkijken
Ik alles vanaf Wilders. Dat heb ik gemist. Morgen hopelijk wat inhalen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:56 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Idd. Continu dat verongelijkte gemopper. Trek dat echt niet.quote:
Doe het niet. Het is slopend..quote:Op woensdag 18 september 2024 21:56 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zelfs Gandolf kan er niets meer van maken.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:58 schreef Charmian het volgende:
Cerrelein moet echt een andere styliste inhuren.
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe het niet. Het is slopend..
Wat mis ik?quote:
Opvallend inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2024 22:00 schreef JAM het volgende:
Hoe komt het toch dat iedereen van de regeringspartijen tot dusver heeft gezegd, over die BTW-maatregelen, 'Nee, wij vonden het geen goede maatregel, maar je zit mer drie anderen aan tafel, dus je moet wat water bij de wijn doen'. Zou men dan niet gewoon hebben kunnen gezegd: 'Nou, als we het allemaal zo'n slecht idee vinden, dan doen we het toch niet?'
Bij Geert over de Toppers , bij Carolien over de Zwarte Cross ,...btwquote:Op woensdag 18 september 2024 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat mis ik?
Ik ben gesloopt joh
Hoi Robquote:Op woensdag 18 september 2024 22:00 schreef JAM het volgende:
Hoe komt het toch dat iedereen van de regeringspartijen tot dusver heeft gezegd, over die BTW-maatregelen, 'Nee, wij vonden het geen goede maatregel, maar je zit mer drie anderen aan tafel, dus je moet wat water bij de wijn doen'. Zou men dan niet gewoon hebben kunnen gezegd: 'Nou, als we het allemaal zo'n slecht idee vinden, dan doen we het toch niet?'
En dan?quote:Op woensdag 18 september 2024 22:00 schreef JAM het volgende:
Ah, thanks!quote:Op woensdag 18 september 2024 22:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij Geert over de Toppers , bij Carolien over de Zwarte Cross ,...btw
Hoe bedoel je? VVD en BBB zijn toch best duidelijk dat ze bedrijven cadeautjes willen geven dus dat ze het dan elders moeten zoeken.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:00 schreef JAM het volgende:
Het zal wel de minst erge maatregel zijn die bij niemand een breekpunt was.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:00 schreef JAM het volgende:
'JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! WE KIJKEN CAROLIEN!!!!!!!!!'quote:Op woensdag 18 september 2024 22:03 schreef Charmian het volgende:
Nou ja kijk, nou ja kijk, nou ja kijk, kijk, kijk,kijk...
We mogen straks 180 op de snelweg?quote:
Welnee.quote:
180 linkerbaan. Triple zo hard als toegestaan.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We mogen straks 180 op de snelweg?
Was goede aanvulling.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:06 schreef Evangelion het volgende:
Even Kaag verdedigen had niet gehoeven
Geert vanmiddag bellen blazen en nu Bosma aan het kreunenquote:
Vond het juist wel goedquote:Op woensdag 18 september 2024 22:06 schreef Evangelion het volgende:
Even Kaag verdedigen had niet gehoeven
Ik weet niet wie het was maar ik dacht ook wtfquote:Op woensdag 18 september 2024 22:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geert vanmiddag bellen blazen en nu Bosma aan het kreunen
IK TREK DIT NIET
Ik was niet gek he?quote:Op woensdag 18 september 2024 22:07 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het was maar ik dacht ook wtf
Zeg ik ook op werkquote:Op woensdag 18 september 2024 22:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ze gaat er serieus naar kijken om het dan in elk geval meteen in de prullenbak te gooien.
Ik weet niet of ik dit wil wetenquote:Op woensdag 18 september 2024 22:09 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
hij is alvast begonnen op onlyfans
bellen blazenquote:Op woensdag 18 september 2024 22:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geert vanmiddag bellen blazen en nu Bosma aan het kreunen
IK TREK DIT NIET
Of een zeepje ingesliktquote:Op woensdag 18 september 2024 22:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
bellen blazen*plup* *plup* *plup*
Dat heb ik ff gemistquote:Op woensdag 18 september 2024 22:13 schreef JAM het volgende:
Als ik het goed begrijpt, hebben zowel het NSC en de BBB alles waar ze voor staan weggegeven zodat Wilders (misschien) zijn noodwet door kan voeren en de VVD een divident- en bankenbelasting terug kan draaien? Is dat het wel, zo'n beetje?
Nou, ik heb nu nog geen punt van NSC of BBB gehoord waarvan ze zeggen: 'Kijk, dit wilden we nu graag en we zijn blij dat we dat gaan doen.' Het is vooral: 'We moesten concessies maken en er zitten dingen in die we liever niet hadden gehad, maar we zijn toch blij dat er nu een regerakkoord ligt.' Waar zijn ze dan blij over?quote:Op woensdag 18 september 2024 22:14 schreef Puzzie het volgende:
Als ik het goed begrijpt, hebben zowel het NSC en de BBB alles waar ze voor staan weggegeven zodat Wilders (misschien) zijn noodwet door kan voeren en de VVD een divident- en bankenbelasting terug kan draaien? Is dat het wel, zo'n beetje?
Misschien, ik dacht eerst dat het aan mijn pc lag maar op tv hoorde ik het ook.quote:
Het is 90% VVD beleid en de PVV heeft wat trucs uit kunnen halen zodat ze de EU en de rechterlijke macht de schuld kunnen geven van het feit dat ze hun plannen niet waar kunnen maken.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:13 schreef JAM het volgende:
Als ik het goed begrijpt, hebben zowel het NSC en de BBB alles waar ze voor staan weggegeven zodat Wilders (misschien) zijn noodwet door kan voeren en de VVD een divident- en bankenbelasting terug kan draaien? Is dat het wel, zo'n beetje? Voor de rest: 'Wellicht dat er over twee jaar een klein beetje van wat we hebben beloofd terecht gaat komen, maar waarschijnlijk ook niet?'
Vooral bij BBB is dat de grote vraag omdat stikstof en landbouw hun bestaan is en daar hebben ze ten opzichte van vorige kabinet niets op gehaald.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu nog geen punt van NSC of BBB gehoord waarvan ze zeggen: 'Kijk, dit wilden we nu graag en we zijn blij dat we dat gaan doen.' Het is vooral: 'We moesten concessies maken en er zitten dingen in die we liever niet hadden gehad, maar we zijn toch blij dat er nu een regerakkoord ligt.' Waar zijn ze dan blij over?
Dat ze het land behoed hebben voor de onherroepelijke ondergang, als er een coalitie met Timmermans gevormd had moeten worden.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu nog geen punt van NSC of BBB gehoord waarvan ze zeggen: 'Kijk, dit wilden we nu graag en we zijn blij dat we dat gaan doen.' Het is vooral: 'We moesten concessies maken en er zitten dingen in die we liever niet hadden gehad, maar we zijn toch blij dat er nu een regerakkoord ligt.' Waar zijn ze dan blij over?
Ahh thnx! Ik weet het nietquote:Op woensdag 18 september 2024 22:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, dit. Precies dit.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is 90% VVD beleid en de PVV heeft wat trucs uit kunnen halen zodat ze de EU en de rechterlijke macht de schuld kunnen geven van het feit dat ze hun plannen niet waar kunnen maken.
Integendeel, ze hebben 19 miljard overgansregeling eruit weten te halen. Juist waar een hele hoop boeren veel baat bij zouden hebben gehad. Die zijn flink in hun spreekwoordelijke holletje gesnokkeld.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vooral bij BBB is dat de grote vraag omdat stikstof en landbouw hun bestaan is en daar hebben ze ten opzichte van vorige kabinet niets op gehaald.
De V in LVVN!quote:Op woensdag 18 september 2024 22:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Ho ho, vergeet het constitutioneel hof nietquote:Op woensdag 18 september 2024 22:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is 90% VVD beleid en de PVV heeft wat trucs uit kunnen halen zodat ze de EU en de rechterlijke macht de schuld kunnen geven van het feit dat ze hun plannen niet waar kunnen maken.
Visserij is weer terug in de naam van het ministeriequote:Op woensdag 18 september 2024 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vooral bij BBB is dat de grote vraag omdat stikstof en landbouw hun bestaan is en daar hebben ze ten opzichte van vorige kabinet niets op gehaald.
NSC draait al sinds de debatten van voor de verkiezingen, daar word je duizelig van.
Daar hebben ze juist een hoop op weggegevenquote:Op woensdag 18 september 2024 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NSC draait al sinds de debatten van voor de verkiezingen, daar word je duizelig van.
Ow en als de VVD plannen niet lukken is het de schuld van links, maar dat is logisch.quote:
Dit, het duurt mij te lang!quote:Op woensdag 18 september 2024 22:17 schreef DrMarten het volgende:
Kunnen we niet gewoon skippen naar het hoofdstukje Mest? Heb wel weer zin in vuurwerk.
En de PVV is in het kabinet gegaan ondanks dat Wilders geen premier zou worden, dat hebben zij 'ingeleverd' in zekere zin.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heerlijke column in de Volkskrant.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Visserij is weer terug in de naam van het ministerie
Ik ben er vooral bang voor dat de schuld gelegd gaat worden bij de rechterlijke macht. Dat kan makkelijk de opmaat worden van een frame dat rechters de vijand zijn van de wil van het volk.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ow en als de VVD plannen niet lukken is het de schuld van links, maar dat is logisch.
Dat is al tijden zoquote:Op woensdag 18 september 2024 22:20 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik ben er vooral bang voor dat de schuld gelegd gaat worden bij de rechterlijke macht. Dat kan makkelijk de opmaat worden van een frame dat rechters de vijand zijn van de wil van het volk.
Het wordt misschien weer eens tijd voor een kabinet zonder VVD met uitzondering van Lubbers III en Balkenende IV zijn die lui al sinds 1982 aan de macht zijn. Niet om het links of rechts te laten gaan, maar ze zitten gewoon te lang in het zadel en hebben zich overal in ingegraven. Net wat het CDA en de PvdA vroeger ook hadden.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben elke vorm van een objectief oordeel proberen te vormen na Vroonhoven helemaal kwijt. Daar moet ik nog van bijkomen.quote:
Snap ik , zit je al aan de zuip?quote:Op woensdag 18 september 2024 22:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik ben elke vorm van een objectief oordeel proberen te vormen na Vroonhoven helemaal kwijt. Daar moet ik nog van bijkomen.
Zolang een groot deel van het volk dat gebaat is bij links beleid rechts blijft stemmen zie ik het somber in. Helemaal omdat die mensen kennelijk dom genoeg zijn om in het frame te trappen dat het aan links ligt dat ze er niet op vooruit gaan terwijl rechts al jaren aan de macht is.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het wordt misschien weer eens tijd voor een kabinet zonder VVD met uitzondering van Lubbers III en Balkenende IV zijn die lui al sinds 1982 aan de macht zijn. Niet om het links of rechts te laten gaan, maar ze zitten gewoon te lang in het zadel en hebben zich overal in ingegraven. Net wat het CDA en de PvdA vroeger ook hadden.
Is er iemand die dit nuchter aan kan zien?quote:
Hij was al begonnen met dat blikje Amstel een tijdje terug toch?quote:
Juist. Daar heb ik het ook niet bij gelaten trouwens.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij was al begonnen met dat blikje Amstel een tijdje terug toch?![]()
Na Nicolien moet dat een fust zijn geworden
Ja ik moet wel, maar ik ben wel dol op theaterquote:Op woensdag 18 september 2024 22:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Is er iemand die dit nuchter aan kan zien?
Oepsquote:Op woensdag 18 september 2024 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was Lord Rondraai volgens mij, maar ik begin ook wel trek te krijgen.
Volgens mij was het @JAMquote:Op woensdag 18 september 2024 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was Lord Rondraai volgens mij, maar ik begin ook wel trek te krijgen.
Ze hebben nu een minister met als kwalificaties een mavo diploma en deelname aan Boer Zoekt Vrouw, dus alles komt goed!quote:Op woensdag 18 september 2024 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gedurfd van Caroline om dit te stellen.
Vorig kabinet had meer geld voor de boeren en natuur dan huidige maar soit
Het was niet vervelend naar jou bedoeldquote:Op woensdag 18 september 2024 22:27 schreef JAM het volgende:
[..]
Juist. Daar heb ik het ook niet bij gelaten trouwens.
Vind dat wat makkelijk. Er is toch geen enkele noodzaak voor een partij als BBB om alles weg te geven zodat ze kunnen regeren. Die partijen laten zichzelf maar wat graag klemzetten.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De VVD en in mindere mate PVV hebben de twee overige coalitiepartners lekker klem gezet zeg.
Klopt helemaal en je ziet het ook weer h, rechts koketteert met het opnemen voor de gewone hard werkende man totdat ze gekozen zijn dan rennen ze weer richting het groot-kapitaal. En ja met name de VVD, die sleepte eerder al diens coalitiepartners daarin mee die ze vervolgens de schuld konden geven.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zolang een groot deel van het volk dat gebaat is bij links beleid rechts blijft stemmen zie ik het somber in. Helemaal omdat die mensen kennelijk dom genoeg zijn om in het frame te trappen dat het aan links ligt dat ze er niet op vooruit gaan terwijl rechts al jaren aan de macht is.
Ik niet in ieder geval. Al ben ik het wel eens met het feit dat er weer meer aandacht moet komen voor de basisvakkenquote:Op woensdag 18 september 2024 22:29 schreef JAM het volgende:
.
Laat mij eens een leraar zien die zal zeggen dat'ie het leuk vindt dat er bezuinigd wordt..
Jij bent nu weg?quote:Op woensdag 18 september 2024 22:30 schreef potjecreme het volgende:
Nicolien heeft mij afgemat. Ik heb niet de kracht om hier naar te luisteren.
Was ik, nee maar nu ga ik dan maar is in beweging komen om dat te regelen. Niet alleen ernaar kijken zoals Van der Plasquote:Op woensdag 18 september 2024 22:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Snap ik , zit je al aan de zuip?
Z herkenbaarquote:Op woensdag 18 september 2024 22:30 schreef potjecreme het volgende:
Nicolien heeft mij afgemat. Ik heb niet de kracht om hier naar te luisteren.
quote:Op woensdag 18 september 2024 22:30 schreef Dutch_view het volgende:
Was net bij VI op SBS6, Wilders maakt blijkbaar steeds ploppende geluiden
Kloptquote:Op woensdag 18 september 2024 22:30 schreef Dutch_view het volgende:
Was net bij VI op SBS6, Wilders maakt blijkbaar steeds ploppende geluiden
Heb je het dan over het decennia-oude 'D66-rechters'?quote:Op woensdag 18 september 2024 22:20 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik ben er vooral bang voor dat de schuld gelegd gaat worden bij de rechterlijke macht. Dat kan makkelijk de opmaat worden van een frame dat rechters de vijand zijn van de wil van het volk.
Dat zei ik al: dat is al lang zo..quote:Op woensdag 18 september 2024 22:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heb je het dan over het decennia-oude 'D66-rechters'?
'Alles wordt onbetaalbaar en de zorg is helemaal afgebroken, ik ga ng rechtser stemmen, daar zijn ze tenminste niet van die gutmenschen.'quote:Op woensdag 18 september 2024 22:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zolang een groot deel van het volk dat gebaat is bij links beleid rechts blijft stemmen zie ik het somber in. Helemaal omdat die mensen kennelijk dom genoeg zijn om in het frame te trappen dat het aan links ligt dat ze er niet op vooruit gaan terwijl rechts al jaren aan de macht is.
Zo snel kan het gaan bij Carolienquote:Op woensdag 18 september 2024 22:33 schreef JAM het volgende:
Jezus Christus, ik kon niet eens mijn berichtje afmaken en er moest alweer naar gekeken worden...
Proost dan maar!quote:Op woensdag 18 september 2024 22:32 schreef JAM het volgende:
Ik denk dat Van der Plas straks gaat zeggen dat ze er naar gaat kijken. Mocht dat zo zijn, dan trek ik nog een biertje open.
Over kijken gesproken, zou zij kleurenblind zijn?quote:Op woensdag 18 september 2024 22:33 schreef JAM het volgende:
Jezus Christus, ik kon niet eens mijn berichtje afmaken en er moest alweer naar gekeken worden...
Ik pleit ze zelf ook niet vrij hoor, zeer zeker niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Vind dat wat makkelijk. Er is toch geen enkele noodzaak voor een partij als BBB om alles weg te geven zodat ze kunnen regeren. Die partijen laten zichzelf maar wat graag klemzetten.
Ze verdedigt kabinetsbeleid ja, persoonlijk ben ik er niet van overtuigt dat haar hart bij de grote bedrijven ligt, maar meer bij het MKB.quote:Daarbij was het begin van het betoog waar Caroline grote bedrijven ophemelt ongeveer wat je zou verwachten van de VVD lijsttrekker.
Nogmaals: proostquote:Op woensdag 18 september 2024 22:33 schreef JAM het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2024 22:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Alles wordt onbetaalbaar en de zorg is helemaal afgebroken, ik ga ng rechtser stemmen, daar zijn ze tenminste niet van die gutmenschen.'
Ze is het politieke vehikel van Big Agro..quote:Op woensdag 18 september 2024 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik pleit ze zelf ook niet vrij hoor, zeer zeker niet.
[..]
Ze verdedigt kabinetsbeleid ja, persoonlijk ben ik er niet van overtuigt dat haar hart bij de grote bedrijven ligt, maar meer bij het MKB.
Precies, zoals het nu is is het helemaal niet eerlijk, daarom stem ik op politiek incorrecte mensen.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:34 schreef JAM het volgende:
[..].
Stel je toch eens voor h, dat je mensen hebt die het beste met een ander voor hebben in de zorg en in het onderwijs. Je moest er toch niet aan denken h.
quote:Op woensdag 18 september 2024 22:35 schreef JAM het volgende:
Oh! Nedersaksenlijn. Gaan we ook naar kijken. Ik had beter een krat in kunnen slaan.
En het ligt allemaal aan de asielzoekers!!!quote:Op woensdag 18 september 2024 22:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Alles wordt onbetaalbaar en de zorg is helemaal afgebroken, ik ga ng rechtser stemmen, daar zijn ze tenminste niet van die gutmenschen.'
Hoe leuk zou dat zijn! Ik zit er klaar voorquote:Op woensdag 18 september 2024 22:34 schreef Cyan9 het volgende:
Caroline wordt pas echt leuk als ze in het nauw komt. Dan gaat ze (nog) gekke(re) dingen zeggen.
Oppositie moet haar eigen stokpaardjes nog even berijden. Het is nu gewoon wachten op stikstof en het wegonderhandelen van de stikstoffondsen.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dit is ook wel oeverloos hoor. Waarom nou weer met deze persoon over onderwijs praten. Duidelijk niet haar expertise.
Omdat ze dat noemde? Of haal ik nu sprekers door elkaar?quote:Op woensdag 18 september 2024 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze is het politieke vehikel van Big Agro..
Hoe kom je in jezusnaam bij het MKB?!![]()
De boeren zelf zijn MKB bedrijven, maar ze is er ook echt wel voor de 4Farmers en consorten ja.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze is het politieke vehikel van Big Agro..
Hoe kom je in jezusnaam bij het MKB?!![]()
Ze loopt niet weg voor harde keuzes. Ze doet gewoon meer met minder.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:37 schreef JAM het volgende:
Wat is toch ook dat vreemde gelul dat 'een bezuiniging niet betekend dat er iets wegvalt'? Als je eerst 300 miljoen voor iets uittrekt, en daar dan 120 miljoen vanaf haalt... Denk ze dan dat 40% van alle overheidsfinancin worden uitgegeven aan... weet ik veel wat, koude pilsjes en wat dan ook?
Morgen.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet het kabinet hierna nog reageren of is dat voor morgen pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |