Hebben ze dat bij Timmermans wel gedaan? Ik was nog aan het werk toen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:31 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat zal niet heel lang duren, denk ik. Die zal (voorspel ik) net als Jetten gewoon zijn verhaal doen, misschien even een vraag van een andere oppositiepartij en dan hebben we het wel weer gehad. Héél vreemd dat niemand van de regeringspartijen ook maar een enkele interruptie plaatst tot dusver.
Tekeningetje van een guillotine.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In het briefje stond: sorry, verkeerde versie.
Toen was ik ook nog aan het werk.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hebben ze dat bij Timmermans wel gedaan? Ik was nog aan het werk toen.
Is er al een Bingokaart?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch nog wat extra vermaak in de nacht.
Het zou me niets verbazen als de Kamer Baudet gewoon laat 'uitraaskalken' zonder hem te interrumperen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef JAM het volgende:
[..]
Even een stukje licht amusement tussendoor.
Ik denk dat ik hierna toch wel een stevige borrel nodig zal hebben.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:34 schreef Puzzie het volgende:
Dit is toch wel theater waar je voor thuis blijft
Functie elders?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In het briefje stond: sorry, verkeerde versie.
Dat had wel leuk geweestquote:Op woensdag 18 september 2024 21:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is er al een Bingokaart?
Vast iets over Rusland, katten en honden, Putin is onbegrepen, tribunalen, verbod op paraplu's.
Waardeloos!quote:
Hmmm ja ik drink niet, maar ik zou er ook een kunnen gebruikenquote:Op woensdag 18 september 2024 21:35 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hierna toch wel een stevige borrel nodig zal hebben.
Die beschouwen het als een plaspauzequote:Op woensdag 18 september 2024 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als de Kamer Baudet gewoon laat 'uitraaskalken' zonder hem te interrumperen.
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hmmm ja ik drink niet, maar ik zou er ook een kunnen gebruiken
Tsja, dan krijg je later wel weer het verwijt dat je er niets van hebt gezegd. Ook altijd wel leuk om te zien hoe Baudet altijd volkomen zijn (al behoorlijk gebrekkige) verstand verliest bij elke vorm van kritiek. Nee, die kan je zo makkelijk triggeren; jammer om het niet te doen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als de Kamer Baudet gewoon laat 'uitraaskalken' zonder hem te interrumperen.
Denk dat men alleen nog tijdens de BBB zal intruperenquote:Op woensdag 18 september 2024 21:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was ff vergeten dat Baudet er ook nog zit
Zo eerst de Vanderplaspauze.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die beschouwen het als een plaspauze
Er is al een tijdje soort cordon sanitaire tegen Baudet.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:37 schreef JAM het volgende:
[..]
Tsja, dan krijg je later wel weer het verwijt dat je er niets van hebt gezegd. Ook altijd wel leuk om te zien hoe Baudet altijd volkomen zijn (al behoorlijk gebrekkige) verstand verliest bij elke vorm van kritiek. Nee, die kan je zo makkelijk triggeren; jammer om het niet te doen.
De oppositie is niet de enige.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:37 schreef Hexagon het volgende:
De oppositie heeft zoiets: "Ga maar weg, we willen nu Caroline pakken"
Gewoon een keer roepen "Weird!"quote:Op woensdag 18 september 2024 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die heeft zo'n plaat voor d'r kop, die lult gewoon overal overheen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:37 schreef Hexagon het volgende:
De oppositie heeft zoiets: "Ga maar weg, we willen nu Caroline pakken"
Veelzeggend iddquote:Op woensdag 18 september 2024 21:39 schreef Charmian het volgende:
Steeds die armen over elkaar is toch ook wel slecht.
Jup, het leuke aan het breken van wetten, regels en verdragen naar eigen hartenlust is dat het ook tegen je kan werken. Daarom hebben de meeste mensen met empathie geen probleem om ook diezelfde principes te hanteren of het nu tegen hunzelf is of een ander.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
NSC gaat nog tijden om de oren worden geslagen met die noodwet. Hoezo kan dit niet, dan maak je toch een KB en een noodwet.
NSC?quote:
Het ondersteunend personeel van de TK.quote:
Oneens. Ze had ook gewoon nee kunnen zeggen. Net zoals ze dat tegen dit kabinet hadden moeten doen.quote:
Stoffer is sowieso een verschrikking.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gewoon een keer roepen "Weird!"
Kan inderdaad hoor, maar het is dan nog later op de dag, misschien hebben ze er nog meer genoeg van. Zo belangrijk is Baudet niet meer, voor zowel de coalitie en de oppositie.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:37 schreef JAM het volgende:
[..]
Tsja, dan krijg je later wel weer het verwijt dat je er niets van hebt gezegd. Ook altijd wel leuk om te zien hoe Baudet altijd volkomen zijn (al behoorlijk gebrekkige) verstand verliest bij elke vorm van kritiek. Nee, die kan je zo makkelijk triggeren; jammer om het niet te doen.
Die had iig humor en stond wat reëler in de wereldquote:Op woensdag 18 september 2024 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stoffer is sowieso een verschrikking.
Ik mis Van der Staaij
Of stelt tig keer een punt van orde omdat ze lelijk tegen haar doen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die heeft zo'n plaat voor d'r kop, die lult gewoon overal overheen.
Wat zei hij toen toch ook alweer over het gebruik van mobieltjesquote:
Hij was ook veel principiëler en stond meer voor de rechtsstaatquote:Op woensdag 18 september 2024 21:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die had iig humor en stond wat reëler in de wereld
Wie is dat ook alweer? Moet er nog ff inkomen hoorquote:
Absoluut, maar dat was het dan ook wel , enge partijquote:Op woensdag 18 september 2024 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij was ook veel principiëler en stond meer voor de rechtsstaat
Eens. Maar met Stoffer vind ik 'm juist een stukje enger gewordenquote:Op woensdag 18 september 2024 21:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Absoluut, maar dat was het dan ook wel , enge partij
Die is ook heel erg eng maar waar de partij voor staat ookquote:Op woensdag 18 september 2024 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens. Maar met Stoffer vind ik 'm juist een stukje enger geworden
Ik verheugde mij op Timmermans, Wilders, NSC en Van der Plas.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Heb dit topic zitten volgen, dit debat wordt een terugkijkertje.
God ja krijgen we dat weerquote:Op woensdag 18 september 2024 21:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Of stelt tig keer een punt van orde omdat ze lelijk tegen haar doen.
We zijn het eens hoor. Maar ik vind Stoffer enger dan Van der Staaijquote:Op woensdag 18 september 2024 21:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die is ook heel erg eng maar waar de partij voor staat ook
Tot aan Wilders heb ik een deel kunnen zien op NPO1 via digitenne. Daarna niet meer. Morgen ben ik thuis en kan ik weer normaal kijken. Zit nu nog op de boot.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik verheugde mij op Timmermans, Wilders, NSC en Van der Plas.
Die zalvende stem krijg ik de kriebels van.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens. Maar met Stoffer vind ik 'm juist een stukje enger geworden
Is de kritiek hier niet meer dat de PVV al die kadootjes hadden beloofd, maar daar nu geen reet van terecht komt?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:46 schreef Perrin het volgende:
Waar wil de SP al die kadootjes van betalen?
Het grote geld.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:46 schreef Perrin het volgende:
Waar wil de SP al die kadootjes van betalen?
Ja, ook dat inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2024 21:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die zalvende stem krijg ik de kriebels van.
YouTube een optie?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tot aan Wilders heb ik een deel kunnen zien op NPO1 via digitenne. Daarna niet meer. Morgen ben ik thuis en kan ik weer normaal kijken. Zit nu nog op de boot.
Goed punt, maar misschien kan de SP helpen bedenken waar het van betaald moet worden.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:47 schreef JAM het volgende:
[..]
Is de kritiek hier niet meer dat de PVV al die kadootjes hadden beloofd, maar daar nu geen reet van terecht komt?
Nou ja hij probeert tot zowel Wilders als zijn kiezers door te dringen, dat werkt niet in moeilijke volzinnen.quote:
De dakdekker die gisteren werd geweigerd om zijn 'hoed'?quote:
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De dakdekker die gisteren werd geweigerd om zijn 'hoed'?
Dakdekker die gisteren mee mocht van Jimmie of Jimmyquote:Op woensdag 18 september 2024 21:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wie de fuck is Quinten en waarom neemt Jimmy dat gelul over de harde werker over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |