Hebben ze dat bij Timmermans wel gedaan? Ik was nog aan het werk toen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:31 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat zal niet heel lang duren, denk ik. Die zal (voorspel ik) net als Jetten gewoon zijn verhaal doen, misschien even een vraag van een andere oppositiepartij en dan hebben we het wel weer gehad. Héél vreemd dat niemand van de regeringspartijen ook maar een enkele interruptie plaatst tot dusver.
Tekeningetje van een guillotine.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In het briefje stond: sorry, verkeerde versie.
Toen was ik ook nog aan het werk.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hebben ze dat bij Timmermans wel gedaan? Ik was nog aan het werk toen.
Is er al een Bingokaart?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch nog wat extra vermaak in de nacht.
Het zou me niets verbazen als de Kamer Baudet gewoon laat 'uitraaskalken' zonder hem te interrumperen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef JAM het volgende:
[..]
Even een stukje licht amusement tussendoor.
Ik denk dat ik hierna toch wel een stevige borrel nodig zal hebben.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:34 schreef Puzzie het volgende:
Dit is toch wel theater waar je voor thuis blijft
Functie elders?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In het briefje stond: sorry, verkeerde versie.
Dat had wel leuk geweestquote:Op woensdag 18 september 2024 21:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is er al een Bingokaart?
Vast iets over Rusland, katten en honden, Putin is onbegrepen, tribunalen, verbod op paraplu's.
Waardeloos!quote:
Hmmm ja ik drink niet, maar ik zou er ook een kunnen gebruikenquote:Op woensdag 18 september 2024 21:35 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hierna toch wel een stevige borrel nodig zal hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |