abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215018380
Lol weten we nog hoeveel commentaar Bergkamp kreeg als ze vroeg minder/niet te trommelen en steeds sssht sssht deed?

Waarom hoor ik hier niemand over?
  woensdag 18 september 2024 @ 14:14:21 #3
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215018381
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Smerig
Vreemd trouwens dat die SP'er daar niet van op de hoogte schijnt te zijn. Dat leek me toch een vrij gemakkelijke riposte. 'Nee, dat is geen lastenverlichting voor bedrijven, dat is een lastenverlichting voor beursfondsen die zo weer belasting kunnen ontwijken.'
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_215018429
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:11 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Je gaat er 1% op vooruit als je niet van De Toppers houdt? :+

Nee maar serieus, laag btw-tarief vind ik wel een beetje vaag. Voor alle niet-essentiële goederen, geef je eigenlijk een soort korting op dingen waarvan je zegt: dit vinden wij als politiek leuk/belangrijk (concerten, boeken, etc.). Het is een soort fossiele subsidie. De mensen die regelmatig boeken kopen in de boekhandel, gaan die nou ineens minder boeken kopen? Vind het geen topmaatregel, maar de verontwaardiging hierover is een beetje salonpopulisme.
Eens, ik vind de maatregel, los van de uitwerking dat een huurtent nu meer BTW is dan een eigen tent mee nemen of dat een museum nu een draaimolen neer moet zetten, eigenlijk nog best te verdedigen. Dit is een BTW verhoging die de laagste inkomens niet echt raakt, want die hadden hier al geen geld voor. En de hogere inkomens zullen het best kunnen betalen, ik denk dat we de geraamde dalingen helemaal niet zo zullen zien.

Als men al zo op geld lette, kocht men nooit een nieuw boek, maar wachtte men op de bibliotheek of marktplaats. Zo ook met festivals, dat zijn niet echt de mensen die op de kleintjes letten.

Alleen zwemles, dat zou eigenlijk zelfs gratis moeten zijn. Die kan echt niet duurder.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_215018442
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:10 schreef Zelva het volgende:

[..]
Vandaar dat we EU-breed recent een nieuw Asiel- en Migratiepact hebben afgesloten, dat nog in werking moet treden...
Juist, nog in werking moet treden. De huidige crisis wordt er niet mee opgelost. Ik vind dat dat ook EU-breed moet gebeuren, zo niet dan moeten landen het zelf gaan oplossen.
pi_215018461
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:18 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Juist, nog in werking moet treden. De huidige crisis wordt er niet mee opgelost. Ik vind dat dat ook EU-breed moet gebeuren, zo niet dan moeten landen het zelf gaan oplossen.
Jij denkt dat een opt-out of welke andere maatregel ook voor 1-1-2026 zou kunnen?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 18 september 2024 @ 14:21:12 #7
37950 JAM
pi_215018466
Zou een hoop drugscriminaliteit ook niet gewoon opgelost worden door dat te legaliseren en te reguleren?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_215018480
De kerncentrales schuiven 2 jaar op. Voortvarend:

quote:
Bouw kerncentrales nu al vertraagd: kabinet trekt portemonnee twee jaar later

De bouw van nieuwe kerncentrales loopt al vertraging op voordat een schop in de grond is gegaan. De aanleg gaat twee jaar later van start en de centrales zullen ook later gaan draaien dan eerder gedacht, blijkt uit cijfers die stilletjes in de miljoenennota zijn opgenomen.
"Het kabinet werkt voortvarend door aan de voorbereiding van de bouw van twee nieuwe kerncentrales", schreef het ministerie van Klimaat en Groene Groei dinsdag in zijn Prinsjesdagpersbericht.

Maar wie goed kijkt naar de miljoenennota, ziet dat het juist erg lastig blijkt om voortvarend van start te gaan. Tussen 2026 en 2029 gaat er 1,2 miljard euro minder naar de bouw van kerncentrales dan het kabinet eerder nog van plan was. En dat terwijl er nu wordt gemikt op vier nieuwe centrales in plaats van twee.

https://www.nu.nl/klimaat(...)twee-jaar-later.html

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2024 14:25:41 ]
pi_215018483
Treurige oppositie wel die graag willen samenwerken met de VVD, ik bedoel de PVV, ik bedoel Wilders. Van de PVDA tot CU tot Volt. Dit is hoe het verval van een democratie eruit ziet die opschuift naar extreem wappie.

Misschien toch een keertje op de SP stemmen de volgende keer.
  woensdag 18 september 2024 @ 14:26:00 #10
37950 JAM
pi_215018485
Waarom is het voor mensen trouwens zo belangrijk om 130 te gaan rijden? Ik rijd zelf geen auto, trouwens, maar ik denk dat het me nu geen reet uit zou maken of ik nu 120 of 130 mag. Als ik dan kijk naar wat dat scheelt in mileuschade, ongelukken, etc. terwijl dat in normaal woon- werkverschil (met files en stoplichten en etc.) wellicht maar heel weinig oplevert... doet dat er dan echt zoveel toe?
  woensdag 18 september 2024 @ 14:26:08 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215018487
Een kernfatamorgana
pi_215018490
quote:
5s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:21 schreef JAM het volgende:
Zou een hoop drugscriminaliteit ook niet gewoon opgelost worden door dat te legaliseren en te reguleren?
Waarschijnlijk worden we dan naast een belastingparadijs, ook een drugsparadijs. Moeten we niet willen. Halen we waarschijnlijk alle grote criminele organisaties hierheen.

https://nos.nl/artikel/23(...)en-zien-ook-bezwaren
pi_215018493
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:14 schreef potjecreme het volgende:
Lol weten we nog hoeveel commentaar Bergkamp kreeg als ze vroeg minder/niet te trommelen en steeds sssht sssht deed?

Waarom hoor ik hier niemand over?
Omdat ze het al honderd keer hadden gedaan. En Bergkamp er meteen op wees bij de eerste keer.
pi_215018496
quote:
Nee. De invoer blijft dan illegaal omdat het nergens ter wereld legaal is om zaken als heroine en cocaine te exporteren.

Verkoop is dan mischien legaal maar verkopers moeten dan ook belastingen e.d. betalen, de illegale handel doet dat niet en zal dus goedkoper zijn.

Zie de VS ter illustratie waar in Staten waar softdrugs gelegaliseerd zijn de criminele sector nog steeds welig, en in sommige weliger, tiert.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2024 14:28:30 ]
pi_215018504
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Waarschijnlijk worden we dan naast een belastingparadijs, ook een drugsparadijs. Moeten we niet willen. Halen we waarschijnlijk alle grote criminele organisaties hierheen.

https://nos.nl/artikel/23(...)en-zien-ook-bezwaren
We zijn al een drugs paradijs. In de steden en dorpen wordt er genoeg gesnoven. Was laatst in een dorp in Het Gooi en daar stond iedereen in de kroeg strak.
pi_215018507
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:25 schreef Origami94 het volgende:
Treurige oppositie wel die graag willen samenwerken met de VVD, ik bedoel de PVV, ik bedoel Wilders. Van de PVDA tot CU tot Volt. Dit is hoe het verval van een democratie eruit ziet die opschuift naar extreem wappie.

Misschien toch een keertje op de SP stemmen de volgende keer.
Je bent pas een treurige politieke partij als je de kans om beleid te verbeteren en het beter te maken voor de mensen in het land laat liggen, omdat je niet met een bepaalde partij wil praten. Dit kabinet zit er. Vinden veel mensen niet leuk, ook in de Kamer niet. Maar dat is nog geen reden om niet je werk te doen als politicus en dingen te verbeteren.
pi_215018508
Heeft Wilders zich een nieuwe tic aangeleerd ofzo? Met dat rare plop-geluid dat steeds uit zijn mond komt?
Ik vind het storender dan zijn inhoud momenteel, kan de voorzitter zijn microfoon niet even uitzetten als ie even stil is zeg. :')
Een heer met stijl
pi_215018509
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:14 schreef JAM het volgende:

[..]
Vreemd trouwens dat die SP'er daar niet van op de hoogte schijnt te zijn. Dat leek me toch een vrij gemakkelijke riposte. 'Nee, dat is geen lastenverlichting voor bedrijven, dat is een lastenverlichting voor beursfondsen die zo weer belasting kunnen ontwijken.'
Ik vermoed dat hij daar wel mee bekend is, maar de "soundbites" met de bevolking als centraal uitgangspunt beter vallen wanneer er niet teveel wordt uitgewijd buiten dat om. Wilders heeft bovendien z'n fillers wel klaar, die zal zich nergens voor schamen. Stemmers zijn slechts bruikbare idioten.
pi_215018513
Legaliseren en informeren zorgt juist voor een verantwoord drugsgebruik. Wel de minimumleeftijd verhogen naar 21 omdat het brein tot die leeftijd nog in ontwikkeling is.
  woensdag 18 september 2024 @ 14:29:20 #20
37950 JAM
pi_215018514
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee. De invoer blijft dan illegaal omdat het nergens ter wereld legaal is om zaken als heroine en cocaine te exporteren.

Verkoop is dan mischien legaal maar verkopers moeten dan ook belastingen e.d. betalen, de illegale handel doet dat niet en zal dus goedkoper zijn.
Ook zeker niet bedoelt voor de export hoor. Gewoon een mooi Nederlands prodcut, voor Nederlanders! Dat van de illegale handel, dat weet ik niet hoor. Ik bedoel, als het gelegaliseerd is, dan wordt daar ook een bepaalde kwaliteit mee gegarandeerd, wat voor consumenten een stuk interessanter is. Voorbeeld: er zijn mij ook maar heel weinig illegale stokerijen bekend, bijvoorbeeld.
pi_215018520
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:20 schreef Hanca het volgende:

[..]
Jij denkt dat een opt-out of welke andere maatregel ook voor 1-1-2026 zou kunnen?
Als de crisis erkent wordt wel ja.
  woensdag 18 september 2024 @ 14:30:19 #22
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215018525
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]

Dit had echt niemand kunnen voorspellen. Onverwachte tegenvaller.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 18 september 2024 @ 14:30:24 #23
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_215018529
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:29 schreef Origami94 het volgende:
Legaliseren en informeren zorgt juist voor een verantwoord drugsgebruik. Wel de minimumleeftijd verhogen naar 21 omdat het brein tot die leeftijd nog in ontwikkeling is.
Je weet dat je eerste zin in tegenspraak is met je tweede?
pi_215018530
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:28 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je bent pas een treurige politieke partij als je de kans om beleid te verbeteren en het beter te maken voor de mensen in het land laat liggen, omdat je niet met een bepaalde partij wil praten. Dit kabinet zit er. Vinden veel mensen niet leuk, ook in de Kamer niet. Maar dat is nog geen reden om niet je werk te doen als politicus en dingen te verbeteren.
Beleid verbeteren met Wilders na 30 jaar. Oftewel de rijken worden rijker.
  woensdag 18 september 2024 @ 14:30:44 #25
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_215018534
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Dit had echt niemand kunnen voorspellen. Onverwachte tegenvaller.
:D
pi_215018535
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:28 schreef Origami94 het volgende:

[..]
We zijn al een drugs paradijs. In de steden en dorpen wordt er genoeg gesnoven. Was laatst in een dorp in Het Gooi en daar stond iedereen in de kroeg strak.
Ja, maar dat wordt niet minder als je het legaliseert. Wat wel extra komt is dat we een extreem exportland zullen worden bij legalisatie, alle grote criminele organisaties zullen hier hun mannetjes hebben zitten voor de uitvoer.
pi_215018536
quote:
3s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:26 schreef JAM het volgende:
Waarom is het voor mensen trouwens zo belangrijk om 130 te gaan rijden? Ik rijd zelf geen auto, trouwens, maar ik denk dat het me nu geen reet uit zou maken of ik nu 120 of 130 mag. Als ik dan kijk naar wat dat scheelt in mileuschade, ongelukken, etc. terwijl dat in normaal woon- werkverschil (met files en stoplichten en etc.) wellicht maar heel weinig oplevert... doet dat er dan echt zoveel toe?
Het PVV stemvee in de Golf GTI's en de Audi's moet ook wat lekkers worden toegeworpen. Als ze dit horen en hoe agressief men is tegen de EU en het vorige asielbeleid dan doet de rest er niet veel meer toe.
pi_215018539
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]

Dat minder geld vind ik vooral opvallend, allee kerncentrales in onze omgeving vielen juist veel duurder uit de laatste decennia.

Dit is fantasie budgetteren.
pi_215018548
Maar inderdaad laten we illegaliteit bestraffen, asielzoekers slapen maar buiten, statushouders zoeken het ook maar uit en een nieuwe toeslagenaffaire en groningen kan ook geen kwaad. En laten we het collegegeld dan maar op 2500 euro per jaar gooien.
pi_215018550
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:31 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Dat minder geld vind ik vooral opvallend, allee kerncentrales in onze omgeving vielen juist veel duurder uit de laatste decennia.

Uiteraard. Vooral omdat de private sector geen interesse heeft in het financieren van kerncentrales.
  woensdag 18 september 2024 @ 14:32:17 #31
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215018551
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heeft Wilders zich een nieuwe tic aangeleerd ofzo? Met dat rare plop-geluid dat steeds uit zijn mond komt?
Ik vind het storender dan zijn inhoud momenteel, kan de voorzitter zijn microfoon niet even uitzetten als ie even stil is zeg. :')
Oh doet hij dat?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215018555
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:30 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Beleid verbeteren met Wilders na 30 jaar. Oftewel de rijken worden rijker.
En toch ben ik blij dat de CU bijvoorbeeld voor de giftenaftrek (die bezuiniging lag me echt zwaar op de maag) is gaan staan. Ja, het blijft beroerd beleid, maar toch net een tik minder beroerd dan zonder zulke acties van de oppositie.
pi_215018556
Wilders wordt best hard gesloopt hier. Hij staat ook met lege handen. Wat hij binnen heeft gehaald is dat asielbeleid dat dus meteen gaat sneuvelen in Europa bij de RvS. Nouja hij heeft er genoeg vertrouwen in dat NSC de RvS gewoon gaat negeren....
pi_215018557
quote:

[..]

Het is niet minder geld, het geld komt later beschikbaar.
  woensdag 18 september 2024 @ 14:34:11 #35
37950 JAM
pi_215018571
Oei, daar gaat Wilders weer hoor. Dat deel MKB in dat amendement is 440 miljoen, waarvan alles in box twee en drie. Het gros is toch echt dat dividentdeel en de bankenbelasting. Divident is 770 miljoen, bankenbelasting 150 miljoen. Kijkt u het zelf nog eens na, dus nee, Wilders liegt hier gewoon: het gros van dat geld gaat gewoon naar de grote bedrijven.

https://www.tweedekamer.n(...)16632&did=2023D40436
  woensdag 18 september 2024 @ 14:35:01 #36
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215018574
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:33 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wat is dat nu. Rechtse partijen zijn zo dol op kerncentrales, zijn de oplossing voor iedere energie probleem. En ineens trappen ze op de rem. Wat een zwakte.
pi_215018579
God wat zou de oppositie-Wilders deze regerings-Wilders toch slopen als ie deze prietpraat zou horen om recht te lullen wat krom is... en dat allemaal om dat asielbeleid wat gaat sneuvelen binnen te hengelen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 18 september 2024 @ 14:36:20 #38
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215018580
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:33 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
En op dat moment zijn de prijzen gestegen is is er effectief dus minder geld.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215018583
ik heb mezelf altijd geleerd.
Kijk naar wat mensen doen, niet naar wat ze zeggen.

en dat geldt in het dagelijks leven en zeker voor de tweede kamer.
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:34 schreef JAM het volgende:
Oei, daar gaat Wilders weer hoor. Dat deel MKB in dat amendement is 440 miljoen, waarvan alles in box twee en drie. Het gros is toch echt dat dividentdeel en de bankenbelasting. Divident is 770 miljoen, bankenbelasting 150 miljoen. Kijkt u het zelf nog eens na, dus nee, Wilders liegt hier gewoon: het gros van dat geld gaat gewoon naar de grote bedrijven.

https://www.tweedekamer.n(...)16632&did=2023D40436
"de kruidenier" "de bakker op de hoek" zulke tektsen doen het altijd goed.

Kijk naar wat iemand doet, niet naar wat iemand zegt, is een hele wijze levensles, en laat deze los op Geert.

Zegt een hoop, maar doet iets anders.
pi_215018584
quote:
11s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Oh doet hij dat?
Ja! In het begin werd de camera een keer op hem gericht en zag je hem dat doen. :')
Een heer met stijl
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 14:37:54 #41
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215018585
quote:
Het is een verschil met 100 en dat maakt wel een verschil. Op het moment zit er geen verschil meer in een snelweg of een autoweg (op beide mag je 100). Ikzelf vind 100 niet zo erg maar wat ik wel vervelend vind is de onduidelijkeheid. Op het moment mag je op sommige plekken 120 savonds op andere 130 en dat gaat pas na 19:00 in. Na 19:00 onstaat er ook chaos dan heb je mensen die nog 100 rijden (omdat google dat aangeeft denk ik of omdat ze geen borden lezen) en mensen die 130 + 15/20 rekenen en dan dus met 150 op mensen af rijden die 50 km/u langzamer rijden. Dat geeft een best chaotisch wegbeeld.

Er zijn ook gewoon veel te veel gradaties. Ik zou zeggen hou het bij 30,50,80,100 en 120 en geen tussenstappen van 60 of 70 of 35 of 15 of 90 totaal niet overzichtelijk. Hetzelfde voor autowegen waar je 80 mag dat er wel een blauw bord (=100km weg) staat maar dan 80 eronder. Totaal verwarrend.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 18 september 2024 @ 14:38:16 #42
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215018586
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Ja! In het begin werd de camera een keer op hem gericht en zag je hem dat doen. :')
Ik hoor het wel de hele tijd , vroeg me al af wat dat was :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215018589
Het is wel heerlijk sloopwerk voor de oppositie _O-
pi_215018590
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:36 schreef TheVulture het volgende:
God wat zou de oppositie-Wilders deze regerings-Wilders toch slopen als ie deze prietpraat zou horen om recht te lullen wat krom is... en dat allemaal om dat asielbeleid wat gaat sneuvelen binnen te hengelen
oppositie voeren tegen dit kabinet is zoooo makkelijk.

Maar ik denk dat de gemiddelde PVV stemmer het niks boeit, want Geert zegt nog steeds dat buitenlanders weg moeten...

Niet dat het gaat gebeuren, of maar iets van z'n luchtkastelen, maar hij zegt het wel.
pi_215018591
Na de 2de spreker weer een pauze?
pi_215018594
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom zeg je dit ik hoor die plopjes nu allemaal super ergerlijk.
pi_215018595
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat is dat nu. Rechtse partijen zijn zo dol op kerncentrales, zijn de oplossing voor iedere energie probleem. En ineens trappen ze op de rem. Wat een zwakte.
Ok?
pi_215018597
quote:
11s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Oh doet hij dat?
van die plopjes, alsof iemand een melding op z'n telefoon krijgt ofzo? soort bubble? is dat Geert? :')?
pi_215018598
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
En op dat moment zijn de prijzen gestegen is is er effectief dus minder geld.
Wat knap dat je het begrip inflatie kent!
pi_215018599
Onderwijs en zorg zijn ook van die dingen, als je daar 1 miljard op bezuinigt dan is het ook "HUUUUUH ONRECHT" zonder ook maar één keer aan een leraar of verpleegkundige te vragen wat die heeft teruggezien van de investeringen tot nu toe.

Timmerfrans heeft Wilders nu wel een beetje in de hoek over dat hij een loopjongen van de VVD is geworden, maar ja, dat was de PvdA ook toen die voor het laatst in een kabinet zat. Timmermans heeft zelf geholpen om de toenadering van Cohen tot de SP te saboteren. Dus die ziekte is blijkbaar besmettelijk.

quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:17 schreef Hanca het volgende:

[..]
Eens, ik vind de maatregel, los van de uitwerking dat een huurtent nu meer BTW is dan een eigen tent mee nemen of dat een museum nu een draaimolen neer moet zetten, eigenlijk nog best te verdedigen. Dit is een BTW verhoging die de laagste inkomens niet echt raakt, want die hadden hier al geen geld voor. En de hogere inkomens zullen het best kunnen betalen, ik denk dat we de geraamde dalingen helemaal niet zo zullen zien.

Als men al zo op geld lette, kocht men nooit een nieuw boek, maar wachtte men op de bibliotheek of marktplaats. Zo ook met festivals, dat zijn niet echt de mensen die op de kleintjes letten.

Alleen zwemles, dat zou eigenlijk zelfs gratis moeten zijn. Die kan echt niet duurder.
Vind het (afgezien van die zwemles inderdaad) ook een beetje bijzonder dat mensen het in dit kader hebben over "meedoen aan de maatschappij". Ik vind het best leuk om af en toe naar een museum te gaan, maar het is niet dat ik dan denk: "Zo, nu voel ik me betrokken bij de maatschappij". Het is zo'n lekker containerbegrip. 'De' maatschappij is voor de kiezers van GW waarschijnlijk anders dan voor Splinter Chabot.
pi_215018601
quote:
7s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:37 schreef koemleit het volgende:
ik heb mezelf altijd geleerd.
Kijk naar wat mensen doen, niet naar wat ze zeggen.

en dat geldt in het dagelijks leven en zeker voor de tweede kamer.
[..]
"de kruidenier" "de bakker op de hoek" zulke tektsen doen het altijd goed.

Kijk naar wat iemand doet, niet naar wat iemand zegt, is een hele wijze levensles, en laat deze los op Geert.

Zegt een hoop, maar doet iets anders.
Jezelf presenteren als socialist maar aan de trekhaak hangen van de grootverdieners is een gouden formule voor radicaal rechts.
pi_215018605
Oh, hier de Faber brief.
Dit is dus niets hè. In case of an amendment..

twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215018606
"je moet compromissen sluiten want anders komt links aan de macht"... aldus Wilders, die naast zijn migratie-punt vooral linkse beloften in zijn verkiezingscampagne heeft gedaan _O-
  woensdag 18 september 2024 @ 14:40:40 #54
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215018609
quote:
7s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:39 schreef koemleit het volgende:

[..]
van die plopjes, alsof iemand een melding op z'n telefoon krijgt ofzo? soort bubble? is dat Geert? :')?
Dat Bulbble gedoe idd, ik zat te zoeken waar dat vandaan kwam ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 14:41:53 #55
37950 JAM
pi_215018617
...man, ik zit echt te wachten tot iemand éindelijk eens roep: 'Die lastenverlichting van bedrijven, dat miljard, daarvan is 770 miljoen belasting op beursfondsen die nu geen belasting hoeven te betalen op de inkoop van eigen aandelen. Wat heeft de bakker op de hoek daar aan?'
pi_215018619
Ouwehand sloopt Wilders wel behoorlijk :D
pi_215018622
Lekker hypocriet die Wilders, verwijt nu mensen aan de interruptiemicrofoon dat ze hem aanspreken op dat hij compromissen moet sluiten en dus niet zijn eigen partijlijn of verkiezingsprogramma kan uitvoeren. Klopt hoor, maar wel iets wat hij zelf massaal continu en aan een stuk dit bij alle kabinetten waarbij de PVV niet in de regering zat. _O-
Een heer met stijl
  woensdag 18 september 2024 @ 14:43:08 #58
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215018626
quote:

[..]

Olkiluoto 3 en Flamanville 3 werden begroot op totaal 6 miljard, het werden er 24. Gelukkig is tijd niet altijd geld, want de bouw ging best vlotjes met in totaal slechts 26 jaar vertraging.

En wij gaan gewoon vier van die dingen neerzetten. _O_
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 18 september 2024 @ 14:43:15 #59
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215018627
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:41 schreef TheVulture het volgende:
Ouwehand sloopt Wilders wel behoorlijk :D
:Y O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215018630
quote:
5s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:41 schreef JAM het volgende:
...man, ik zit echt te wachten tot iemand éindelijk eens roep: 'Die lastenverlichting van bedrijven, dat miljard, daarvan is 770 miljoen belasting op beursfondsen die nu geen belasting hoeven te betalen op de inkoop van eigen aandelen. Wat heeft de bakker op de hoek daar aan?'
Ze laten de coalitie inderdaad iets te makkelijk wegkomen met dat hele 'lastenverlichting voor bedrijven' gedweep. Ga daar eens op in, laat zien wélke bedrijven dit dan gaan zijn. Want inderdaad niet de MKB-ers.
"Pools are perfect for holding water"
pi_215018631
"het slaat helemaal nergens op" van Wilders zegt genoeg dat Ouwehand helemaal gelijk heeft hier :Y
pi_215018636
Ja ze kunnen zorg krijgen, als ze door de langere wachtlijsten nu 6 maanden langer moeten wachten _O-
pi_215018638
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:43 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Olkiluoto 3 en Flamanville 3 werden begroot op totaal 6 miljard, het werden er 24. Gelukkig is tijd niet altijd geld, want de bouw ging best vlotjes met in totaal slechts 26 jaar vertraging.

En wij gaan gewoon vier van die dingen neerzetten. _O_
Het verschil natuurlijk de politieke realiteit. De enige reden voor die kosten en tijd is de politieke wind, die nu in de meeste westerse landen gelukkig gedraaid is. Je kunt het beter vergelijken met de jaren 70 toen er centrales gebouwd werden in korte tijd met een overheid die actief mee deed, die het nu nog steeds prima doen.
pi_215018639
Ow god, daar is de TK clown weer ..
  woensdag 18 september 2024 @ 14:45:08 #65
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215018640
Blub
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 14:45:40 #66
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215018643
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:44 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het verschil natuurlijk de politieke realiteit. De enige reden voor die kosten en tijd is de politieke wind, die nu in de meeste westerse landen gelukkig gedraaid is. Je kunt het beter vergelijken met de jaren 70 toen er centrales gebouwd werden in korte tijd met een overheid die actief mee deed, die het nu nog steeds prima doen.
Ja de rechtse politieke wind heet 2 jaar vertraging opgeleverd. _O-
pi_215018650
Trots op die verlaging eigen risico per 2027. :') Terwijl de zorgpremie in 2025 met bijna hetzelfde bedrag stijgt.

Wilders wordt vaak tot outsider gebombardeerd, maar hij is een politicus pur sang. Pure Haagse spelletjes dit. Maar fijn dat links niet aan de macht is! :+ Ja zo kun je natuurlijk overal wel een punt aan lullen.
pi_215018651
Baudet tikt gewoon 150.000 per jaar binnen, het blijft een gotspe
pi_215018652
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:44 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
het is nu al 2 jaar vertraagd
  woensdag 18 september 2024 @ 14:47:54 #70
37950 JAM
pi_215018654
Oei... Mijn vader is op Aruba geboren. Mag ik dan 150.000 euro om daar te gaan wonen? :D .
pi_215018662
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:47 schreef JAM het volgende:
Oei... Mijn vader is op Aruba geboren. Mag ik dan 150.000 euro om daar te gaan wonen? :D .
Trouwen?
pi_215018667
En daar komt de omvolkingstheorie weer binnen sluipen ..
pi_215018668
Remigratie, noem het gewoon deportaties man.
pi_215018673
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:49 schreef probeer het volgende:
En daar komt de omvolkingstheorie weer binnen sluipen ..
ja maar grote steden... en Nederlanders in de minderheid
pi_215018674
Baudet _O-
  woensdag 18 september 2024 @ 14:50:39 #76
37950 JAM
pi_215018675
Dit is trouwens van Baudet wel een soort rare vorm van racisme die weer naar 'omvolking' neigt. In de grote steden zijn Nederlanders niet in de minderheid, in de grote steden wonen meer Nederlanders met ouders, of grootouders, die niet in Nederland geboren zijn. Dat zijn daarentegen wel Nederlanders.
pi_215018678
Thierry krijgt een beroerte _O-
  woensdag 18 september 2024 @ 14:51:19 #78
37950 JAM
pi_215018682
God, Thierry kan zich ook niet beheersen zeg. Wat een klein kind. Daar gaat Jetten natuurlijk niets mee doen. Laat Thierry zichzelf maar belachelijk maken. :D .
pi_215018687
Baudet gaat aan de wijn.
pi_215018691
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja de rechtse politieke wind heet 2 jaar vertraging opgeleverd. _O-
Het heeft niets met rechts te maken, maar leuk geprobeerd.
pi_215018693
Ze lachen Baudet gewoon allemaal uit _O-
  woensdag 18 september 2024 @ 14:52:15 #82
37950 JAM
pi_215018695
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:51 schreef TheVulture het volgende:
Ze lachen Baudet gewoon allemaal uit _O-
...en groot gelijk ook.
  woensdag 18 september 2024 @ 14:52:33 #83
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215018696
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:51 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het heeft niets met rechts te maken, maar leuk geprobeerd.
Jawel, het rechtse kabinet vertraagt het twee jaar. Dus daar heeft het alles mee te maken.
pi_215018697
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:47 schreef JAM het volgende:
Thierry, Robojet, Rutte en Wilders kunnen samen naar Bali en daar parlementje spelen. De Indo's hebben ons land aardig in de greep wat dat betreft. :P
pi_215018701
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:51 schreef JAM het volgende:
God, Thierry kan zich ook niet beheersen zeg. Wat een klein kind. Daar gaat Jetten natuurlijk niets mee doen. Laat Thierry zichzelf maar belachelijk maken. :D .
Ik weet nog heel goed hoe Bergkamp werd afgemaakt als ze niet iedereen dezelfde hoeveelheid vragen mocht stellen.
pi_215018708
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:52 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Thierry, Robojet, Rutte en Wilders kunnen samen naar Bali en daar parlementje spelen. De Indo's hebben ons land aardig in de greep wat dat betreft. :P
Als Thierrie en Geert remigreren gaat ons land er meer op vooruit dan met die fake asielcrisis van ze.
  woensdag 18 september 2024 @ 14:55:03 #87
37950 JAM
pi_215018714
Daar is Geert zijn mooie standpunt weer van: 'Het is prima als je een moslim bent, als je maar geen moslim bent.'
pi_215018724
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:51 schreef potjecreme het volgende:
Baudet gaat aan de wijn.
lavendel
pi_215018729
En Jesse Klaver kan kiezen voor remigratie naar Marokko of Indonesië, wat een luxe! *O*
pi_215018735
Geert is de conversietherapie op homoseksuele mensen op sommige plekken in de streng christelijke gemeenschap vergeten :? :')
  woensdag 18 september 2024 @ 14:59:07 #91
37950 JAM
pi_215018742
Wat ik ook wonderlijk vind is dat Wilders, die nu al meer dan twintig jaar aan het roepen is dat Nederland aan het islamiseren is, dat dan op zijn allerbest toch wel héél erg langzaam gaat.
pi_215018763
Het wordt racist is gevallen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_215018767
Zeer terecht dat Wilders racist wordt genoemd in de kamer. Valt niet te ontkennen.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:02:36 #94
65846 Bocaj
47th President.
pi_215018772
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Zeer terecht dat Wilders racist wordt genoemd in de kamer. Valt niet te ontkennen.
Onzin, statistische gegevens liegen niet! ;)
pi_215018773
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
De ooh's en de aah's waren niet van de lucht :')
  woensdag 18 september 2024 @ 15:03:00 #96
37950 JAM
pi_215018774
Ik vind niet dat Van Dijk dit goed aanpakt, trouwens. Er is genoeg om aan te merken op de reactie en standpunten van Wilders met betrekking tot mensen hun achtergrond, maar simpelweg roepen: 'Ik vind dat hij een racist is'... nu, dat getuigt nu niet echt van een geweldige debattechniek.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:03:20 #97
65846 Bocaj
47th President.
pi_215018775
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
@AchJa , DENK! :')
  woensdag 18 september 2024 @ 15:03:37 #98
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_215018776
quote:
Niet? (Een groot deel van) zijn supportgroep op dit forum doet niks anders dan het ontkennen, hoor
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_215018777
Wilders heeft zeer met minderheden te doen..

....in andere landen.
pi_215018778
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:03 schreef JAM het volgende:
Ik vind niet dat Van Dijk dit goed aanpakt, trouwens. Er is genoeg om aan te merken op de reactie en standpunten van Wilders met betreft tot mensen hun achtergrond, maar simpelweg roepen: 'Ik vind dat hij een racist is'... nu, dat getuigt nu niet echt van een geweldige debattechniek.
Ik denk dat je twee personen door de war haalt.
pi_215018779
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:59 schreef JAM het volgende:
Wat ik ook wonderlijk vind is dat Wilders, die nu al meer dan twintig jaar aan het roepen is dat Nederland aan het islamiseren is, dat dan op zijn allerbest toch wel héél erg langzaam gaat.
het is al sinds de jaren 70 "5 voor 12" wat de buitenlanders betreft,
blijven altijd mensen intrappen.
En sinds een jaar of 20 inderdaad hele grote aantallen, alles wordt straks kut hier, met de nadruk op straks en over 5 jaar is het nog steeds straks.
pi_215018780
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:03 schreef JAM het volgende:
Ik vind niet dat Van Dijk dit goed aanpakt, trouwens. Er is genoeg om aan te merken op de reactie en standpunten van Wilders met betreft tot mensen hun achtergrond, maar simpelweg roepen: 'Ik vind dat hij een racist is'... nu, dat getuigt nu niet echt van een geweldige debattechniek.
Dit dus. Hij heeft sowieso een hele dominante dwingende manier van zich uiten. Levert uiteindelijk geen hol op.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:04:20 #103
37950 JAM
pi_215018781
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:03 schreef XSbig het volgende:

[..]
Ik denk dat je twee personen door de war haalt.
...dat kan. Was dat niet Van Dijk? Ik luister op de radio, vandaar.
pi_215018783
quote:
niet mee eens, ook matige vraagstelling van DENK meneertje, je geeft Geert zo de kans om nogmaals z'n stokpaardje meer te bereiden, waar ie zoveel succes mee heeft.
pi_215018786
quote:
11s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:04 schreef JAM het volgende:

[..]
...dat kan. Was dat niet Van Dijk? Ik luister op de radio, vandaar.
Ik dacht ook dat dit Dijk was. het was niet Van Baarle toch?

Die lijken qua uiterlijk ook iets teveel op elkaar _O-
pi_215018787
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:30 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, maar dat wordt niet minder als je het legaliseert. Wat wel extra komt is dat we een extreem exportland zullen worden bij legalisatie, alle grote criminele organisaties zullen hier hun mannetjes hebben zitten voor de uitvoer.
Volgens dit artikel werkt het wel

https://www.mo.be/analyse(...)-steeds-meer-barsten
pi_215018788
LOL voor Christenen is wel plek volgens Wilders.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:06:20 #108
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215018789
Ah ja dikke crisis
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 15:06:44 #109
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215018794
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik dacht ook dat dit Dijk was. het was niet Van Baarle toch?

Die lijken qua uiterlijk ook iets teveel op elkaar _O-
Qua accent zijn ze makkelijk te onderscheiden.
pi_215018795
quote:
7s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:04 schreef koemleit het volgende:

[..]
niet mee eens, ook matige vraagstelling van DENK meneertje, je geeft Geert zo de kans om nogmaals z'n stokpaardje meer te bereiden, waar ie zoveel succes mee heeft.
Het mocht best genoemd worden, maar vond het ook niet heel sterk. Dit beleid op inhoud fileren is veel effectiever.
pi_215018798
quote:
Inderdaad, de vraag ging over de islam en hij maakte zelf de geleidelijke overstap naar 'niet-Westerse allochtonen', overigens met die percentages: de andere helft is zijn dus wel-Westerse personen, daar moet je toch net zo goed keihard tegen optreden? :?

Waarom niet keihard optreden tegen criminelen ongeacht de afkomst?
Een heer met stijl
  woensdag 18 september 2024 @ 15:07:17 #112
37950 JAM
pi_215018800
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Qua accent zijn ze makkelijk te onderscheiden.
Okay, dus dat was Van Baarle?
  woensdag 18 september 2024 @ 15:07:18 #113
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215018801
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
LOL voor Christenen is wel plek volgens Wilders.
Nou welkom Eritrea.
pi_215018802
quote:
Op de dagen dat ik naar kantoor moet erger ik me echt dood aan dat slakkentempo.

Het enige wat me meer irriteert overigens zijn de steeds wisselende snelheden om de pak hem beet 10 km

80/120/100/130 na 19:00/120 na 19:00/altijd 100, na 19:00/130 etc.

Ik heb regelmatig echt geen idee meer wat de max snelheid is.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:07:56 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215018803
quote:
5s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:07 schreef JAM het volgende:

[..]
Okay, dus dat was Van Baarle?
Ja, Van Baarle is Rotterdams en Dijk Gronings.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:08:56 #116
37950 JAM
pi_215018807
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja, Van Baarle is Rotterdams en Dijk Gronings.
Helder.
pi_215018808
Even teruggekeken, maar het was dus wel Van Baarle :P
pi_215018812
Ik vind Agema echt zo'n kansloos dom schaap, hoe ze daar ook zit te knikken naar de grote geblondeerde leider _O-
pi_215018814
Bosma :D
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  woensdag 18 september 2024 @ 15:10:19 #120
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215018815
Geert is trots op Fleurw
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 15:11:03 #121
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215018821
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Agema echt zo'n kansloos dom schaap, hoe ze daar ook zit te knikken naar de grote geblondeerde leider _O-
Als een schaapje
beh ):O
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215018826
Hartproblemen zijn voor Geert dus niet een kwestie van leven of dood :+
  woensdag 18 september 2024 @ 15:12:24 #123
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215018829
Die zelfpijperij is zo vermoeiend
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215018830
Ze worden wel geholpen maar duurt effe langer
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215018834
Nu hoorde ik ook die "blub" _O-
  woensdag 18 september 2024 @ 15:13:01 #126
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215018836
Zeg het hem Jetten :B

Blub ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215018841
Gelukkig gaan de kosten voor de zorgverzekering nooit omhoog :')
pi_215018842
Wilders klinkt als Trump met het beste idee ter wereld
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  woensdag 18 september 2024 @ 15:14:14 #129
65846 Bocaj
47th President.
pi_215018843
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:10 schreef TheVulture het volgende:
  woensdag 18 september 2024 @ 15:14:36 #130
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215018844
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:13 schreef StephanL het volgende:
Gelukkig gaan de kosten voor de zorgverzekering nooit omhoog :')
Dankzij de partij van Geert gaan ze nog hoger worden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215018848
Geert vindt dat huisartsen niet genoeg uren werken? Dat is nogal een uitspraak _O-

Dat past ook prima in dat wat de FNV wil :+
pi_215018851
Bikker roast Wilders
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215018854
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:14 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dankzij de partij van Geert gaan ze nog hoger worden.
Maar wel minder eigen risico :P
  FOK!fotograaf woensdag 18 september 2024 @ 15:16:35 #134
842 Zorro
Z
pi_215018860
KoiBois
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 18 september 2024 @ 15:16:55 #135
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215018868
Koiboi
  woensdag 18 september 2024 @ 15:17:03 #136
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215018872
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:16 schreef StephanL het volgende:

[..]
Maar wel minder eigen risico :P
maakt uiteindelijk dus niets uit
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  FOK!fotograaf woensdag 18 september 2024 @ 15:17:29 #137
842 Zorro
Z
pi_215018881
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:16 schreef Hexagon het volgende:
Koiboi
Al besproken
pi_215018886
Komt die "Blub" niet telkens van Bosma eigenlijk? :D
pi_215018896
Laurens Dassen is echt een meester in het verkeerd zittende pak kiezen _O-
pi_215018898
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:17 schreef Puzzie het volgende:

[..]
maakt uiteindelijk dus niets uit
Precies. Beter voeren ze iets aan naar inkomen. Zou nog mooier zijn.
pi_215018904
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Microfoon van bosma uit zetten
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  woensdag 18 september 2024 @ 15:18:27 #142
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215018909
quote:
Nee volgens mij is het Wilders die een zeepje heeft ingeslikt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 15:19:13 #143
65846 Bocaj
47th President.
pi_215018921
quote:
Wilders.
pi_215018935
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bosma :D
Die zou het dus nooit hebben gepikt als iemand anders dan Wilders: 'Nee niks dankuwel voorzitter' zou hebben gezegd.

Ook maar kijken of ie ook zo mild blijft met interrupties en daardoor de spreektijd van Wilders impliciet verlengd.
Een heer met stijl
  woensdag 18 september 2024 @ 15:20:01 #145
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215018937
quote:
Ik zat steeds te kijken of ik een teams- of mailmelding binnenkreeg. :@
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:20:39 #146
65846 Bocaj
47th President.
pi_215018945
quote:
Laurens Dassen is echt een meester in het verkeerd zittende pak kiezen _O-
Pak van Jetten zit beter!
pi_215018950
Ik vind Dassen altijd zo de politicus "spelen" ipv het te zijn... zijn hele uitstraling van consultant helpt niet mee _O-
pi_215018960
Dit gaat echt nachtwerk worden of niet?
  woensdag 18 september 2024 @ 15:22:05 #149
65846 Bocaj
47th President.
pi_215018966
De 'blub' zal zo wel weggaan! :D
  woensdag 18 september 2024 @ 15:22:22 #150
37950 JAM
pi_215018974
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat is wel een beetje de gebruikelijke gang van zaken.
pi_215018980
quote:
Het wordt nachtwerk
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215018986
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:22 schreef JAM het volgende:

[..]
Dat is wel een beetje de gebruikelijke gang van zaken.
Nouja Bosma heeft haast alsof hij nog een date geplanned heeft ofzo.
Als de plop zo weg is, weten we wel 100% zeker dat het Greet was.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:23:33 #153
65846 Bocaj
47th President.
pi_215019000
quote:
Zo lang ga ik niet kijken... De groten VVD en NSC (BBB) nog ff.
pi_215019015
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:23 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Thierry voor de entertainment waarde
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  woensdag 18 september 2024 @ 15:24:39 #155
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_215019020
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het wordt nachtwerk
Als BBB is geweest kan het snel gaan. Bij de kleine partijen zijn er minder interrupties
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  woensdag 18 september 2024 @ 15:25:17 #156
37950 JAM
pi_215019026
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:23 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Oei, daar gaat de oppositie nog wel even harder op inhakken, trouwens. Wilders is dan nog wel een goede spreker, maar van de rest blijft geen reet over.
pi_215019027
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:24 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Thierry voor de entertainment waarde
Thierry is denk ik zojuist ziedend de Kamer uitgelopen om naar zijn vrienden van ON te gaan :+
pi_215019028
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nouja Bosma heeft haast alsof hij nog een date geplanned heeft ofzo.
Als de plop zo weg is, weten we wel 100% zeker dat het Greet was.
Op televisie zie je het hem soms doen, Bosma zijn microfoon staat niet continu aan, dus ik denk welhaast dat het Wilders is. ;)
Een heer met stijl
pi_215019036
"Agema heeft het fantastisch gedaan", aldus Wilders en Agema

De WC-Eend kan gewoon chronisch op de desk van Wilders gebrand worden
  woensdag 18 september 2024 @ 15:31:53 #160
37950 JAM
pi_215019059
Hierna...? Jetten toch?
  woensdag 18 september 2024 @ 15:32:24 #161
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215019063
quote:
Nee de partij van 'minder overheid' wil graag meer grenscontroles, meer 'war on drugs', meer regels ten aanzien van wat mensen met hun eigen lichaam doen etc.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215019069
De Europese commissie is snel met het afwijzen van de opt out :D
pi_215019075
Het valt me wel op dat Wilders op de details van het akkoord zoals nu over dierenwelzijn echt heel matig op de hoogte is. Het viel me gisteren ook al op dat hij hele fragmenten over de troonrede zoals over de Nedersaksen-spoorlijn niet kon toelichten op tv.
pi_215019076
quote:
5s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:31 schreef JAM het volgende:
Hierna...? Jetten toch?
Vvd
  woensdag 18 september 2024 @ 15:34:08 #165
37950 JAM
pi_215019077
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:32 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee de partij van 'minder overheid' wil graag meer grenscontroles, meer 'war on drugs', meer regels ten aanzien van wat mensen met hun eigen lichaam doen etc.
Zoals Bill Hicks járen geleden al zo leuk zei: 'George Bush says we are losing the War on Drugs. You know what that implies? There's a war being fought and people on drugs are winning it!'
pi_215019079
Wilders die de toon niet bevalt, de ironie _O-
pi_215019081
Wat een kleuterklas.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215019083
Geert vindt de toon van Ouwehand niet goed.

Juist ja :').

dit is beyond satire.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:34:55 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215019084
Wilders die klaagt over de toon _O- _O- _O-

:W
  woensdag 18 september 2024 @ 15:35:07 #170
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019085
Wat laat Wilders zich weer kennen _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215019086
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:34 schreef TheVulture het volgende:
En de voorzitter die de boel afkapt. Zorgwekkend één-tweetje wel.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 18 september 2024 @ 15:35:23 #172
37950 JAM
pi_215019088
Was er nu iets mis met die toon? Kinderachtig dit hoor. Ik heb echt wel fellere kritiek gehoord. Wilders doet dit gewoon omdat hij het lastig vindt om te moeten erkennen dat de joodse slacht in dat opzicht geen reet anders is dan de islamitische slacht. Dat kan natuurlijk niet in zijn wereldbeeld!
pi_215019090
quote:
7s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:34 schreef koemleit het volgende:
Geert vindt de toon van Ouwehand niet goed.

Juist ja :').

dit is beyond satire.
Echt he wanneer is Ouwehand nou weer onbeschoft. Wat zei ze dan eigenlijk?
  woensdag 18 september 2024 @ 15:36:03 #174
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215019091
Timmermans noemt Dijks "Djimmie".
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215019092
quote:
5s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:35 schreef JAM het volgende:
Was er nu iets mis met die toon? Kinderachtig dit hoor.
het was tegen de grote leider, dus was de toon per definitie niet goed.
pi_215019093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ze pakte Wilders op het feit dat hij niet op de hoogte was van details over het regeerakkoord
pi_215019094
Wilders is MAD

Maar hij snapt er ook niks van. Zonder blaadje en buiten migratie komt de VMBO'er Wilders naar boven
pi_215019095
quote:
Het beleefd doen, kost hem moeite volgens mij, hij begint volgens mij geïrriteerd te raken door de duur van het oppositie krijgen en daardoor kribbiger te reageren.
Een heer met stijl
pi_215019099
quote:

[..]
dat ze er op rekent dat Wilders haar steunt tegen de onverdoofde slacht.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:37:02 #180
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215019103
quote:

[..]
Dat was ze dan ook niet.
Wilders kan gewoon niet verdedigen dat Joodse onverdoofde slacht een uitzondering moet krijgen en islamitische onverdoofde slacht niet.
pi_215019105
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:36 schreef Origami94 het volgende:
Wilders is MAD

Maar hij snapt er ook niks van. Zonder blaadje en buiten migratie komt de VMBO'er Wilders naar boven
mwa, ik zie Wilders niet als VMBO'er. Is meestal wel op de hoogte, zo nu ook, maar het komt hem niet altijd goed uit.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:37:50 #182
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215019107
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 14:39 schreef Vasilevski het volgende:
Onderwijs en zorg zijn ook van die dingen, als je daar 1 miljard op bezuinigt dan is het ook "HUUUUUH ONRECHT" zonder ook maar één keer aan een leraar of verpleegkundige te vragen wat die heeft teruggezien van de investeringen tot nu toe.
Daar wordt al jaren op bezuinigd. Educatie is een linkse hobby.
pi_215019116
Lekker Frans, vond dat wel een roffel waard.
Helaas is alleen de PVV fractie geïnstrueerd te roffelen bij alles wat de GBL zegt.
pi_215019119
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:36 schreef -XOR- het volgende:
Timmermans noemt Dijks "Djimmie".
Het is Dijk.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:38:54 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215019120
Wilders: "mensen hebben er niets aan als je iets roept, maar het kan niet"

_O- _O- _O-

Dit is écht hilarisch! Hij doet niet anders..
  woensdag 18 september 2024 @ 15:39:06 #186
37950 JAM
pi_215019122
Mooie samenvatting van Timmermans inderdaad. De (overigens niet islamistische) aap komt uit de mouw. Tonnen beloofd aan het stemvee en dat blijkt nu inderdaad toch wat moeilijker te zijn en niet zomaar uit te kunnen komen. Welkom in de realiteit!
pi_215019124
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat was ze dan ook niet.
Wilders kan gewoon niet verdedigen dat Joodse onverdoofde slacht een uitzondering moet krijgen en islamitische onverd9ofde slacht niet.
Natuurlijk kan Wilders dat wel. Er moet toch ook ruimte zijn voor Christelijke vluchtelingen maar voor Islamitische niet.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:39:37 #188
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019128
Wat een vertoning :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 15:39:39 #189
37950 JAM
pi_215019129
Kom op jongens, even snel piessen allemaal! Ik vraag me af hoeveel toiletten er in dat gebouw beschikbaar zijn. :P .
pi_215019130
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:39 schreef JAM het volgende:
Mooie samenvatting van Timmermans inderdaad. De (overigens niet islamistische) komt uit de mouw. Tonnen beloofd aan het stemvee en dat blijkt nu inderdaad toch wat moeilijker te zijn en niet alleen uit te komen. Welkom in de realiteit!
Timmermans doet het niet slecht vandaag :Y
  woensdag 18 september 2024 @ 15:40:03 #191
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_215019133
quote:
Snap ik ook niet. Ik rij regelmatig lange stukken over de snelweg en vind 100 veel relaxter rijden en scheelt misschien 1 minuut reistijd.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:41:44 #192
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215019139
quote:
Die man had nu kunnen shinen, maar hij gaat telkens af als een gieter, wat een zwakheid.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:41:51 #193
37950 JAM
pi_215019141
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:40 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Snap ik ook niet. Ik rij regelmatig lange stukken over de snelweg en vind 100 veel relaxter rijden en scheelt misschien 1 minuut reistijd.
Wat ik aan reacties heb gelezen is dat de autorijders voornamelijk gefrustreerd zijn over de verschillende snelheden die op verschillende wegdelen gelden? Daar 100, daar 80, daar dan (straks) geen 120, maar 130? Lijkt me sterk dat je het dan overal naar 130 kan trekken. Wat levert dat dan op?
pi_215019143
Ik vind het een zware bevalling deze apb.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:42:33 #195
37950 JAM
pi_215019145
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:41 schreef potjecreme het volgende:
Nou, bereid je maar voor. We hebben nog 13 sprekers te gaan. :D .
pi_215019151
quote:
Ja ze hebben de oppositie wat teveel munitie gegeven.
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 15:43:47 #197
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215019152
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:40 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ik zou alleen soms willen dat ik adaptive cruise control had, heb vaak het idee dat ik 107 rijdt en de persoon voor me zwabbert tussen 105 en 108. Dat je de hele tijd denk zal ik hem nu inhalen of niet.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:44:13 #198
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215019155
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

_O- _O- _O-

Ja mooi he, terwijl dit hele debat gaat over een van zijn onuitvoerbare beloftes.
pi_215019158
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:39 schreef JAM het volgende:
Kom op jongens, even snel piessen allemaal! Ik vraag me af hoeveel toiletten er in dat gebouw beschikbaar zijn. :P .
Gaat toch altijd goed in theaters en bioscopen met nog meer aantallen, dus het zal hier ook wel lukken denk ik, maar goed punt.
Een heer met stijl
  woensdag 18 september 2024 @ 15:45:33 #200
403820 Aberkullie
pi_215019163
quote:
88s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Ik zou alleen soms willen dat ik adaptive cruise control had, heb vaak het idee dat ik 107 rijdt en de persoon voor me zwabbert tussen 105 en 108. Dat je de hele tijd denk zal ik hem nu inhalen of niet.
Bij twijfel inhalen zeg ik altijd
  woensdag 18 september 2024 @ 15:45:53 #201
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215019167
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:41 schreef JAM het volgende:

[..]
Wat ik aan reacties heb gelezen is dat de autorijders voornamelijk gefrustreerd zijn over de verschillende snelheden die op verschillende wegdelen gelden? Daar 100, daar 80, daar dan (straks) geen 120, maar 130? Lijkt me sterk dat je het dan overal naar 130 kan trekken. Wat levert dat dan op?
De verkeersbordenfabrikant is er anders erg blij mee.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:46:01 #202
403820 Aberkullie
pi_215019169
Hoe laat is Dieren?
pi_215019170
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

_O- _O- _O-

Het irritante is dat zijn kiezers net zo kwijlend aan zijn lippen hangen als die Agema dat doet, maar de vraag is voor hoe lang. Als ze het letterlijk gaan merken en voelen, dan doorzien ze hem misschien wel.
Een heer met stijl
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 15:46:52 #204
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215019176
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:45 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Bij twijfel inhalen zeg ik altijd
Alleen tijdens het vissen en autorijden of echt altijd :D ;)
  woensdag 18 september 2024 @ 15:47:04 #205
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215019178
quote:
Ja als je altijd zo hard hebt staan schreeuwen en nu niet kan leveren is dat wel een dingetje. Wen er alvast maar aan, als het aan Wilders en co. ligt is dit nog maar het begin van misleiding en het overslaan van checks and balances.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:47:54 #206
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215019182
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Het irritante is dat zijn kiezers net zo kwijlend aan zijn lippen hangen als die Agema dat doet, maar de vraag is voor hoe lang. Als ze het letterlijk gaan merken en voelen, dan doorzien ze hem misschien wel.
Ik ben wat skeptisch in deze. Maar hopen mag altijd.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:48:16 #207
403820 Aberkullie
pi_215019183
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
De zwevende kiezers misschien wel maar volgens mij heeft hij een vrij hardcore fanbase die alles voor zoete koek slikt
  woensdag 18 september 2024 @ 15:48:37 #208
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019185
zijn die tien minuten nog niet voorbij? ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 15:49:00 #209
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215019187
quote:

[..]
Optimist!
  woensdag 18 september 2024 @ 15:49:12 #210
37950 JAM
pi_215019191
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:47 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja als je altijd zo hard hebt staan schreeuwen en nu niet kan leveren is dat wel een dingetje. Wen er alvast maar aan, als het aan Wilders en co. ligt is dit nog maar het begin van misleiding en het overslaan van checks and balances.
Ik verheug me nu al hoe dan bij de volgende verkiezingen de VVD en PVV elkaar de zwarte piet toe zullen gaan spelen om het falen van hun kabinet te schuld te geven.

...want ik acht ze er niet toe in staat om dan de lijn: 'Het lag stiekem toch allemaal aan links!' vol te houden.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:49:14 #211
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215019192
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:48 schreef Puzzie het volgende:
Jawel.
Maar het loopt weer eens uit :')
  woensdag 18 september 2024 @ 15:49:29 #212
37950 JAM
pi_215019194
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:48 schreef Puzzie het volgende:
Timmermans zit nog te schijten. _O- .
  woensdag 18 september 2024 @ 15:49:40 #213
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215019195
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:49 schreef JAM het volgende:

[..]
:?
  woensdag 18 september 2024 @ 15:49:44 #214
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019196
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Jawel.
Maar het loopt weer eens uit :')
Ja , irritant gedoe van de voorzitter ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 15:49:58 #215
37950 JAM
pi_215019198
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
:?
Ja, ik weet ook niet waarom ik dat zei. Ik vind dat gewoon een prettige gedachte. Slaat nergens op inderdaad.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:49:58 #216
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019199
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:49 schreef JAM het volgende:

[..]
He bah :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 15:50:50 #217
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215019204
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:49 schreef JAM het volgende:

[..]
Ik verheug me nu al hoe dan bij de volgende verkiezingen de VVD en PVV elkaar de zwarte piet toe zullen gaan spelen om het falen van hun kabinet te schuld te geven.

...want ik acht ze er niet toe in staat om dan de lijn: 'Het lag stiekem toch allemaal aan links!' vol te houden.
Ik ben benieuwd, maar tot nu toe wijken ze nog niet af van 'alles is de schuld van links'.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:51:01 #218
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019206
Dit gaat nog wel ff duren zo te zien :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 15:51:53 #219
403820 Aberkullie
pi_215019208
Nog maar een fotootje van een lege zetel dan
  woensdag 18 september 2024 @ 15:52:33 #220
37950 JAM
pi_215019213
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:50 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd, maar tot nu toe wijken ze nog niet af van 'alles is de schuld van links'.
Ik hoor vooral van Wilders: 'Wat prachtig en wat knap dat we toch zo'n 2% van onze beloftes over twee jaar misschien waar kunnen gaan maken, want zie, we zitten met zijn vieren aan tafel!' Dat is eerder de coalitiepartners ondermijnen.
pi_215019215
Zou de snoepjesenvelop nog bestaan? Of heeft Rutte die meegenomen en moeten ze nu graaien onder de billen van Mona...
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_215019216
Lientje met Wilders aan het overleggen.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:53:22 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215019218
Fotomomentje :')
  woensdag 18 september 2024 @ 15:53:31 #224
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019220
Twee clowns bij elkaar
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215019222
Ik snap echt die kut fotografen niet die 5000 foto's maken van wilders

die gasten gaan daar alleen maar staan volgens mij omdat ze dan zelf op tv komen ofzo
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 18 september 2024 @ 15:54:45 #226
403820 Aberkullie
pi_215019224
Daar gaan we
  woensdag 18 september 2024 @ 15:54:50 #227
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019226
Hehe we kunnen weer :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 15:55:13 #228
403820 Aberkullie
pi_215019229
Altijd weer dat tuig van vak K
pi_215019230
wat erger ik me dood aan die kut voorzitter

met zijn show iedere keer
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  woensdag 18 september 2024 @ 15:56:14 #230
37950 JAM
pi_215019233
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:55 schreef Aberkullie het volgende:
Altijd weer dat tuig van vak K
:D .
  woensdag 18 september 2024 @ 15:56:37 #231
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215019237
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
wat erger ik me dood aan die kut voorzitter

met zijn show iedere keer
Maar wel 'knetterneutraal'....

Wat een poppenkast.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:56:55 #232
37950 JAM
pi_215019241
Wat ik ook altijd wonderlijk vindt is dat al die politici het altijd zo belangrijk vindt om te benadrukken hoe fijn het toch is om een biertje te drinken. Zijn dat dan allemaal van die zuiplappen?
  woensdag 18 september 2024 @ 15:57:25 #233
403820 Aberkullie
pi_215019243
Mooi verhaal Rob
  woensdag 18 september 2024 @ 15:58:14 #234
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215019250
quote:
5s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:56 schreef JAM het volgende:
Wat ik ook altijd wonderlijk vindt is dat al die politici het altijd zo belangrijk vindt om te benadrukken hoe fijn het toch is om een biertje te drinken. Zijn dat dan allemaal van die zuiplappen?
Moet je je voorstellen dat ze blowtje zeggen, kwart Nederland boos.
  woensdag 18 september 2024 @ 15:59:08 #235
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019260
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Moet je je voorstellen dat ze blowtje zeggen, kwart Nederland boos.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215019271
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:48 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
De zwevende kiezers misschien wel maar volgens mij heeft hij een vrij hardcore fanbase die alles voor zoete koek slikt
Mwah hij heeft er afgelopen verkiezingen wel heel veel bij gekregen die in al die jaren dat de PVV bestond toch niet op ze stemden, zij die dat verschil maakten zijn misschien toch niet zo hardcore.
Een heer met stijl
pi_215019281
quote:
SGP-fractievoorzitter Stoffer vraagt Wilders of hij met hem wil opkomen voor christenen die worden vervolgd in verschillende landen over de wereld. Wilders reageert "zeer met hen te doen" te hebben en erkent dat internationale druk kan helpen.

Ook op Stoffers vraag of Wilders dan ook bereid is om vervolgde christenen op te vangen in Nederland, reageert de PVV-fractievoorzitter bevestigend. "Het beeld dat de PVV nooit meer asielzoekers zou willen, klopt niet. We willen het nu niet, omdat we in een dikke crisis zitten. Maar als we de instroom kunnen beperken, komt er weer plek voor hen die het nodig hebben."
Hoe is dit een Christelijke gedachte van Stoffer om alleen vervolgde christenen op te vangen?
pi_215019297
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 13:17 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar als museum moet je dus een draaimolen neerzetten, dan ben je er. Of een film laten draaien in een zaal.
Ja zoiets had de Speld al eens eerder geparodieerd. :P
https://speld.nl/2022/04/(...)e-btw-tarief-vallen/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215019299
quote:
5s.gif Op woensdag 18 september 2024 15:56 schreef JAM het volgende:
Beetje spiegelen met de gemiddelde Nederlander
  woensdag 18 september 2024 @ 16:05:30 #240
37950 JAM
pi_215019303
Waar is Klaver trouwens? Die heb ik de hele dag al niet gezien.
  woensdag 18 september 2024 @ 16:06:26 #241
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019310
quote:
5s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:05 schreef JAM het volgende:
Die zag ik net in de 'pauze' :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 16:08:03 #242
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215019319
Ook bij andere partijen hou ik niet van roffelen op de bankjes
pi_215019323
quote:
In de zaal.
  woensdag 18 september 2024 @ 16:09:01 #244
37950 JAM
pi_215019327
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:08 schreef potjecreme het volgende:

[..]
In de zaal.
Staat'ie op de spreeklijst? Ook geen interruptie van hem gezien...
pi_215019331
quote:
5s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:09 schreef JAM het volgende:

[..]
Timmermans spreekt namens GroenLinks/PvdA.
  woensdag 18 september 2024 @ 16:10:04 #246
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019339
quote:
5s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:09 schreef JAM het volgende:

[..]
Wel jammer dat Klaver niet meer zo vaak spreekt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 16:12:08 #247
403820 Aberkullie
pi_215019351
quote:
Bij de bitterballen
  woensdag 18 september 2024 @ 16:12:46 #248
37950 JAM
pi_215019353
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:12 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Bij de bitterballen
Zou ik ook wel trek in hebben, trouwens. Koud pilsje erbij en ik kan me ook verkiesbaar stellen. :D .
  woensdag 18 september 2024 @ 16:14:06 #249
37950 JAM
pi_215019358
Nou, dat was kort en krachtig.... nu gaat het feest beginnen! :D .
  woensdag 18 september 2024 @ 16:14:38 #250
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019360
Vreselijke vrouw
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 16:14:52 #251
403820 Aberkullie
pi_215019362
Hebben we ergens een programma? Ik wil alleen Ouwehand zien
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 16:15:22 #252
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215019366
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:12 schreef JAM het volgende:

[..]
Zou ik ook wel trek in hebben, trouwens. Koud pilsje erbij en ik kan me ook verkiesbaar stellen. :D .
De huidige trend om terug naar de 50s te gaan zouden ze voor een jenervertje moeten gaan, en voor de dames een sherry.
  woensdag 18 september 2024 @ 16:15:45 #253
37950 JAM
pi_215019368
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:14 schreef Aberkullie het volgende:
https://www.tweedekamer.n(...)viteit?id=2024A03267

Zie de sprekerslijst. Lastig natuurlijk om in te schatten wanneer dat precies zal zijn.
  woensdag 18 september 2024 @ 16:15:49 #254
403820 Aberkullie
pi_215019369
Ja fijn he Dilan, als je naar een veilig land kunt vluchten
pi_215019371
De plop/blup is weg trouwens! :s)
Een heer met stijl
  woensdag 18 september 2024 @ 16:16:32 #256
403820 Aberkullie
pi_215019372
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:15 schreef JAM het volgende:

[..]
https://www.tweedekamer.n(...)viteit?id=2024A03267

Zie de sprekerslijst. Lastig natuurlijk om in te schatten wanneer dat precies zal zijn.
Dank, zal vanavond ergens worden dan
  woensdag 18 september 2024 @ 16:16:38 #257
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019373
Mijn hemel Dilan trekt ook de 'slachtofferkaart'
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 16:16:43 #258
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215019375
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:14 schreef Aberkullie het volgende:
Dan kun je beter een kaartje voor roadburn kopen :Y
  woensdag 18 september 2024 @ 16:17:18 #259
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019378
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De plop/blup is weg trouwens! :s)
Het was dus toch Geert :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 16:18:11 #260
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019382
Mie mie mie
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 16:18:16 #261
403820 Aberkullie
pi_215019383
quote:
88s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Ik hoef haar dan op zich niet headbangend te zien
pi_215019388
De remigratie van deze persoon kan niet snel genoeg beginnen.
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 16:19:46 #263
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215019394
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:18 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ik hoef haar dan op zich niet headbangend te zien
Meestal staat ze ergens achterin een beetje te genieten van de muziek. :)
pi_215019395
Vreselijk, al die fractievoorzitters die er een inspirerend verhaal van maken. Jetten en Wilders, maar Dilan spant de kroont. Vreselijke emoporno.
pi_215019396
quote:
88s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Heeft ze ook een zwart t-shirt en een baard?
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  woensdag 18 september 2024 @ 16:22:54 #266
403820 Aberkullie
pi_215019420
Tijd zit erop, moven.
  woensdag 18 september 2024 @ 16:23:17 #267
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019422
Ah daar gaan we
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 16:23:22 #268
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019424
_O- _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215019425
Fittie tussen Dilan en Esther.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 18 september 2024 @ 16:23:37 #270
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019427
Meloenen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 16:23:40 #271
403820 Aberkullie
pi_215019428
Nu neemt Ouwehand haar te grazen
pi_215019432
Free Palestine
  woensdag 18 september 2024 @ 16:24:06 #273
403820 Aberkullie
pi_215019436
Ik ben zo dol op deze vrouw
  FOK!fotograaf woensdag 18 september 2024 @ 16:24:20 #274
842 Zorro
Z
pi_215019437
Palestijnse terroristen :')
  woensdag 18 september 2024 @ 16:24:26 #275
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019438
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:24 schreef Aberkullie het volgende:
Ik ben zo dol op deze vrouw
Heerlijk mens O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 16:24:49 #276
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215019441
Pleur op met je gezeur over Israel.
  woensdag 18 september 2024 @ 16:25:01 #277
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019443
Dilan lult weer uit haar nek met haar Hamas gelul
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 16:25:09 #278
403820 Aberkullie
pi_215019444
Misschien wat minder op twitter kijken, dom wijf.
  woensdag 18 september 2024 @ 16:25:54 #279
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019450
Esther _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 16:26:03 #280
37950 JAM
pi_215019451
Jodenhaat is zéker niet hetzelfde als tegen het beleid van Netanyahu zijn. Houd daar toch mee eens op. Er gaan vrijwel dagelijks duizenden, zo niet tienduizenden mensen de straten op in Israël om tegen dat beleid te protesteren.
pi_215019452
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:21 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een hypocriet wijf is die vvd trut

zelf een vluchteling maar wel met de pvv reageren.....
Nee, Wilders dan? Wil alle buitelanders eruit, maar wel met Yezilgöz regeren.....
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_215019454
Ouwehand O+ misschien moet ik haar een keer een stem geven.
pi_215019456
Het woord 'hondenfluitje' is gevallen, dan weet je dat de argumenten op zijn. Je mag een beetje voor lul staan voor onze grootste bondgenoot.
  FOK!fotograaf woensdag 18 september 2024 @ 16:26:42 #284
842 Zorro
Z
pi_215019459
Partij voor de Dieren steunt Palestijnen.
Dan zullen dat wel dieren zijn. Varkens of zo.
  woensdag 18 september 2024 @ 16:27:11 #285
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019464
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ouwehand O+ misschien moet ik haar een keer een stem geven.
Dat zou een verstandige keuze zijn :s)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 16:27:23 #286
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215019466
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:26 schreef Vasilevski het volgende:
Het woord 'hondenfluitje' is gevallen, dan weet je dat de argumenten op zijn. Je mag een beetje voor lul staan voor onze grootste bondgenoot.
Wat is er mis aan het woord hondenfluitje?
  woensdag 18 september 2024 @ 16:27:37 #287
403820 Aberkullie
pi_215019472
Vieze arrogante kop van Dilan als ze uitgeluld wordt :r
  FOK!fotograaf woensdag 18 september 2024 @ 16:27:59 #288
842 Zorro
Z
pi_215019476
Het meest treurige is toch wel dat dat online gejank invloed heeft op zoiets :')
  woensdag 18 september 2024 @ 16:28:55 #289
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019485
Wat een walgelijke vrouw is Dilan :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215019486
Mag ik een teiltje, hoevaak gaan ze nog over die gijzelaars zeuren. Hamas is de gift die blijft geven voor rechtse politici :r
pi_215019488
Pfff wat is Yesilgöz toch vals zeg, ze lokt zelf Ouwehand uit, nou dan kan ze het krijgen ook. ~O>
Een heer met stijl
pi_215019500
droeftoeter die Dilan
  woensdag 18 september 2024 @ 16:29:58 #293
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019501
Oeh die kop van Dilan _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215019503
ZE WIL DOORGAAN MET DER BETOOG HAHA
  FOK!fotograaf woensdag 18 september 2024 @ 16:30:50 #295
842 Zorro
Z
pi_215019508
Wat een gedoe. Gooi er een bom op daar, alles opgelost.

Gezeur.
pi_215019515
quote:
6s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:30 schreef Zorro het volgende:
Wat een gedoe. Gooi er een bom op daar, alles opgelost.

Gezeur.
Kan ook hier. Asiel "crisis" opgelost.
  woensdag 18 september 2024 @ 16:31:15 #297
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215019516
Goed zo Jetten
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2024 @ 16:31:29 #298
403820 Aberkullie
pi_215019519
Rob the white knight voor Ouwehand
  woensdag 18 september 2024 @ 16:31:50 #299
403820 Aberkullie
pi_215019521
Dilan die zich zorgen maakt over polarisatie :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')