SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!![]()
Klopt die viel mij ook tegen kwa smaakquote:Op maandag 16 september 2024 16:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar Chocomel dark is dan weer niet heel bijzonderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nog niet gehad, denk ikquote:Op maandag 16 september 2024 16:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar Chocomel dark is dan weer niet heel bijzonder"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Enige echte chocomelquote:Op maandag 16 september 2024 16:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Keertje geprobeerd, maar ik heb dan liever de gewone"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ahwquote:dan moeten jullie maar heel langzaam posten, zodat ik er vanavond nog even van kan genieten
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Was niet vies, maar had niet echt het idee dat ik pure chocolademelk aan het drinken was.quote:Op maandag 16 september 2024 16:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Keertje geprobeerd, maar ik heb dan liever de gewone
Maak het altijd nog liever zelf met echt cacaopoederWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of jij moet gewoon wat sneller leven, dan is het eerder vanavondquote:Op maandag 16 september 2024 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahwdan moeten jullie maar heel langzaam posten, zodat ik er vanavond nog even van kan genieten
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hmm, ooit wel eens witte chocolademelk gehad, maar die vond ik niet heel bijzonder, ben wel benieuwd naar deze!quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Kan niks belovenquote:Op maandag 16 september 2024 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahwdan moeten jullie maar heel langzaam posten, zodat ik er vanavond nog even van kan genieten
![]()
![]()
Ik en sneller gaan niet goed samenquote:Op maandag 16 september 2024 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon wat sneller leven, dan is het eerder vanavond
Traaaaaagquote:Op maandag 16 september 2024 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik en sneller gaan niet goed samen![]()
![]()
Hey Nijnquote:Op maandag 16 september 2024 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon wat sneller leven, dan is het eerder vanavond
Ja, sowieso, jij zegt het een en doet het anderquote:
663,66They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan zal ik heel langzaam postenquote:Op maandag 16 september 2024 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, sowieso, jij zegt het een en doet het ander![]()
![]()
Het is net een echte man hequote:Op maandag 16 september 2024 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, sowieso, jij zegt het een en doet het ander
Dan de klok paar uurtjes vooruit zetten zodat je eerder avond hebt?quote:Op maandag 16 september 2024 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik en sneller gaan niet goed samen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat die vrouw net een echte man is?quote:Op maandag 16 september 2024 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Maar dat zeggen mannen wel eens over vrouwen....![]()
![]()
Ja wel eens, maar vrouwen zeggen dat altijd over mannenquote:Op maandag 16 september 2024 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Maar dat zeggen mannen wel eens over vrouwen....
quote:Op maandag 16 september 2024 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan de klok paar uurtjes vooruit zetten zodat je eerder avond hebt?
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 16:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat die vrouw net een echte man is?
Ik wilde beleefd zijn.quote:Op maandag 16 september 2024 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel eens, maar vrouwen zeggen dat altijd over mannenHow can I make this topic about me?![]()
Ja jaquote:
Het vorige bericht van je is opgeslagen in mijn geheugen en gaat er niet meer uit
![]()
aiiiiii.quote:Op maandag 16 september 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ja
Het vorige bericht van je is opgeslagen in mijn geheugen en gaat er niet meer uit
Ik moet weer een behoorlijk aantal koppen koffie inschenken geloof ik, om het goed te maken...How can I make this topic about me?![]()
Ik heb er net een gepakt, had het eten op, de afwas weg dus ff genieten van een bakkiequote:Op maandag 16 september 2024 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
aiiiiii.
Ik moet weer een behoorlijk aantal koppen koffie inschenken geloof ik, om het goed te maken...
En je hebt niets goed te maken hoor was een goed antwoord, je zei weleens
![]()
Benje nog niet bolk moequote:
Ik had dat op een gegeven moment wel altijd dan dacht ppfff heb geen zin meer. Doe volgende maand niet mee
En dan begon de nieuwe maand en ik begon in de ochtend en en nog een ochtend en op een gegeven moment ston ik weer 1 ja en dan laat je niet meer losherken je dat?
Hey Mutskequote:
Ik wil al een paar maanden niet meer meedoenquote:Op maandag 16 september 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Benje nog niet bolk moe
Ik had dat op een gegeven moment wel altijd dan dacht ppfff heb geen zin meer. Doe volgende maand niet mee
En dan begon de nieuwe maand en ik begon in de ochtend en en nog een ochtend en op een gegeven moment ston ik weer 1 ja en dan laat je niet meer losherken je dat?
![]()
Ik doe deze maand trouwens wel een stuk rustiger aan, vorige maanden zat ik nu al boven de 10.000 posts![]()
![]()
duracell konijn jijquote:Op maandag 16 september 2024 16:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wil al een paar maanden niet meer meedoen![]()
Ik doe deze maand trouwens wel een stuk rustiger aan, vorige maanden zat ik nu al boven de 10.000 posts
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo herkenbaarquote:Op maandag 16 september 2024 16:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik doe deze maand trouwens wel een stuk rustiger aan, vorige maanden zat ik nu al boven de 10.000 posts
Als je weer een keer op 1 staat dan ga je weer verder.
Of als men gaat zeuren![]()
Het is ook niet zo druk he, dan bolk je sowieso al minderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Surequote:Op maandag 16 september 2024 16:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Uw ADH vitamine Worst
Kloptquote:Op maandag 16 september 2024 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo herkenbaar
Het is ook niet zo druk he, dan bolk je sowieso al minder
En ja, tis ook minder druk![]()
Ik ben die grommert @Grrrrrrrr wel heel vaak aan het mentionen de laatste tijdUw ADH vitamine Worst
Moet niet voor mij. 13de plaats is ook goed.quote:Op maandag 16 september 2024 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo herkenbaar
Het is ook niet zo druk he, dan bolk je sowieso al minderWerewolf![]()
Al gegeten ook? Wow, jij bent altijd lekker vroeg....quote:Op maandag 16 september 2024 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er net een gepakt, had het eten op, de afwas weg dus ff genieten van een bakkie
En je hebt niets goed te maken hoor was een goed antwoord, je zei weleens
How can I make this topic about me?![]()
Toch knap hoeveel snot een mens kan produceren.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wel de juiste hoeveelheid 'r'-en?quote:Op maandag 16 september 2024 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben die grommert @:Grrrrrrrr wel heel vaak aan het mentionen de laatste tijdHow can I make this topic about me?![]()
Ja ik eet altijd vroeg. Had trek in eten en had nog kliek van gisteren dus alleen even in de ping en klaarquote:Op maandag 16 september 2024 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Al gegeten ook? Wow, jij bent altijd lekker vroeg....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi feessie en lekker sfeertje ook bij GO, lekker levendig publiekUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 16 september 2024 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel de juiste hoeveelheid 'r'-en?![]()
![]()
Heyquote:Op maandag 16 september 2024 16:58 schreef aeque het volgende:
Toch knap hoeveel snot een mens kan produceren.![]()
Ja waar komt het vandaan heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb voor de zekerheid zelfs mijn speciale receptenboek gepakt voor de juiste dosis rquote:Op maandag 16 september 2024 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel de juiste hoeveelheid 'r'-en?Uw ADH vitamine Worst
Heb je dan niet later op de avond weer honger?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb voor de zekerheid zelfs mijn speciale receptenboek gepakt voor de juiste dosis r![]()
![]()
Ja maar hoe komt het in je neusquote:
Nee nooitquote:Op maandag 16 september 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je dan niet later op de avond weer honger?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
echt zo'n remix die je met open raam uit je omgebouwde golf wil schallenUw ADH vitamine Worst
Daar zet ik Giuseppe wel even voor op pauze jaquote:![]()
Ik ben meer van het in de sneeuw je handtekening pissen.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
FF pissen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
PrutskeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou snel maar uit proberen, als ik witte chocola lekker vond had ik het ook wel willen uit testenquote:Op maandag 16 september 2024 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, ooit wel eens witte chocolademelk gehad, maar die vond ik niet heel bijzonder, ben wel benieuwd naar deze!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oeps hoor net op het nieuws dat het kabinet op omvallen staat door die asielcrisis wetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moeten we trekken tot het weer recht staat 🤣quote:Op maandag 16 september 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Oeps hoor net op het nieuws dat het kabinet op omvallen staat door die asielcrisis wetWerewolf![]()
Duurde nog langquote:Op maandag 16 september 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Oeps hoor net op het nieuws dat het kabinet op omvallen staat door die asielcrisis wet![]()
![]()
Hopelijk niet.quote:Op maandag 16 september 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Oeps hoor net op het nieuws dat het kabinet op omvallen staat door die asielcrisis wetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
FF ontvolgen.
Eerst nog de verlaging op sigaretten er even door.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee onvriendelijke mening dit.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom verhoging in heel europa laat mensen toch lekker sigaretje roken.quote:Op maandag 16 september 2024 17:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw meningen dat nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wishful thinking van links extremistenquote:Op maandag 16 september 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Oeps hoor net op het nieuws dat het kabinet op omvallen staat door die asielcrisis wet![]()
Om het reizen over de grens tegen te gaan om het elders goedkoper te kunnen krijgen.quote:Op maandag 16 september 2024 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom verhoging in heel europa laat mensen toch lekker sigaretje roken.![]()
Moet je juist in Nederland de prijzen omlaag doen hoeft men de grens ook niet over.quote:Op maandag 16 september 2024 17:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Om het reizen over de grens tegen te gaan om het elders goedkoper te kunnen krijgen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja nee dat zei ik laatst ook maar dat werd niet gewaardeerd.quote:Op maandag 16 september 2024 17:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon 100 euro per pakkie BAM![]()
![]()
Nee, want de prijs moet juist omhoog zeg ik net.quote:Op maandag 16 september 2024 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet je juist in Nederland de prijzen omlaag doen hoeft men de grens ook niet over.![]()
Waarom moet dat rokertjes pesten ?quote:Op maandag 16 september 2024 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, want de prijs moet juist omhoog zeg ik net.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja kom niet aan m'n peuken hequote:Op maandag 16 september 2024 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ja nee dat zei ik laatst ook maar dat werd niet gewaardeerd.![]()
![]()
Ontmoedigingsbeleid.quote:Op maandag 16 september 2024 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom moet dat rokertjes pesten ?![]()
Autorijders worden ook gepest![]()
![]()
Vroeger werd er overal gerookt was de wereld nog gezellig.
R.I.P DTS.![]()
Ja zonder de sigaret is alle gezelligheid wegquote:Op maandag 16 september 2024 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger werd er overal gerookt was de wereld nog gezellig.![]()
![]()
Ja door die gekkiesquote:Op maandag 16 september 2024 17:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ontmoedigingsbeleid.![]()
Autorijders worden ook gepest
R.I.P DTS.![]()
Allemaalquote:Op maandag 16 september 2024 17:59 schreef JustinK het volgende:
Lekker alle mensen makkelijk aan zeer verslavende spullen laten komen
Smile, it's free therapy.![]()
Vroeger had je ook dikkere/grotere aardappelen, kuilen in de wegquote:Op maandag 16 september 2024 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger werd er overal gerookt was de wereld nog gezellig.
Als je nu nog steeds rookt, dan ben je in feite gewoon langzaam zelfmoord aan het plegen.
Nou, gezellig hoor.![]()
heequote:Op maandag 16 september 2024 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vroeger had je ook dikkere/grotere aardappelen, kuilen in de weg![]()
Ja op terrassen enzo wel.quote:Op maandag 16 september 2024 17:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zonder de sigaret is alle gezelligheid wegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ken een grote aardappel komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 16 september 2024 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vroeger had je ook dikkere/grotere aardappelen, kuilen in de weg
'HAHA HEE KIJK MIJ IK ROOK EEN SIGARET GEZELLIG HE, EN IEDEREEN NAAST ME MOET MEEGENIETEN WANT IK BEN ASOCIAAL EN DE WERELD DRAAIT ALLEEN OM MIJ'![]()
Pak een tijdmachine en roep dat eens in 1998 op een willekeurig terras.quote:Op maandag 16 september 2024 18:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Roken op terrassen is dan ook wel peak tokkie-gedrag
R.I.P DTS.![]()
Gezelligheid maak je zelf, heb je geen sigaret of alcohol nodig.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op maandag 16 september 2024 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pak een tijdmachine en roep dat eens in 1998 op een willekeurig terras.
![]()
![]()
Vroeger zaten we als kind ALLEMAAL zonder gordel in de autoquote:Op maandag 16 september 2024 18:00 schreef JustinK het volgende:
Vroeger zat er in elk huis nog asbest, toen was het nog gezelligSmile, it's free therapy.![]()
Dat vind jij.quote:
Ik vind het heerlijk, zonder stinkrook genieten van mijn bakkie koffie of bitterballen.![]()
Deze vrouw weetquote:Op maandag 16 september 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
Gezelligheid maak je zelf, heb je geen sigaret of alcohol nodig..![]()
![]()
Vaak zat gedaan, en 9 van de 10 keer stopten die mensen met roken.quote:Op maandag 16 september 2024 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pak een tijdmachine en roep dat eens in 1998 op een willekeurig terras.
Alleen de echte tokkies niet.![]()
Toen was autorijden nog gezellig!!!quote:Op maandag 16 september 2024 18:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vroeger zaten we als kind ALLEMAAL zonder gordel in de auto![]()
Gezellig ben je zellufquote:Op maandag 16 september 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
Gezelligheid maak je zelf, heb je geen sigaret of alcohol nodig..![]()
![]()
Gezellig met de ramen dicht in de rook. Gezellig man!quote:Op maandag 16 september 2024 18:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toen was autorijden nog gezellig!!!![]()
En achterstevoren hahaquote:Op maandag 16 september 2024 18:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vroeger zaten we als kind ALLEMAAL zonder gordel in de auto
Naja de wereld is een beetje gek nu alle gekkies op een stokkie zijn opeens allemaal leuk mannen in jurken enzo en de roker is de paria geworden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja haal die mannen in jurken er maar weer bij.quote:Op maandag 16 september 2024 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naja de wereld is een beetje gek nu alle gekkies op een stokkie zijn opeens allemaal leuk mannen in jurken enzo en de roker is de paria geworden.![]()
Ik zou ook niet graag eten waar men rookt.
Btw, ik had vanmiddag een ander atelier maar dat schreef ik eerder al.
Ik verander woensdag in een PinnenmutsweerwolfjeWerewolf![]()
moslims heten die toch?quote:Op maandag 16 september 2024 18:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja haal die mannen in jurken er maar weer bij.
Nee ik rook buiten op balkonnetje.quote:Op maandag 16 september 2024 18:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als je wil roken, dan rook je maar lekker binnen in je eigen huis waar je niemand tot last bent.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar oja, dan wordt je behang geel en je huis gaat stinken. Nee, laten we dan maar lekker buiten roken, dan hebben alleen de buren last van dit tokkiegedrag.quote:Op maandag 16 september 2024 18:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als je wil roken, dan rook je maar lekker binnen in je eigen huis waar je niemand tot last bent.![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik rook buiten op balkonnetje.quote:Op maandag 16 september 2024 18:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar oja, dan wordt je behang geel en je huis gaat stinken. Nee, laten we dan maar lekker buiten roken, dan hebben alleen de buren last van dit tokkiegedrag.![]()
![]()
Gaan we die kant weer op ja?quote:Op maandag 16 september 2024 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naja de wereld is een beetje gek nu alle gekkies op een stokkie zijn opeens allemaal leuk mannen in jurken enzo en de roker is de paria geworden.![]()
![]()
Dansende we ook nog op tafelquote:Op maandag 16 september 2024 18:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Vroeger hadden we feesten met sigaretjes in een glaasje op tafel![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ook dat ja.. of zelfs een stukje achter het stuur rijden op een industrieterrein hahaquote:Op maandag 16 september 2024 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
Bij papa op schoot achter het stuur"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Hoe staat het eigenlijk met kree en het stoppen met roken?quote:Op maandag 16 september 2024 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi. Nog een niet-roker in het topic![]()
![]()
Netjes van hem dat ie dan buiten gaat staan.quote:Op maandag 16 september 2024 18:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik word altijd wakker van de rook van tokkiebuurman die niet van zijn vrouw binnen mag roken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Netjes dat ie de buurman lastigvalt met de rook?quote:Op maandag 16 september 2024 18:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Netjes van hem dat ie dan buiten gaat staan.![]()
Geen idee @kreequote:Op maandag 16 september 2024 18:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Hoe staat het eigenlijk met kree en het stoppen met roken?
Volgens mij had hij laatst nog een partijtje peuken geroggeld.![]()
Nee dat stinkt. En die gordijnen van 600 euroquote:Op maandag 16 september 2024 18:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar @:Dr.Mikey, waarom rook je niet binnen in je huis?![]()
![]()
Oh dan blijft de date nog even uitquote:Op maandag 16 september 2024 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
Geen idee @:kree
Volgens mij had hij laatst nog een partijtje peuken geroggeld.![]()
![]()
Kan zomaarquote:Op maandag 16 september 2024 18:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kleine sprong van de sigaret naar mannen in jurken
quote:Op maandag 16 september 2024 18:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wordt de broer van Kree er weer bijgehaald![]()
![]()
Wordt het te makkelijk van en heb net alles geverfd etc en het stinkt zoals je al zei daarom lekker buiten op balkonnetje speciaal tuinmeubels voor aangeschaft. Zit heerlijk daar.quote:Op maandag 16 september 2024 18:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar @:Dr.Mikey, waarom rook je niet binnen in je huis?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
+1quote:Op maandag 16 september 2024 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi. Nog een niet-roker in het topicSmile, it's free therapy.![]()
Fuck je buren, toch?quote:Op maandag 16 september 2024 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wordt het te makkelijk van en heb net alles geverfd etc en het stinkt zoals je al zei daarom lekker buiten op balkonnetje speciaal tuinmeubels voor aangeschaft. Zit heerlijk daar.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2024 18:09:25 ]![]()
Alle tijd nog @drakinquote:Op maandag 16 september 2024 18:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan blijft de date nog even uit![]()
Lekker toch pafke doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet gewoon kunnen hoor.quote:
Lekker in zonnetje heb zo al sociaal contact gemaakt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn slaapkamer stinkt als een kroeg uit de jaren '70 door aso's die gewoon lekker sociaal buiten roken, maar fuck mij, toch?quote:Op maandag 16 september 2024 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen hoor.
Lekker in zonnetje heb zo al sociaal contact gemaakt.
Daarom gewoon lekker stemmen op partijen die een pakje sigaretten naar 150 euro wille brengen
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2024 18:13:04 ]![]()
Hobby van gemaaktquote:Op maandag 16 september 2024 18:12 schreef JustinK het volgende:
Je buren lastigvallen moet idd gewoon kunnenVrij land toch.
Welke partij is dat? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op maandag 16 september 2024 18:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer stinkt als een kroeg uit de jaren '70 door aso's die gewoon lekker sociaal buiten roken, maar fuck mij, toch?
Daarom gewoon lekker stemmen op partijen die een pakje sigaretten naar 150 euro wille brengen![]()
Ja maar het is zo gezellig!quote:Op maandag 16 september 2024 18:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
En sowieso, een sigaret nodig hebben om sociaal te zijn_________________________!
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 18:12 schreef JustinK het volgende:
Je buren lastigvallen moet idd gewoon kunnenVrij land toch.
Mensen zijn echt raar geworden naar rokers toe,quote:Op maandag 16 september 2024 18:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer stinkt als een kroeg uit de jaren '70 door aso's die gewoon lekker sociaal buiten roken, maar fuck mij, toch?
Daarom gewoon lekker stemmen op partijen die een pakje sigaretten naar 150 euro wille brengen
Stukje frustratie denk ik er zijn andere ergere vijanden nu he.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Frustratie is jou niet vreemd hequote:Op maandag 16 september 2024 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Mensen zijn echt raar geworden naar rokers toe,
Stukje frustratie denk ik er zijn andere ergere vijanden nu he.![]()
Een choco pasta eetster is al verslaving genoegquote:Op maandag 16 september 2024 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi. Nog een niet-roker in het topicDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Eet je dat op het balkon?quote:Op maandag 16 september 2024 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Een choco pasta eetster is al verslaving genoeg![]()
Normaal doen heet tegenwoordig 'raar doen naar rokers toe'.quote:Op maandag 16 september 2024 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Mensen zijn echt raar geworden naar rokers toe,
Stukje frustratie denk ik er zijn andere ergere vijanden nu he.
Ok.![]()
waarom zou ik?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Met banaan.quote:Op maandag 16 september 2024 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Een choco pasta eetster is al verslaving genoeg![]()
Ik ga niet op een balkon van iemand zittenquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Je bent welkom hoorquote:Op maandag 16 september 2024 18:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga niet op een balkon van iemand zitten![]()
![]()
Naja er komen allemaal rovers per dag in europa aan met de boot, plus de snowflake generatie met al zijn gekkigheden en dan zo druk maken om de oude vertrouwde rokers.quote:Op maandag 16 september 2024 18:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Normaal doen heet tegenwoordig 'raar doen naar rokers toe'.
Ok.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je weet dat jij in dit geval de snowflake bent?quote:Op maandag 16 september 2024 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naja er komen allemaal rovers per dag in europa aan met de boot, plus de snowflake generatie met al zijn gekkigheden en dan zo druk maken om de oude vertrouwde rokers.![]()
En dan ga jij roken?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Lekker! En droomvla erbij straksquote:
Dit is maar zo wat roepen.quote:Op maandag 16 september 2024 18:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je weet dat jij in dit geval de snowflake bent?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee hoor.quote:
Een kleine minderheid van rokers probeert hun wil op te leggen aan de overgrote meerderheid die niet roken. Dat is zo ongeveer de definitie van snowflake-gedrag.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2024 18:23:04 ]![]()
![]()
19% van de volwassen Nederlanders rookt. Van deze 19% heeft 33% vorig jaar een poging gedaan om van het roken af te komen. Dus 11,4% van Nederland probeert de overige 88,6% de wil op te leggen.![]()
Met banaan en chocopastaquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vroeger was het totaal andersom.quote:Op maandag 16 september 2024 18:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
19% van de volwassen Nederlanders rookt. Van deze 19% heeft 33% vorig jaar een poging gedaan om van het roken af te komen. Dus 11,4% van Nederland probeert de overige 88,6% de wil op te leggen.
Toen waren het de niet rokers die altijd maar liepen te zeuren raakte we de treinen kwijt en de kroegen en nu volgens sommige ben je asociaal als je rookt op je eigen balkonnetje draaft toch wel een beetje door.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Stiekem erin gestopt door iemand.quote:
Peukje doenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HHelpt het tegen verkoudheid? Doe mij dan ook maar een kopje.quote:
Nee, je wordt er wel ontspannen vanquote:Op maandag 16 september 2024 18:35 schreef aeque het volgende:
H
[..]
Helpt het tegen verkoudheid? Doe mij dan ook maar een kopje.
De stouterikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Roken is gezellig op alle werkplekken zo de beste collega’s beter leren kennen op de scholen vrienden gemaakt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Misschien kalmeert het mijn slijmvlies iets en stopt het met snot maken.quote:Op maandag 16 september 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, je wordt er wel ontspannen vanJa.quote:
Rook je wel normaal gesproken?quote:Op maandag 16 september 2024 18:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo asociaal ben ik ook weer nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
https://www.ah.nl/product(...)al-super-blends-calmquote:Op maandag 16 september 2024 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien kalmeert het mijn slijmvlies iets en stopt het met snot maken.
[..]
Ja."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ayahuasca thee zekerquote:Op maandag 16 september 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, je wordt er wel ontspannen van
Oh ik dacht jij komt wel brengen.quote:Op maandag 16 september 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)al-super-blends-calm
Toen ik nog blowde met dames gezellig samen smoken en daarna tussen de lakens duiken.
R.I.P DTS.![]()
Vroeger he mooie tijden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: