SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!![]()
HOiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Amazon heeft het ook.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
prime?quote:
ow dan ga ik even neuzen vanavond
heb denk ik het grootste deel wel gezienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh, zal wel even googlenen of nog ergens te zien isquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
zak maar lekker doorquote:
schudden met die kont van links naar rechtsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik krijg jeuk van dat nummerquote:Op maandag 16 september 2024 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zak maar lekker door
schudden met die kont van links naar rechts![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-09-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2188 / +129 / +54 / 5178 / 5934
2. KillemWieft / 818 / +25 / +67 / 329 / 519
3. aeque / 635 / +40 / +63 / 1756 / 2025
4. Dr.Mikey / 587 / +36 / +48 / 709 / 946
5. Lovely / 538 / +16 / +2 / 2116 / 2544
6. hemarookworst / 407 / +18 / +0 / 987 / 1265
7. HappyCharly / 338 / +14 / +0 / 1014 / 1166
8. marc0871 / 337 / +9 / +19 / 169 / 260
9. MizzezAmy / 312 / +5 / +0 / 1402 / 1643
10. loveyoulongtime / 273 / +15 / +0 / 1068 / 1211
11. Pinnenmutske / 266 / +49 / +14 / 663 / 847
12. mario390 / 253 / +9 / +85 / 113 / 178
13. Homijn / 250 / +55 / +0 / 131 / 189
14. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
15. AardappelSchotel / 229 / +0 / +3 / 1001 / 1147
16. drakin / 220 / +3 / +4 / 449 / 588
17. Sally / 218 / +0 / +38 / 134 / 206
18. maily / 206 / +31 / +0 / 798 / 931
19. Bally-b / 204 / +59 / +3 / 61 / 123
20. gebrokenglas / 195 / +12 / +4 / 607 / 752SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Dat klopt als een bus betekent ‘dat klopt helemaal’, ‘dat is echt de waarheid’. Deze uitdrukking is eigenlijk een vermenging van twee andere uitdrukkingen: dat klopt en dat sluit als een bus.
Dat sluit als een bus
Sluiten als een bus is een uitdrukking die al in de zestiende eeuw voorkwam. De bus is eigenlijk een goed afsluitbare bewaardoos, waar je bijvoorbeeld koffie lang in kunt bewaren. Sluiten heeft hier de betekenis ‘afsluiten’. ‘Dat sluit als een bus’ betekende dus letterlijk ‘dat past net zo mooi op elkaar als een bus en een bijbehorend deksel’, en vandaar: ‘dat sluit perfect op elkaar aan’, ‘dat klopt precies’.
Dat klopt
Kloppen in de betekenis ‘juist zijn’, ‘met elkaar overeenkomen’ betekende eigenlijk ‘hoorbare slagen tegen of op iets geven’. Dat klopt in de betekenis ‘dat is juist’ is in de loop van de negentiende eeuw in gebruik gekomen. Misschien werd aanvankelijk gedacht aan het kloppen van het hart: zolang het hart klopt, is het in orde, functioneert het goed.
Dat klopt als een zwerende vinger is een uitbreiding van dat klopt. Het figuurlijke dat klopt (‘dat is juist’) en het voelen kloppen van een ontstoken vinger worden nu met elkaar verweven.
Dat klopt als een bus
Het eerste woordenboek dat ‘Dat klopt als een bus’ opnam, is de Grote Koenen uit 1986. In de jaren tachtig werd de uitdrukking nog weleens afgekeurd als contaminatie. Tegenwoordig geldt het voor de meeste mensen als een ‘gewone’ uitdrukking.
In 1888 stond deze passage in de Javabode: “Men beleedigt elkaar zonder elkaar te krenken; men vecht zonder elkaar te raken, dat klopt als een bus.” De uitdrukking is dus al zo'n anderhalve eeuw in gebruik.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Probeerde nova te vragen en die had geeneens een goede antwoordquote:
Uw ADH vitamine Worst
![]()
met honing
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
T/m seizoen 8 zag ik.quote:Op maandag 16 september 2024 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
prime?
ow dan ga ik even neuzen vanavond
heb denk ik het grootste deel wel gezienOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2024 14:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Probeerde nova te vragen en die had geeneens een goede antwoord_!
![]()
Ohw ik zag alleen t/m 8.quote:
Het wordt wel weer een keer tijd voor The Wire
De nieuwste zullen nog wel onder Star/Disney vallen.quote:Op maandag 16 september 2024 14:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan idd maar 8 seizoenen kijkenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Misschien wel,vaker zo met series..quote:Op maandag 16 september 2024 14:39 schreef aeque het volgende:
[..]
De nieuwste zullen nog wel onder Star/Disney vallen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo lekker, honing in de koffiequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Een koffiekop met niks erin.quote:Op maandag 16 september 2024 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
koffie met niks erin is het lekkerst![]()
honing en kaneel samen in de koffie is nog lekkerderDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat is ook lekkerquote:
daar zit nog altijd een samenstelling van stikstof en zuurstof en zo inquote:Op maandag 16 september 2024 14:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een koffiekop met niks erin.Uw ADH vitamine Worst
In de koffiekop?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik heb ook nog steeds een bodem chocopastaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ok tot laterquote:
Had je geen nieuwe potten gehaald in de bonus?quote:Op maandag 16 september 2024 14:49 schreef drakin het volgende:
ik heb ook nog steeds een bodem chocopasta![]()
En er ligt hier nog een banaanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ook weg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier is alles fijn achter achter het gordijn hoorquote:Op maandag 16 september 2024 14:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Dotta, alles fijn achter het gordijn
Kan je lekker dingen doen die het daglicht niet verdragen kunnen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had eerst gewoon 1 voor de volle prijs en daarna nog 3 in de bonusquote:Op maandag 16 september 2024 14:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had je geen nieuwe potten gehaald in de bonus?
Ik kan weer een weekje vooruit
Zijn het geen inbetween gordijnen?quote:Op maandag 16 september 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is alles fijn achter achter het gordijn hoor
Kan je lekker dingen doen die het daglicht niet verdragen kunnen![]()
![]()
Ik zei vandaag nog heel mooi: als de man hoog genoeg is wordt er vanzelf wel wat gedaan.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 14:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had eerst gewoon 1 voor de volle prijs en daarna nog 3 in de bonus
Ik kan weer een weekje vooruit![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 16 september 2024 14:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zijn het geen inbetween gordijnen?![]()
jij leest elders mee
![]()
Kan je wel naar buiten maar niet naar binnen kijken dus mag de pret niet drukkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 16 september 2024 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
jij leest elders mee
![]()
Kan je wel naar buiten maar niet naar binnen kijken dus mag de pret niet drukken![]()
![]()
Sexistischquote:Op maandag 16 september 2024 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zei vandaag nog heel mooi: als de man hoog genoeg is wordt er vanzelf wel wat gedaan.![]()
ik ga altijd hard op de teksten van mario
afgelopen nacht ook enorm high geworden van die teksten en daardoor slecht geslapenUw ADH vitamine Worst
van wat ben je schlecht geslapen?quote:Op maandag 16 september 2024 15:07 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga altijd hard op de teksten van mario
afgelopen nacht ook enorm high geworden van die teksten en daardoor slecht geslapen![]()
O en je mag nog steeds geen water gebruiken. Dan kan je ook niet naar de wcquote:Op maandag 16 september 2024 15:03 schreef mario390 het volgende:
tot nu werken ze all bij de leitungen, dat is zo
en lawai als word de hele water uit de wc komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ook een beetje van bierquote:Op maandag 16 september 2024 15:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
van wat ben je schlecht geslapen?Uw ADH vitamine Worst
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben heel verbaasd, ze hebben daadwerkelijk dingen gedaan in mijn vakantie
Trotste mama van Ambar
dat mag vanaf 12 00 vormittag moest ik.....in emmer plassenquote:Op maandag 16 september 2024 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en je mag nog steeds geen water gebruiken. Dan kan je ook niet naar de wc![]()
gelukkig hoef je niet in emmer te poepen of toch wel?quote:Op maandag 16 september 2024 15:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat mag vanaf 12 00 vormittag moest ik.....in emmer plassenUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 16 september 2024 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig hoef je niet in emmer te poepen of toch wel?![]()
![]()
bolk dtsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik moest wel even zelf het lab op en wat fiksen om wat af te krijgen, maar ons eerste productiemonster is een feit
Trotste mama van Ambar
Hoe heet ze?quote:Op maandag 16 september 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest wel even zelf het lab op en wat fiksen om wat af te krijgen, maar ons eerste productiemonster is een feit![]()
mario nuquote:Op maandag 16 september 2024 15:23 schreef mario390 het volgende:
spaniens meisijen en meiden hebben zo mooie popschi soms
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Aparte naam wel. Ben je een feeder?quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2024 15:25:55 ]![]()
Nee slecht coördinatorquote:Op maandag 16 september 2024 15:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Aparte naam wel. Ben je een feeder?Trotste mama van Ambar
bolk dat plaatje vooralDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
mmmm abspritzen jetztquote:Op maandag 16 september 2024 15:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ohh jawohl, die Popschi mmmmmUw ADH vitamine Worst
![]()
Hebben ze ook weer Eurodance?quote:Op maandag 16 september 2024 15:30 schreef mario390 het volgende:
hollandse ten sharp you op polse tv 90s![]()
Nein, ich bin jetz nicht an die Wetrennenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2024 15:31:41 ]![]()
Raymond verstappenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgende keer sokken over de broek en DEET gebruikenquote:Trotste mama van Ambar
Ahaquote:Op maandag 16 september 2024 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgende keer sokken over de broek en DEET gebruiken
Uw ADH vitamine Worst
Ik zie nu een mix van Raymond van Barneveld en Max Verstappen voor mequote:
Uw ADH vitamine Worst
Max van Barneveldquote:Op maandag 16 september 2024 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie nu een mix van Raymond van Barneveld en Max Verstappen voor me
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Wordt niet boos als een vogel op je hoofd poept, maar wees blij dat een koe niet kan vliegen.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 15:40 schreef Lovely het volgende:
![]()
Wordt niet boos als een vogel op je hoofd poept, maar wees blij dat een koe moet kan vliegen..
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wordt niet boos als een vogel op je hoofd poept, maar wees blij dat een koe niet kan vliegen..![]()
![]()
![]()
Wordt niet boos als een vogel op je hoofd poept, maar wees blij dat een koe niet kan vliegen..Uw ADH vitamine Worst
Moet kan vliegenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
naomi heeft en magische vogel in disneyland in oor gepoept
szene op insta gisteren gezien, zij kunnt niet meer zo moest zij lachen![]()
Hahahaquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet netjes van Naomi.quote:Op maandag 16 september 2024 15:44 schreef mario390 het volgende:
naomi heeft en magische vogel in disneyland in oor gepoept
szene op insta gisteren gezien, zij kunnt niet meer zo moest zij lachenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En die vloog onder de deur deur (werkt alleen met een bepaald accentquote:Op maandag 16 september 2024 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
de vliegen vliegen van de weg weg, er is een bij bij)
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
GrunnigsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DrentsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dinkt erom Ding erom (werkt ook alleen in sommige accenten)quote:Op maandag 16 september 2024 15:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En die vloog onder de deur deur (werkt alleen met een bepaald accent)
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik denk dat ik nog maar een koffie ga nemenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Die zit drie maal daags behoorlijk volquote:![]()
Met junkfood, chocola en chips
groot gelijkquote:Op maandag 16 september 2024 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zit drie maal daags behoorlijk vol![]()
Met junkfood, chocola en chips
#teammuis
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik moet van de winter een rib gaan verkopen om haar te onderhoudenquote:
ik zal zeggen tegen haar dat ze minstens 2 ribben moet eisenquote:Op maandag 16 september 2024 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet van de winter een rib gaan verkopen om haar te onderhouden
een vol topic is eerderquote:Op maandag 16 september 2024 15:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee maar wacht wel op het weekend
Maar dan heb ik nog maar 2 ribben overquote:Op maandag 16 september 2024 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zal zeggen tegen haar dat ze minstens 2 ribben moet eisen![]()
Meer dan genoegquote:Op maandag 16 september 2024 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan heb ik nog maar 2 ribben over![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan heb ik nog maar 2 ribben over
quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan ga ik wel meteen naar china om al mijn organen te 'doneren'quote:
kaninchenquote:Op maandag 16 september 2024 16:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik wel meteen naar china om al mijn organen te 'doneren'
ik lees nu wat over McLaren
zeg jij er eens wat zinnigs over
dat hun achtervleugel mini drs wings zouden hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ultra mega super super illegaal natuurlijk!quote:Op maandag 16 september 2024 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
kaninchen
ik lees nu wat over McLaren
zeg jij er eens wat zinnigs over
dat hun achtervleugel mini drs wings zouden hebben
Piastri en Norris uit de uitslag flikkeren en de terechte winnaar in LeClerc verklaren!![]()
Alle vleugels flexen, al flexen die van McLaren achter wel heel veel naar wat ik gezien heb. Maar als het mag van de FIA zal het dus wel binnen de regels zijn geweest zoals zij testen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zijkanten staan meer naar binnen toe ( is dat het? )quote:Op maandag 16 september 2024 16:04 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
ls dit nu heeeeel ver gezocht van iemand of zie ik het gewoon niet echt
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ben een beetje bang dat de FIA denktquote:Op maandag 16 september 2024 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ultra mega super super illegaal natuurlijk!
Piastri en Norris uit de uitslag flikkeren en de terechte winnaar in LeClerc verklaren!![]()
Alle vleugels flexen, al flexen die van McLaren achter wel heel veel naar wat ik gezien heb. Maar als het mag van de FIA zal het dus wel binnen de regels zijn geweest zoals zij testen.
leuk kampioenschap zo
lekker zo latenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb ook een spoiler op mijn pot, kakken gaat nu extra snel door de betere wegliggingUw ADH vitamine Worst
Kip met zwartebonen sausThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Max van BarneveldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Baku is wel het circuit waar je een compromis moet vinden tussen downforce en rechte lijn snelheid. Dus als je een flex vleugel wil uitbuiten is het daar wel. Dus ik snap wel dat teams daar het meeste de lijn van opzoeken.quote:Op maandag 16 september 2024 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben een beetje bang dat de FIA denkt
leuk kampioenschap zo
lekker zo laten
De FIA kan eigenlijk alleen nog de regels aanpassen vanaf nu. Niet meer naar McLaren zeggen 'jullie zijn gister met 80km/u over een weg gereden waar je gister nog 80 mocht. Nu mag je er nog maar 60 dus jullie krijgen een boete voor 20km/u te hard rijden.'
Wel met flexibele rugleuning!quote:Op maandag 16 september 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah die geven we @:Derrabbit voor zijn verjaardag![]()
Koos stompeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
straks vertel je me nog dat die niet RDW-goedgekeurd is en niet zomaar de weg op magquote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
R.I.P DTS.![]()
Mooi nieuws man!!quote:Op maandag 16 september 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
Sow, huissie is verkauft.De vrouw kon maar niet ophouden met me te knuffelen, zo blij was ze met alles!
Ze gaan de boel flink verbouwen; van 2 slaapkamers maken ze er 1 en ze willen op zolder een grote gastenkamer met eigen badkamer maken en vroegen me nog om tips enzo.
Gelukkig heb ik redelijk wat kennis op gedaan met wat onderwerpen en dat hielp hen heel goed!![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
Sow, huissie is verkauft.De vrouw kon maar niet ophouden met me te knuffelen, zo blij was ze met alles!
Ze gaan de boel flink verbouwen; van 2 slaapkamers maken ze er 1 en ze willen op zolder een grote gastenkamer met eigen badkamer maken en vroegen me nog om tips enzo.
Gelukkig heb ik redelijk wat kennis op gedaan met wat onderwerpen en dat hielp hen heel goed!![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
straks vertel je me nog dat die niet RDW-goedgekeurd is en niet zomaar de weg op mag![]()
![]()
![]()
O lekker, je zou maar moeten poepenquote:Op maandag 16 september 2024 15:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat mag vanaf 12 00 vormittag moest ik.....in emmer plassenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja naar het cafequote:
Kan hij laden en lossenquote:
Heb je die al gedronken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik ook niet vind het altijd net of je een hap boter in je mond neemtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tenzij er een vulling in zit dan nog wel, maar liever puur..quote:Op maandag 16 september 2024 16:34 schreef Dotteke het volgende:
Nee ik ook niet vind het altijd net of je een hap boter in je mond neemt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Misschien welquote:Op maandag 16 september 2024 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dat niet gewoon hele zoete melk?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geen idee en ga het niet proberen ookquote:Op maandag 16 september 2024 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dat niet gewoon hele zoete melk?
Ja eet ook altijd puur.quote:Op maandag 16 september 2024 16:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tenzij er een vulling in zit dan nog wel, maar liever puur..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar Chocomel dark is dan weer niet heel bijzonderquote:Op maandag 16 september 2024 16:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tenzij er een vulling in zit dan nog wel, maar liever puur..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: