Die zit drie maal daags behoorlijk volquote:
groot gelijkquote:Op maandag 16 september 2024 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zit drie maal daags behoorlijk vol![]()
Met junkfood, chocola en chips
Ik moet van de winter een rib gaan verkopen om haar te onderhoudenquote:
verveel jij je al?quote:
ik zal zeggen tegen haar dat ze minstens 2 ribben moet eisenquote:Op maandag 16 september 2024 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet van de winter een rib gaan verkopen om haar te onderhouden
een vol topic is eerderquote:Op maandag 16 september 2024 15:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee maar wacht wel op het weekend
Maar dan heb ik nog maar 2 ribben overquote:Op maandag 16 september 2024 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zal zeggen tegen haar dat ze minstens 2 ribben moet eisen
Meer dan genoegquote:Op maandag 16 september 2024 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan heb ik nog maar 2 ribben over![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan heb ik nog maar 2 ribben over![]()
quote:
Dan ga ik wel meteen naar china om al mijn organen te 'doneren'quote:
kaninchenquote:Op maandag 16 september 2024 16:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik wel meteen naar china om al mijn organen te 'doneren'
Ultra mega super super illegaal natuurlijk!quote:Op maandag 16 september 2024 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
kaninchen
ik lees nu wat over McLaren
zeg jij er eens wat zinnigs over
dat hun achtervleugel mini drs wings zouden hebben
Zijkanten staan meer naar binnen toe ( is dat het? )quote:Op maandag 16 september 2024 16:04 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
ls dit nu heeeeel ver gezocht van iemand of zie ik het gewoon niet echt
ben een beetje bang dat de FIA denktquote:Op maandag 16 september 2024 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ultra mega super super illegaal natuurlijk!
Piastri en Norris uit de uitslag flikkeren en de terechte winnaar in LeClerc verklaren!![]()
Alle vleugels flexen, al flexen die van McLaren achter wel heel veel naar wat ik gezien heb. Maar als het mag van de FIA zal het dus wel binnen de regels zijn geweest zoals zij testen.
Baku is wel het circuit waar je een compromis moet vinden tussen downforce en rechte lijn snelheid. Dus als je een flex vleugel wil uitbuiten is het daar wel. Dus ik snap wel dat teams daar het meeste de lijn van opzoeken.quote:Op maandag 16 september 2024 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben een beetje bang dat de FIA denkt
leuk kampioenschap zo
lekker zo laten
Wel met flexibele rugleuning!quote:Op maandag 16 september 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah die geven we @:Derrabbit voor zijn verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |