De nieuwste zullen nog wel onder Star/Disney vallen.quote:Op maandag 16 september 2024 14:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan idd maar 8 seizoenen kijken
Misschien wel,vaker zo met series..quote:Op maandag 16 september 2024 14:39 schreef aeque het volgende:
[..]
De nieuwste zullen nog wel onder Star/Disney vallen.
Zo lekker, honing in de koffiequote:
Een koffiekop met niks erin.quote:Op maandag 16 september 2024 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
koffie met niks erin is het lekkerst
Dat is ook lekkerquote:
daar zit nog altijd een samenstelling van stikstof en zuurstof en zo inquote:Op maandag 16 september 2024 14:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een koffiekop met niks erin.
In de koffiekop?quote:
ok tot laterquote:
Had je geen nieuwe potten gehaald in de bonus?quote:Op maandag 16 september 2024 14:49 schreef drakin het volgende:
ik heb ook nog steeds een bodem chocopasta
Hier is alles fijn achter achter het gordijn hoorquote:Op maandag 16 september 2024 14:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Dotta, alles fijn achter het gordijn
Ik had eerst gewoon 1 voor de volle prijs en daarna nog 3 in de bonusquote:Op maandag 16 september 2024 14:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had je geen nieuwe potten gehaald in de bonus?
Zijn het geen inbetween gordijnen?quote:Op maandag 16 september 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is alles fijn achter achter het gordijn hoor
Kan je lekker dingen doen die het daglicht niet verdragen kunnen
quote:Op maandag 16 september 2024 14:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had eerst gewoon 1 voor de volle prijs en daarna nog 3 in de bonus
Ik kan weer een weekje vooruit
quote:
quote:Op maandag 16 september 2024 14:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zijn het geen inbetween gordijnen?
quote:Op maandag 16 september 2024 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
jij leest elders mee
![]()
Kan je wel naar buiten maar niet naar binnen kijken dus mag de pret niet drukken
Sexistischquote:Op maandag 16 september 2024 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zei vandaag nog heel mooi: als de man hoog genoeg is wordt er vanzelf wel wat gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |