straks vertel je me nog dat die niet RDW-goedgekeurd is en niet zomaar de weg op magquote:
Mooi nieuws man!!quote:Op maandag 16 september 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
Sow, huissie is verkauft.De vrouw kon maar niet ophouden met me te knuffelen, zo blij was ze met alles!
Ze gaan de boel flink verbouwen; van 2 slaapkamers maken ze er 1 en ze willen op zolder een grote gastenkamer met eigen badkamer maken en vroegen me nog om tips enzo.
Gelukkig heb ik redelijk wat kennis op gedaan met wat onderwerpen en dat hielp hen heel goed!
quote:Op maandag 16 september 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
Sow, huissie is verkauft.De vrouw kon maar niet ophouden met me te knuffelen, zo blij was ze met alles!
Ze gaan de boel flink verbouwen; van 2 slaapkamers maken ze er 1 en ze willen op zolder een grote gastenkamer met eigen badkamer maken en vroegen me nog om tips enzo.
Gelukkig heb ik redelijk wat kennis op gedaan met wat onderwerpen en dat hielp hen heel goed!
quote:Op maandag 16 september 2024 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
straks vertel je me nog dat die niet RDW-goedgekeurd is en niet zomaar de weg op mag
O lekker, je zou maar moeten poepenquote:Op maandag 16 september 2024 15:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat mag vanaf 12 00 vormittag moest ik.....in emmer plassen
Ja naar het cafequote:
Kan hij laden en lossenquote:
Heb je die al gedronken?quote:
Nee ik hou niet zo van wit..quote:
Tenzij er een vulling in zit dan nog wel, maar liever puur..quote:Op maandag 16 september 2024 16:34 schreef Dotteke het volgende:
Nee ik ook niet vind het altijd net of je een hap boter in je mond neemt
Misschien welquote:Op maandag 16 september 2024 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dat niet gewoon hele zoete melk?
Geen idee en ga het niet proberen ookquote:Op maandag 16 september 2024 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dat niet gewoon hele zoete melk?
Ja eet ook altijd puur.quote:Op maandag 16 september 2024 16:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tenzij er een vulling in zit dan nog wel, maar liever puur..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |