Baku is wel het circuit waar je een compromis moet vinden tussen downforce en rechte lijn snelheid. Dus als je een flex vleugel wil uitbuiten is het daar wel. Dus ik snap wel dat teams daar het meeste de lijn van opzoeken.quote:Op maandag 16 september 2024 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben een beetje bang dat de FIA denkt
leuk kampioenschap zo
lekker zo laten
Wel met flexibele rugleuning!quote:Op maandag 16 september 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah die geven we @:Derrabbit voor zijn verjaardag
straks vertel je me nog dat die niet RDW-goedgekeurd is en niet zomaar de weg op magquote:
Mooi nieuws man!!quote:Op maandag 16 september 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
Sow, huissie is verkauft.De vrouw kon maar niet ophouden met me te knuffelen, zo blij was ze met alles!
Ze gaan de boel flink verbouwen; van 2 slaapkamers maken ze er 1 en ze willen op zolder een grote gastenkamer met eigen badkamer maken en vroegen me nog om tips enzo.
Gelukkig heb ik redelijk wat kennis op gedaan met wat onderwerpen en dat hielp hen heel goed!
quote:Op maandag 16 september 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
Sow, huissie is verkauft.De vrouw kon maar niet ophouden met me te knuffelen, zo blij was ze met alles!
Ze gaan de boel flink verbouwen; van 2 slaapkamers maken ze er 1 en ze willen op zolder een grote gastenkamer met eigen badkamer maken en vroegen me nog om tips enzo.
Gelukkig heb ik redelijk wat kennis op gedaan met wat onderwerpen en dat hielp hen heel goed!
quote:Op maandag 16 september 2024 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
straks vertel je me nog dat die niet RDW-goedgekeurd is en niet zomaar de weg op mag
O lekker, je zou maar moeten poepenquote:Op maandag 16 september 2024 15:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat mag vanaf 12 00 vormittag moest ik.....in emmer plassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |