Of pasta. Goede keuzes wel voor vanavond.quote:
quote:
Oh jij ziet het ookquote:Op maandag 16 september 2024 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb ik je weer gemist.
Het begint wel op te vallen
Je komt zelf pas binnen als AS weg is, kan hij niets aan doenquote:Op maandag 16 september 2024 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb ik je weer gemist.
Het begint wel op te vallen
Wow, gefeli!quote:Op maandag 16 september 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
Sow, huissie is verkauft.De vrouw kon maar niet ophouden met me te knuffelen, zo blij was ze met alles!
Ze gaan de boel flink verbouwen; van 2 slaapkamers maken ze er 1 en ze willen op zolder een grote gastenkamer met eigen badkamer maken en vroegen me nog om tips enzo.
Gelukkig heb ik redelijk wat kennis op gedaan met wat onderwerpen en dat hielp hen heel goed!
Vond je het moeilijk?quote:Op maandag 16 september 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
Sow, huissie is verkauft.De vrouw kon maar niet ophouden met me te knuffelen, zo blij was ze met alles!
Ze gaan de boel flink verbouwen; van 2 slaapkamers maken ze er 1 en ze willen op zolder een grote gastenkamer met eigen badkamer maken en vroegen me nog om tips enzo.
Gelukkig heb ik redelijk wat kennis op gedaan met wat onderwerpen en dat hielp hen heel goed!
Thx!quote:
Ja en nee. De vreugde van die mensen maakte mij ook weer erg blij.quote:
Whaha mooi manquote:Op maandag 16 september 2024 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!
"Ja en het plasmafilter van de afzuiging moet wel af en toe vervangen worden hoor, reken maar op eens in de 30 jaar!"
"Oh en ik had het over dat dat plasmafilter soms vervangen moest worden? Dan hebben we hier de waterontharder: die is volledig onderhoudsvrij."
"Dit kastje hier? Voor de wifi-verbinding emt de rolluiken; je kunt die afstandsbediening gebruiken, maar het kan dus ook met een app."
"Die Ring deurbel mogen jullie ook houden."
"Oh, een jacuzzi voor in de tuin, ja die was ¤600, die mag hier ook blijven als jullie hem willen hebben."De ene knuffel na de andere!
Een gevaarlijke gek die echter minder dom is dan veel mensen denken.quote:
Als business man misschien prima, maar niet als presidentquote:Op maandag 16 september 2024 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Een gevaarlijke gek die echter minder dom is dan veel mensen denken.
Harris is gewoon een puppet waarvan je geen hoogte kunt krijgen en die ook weinig inhoud heeft.
Zeker!quote:Op maandag 16 september 2024 13:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Whaha mooi manFijn dat het zo gegaan is
Harris ook. Ze zijn beiden ongelooflijk kut.quote:Op maandag 16 september 2024 13:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als business man misschien prima, maar niet als presidentHij liegt alles aan elkaar
Past wel bij Muricaquote:Op maandag 16 september 2024 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Harris ook. Ze zijn beiden ongelooflijk kut.
Dat doen toch alle busunus mennen?quote:Op maandag 16 september 2024 13:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als business man misschien prima, maar niet als presidentHij liegt alles aan elkaar
Infraroodpanel kunnen ze ook makkelijk zelf regelen toch?quote:Op maandag 16 september 2024 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Ze waren alleen verbaasd dat 1 slaapkamer geen verwarming had.
Ja die infraroodpaneel staat nu hier in de schuur voor in dit huis!Nog helemaal in verpakking.
Tja in de omschrijving stond ook dat ALLEEN alles wat gemonteerd was achter bleef!
Daar ga ik een mooi plekje voor zoeken hier in mijn huis!
Wat was de laatste fatsoenlijke president die ze hebben gehad?quote:
Jawel, het is ALLEMAAL de schuld van @AardappelSchotelquote:Op maandag 16 september 2024 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je komt zelf pas binnen als AS weg is, kan hij niets aan doen
Precies, ze waren ook alleen verbaasd maar maakten er geen punt van. Zo iets is iets van 200 euro en ze hebben flinke verbouwingsplannen dus dit maakt ook weinig uit.quote:Op maandag 16 september 2024 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Infraroodpanel kunnen ze ook makkelijk zelf regelen toch?
Wel fijn dat dit nu ook afgerond is!
Dat eerste ook niet echt gezien alle fraude zaken.quote:Op maandag 16 september 2024 13:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pop van een grotere macht toch?quote:Op maandag 16 september 2024 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Harris ook. Ze zijn beiden ongelooflijk kut.
Truequote:Op maandag 16 september 2024 13:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat eerste ook niet echt gezien alle fraude zaken.
Obamaquote:Op maandag 16 september 2024 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat was de laatste fatsoenlijke president die ze hebben gehad?![]()
Met letterlijk iedere was wel iets. Eentje had iets met sigaren, 2 hadden familie in de wapenindustrie en hielden van oorlog voeren, eentje was een ouwe tv-ster die geen verstand van politiek had, je hebt nu die seniele ouwe gek die nu al aan de kant geschoven is enz enz enz.
Zelfs Kennedey schijnt niet zo'n geweldig figuur geweest te zijn als de geschiedenis hem nu wil laten lijken.
Ik zag je emo.gof, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |