Of pasta. Goede keuzes wel voor vanavond.quote:
quote:
Oh jij ziet het ookquote:Op maandag 16 september 2024 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb ik je weer gemist.
Het begint wel op te vallen
Je komt zelf pas binnen als AS weg is, kan hij niets aan doenquote:Op maandag 16 september 2024 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb ik je weer gemist.
Het begint wel op te vallen
Wow, gefeli!quote:Op maandag 16 september 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
Sow, huissie is verkauft.De vrouw kon maar niet ophouden met me te knuffelen, zo blij was ze met alles!
Ze gaan de boel flink verbouwen; van 2 slaapkamers maken ze er 1 en ze willen op zolder een grote gastenkamer met eigen badkamer maken en vroegen me nog om tips enzo.
Gelukkig heb ik redelijk wat kennis op gedaan met wat onderwerpen en dat hielp hen heel goed!
Vond je het moeilijk?quote:Op maandag 16 september 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
Sow, huissie is verkauft.De vrouw kon maar niet ophouden met me te knuffelen, zo blij was ze met alles!
Ze gaan de boel flink verbouwen; van 2 slaapkamers maken ze er 1 en ze willen op zolder een grote gastenkamer met eigen badkamer maken en vroegen me nog om tips enzo.
Gelukkig heb ik redelijk wat kennis op gedaan met wat onderwerpen en dat hielp hen heel goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |