SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!![]()
Als ik harde kaas koop is het vaak geitenkaas oud of belegen. Of een van de streekgenoten bij AH en dan iets met koriander of fenegriek of honingklaver erinTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 12:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik mis een waarheid in de OP![]()
![]()
Goeie huisarts.quote:Op maandag 16 september 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij huisarts is dat dus niet zo. Ik heb het ook een tijdje gegeten althans 30+ leer kaas
P.S. op die andere quote al elders antwoord gegeven![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Het wordt steeds gekker
Eerste elektronische tolweg in Nederland wordt geopend
https://www.telegraaf.nl/(...)erland-wordt-geopendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
maar jij bent toch al het zonnetje in huisquote:Op maandag 16 september 2024 12:11 schreef Lovely het volgende:
Heerlijk zonnetje schijnt naar binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Morgen sleutel overdracht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
dat is niet zo tollquote:Op maandag 16 september 2024 12:11 schreef Dotteke het volgende:
Het wordt steeds gekker
https://www.telegraaf.nl/(...)erland-wordt-geopend
Smile, it's free therapy.![]()
Lekker dan ben je ook klaar en kan je aan een nieuwe start beginnenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt he ze weten het geld wel uit mensen hun zakker te kloppenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en een smak borg binnen.quote:Op maandag 16 september 2024 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan ben je ook klaar en kan je aan een nieuwe start beginnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is daar gek aan? Dat is standaard met bepaalde nieuwe tunnels/bruggen. Tol heffen tot de bouw betaald is.quote:Op maandag 16 september 2024 12:11 schreef Dotteke het volgende:
Het wordt steeds gekker
https://www.telegraaf.nl/(...)erland-wordt-geopend![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 12:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar jij bent toch al het zonnetje in huis
Nou niet altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Spoiler ging mis.quote:Op maandag 16 september 2024 12:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou niet altijd
[spoiler![]()
][/spoiler]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 12:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou niet altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan ook niet
Smile, it's free therapy.![]()
Borg, hebben jullie dat nog nooit terug gehad. Woningbouwcoooperaties mogen al niet eens borg meer vragen enmensen die het betaald hebben hadden het al lang terug moeten krijgenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar betaal je autobelasting voor dan?quote:Op maandag 16 september 2024 12:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan? Dat is standaard met bepaalde nieuwe tunnels/bruggen. Tol heffen tot de bouw betaald is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Particuliere verhuurders mogen het gewoon vragen hoor. Sleutelgeld of administratiekosten mogen niet meer gevraagd worden.quote:Op maandag 16 september 2024 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Borg, hebben jullie dat nog nooit terug gehad. Woningbouwcoooperaties mogen al niet eens borg meer vragen enmensen die het betaald hebben hadden het al lang terug moeten krijgenTrotste mama van Ambar
Daar weet ik niets van particuliere verhuurdersquote:Op maandag 16 september 2024 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Particuliere verhuurders mogen het gewoon vragen hoor. Sleutelgeld of administratiekosten mogen niet meer gevraagd worden.
Die gaat nu niet voor iedereen omhoog omdat er een nieuwe tunnel gemaakt is waar maar door 5% van de mensen gebruik gemaakt van gaat worden.quote:Op maandag 16 september 2024 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar betaal je autobelasting voor dan?
De gebruiker betaald.![]()
Goed zoquote:
Heb hier ondertussen de gangkast en een gedeelte van het dressoir hier opgeruimd
Veel weg g ekukkeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DUtsequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Als de één alleen van de ander profiteert zonder er iets voor terug te krijgen dan is het verstandig om men niet als een ezel te laten gebruikenquote:Op zondag 15 september 2024 22:53 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Moet Paul afstand nemen van Wilma en een echte vrouw zoeken?![]()
![]()
WilmaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DecatlonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Stokjquote:Op maandag 16 september 2024 12:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Als de één alleen van de ander profiteert zonder er iets voor terug te krijgen dan is het verstandig om men niet als een ezel te laten gebruikenlang niet gezien
Kaas is op
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Met glasvezel gaat dat downloaden mooi snel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
FrikandelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee die nog nietquote:
Wel bijnaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hier aan de bolk de zeeuwse bolk.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Met het korte busje naar school.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ging altijd zelf op de fiets, maar fijn dat je je jeugdherinneringen hier met ons wil delenquote:![]()
Nu echt weg![]()
![]()
Busje komt zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eventjes geduld nog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
#gaeenswerkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of pasta. Goede keuzes wel voor vanavond.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:heb ik je weer gemist.
Het begint wel op te vallen
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Oh jij ziet het ookquote:Op maandag 16 september 2024 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb ik je weer gemist.
Het begint wel op te vallen![]()
![]()
Je komt zelf pas binnen als AS weg is, kan hij niets aan doenquote:Op maandag 16 september 2024 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb ik je weer gemist.
Het begint wel op te vallen
Sow, huissie is verkauft.De vrouw kon maar niet ophouden met me te knuffelen, zo blij was ze met alles!
Ze gaan de boel flink verbouwen; van 2 slaapkamers maken ze er 1 en ze willen op zolder een grote gastenkamer met eigen badkamer maken en vroegen me nog om tips enzo.
Gelukkig heb ik redelijk wat kennis op gedaan met wat onderwerpen en dat hielp hen heel goed!![]()
![]()
Wow, gefeli!quote:Op maandag 16 september 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
Sow, huissie is verkauft.De vrouw kon maar niet ophouden met me te knuffelen, zo blij was ze met alles!
Ze gaan de boel flink verbouwen; van 2 slaapkamers maken ze er 1 en ze willen op zolder een grote gastenkamer met eigen badkamer maken en vroegen me nog om tips enzo.
Gelukkig heb ik redelijk wat kennis op gedaan met wat onderwerpen en dat hielp hen heel goed!![]()
![]()
Vond je het moeilijk?quote:Op maandag 16 september 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
Gelukkig heb ik redelijk wat kennis op gedaan met wat onderwerpen en dat hielp hen heel goed!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Thx!quote:
"Ja en het plasmafilter van de afzuiging moet wel af en toe vervangen worden hoor, reken maar op eens in de 30 jaar!"
"Oh en ik had het over dat dat plasmafilter soms vervangen moest worden? Dan hebben we hier de waterontharder: die is volledig onderhoudsvrij."
"Dit kastje hier? Voor de wifi-verbinding emt de rolluiken; je kunt die afstandsbediening gebruiken, maar het kan dus ook met een app."
"Die Ring deurbel mogen jullie ook houden."
"Oh, een jacuzzi voor in de tuin, ja die was ¤600, die mag hier ook blijven als jullie hem willen hebben."De ene knuffel na de andere!
![]()
![]()
Ja en nee. De vreugde van die mensen maakte mij ook weer erg blij.quote:
Maar het is wel jammer om te zien wat je allemaal kwijt raakt.
Maar goed, het kon zo ook niet langer en van een ouder, eenvoudiger huis kun je ook echt wel wat leuks maken.
Nu ineens lijkt alles hier me lang niet meer zo'n grote taak als dat het gisteren nog leek, maar dat gaat ook wel met ups en downs.
Toch voelt het nu beter dan de afgelopen 2 weken of zo.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Whaha mooi manquote:Op maandag 16 september 2024 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!
"Ja en het plasmafilter van de afzuiging moet wel af en toe vervangen worden hoor, reken maar op eens in de 30 jaar!"
"Oh en ik had het over dat dat plasmafilter soms vervangen moest worden? Dan hebben we hier de waterontharder: die is volledig onderhoudsvrij."
"Dit kastje hier? Voor de wifi-verbinding emt de rolluiken; je kunt die afstandsbediening gebruiken, maar het kan dus ook met een app."
"Die Ring deurbel mogen jullie ook houden."
"Oh, een jacuzzi voor in de tuin, ja die was ¤600, die mag hier ook blijven als jullie hem willen hebben."De ene knuffel na de andere!
Fijn dat het zo gegaan is
![]()
![]()
Een gevaarlijke gek die echter minder dom is dan veel mensen denken.quote:
Harris is gewoon een puppet waarvan je geen hoogte kunt krijgen en die ook weinig inhoud heeft.![]()
Als business man misschien prima, maar niet als presidentquote:Op maandag 16 september 2024 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Een gevaarlijke gek die echter minder dom is dan veel mensen denken.
Harris is gewoon een puppet waarvan je geen hoogte kunt krijgen en die ook weinig inhoud heeft.Hij liegt alles aan elkaar
![]()
Zeker!quote:Op maandag 16 september 2024 13:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Whaha mooi manFijn dat het zo gegaan is
Ze waren alleen verbaasd dat 1 slaapkamer geen verwarming had.
Ja die infraroodpaneel staat nu hier in de schuur voor in dit huis!Nog helemaal in verpakking.
Tja in de omschrijving stond ook dat ALLEEN alles wat gemonteerd was achter bleef!
Daar ga ik een mooi plekje voor zoeken hier in mijn huis!![]()
![]()
Harris ook. Ze zijn beiden ongelooflijk kut.quote:Op maandag 16 september 2024 13:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als business man misschien prima, maar niet als presidentHij liegt alles aan elkaar
![]()
Past wel bij Muricaquote:Op maandag 16 september 2024 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Harris ook. Ze zijn beiden ongelooflijk kut.![]()
![]()
Eerste schooldag hogwartsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat doen toch alle busunus mennen?quote:Op maandag 16 september 2024 13:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als business man misschien prima, maar niet als presidentHij liegt alles aan elkaar
Infraroodpanel kunnen ze ook makkelijk zelf regelen toch?quote:Op maandag 16 september 2024 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Ze waren alleen verbaasd dat 1 slaapkamer geen verwarming had.
Ja die infraroodpaneel staat nu hier in de schuur voor in dit huis!Nog helemaal in verpakking.
Tja in de omschrijving stond ook dat ALLEEN alles wat gemonteerd was achter bleef!
Daar ga ik een mooi plekje voor zoeken hier in mijn huis!
Wel fijn dat dit nu ook afgerond is!
Wat was de laatste fatsoenlijke president die ze hebben gehad?quote:![]()
Met letterlijk iedere was wel iets. Eentje had iets met sigaren, 2 hadden familie in de wapenindustrie en hielden van oorlog voeren, eentje was een ouwe tv-ster die geen verstand van politiek had, je hebt nu die seniele ouwe gek die nu al aan de kant geschoven is enz enz enz.
Zelfs Kennedey schijnt niet zo'n geweldig figuur geweest te zijn als de geschiedenis hem nu wil laten lijken.![]()
Jawel, het is ALLEMAAL de schuld van @AardappelSchotelquote:Op maandag 16 september 2024 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je komt zelf pas binnen als AS weg is, kan hij niets aan doenlas ik gister ergens geloof ik
Precies, ze waren ook alleen verbaasd maar maakten er geen punt van. Zo iets is iets van 200 euro en ze hebben flinke verbouwingsplannen dus dit maakt ook weinig uit.quote:Op maandag 16 september 2024 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Infraroodpanel kunnen ze ook makkelijk zelf regelen toch?
Wel fijn dat dit nu ook afgerond is!
En ja, echt wel fijn!
De echte klik moet nog wel komen dat het voorbij is.![]()
Oh ja, ze waren ook enorm blij te horen dat het huis een slot van ¤250 heeft en dat die ook achter blijft.Ik heb al allemaal nieuwe sloten op dit huis zitten.
![]()
Dat eerste ook niet echt gezien alle fraude zaken.quote:Op maandag 16 september 2024 13:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Pop van een grotere macht toch?quote:Op maandag 16 september 2024 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Harris ook. Ze zijn beiden ongelooflijk kut.
Truequote:Op maandag 16 september 2024 13:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat eerste ook niet echt gezien alle fraude zaken.![]()
![]()
Obamaquote:Op maandag 16 september 2024 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat was de laatste fatsoenlijke president die ze hebben gehad?![]()
Met letterlijk iedere was wel iets. Eentje had iets met sigaren, 2 hadden familie in de wapenindustrie en hielden van oorlog voeren, eentje was een ouwe tv-ster die geen verstand van politiek had, je hebt nu die seniele ouwe gek die nu al aan de kant geschoven is enz enz enz.
Zelfs Kennedey schijnt niet zo'n geweldig figuur geweest te zijn als de geschiedenis hem nu wil laten lijken.![]()
![]()
Ik zag je emo.gof, ja.quote:
Met hogere macht bedoel ik allerlei extene invloeden, bedrijven, andere politici etc.
Ze is als "The original hawk thua-girl" begonen en zal niet veel veranderd zijn.
Als je ook hoort hoe ze praat: "Met een streep van mijn pen kan ik je zo voor iets kleins laten aanklagen waardoor je een tijd in voorarrest komt te zitten en van je familie verwijderd zult zijn. Ik kan er voor zorgen dat je enorm veel tijd kwijt zult zijn aan allerlei instanties waardoor je je baan kunt kwijtraken, en op een gegeven moment kan ik, als ik wil, zo de zaak laten vallen." (Maar dan is je leven al naar de klote.)![]()
Ik ben verre van pro-Trump, maar ben echt wel anti-Harris.
Ik denk alleen dat Harris slechter voor Amerika is, en Trump slechter voor Europa.![]()
Prima ventquote:Op maandag 16 september 2024 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die nu via Biden nog aan de macht is?![]()
![]()
Ben het ff kwijt, die had ook diverse dingen behoorlijk verkut achteraf gezien maar mijn hoofd is nu echt te moe om ff diep te gaan graven.quote:
Maar gemiddeld vergeleken met de rest leek hij idd wel een stuk minder slecht.![]()
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 16 september 2024 13:24 schreef ToT het volgende:
Ik ben verre van pro-Trump, maar ben echt wel anti-Harris.
Ik denk alleen dat Harris slechter voor Amerika is, en Trump slechter voor Europa.Trotste mama van Ambar
![]()
R.I.P DTS.![]()
okquote:Op maandag 16 september 2024 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha![]()
Eng woke mens.quote:Op maandag 16 september 2024 13:29 schreef ToT het volgende:
Wat is er allemaal dan zo geweldig aan Harris?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het toestaan van abortus.quote:Op maandag 16 september 2024 13:29 schreef ToT het volgende:
Wat is er allemaal dan zo geweldig aan Harris?Trotste mama van Ambar
Trump is daar ook niet op tegen.quote:
Maar ja, iemand die voor abortus is moet automatisch de beste keuze zijn voor het presidentschap!![]()
![]()
Maar jullie zijn man, dus zou het jullie verder boeien dat er vrouwen leegbloeden op parkeerplaatsen omdat ze gezondheidszorg wordt ontnomen omdat de abortuswetgeving het onmogelijk maakt om vrouwen met een foetus in de buik nog fatsoenlijk gezondheidszorg te bieden.Trotste mama van Ambar
Trump is hartstikke tegen johquote:Op maandag 16 september 2024 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Trump is daar ook niet op tegen.
Maar ja, iemand die voor abortus is moet automatisch de beste keuze zijn voor het presidentschap!
Trotste mama van Ambar
Trump blokkeerde de boel qua abortus volgens eigen zeggen omdat 1 senator (of gouverneur of whatever) er extreem in doorschoot en niet op een andere manier mee tegengehouden kon worden.
Kwam in dat debat nog ter sprake.![]()
Ik ben het zowaar met Muis eens.quote:Op maandag 16 september 2024 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Trump is alleen goed voor zichzelf.![]()
En jij denkt dat het bij de republikeinen of zelfs elke andere politieke partij ter wereld, het anders is? Ze hebben allemaal een achterban en in de US is die wat grotere als het aankomt op lobbies van bedrijven.quote:Op maandag 16 september 2024 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag je emo.gof, ja.
Met hogere macht bedoel ik allerlei extene invloeden, bedrijven, andere politici etc.
Ze is als "The original hawk thua-girl" begonen en zal niet veel veranderd zijn.
Als je ook hoort hoe ze praat: "Met een streep van mijn pen kan ik je zo voor iets kleins laten aanklagen waardoor je een tijd in voorarrest komt te zitten en van je familie verwijderd zult zijn. Ik kan er voor zorgen dat je enorm veel tijd kwijt zult zijn aan allerlei instanties waardoor je je baan kunt kwijtraken, en op een gegeven moment kan ik, als ik wil, zo de zaak laten vallen." (Maar dan is je leven al naar de klote.)
Dan kun je Harris wel kut vinden en de democraten ook. Maar de plannen die zij hebben zijn een stuk logischer en humaner dan wat de GOP de laatste jaren presenteert, met name sinds Trump. Harris is geen megalomane gek die alles maar doet voor macht en aandacht. Niemand is perfect maar hij is een volslagen idioot die de lucht die hij ademt niet eens waard is.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dankzij Trump is Roe vs Wade gewoon terug gedraaid. Dat was het begin van het einde voor gezondheidszorg voor vrouwen.Trotste mama van Ambar
Wat was/is er eigenlijk mis met Hillary? Behalve haar man dan
Die heeft zich terug getrokken omdat iets met emails.quote:Op maandag 16 september 2024 13:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat was/is er eigenlijk mis met Hillary?Trotste mama van Ambar
Oh dat heb ik gemist, volg het allemaal niet zo goed. Dacht dat ze de vorige jeer maar nipt verloor van Trump en dat ze wel een serieuze tegenkandidaat zou zijn.quote:Op maandag 16 september 2024 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heeft zich terug getrokken omdat iets met emails.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Dat is niet perse waar. Trump is voor datgene wat hem het beste uitkomt.quote:Op maandag 16 september 2024 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Trump is hartstikke tegen joh
Zijn hele achterban is tegen abortus.quote:Op maandag 16 september 2024 13:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is niet perse waar. Trump is voor datgene wat hem het beste uitkomt.Trotste mama van Ambar
Ze heeft zich ook niet teruggetrokken uit de verkiezingen. Ze was gewoon de nominatie van de DNC, deed mee aan de verkiezingen en verloor dankzij het rare kiessysteem ondanks ze wel de 'popular vote' won.quote:Op maandag 16 september 2024 13:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist, volg het allemaal niet zo goed. Dacht dat ze de vorige jeer maar nipt verloor van Trump en dat ze wel een serieuze tegenkandidaat zou zijn.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Abortus met terugwerkende kracht bij sommige mensen graag
Bij Trump?quote:Op maandag 16 september 2024 13:40 schreef drakin het volgende:
Abortus met terugwerkende kracht bij sommige mensen graag![]()
![]()
Arbortus bij die mensen? Of bij hun moeder? Klein detail maar toch een groot verschil.quote:Op maandag 16 september 2024 13:40 schreef drakin het volgende:
Abortus met terugwerkende kracht bij sommige mensen graag
Nee ik wil dts winnenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan zet ik een tr want dat is gewoon een doodsbedreiging richting alle andere users hier.quote:
niet tegen garpjes kunnen
Oh ja nu is het een garpje.quote:
bolkquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik wil heel die dts niet winnenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 16 september 2024 13:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar kan geen abortus tegenop hoorquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar maarquote:
Kom jij hier dan gewoon voor de gezelligheid?![]()
![]()
![]()
ik ook
Soms wel en soms is feestboek gewoon stomquote:Op maandag 16 september 2024 13:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar maar
Kom jij hier dan gewoon voor de gezelligheid?![]()
![]()
![]()
ik ook
Volgens Trump is abortus na 9 maanden zwangerschap en geboorte nog steeds mogelijk dus mag hij het zelf best proefondervindelijk meemaken of het mogelijk is
Trotste mama van Ambar
Sp?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar na geboorte heet het geen abortus meer of je moet het jankkind eerst even terugproppenquote:Op maandag 16 september 2024 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens Trump is abortus na 9 maanden zwangerschap en geboorte nog steeds mogelijk dus mag hij het zelf best proefondervindelijk meemaken of het mogelijk isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
LumosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Proberen kan altijdquote:Op maandag 16 september 2024 13:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar na geboorte heet het geen abortus meer of je moet het jankkind eerst even terugproppen
Dat wordt Trump zijn moeder opgravenquote:Op maandag 16 september 2024 13:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar na geboorte heet het geen abortus meer of je moet het jankkind eerst even terugproppenTrotste mama van Ambar
Noem je me nou een jankkindquote:
interesseert me allemaal geen ene biet
beide zijn net niksThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
PONO dan toch zekerquote:Op maandag 16 september 2024 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:SwJ
ik zie de note wel tegemoet![]()
![]()
zou ik wel bijzonder vindenquote:
dan print ik hem uit en lijst ik hem in
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ftfyquote:Op maandag 16 september 2024 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:SwJ
ik zie de zuurverdiende en langverwachte ban wel tegemoet
Ik heb er éénquote:Op maandag 16 september 2024 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou ik wel bijzonder vinden
dan print ik hem uit en lijst ik hem in![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg![]()
ach weet je
maakt ook niet uit
niet van SwJ toch?quote:
ik heb er wel 1 van Woudje
Nee van lyltquote:Op maandag 16 september 2024 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet van SwJ toch?
ik heb er wel 1 van Woudje![]()
![]()
als iemand een PONO van hem had moeten krijgenquote:
dan was jij het
en niet een vogeltje ofzo
True thatquote:Op maandag 16 september 2024 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
als iemand een PONO van hem had moeten krijgen
dan was jij het
en niet een vogeltje ofzo![]()
![]()
ik vind het meer lulzooi maar verder met je eensquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zellufquote:Op maandag 16 september 2024 14:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Liev! De enige normale hier![]()
Potato!quote:Op maandag 16 september 2024 14:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Liev! De enige normale hier
Daar ben ik het niet mee eens, wel een van de normale![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 14:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Liev! De enige normale hier
Trotste mama van Ambar
Mij?quote:Op maandag 16 september 2024 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is maar wie je het vraagt![]()
![]()
wanneer ik aan de beurt ben, ben ik al vergeten waarvoor ik belUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is maar wie je het vraagt
tik het hier even neerquote:Op maandag 16 september 2024 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
wanneer ik aan de beurt ben, ben ik al vergeten waarvoor ik bel
Even opschrijvenquote:Op maandag 16 september 2024 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
wanneer ik aan de beurt ben, ben ik al vergeten waarvoor ik bel
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Had ze het maar niet op de wereld moeten zettenquote:Op maandag 16 september 2024 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt Trump zijn moeder opgravenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ben je niet je eigen IT servicedesk?quote:Op maandag 16 september 2024 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
wanneer ik aan de beurt ben, ben ik al vergeten waarvoor ik belTrotste mama van Ambar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Stukje beef jerky is vies
quote:Op maandag 16 september 2024 14:13 schreef aeque het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is veur werruk, maar het is geluktquote:Op maandag 16 september 2024 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je niet je eigen IT servicedesk?Uw ADH vitamine Worst
Ohja The Rookie was ik nog aan het kijkenquote:Op maandag 16 september 2024 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
van Castle of van the Rookie?![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 14:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja The Rookie was ik nog aan het kijken
Ik gok firefly. Maar heb geen idee.quote:Op maandag 16 september 2024 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
van Castle of van the Rookie?
Ja daarvoor ben ik het zelf ookquote:Op maandag 16 september 2024 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is veur werruk, maar het is gelukt
Trotste mama van Ambar
ik zeg Castlequote:Op maandag 16 september 2024 14:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gok firefly. Maar heb geen idee.
ik heb het gevoel dat we niet hetzelfde werk doen in zelfde organisatiequote:Op maandag 16 september 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja daarvoor ben ik het zelf ookUw ADH vitamine Worst
ik ben fan van Chicago pdquote:Op maandag 16 september 2024 14:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog maar een keer mee verder. Zoveel afleveringen ookThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Broekiequote:Op maandag 16 september 2024 14:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja The Rookie was ik nog aan het kijkenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zover ik kan vinden komt het daar idd vandaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Gelukkig maar blij te horen ToT en je kan er zeker wat moois van maken, je hebt de tijd aan jezelf en wat vandaag niet afkomt komt morgen wel weer afquote:Op maandag 16 september 2024 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en nee. De vreugde van die mensen maakte mij ook weer erg blij.
Maar het is wel jammer om te zien wat je allemaal kwijt raakt.
Maar goed, het kon zo ook niet langer en van een ouder, eenvoudiger huis kun je ook echt wel wat leuks maken.
Nu ineens lijkt alles hier me lang niet meer zo'n grote taak als dat het gisteren nog leek, maar dat gaat ook wel met ups en downs.
Toch voelt het nu beter dan de afgelopen 2 weken of zo.
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: