Geeft niet het is maandagmorgenquote:Op maandag 16 september 2024 11:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik las 'Schotten gelost'
quote:
4 weken levertijd.quote:Op maandag 16 september 2024 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Enig idee wanneer ze ongeveer klaar zijn?
Ik bedoelde in mijn huiselijke omgevingquote:Op maandag 16 september 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan moet je niet gaan slapen![]()
Had je ook wel meer in de nacht verwacht hier om punten te pakken eerlijk gezegd
O sorryquote:Op maandag 16 september 2024 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik bedoelde in mijn huiselijke omgeving
echte kaasquote:
Hey Greysquote:Op maandag 16 september 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
echte kaas
nou ja smeerkaas
anders eet je meer gom dan wat anders
Hey Dotquote:Op maandag 16 september 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Greys
Ik moet die zooi ook niet hoor die 15 of 30+ niet te vreten
vaak eten mensen dat omdat ze denken dat het gezonder zou zijnquote:Op maandag 16 september 2024 11:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niks mist met 15+ als mensen dat lekker vinden
Is minder vet toch?quote:Op maandag 16 september 2024 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaak eten mensen dat omdat ze denken dat het gezonder zou zijn
vet is niet perse slechtquote:
Van smeerkaas of gewone kaas?quote:
Kan me niet voorstellen dat er in smeerkaas onverzadigde vetten zitten.quote:Op maandag 16 september 2024 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
vet is niet perse slecht
ligt aan het soort
Ja van de kaasboer is het allerlekkerstquote:Op maandag 16 september 2024 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hey Dot
nee is niet mijn ding
en als je echt lekker wilt dan ook nog van de kaasboer![]()
zelfde als light kaas
brrrr
Volgens mij huisarts is dat dus niet zo. Ik heb het ook een tijdje gegeten althans 30+ leer kaasquote:Op maandag 16 september 2024 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaak eten mensen dat omdat ze denken dat het gezonder zou zijn
mag ookquote:Op maandag 16 september 2024 11:48 schreef Lovely het volgende:
Van kaas eet ik normale alleen van smeerkaas 15+ niks mis mee hoor
Dat mag ookquote:Op maandag 16 september 2024 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag ook
ik vind er alleen niks aan
Van de smeerkaasjes pak ik ook wel eens een 15+ kuipjequote:Op maandag 16 september 2024 11:48 schreef Lovely het volgende:
Van kaas eet ik normale alleen van smeerkaas 15+ niks mis mee hoor
Ik zou die persoon het heen en weer bolken als ik jou wasquote:Op maandag 16 september 2024 11:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Iemand hier heeft me verslaafd gemaakt aan sambalkaas
Nee light kaas ook nietquote:Op maandag 16 september 2024 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van de smeerkaasjes pak ik ook wel eens een 15+ kuipje
plakjes kaas pak ik geen light van. Scheelt ook niet zoveel en het smaakt minder lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |