thats what he saidquote:
Zellufquote:Op maandag 16 september 2024 14:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Liev! De enige normale hier
Potato!quote:Op maandag 16 september 2024 14:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 september 2024 14:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
das best een zooi jaquote:
dat is maar wie je het vraagtquote:
Mij?quote:Op maandag 16 september 2024 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is maar wie je het vraagt
quote:Op maandag 16 september 2024 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is maar wie je het vraagt
tik het hier even neerquote:Op maandag 16 september 2024 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
wanneer ik aan de beurt ben, ben ik al vergeten waarvoor ik bel
Even opschrijvenquote:Op maandag 16 september 2024 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
Had ze het maar niet op de wereld moeten zettenquote:Op maandag 16 september 2024 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt Trump zijn moeder opgraven
Ben je niet je eigen IT servicedesk?quote:Op maandag 16 september 2024 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op maandag 16 september 2024 14:13 schreef aeque het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op maandag 16 september 2024 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
is veur werruk, maar het is geluktquote:Op maandag 16 september 2024 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je niet je eigen IT servicedesk?
van Castle of van the Rookie?quote:
Ohja The Rookie was ik nog aan het kijkenquote:Op maandag 16 september 2024 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
van Castle of van the Rookie?
quote:Op maandag 16 september 2024 14:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja The Rookie was ik nog aan het kijken
Ik gok firefly. Maar heb geen idee.quote:Op maandag 16 september 2024 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
van Castle of van the Rookie?
Ja daarvoor ben ik het zelf ookquote:Op maandag 16 september 2024 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is veur werruk, maar het is gelukt
ik zeg Castlequote:Op maandag 16 september 2024 14:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gok firefly. Maar heb geen idee.
ik heb het gevoel dat we niet hetzelfde werk doen in zelfde organisatiequote:Op maandag 16 september 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja daarvoor ben ik het zelf ook
ik ben fan van Chicago pdquote:Op maandag 16 september 2024 14:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog maar een keer mee verder. Zoveel afleveringen ook
Broekiequote:Op maandag 16 september 2024 14:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja The Rookie was ik nog aan het kijken
Zover ik kan vinden komt het daar idd vandaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |