Je bent welkom hoorquote:Op maandag 16 september 2024 18:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga niet op een balkon van iemand zitten
Naja er komen allemaal rovers per dag in europa aan met de boot, plus de snowflake generatie met al zijn gekkigheden en dan zo druk maken om de oude vertrouwde rokers.quote:Op maandag 16 september 2024 18:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Normaal doen heet tegenwoordig 'raar doen naar rokers toe'.
Ok.
Je weet dat jij in dit geval de snowflake bent?quote:Op maandag 16 september 2024 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naja er komen allemaal rovers per dag in europa aan met de boot, plus de snowflake generatie met al zijn gekkigheden en dan zo druk maken om de oude vertrouwde rokers.
En dan ga jij roken?quote:
Lekker! En droomvla erbij straksquote:
Dit is maar zo wat roepen.quote:Op maandag 16 september 2024 18:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je weet dat jij in dit geval de snowflake bent?
Nee hoor.quote:
Met banaan en chocopastaquote:
Vroeger was het totaal andersom.quote:Op maandag 16 september 2024 18:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
19% van de volwassen Nederlanders rookt. Van deze 19% heeft 33% vorig jaar een poging gedaan om van het roken af te komen. Dus 11,4% van Nederland probeert de overige 88,6% de wil op te leggen.
Stiekem erin gestopt door iemand.quote:
Helpt het tegen verkoudheid? Doe mij dan ook maar een kopje.quote:
Nee, je wordt er wel ontspannen vanquote:Op maandag 16 september 2024 18:35 schreef aeque het volgende:
H
[..]
Helpt het tegen verkoudheid? Doe mij dan ook maar een kopje.
De stouterikquote:
Misschien kalmeert het mijn slijmvlies iets en stopt het met snot maken.quote:Op maandag 16 september 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, je wordt er wel ontspannen van
Ja.quote:
Rook je wel normaal gesproken?quote:Op maandag 16 september 2024 18:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo asociaal ben ik ook weer niet
https://www.ah.nl/product(...)al-super-blends-calmquote:Op maandag 16 september 2024 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien kalmeert het mijn slijmvlies iets en stopt het met snot maken.
[..]
Ja.
Ayahuasca thee zekerquote:Op maandag 16 september 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, je wordt er wel ontspannen van
Oh ik dacht jij komt wel brengen.quote:Op maandag 16 september 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)al-super-blends-calm
Vroeger he mooie tijden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |