Moet gewoon kunnen hoor.quote:
Mijn slaapkamer stinkt als een kroeg uit de jaren '70 door aso's die gewoon lekker sociaal buiten roken, maar fuck mij, toch?quote:Op maandag 16 september 2024 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen hoor.
Lekker in zonnetje heb zo al sociaal contact gemaakt.
Hobby van gemaaktquote:Op maandag 16 september 2024 18:12 schreef JustinK het volgende:
Je buren lastigvallen moet idd gewoon kunnenVrij land toch.
Welke partij is dat? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op maandag 16 september 2024 18:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer stinkt als een kroeg uit de jaren '70 door aso's die gewoon lekker sociaal buiten roken, maar fuck mij, toch?
Daarom gewoon lekker stemmen op partijen die een pakje sigaretten naar 150 euro wille brengen
Ja maar het is zo gezellig!quote:Op maandag 16 september 2024 18:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
En sowieso, een sigaret nodig hebben om sociaal te zijn_________________________!
quote:Op maandag 16 september 2024 18:12 schreef JustinK het volgende:
Je buren lastigvallen moet idd gewoon kunnenVrij land toch.
Mensen zijn echt raar geworden naar rokers toe,quote:Op maandag 16 september 2024 18:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer stinkt als een kroeg uit de jaren '70 door aso's die gewoon lekker sociaal buiten roken, maar fuck mij, toch?
Daarom gewoon lekker stemmen op partijen die een pakje sigaretten naar 150 euro wille brengen
Frustratie is jou niet vreemd hequote:Op maandag 16 september 2024 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Mensen zijn echt raar geworden naar rokers toe,
Stukje frustratie denk ik er zijn andere ergere vijanden nu he.
Een choco pasta eetster is al verslaving genoegquote:Op maandag 16 september 2024 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi. Nog een niet-roker in het topic
Eet je dat op het balkon?quote:Op maandag 16 september 2024 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Een choco pasta eetster is al verslaving genoeg
Normaal doen heet tegenwoordig 'raar doen naar rokers toe'.quote:Op maandag 16 september 2024 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Mensen zijn echt raar geworden naar rokers toe,
Stukje frustratie denk ik er zijn andere ergere vijanden nu he.
waarom zou ik?quote:
Met banaan.quote:Op maandag 16 september 2024 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Een choco pasta eetster is al verslaving genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |