Moet je juist in Nederland de prijzen omlaag doen hoeft men de grens ook niet over.quote:Op maandag 16 september 2024 17:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Om het reizen over de grens tegen te gaan om het elders goedkoper te kunnen krijgen.
Ja nee dat zei ik laatst ook maar dat werd niet gewaardeerd.quote:Op maandag 16 september 2024 17:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon 100 euro per pakkie BAM
Nee, want de prijs moet juist omhoog zeg ik net.quote:Op maandag 16 september 2024 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet je juist in Nederland de prijzen omlaag doen hoeft men de grens ook niet over.
Waarom moet dat rokertjes pesten ?quote:Op maandag 16 september 2024 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, want de prijs moet juist omhoog zeg ik net.
Ja kom niet aan m'n peuken hequote:Op maandag 16 september 2024 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ja nee dat zei ik laatst ook maar dat werd niet gewaardeerd.
Ontmoedigingsbeleid.quote:Op maandag 16 september 2024 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom moet dat rokertjes pesten ?
Ja zonder de sigaret is alle gezelligheid wegquote:Op maandag 16 september 2024 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger werd er overal gerookt was de wereld nog gezellig.
Ja door die gekkiesquote:Op maandag 16 september 2024 17:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ontmoedigingsbeleid.![]()
Autorijders worden ook gepest
Allemaalquote:Op maandag 16 september 2024 17:59 schreef JustinK het volgende:
Lekker alle mensen makkelijk aan zeer verslavende spullen laten komen
Vroeger had je ook dikkere/grotere aardappelen, kuilen in de wegquote:Op maandag 16 september 2024 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger werd er overal gerookt was de wereld nog gezellig.
heequote:Op maandag 16 september 2024 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vroeger had je ook dikkere/grotere aardappelen, kuilen in de weg
Ja op terrassen enzo wel.quote:Op maandag 16 september 2024 17:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zonder de sigaret is alle gezelligheid weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |