Hey Mutskequote:
Ik wil al een paar maanden niet meer meedoenquote:Op maandag 16 september 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Benje nog niet bolk moe
Ik had dat op een gegeven moment wel altijd dan dacht ppfff heb geen zin meer. Doe volgende maand niet mee
En dan begon de nieuwe maand en ik begon in de ochtend en en nog een ochtend en op een gegeven moment ston ik weer 1 ja en dan laat je niet meer losherken je dat?
duracell konijn jijquote:Op maandag 16 september 2024 16:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wil al een paar maanden niet meer meedoen![]()
Ik doe deze maand trouwens wel een stuk rustiger aan, vorige maanden zat ik nu al boven de 10.000 posts
Wij beginnen nu al wat voor te bereiden voor kerstkaarten.quote:
Zo herkenbaarquote:Op maandag 16 september 2024 16:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik doe deze maand trouwens wel een stuk rustiger aan, vorige maanden zat ik nu al boven de 10.000 posts
Surequote:Op maandag 16 september 2024 16:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 16 september 2024 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo herkenbaar
Als je weer een keer op 1 staat dan ga je weer verder.
Of als men gaat zeuren![]()
Het is ook niet zo druk he, dan bolk je sowieso al minder
Moet niet voor mij. 13de plaats is ook goed.quote:Op maandag 16 september 2024 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo herkenbaar
Als je weer een keer op 1 staat dan ga je weer verder.
Of als men gaat zeuren![]()
Het is ook niet zo druk he, dan bolk je sowieso al minder
Al gegeten ook? Wow, jij bent altijd lekker vroeg....quote:Op maandag 16 september 2024 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er net een gepakt, had het eten op, de afwas weg dus ff genieten van een bakkie
En je hebt niets goed te maken hoor was een goed antwoord, je zei weleens![]()
Wel de juiste hoeveelheid 'r'-en?quote:Op maandag 16 september 2024 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben die grommert @:Grrrrrrrr wel heel vaak aan het mentionen de laatste tijd
Ja ik eet altijd vroeg. Had trek in eten en had nog kliek van gisteren dus alleen even in de ping en klaarquote:Op maandag 16 september 2024 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Al gegeten ook? Wow, jij bent altijd lekker vroeg....
quote:Op maandag 16 september 2024 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel de juiste hoeveelheid 'r'-en?
Heyquote:Op maandag 16 september 2024 16:58 schreef aeque het volgende:
Toch knap hoeveel snot een mens kan produceren.
Heb voor de zekerheid zelfs mijn speciale receptenboek gepakt voor de juiste dosis rquote:Op maandag 16 september 2024 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel de juiste hoeveelheid 'r'-en?
quote:Op maandag 16 september 2024 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb voor de zekerheid zelfs mijn speciale receptenboek gepakt voor de juiste dosis r
Ja maar hoe komt het in je neusquote:
Nee nooitquote:Op maandag 16 september 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je dan niet later op de avond weer honger?
Daar zet ik Giuseppe wel even voor op pauze jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |