SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!![]()
Klopt die viel mij ook tegen kwa smaakquote:Op maandag 16 september 2024 16:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar Chocomel dark is dan weer niet heel bijzonderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nog niet gehad, denk ikquote:Op maandag 16 september 2024 16:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar Chocomel dark is dan weer niet heel bijzonder"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Enige echte chocomelquote:Op maandag 16 september 2024 16:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Keertje geprobeerd, maar ik heb dan liever de gewone"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ahwquote:dan moeten jullie maar heel langzaam posten, zodat ik er vanavond nog even van kan genieten
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Was niet vies, maar had niet echt het idee dat ik pure chocolademelk aan het drinken was.quote:Op maandag 16 september 2024 16:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Keertje geprobeerd, maar ik heb dan liever de gewone
Maak het altijd nog liever zelf met echt cacaopoederWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of jij moet gewoon wat sneller leven, dan is het eerder vanavondquote:Op maandag 16 september 2024 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahwdan moeten jullie maar heel langzaam posten, zodat ik er vanavond nog even van kan genieten
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hmm, ooit wel eens witte chocolademelk gehad, maar die vond ik niet heel bijzonder, ben wel benieuwd naar deze!quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Kan niks belovenquote:Op maandag 16 september 2024 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahwdan moeten jullie maar heel langzaam posten, zodat ik er vanavond nog even van kan genieten
![]()
![]()
Ik en sneller gaan niet goed samenquote:Op maandag 16 september 2024 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon wat sneller leven, dan is het eerder vanavond
Traaaaaagquote:Op maandag 16 september 2024 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik en sneller gaan niet goed samen![]()
![]()
Hey Nijnquote:Op maandag 16 september 2024 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon wat sneller leven, dan is het eerder vanavond
Ja, sowieso, jij zegt het een en doet het anderquote:
663,66They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan zal ik heel langzaam postenquote:Op maandag 16 september 2024 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, sowieso, jij zegt het een en doet het ander![]()
![]()
Het is net een echte man hequote:Op maandag 16 september 2024 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, sowieso, jij zegt het een en doet het ander
Dan de klok paar uurtjes vooruit zetten zodat je eerder avond hebt?quote:Op maandag 16 september 2024 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik en sneller gaan niet goed samen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat die vrouw net een echte man is?quote:Op maandag 16 september 2024 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Maar dat zeggen mannen wel eens over vrouwen....![]()
![]()
Ja wel eens, maar vrouwen zeggen dat altijd over mannenquote:Op maandag 16 september 2024 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Maar dat zeggen mannen wel eens over vrouwen....
quote:Op maandag 16 september 2024 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan de klok paar uurtjes vooruit zetten zodat je eerder avond hebt?
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 16:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat die vrouw net een echte man is?
Ik wilde beleefd zijn.quote:Op maandag 16 september 2024 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel eens, maar vrouwen zeggen dat altijd over mannenHow can I make this topic about me?![]()
Ja jaquote:
Het vorige bericht van je is opgeslagen in mijn geheugen en gaat er niet meer uit
![]()
aiiiiii.quote:Op maandag 16 september 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ja
Het vorige bericht van je is opgeslagen in mijn geheugen en gaat er niet meer uit
Ik moet weer een behoorlijk aantal koppen koffie inschenken geloof ik, om het goed te maken...How can I make this topic about me?![]()
Ik heb er net een gepakt, had het eten op, de afwas weg dus ff genieten van een bakkiequote:Op maandag 16 september 2024 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
aiiiiii.
Ik moet weer een behoorlijk aantal koppen koffie inschenken geloof ik, om het goed te maken...
En je hebt niets goed te maken hoor was een goed antwoord, je zei weleens
![]()
Benje nog niet bolk moequote:
Ik had dat op een gegeven moment wel altijd dan dacht ppfff heb geen zin meer. Doe volgende maand niet mee
En dan begon de nieuwe maand en ik begon in de ochtend en en nog een ochtend en op een gegeven moment ston ik weer 1 ja en dan laat je niet meer losherken je dat?
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: