Ik ben meer van het in de sneeuw je handtekening pissen.quote:
Nou snel maar uit proberen, als ik witte chocola lekker vond had ik het ook wel willen uit testenquote:Op maandag 16 september 2024 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, ooit wel eens witte chocolademelk gehad, maar die vond ik niet heel bijzonder, ben wel benieuwd naar deze!
Dan moeten we trekken tot het weer recht staat 🤣quote:Op maandag 16 september 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Oeps hoor net op het nieuws dat het kabinet op omvallen staat door die asielcrisis wet
Duurde nog langquote:Op maandag 16 september 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Oeps hoor net op het nieuws dat het kabinet op omvallen staat door die asielcrisis wet
Hopelijk niet.quote:Op maandag 16 september 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Nee onvriendelijke mening dit.quote:
Waarom verhoging in heel europa laat mensen toch lekker sigaretje roken.quote:Op maandag 16 september 2024 17:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw meningen dat niet
Wishful thinking van links extremistenquote:Op maandag 16 september 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Om het reizen over de grens tegen te gaan om het elders goedkoper te kunnen krijgen.quote:Op maandag 16 september 2024 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom verhoging in heel europa laat mensen toch lekker sigaretje roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |