abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215073497
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 15:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die kans dat je wint is natuurlijk sowieso vrij klein, maar ik denk ook weer niet dat de rancuneuze lange arm van de EBU dusdanig ver gaat dat er behalve een belabberde startpositie echt gemanipuleerd kan worden met de jurystemmen of de mensen thuis. Als je wat goeds instuurt zul je echt wel weer een degelijke eindpositie halen.
Ik geloof ook niet dat ze in Letland of Georgië voor de TV bewust niet op ons gaan stemmen ofzo. Maar de winst moet je door de EBU ook gegund worden. Dat was dit jaar voor Oekraïne, Israël en ons (zelfs voor de DQ) duidelijk niet het geval. Geen idee waarom, misschien vonden ze Joost al een irritant figuur, misschien wilden ze niet twee keer in 5 edities dezelfde winnaar. Maar komend jaar zijn de voortekenen wat dat betreft alleen maar negatiever. Ik geloof er echt niet in dat de EBU blij zou worden van een winnaar uit het land dat het ESF en de EBU zo in diskrediet bracht, waar het ESF veel minder leeft, waar ze niet automatisch voor alle functies (arrogante) Zweden inhuren en waar de omroep zo lang bleef zeuren. Ze zouden er niet aan moeten denken dat dat schorriemorrie zomaar de ultiem gewenste winnaar Frankrijk of Duitsland van de winst zouden afhouden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_215073564
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 15:41 schreef Greys het volgende:

[..]
Niet echt, want ze kunnen 1 november nog steeds nee zeggen. Nadat gesprekken/afspraken of weet ik veel wat niet naar tevredenheid bleken.
Ja zeggen wordt echter wat lastiger als je dan pas moet beginnen met zoeken. Imho niks mis met alvast zoeken 'voor het geval dat'.
Het is geen Starmaker waar onervaren figuren nog moeten leren zingen en op het podium leuk overkomen enzo hè. Als je nu Anouk belt of ze zaterdag haar briljante killersong kan komen zingen op het ESF, dan zou ze dat nog prima invullen. En dan is het ESF nog 236 dagen weg.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 september 2024 @ 17:09:37 #103
163650 Greys
pi_215073947
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 16:13 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Het is geen Starmaker waar onervaren figuren nog moeten leren zingen en op het podium leuk overkomen enzo hè. Als je nu Anouk belt of ze zaterdag haar briljante killersong kan komen zingen op het ESF, dan zou ze dat nog prima invullen. En dan is het ESF nog 236 dagen weg.
Als je meerdere keuzes wilt hebben en niet 'nou doe die dan maar' wilt Pierre Kartneren is het toch gewoon prima om meerdere opties te onderzoeken. Misschien is de killersong van Anouk wel niet zo killerig. :P

[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 23-09-2024 17:19:53 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 september 2024 @ 17:14:23 #104
163650 Greys
pi_215073975
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 15:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er eigenlijk van uit dat er wat degelijk wat gaat veranderen achter de schermen voor de delegaties. Misschien ben ik naïef maar het feit dat landen als IJsland, Ierland, Slovenie pas vrij laat hebben toegezegd en dat daarbij is vermeld dat er constructieve gesprekken zijn geweest met de EBU geeft me wel dat gevoel.

Dat NL/AVROTROS nog wat langer de tijd nodig hebben en aanvullende opmerkingen/eisen hebben nav de diskwalificatie van Joost kan ik me ook goed voorstellen.
Ik denk inderdaad ook dat er meer gaande is achter de schermen dan wij denken/weten.

Kijk, tuurlijk heb ik gewoon het liefst een NEE WE SLAAN OVER. En tuurlijk wil ik stiekem (oké niet meer stiekem) het liefst dat Israël wint in 2025 zodat het één grote enorme teringshitzooi voor de EBU wordt waar ze dan mee moeten dealen.

Maar ik vind het persoonlijk nog te vroeg om te mopperen op AvroTros want ze zijn (nog) niet op hun rug gaan liggen met de beentjes in de lucht ter overgave van 'okeeeej okeeeej we doen wel mee' zonder enige voorwaarde. Er is uitstel tot november, er wordt flink gepraat met meerdere landen door de EBU. Wie weet hebben ze AvroTros hun geld van 2024 teruggegeven, we weten nog niks. Dus ik wacht nog even af. Wellicht tegen beter weten in, maar dat is dan maar zo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 23 september 2024 @ 17:44:39 #105
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215074217
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 17:09 schreef Greys het volgende:

[..]
Als je meerdere keuzes wilt hebben en niet 'nou doe die dan maar' wilt Pierre Kartneren is het toch gewoon prima om meerdere opties te onderzoeken. Misschien is de killersong van Anouk wel niet zo killerig. :P
Zie je Anouk al in de huidige omgeving daar van ESF? Jolige tiktoks, preparties. Die zou geen slaande beweging maken maar gewoon een harde klap uitdelen aan een opdringerige fotograaf :D
  roze maandag 23 september 2024 @ 18:34:13 #106
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215074601
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 17:44 schreef Momo het volgende:

[..]
Zie je Anouk al in de huidige omgeving daar van ESF? Jolige tiktoks, preparties. Die zou geen slaande beweging maken maar gewoon een harde klap uitdelen aan een opdringerige fotograaf :D
Of gewoon op den duur het vliegtuig pakken naar huis. _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_215075230
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 15:37 schreef Greys het volgende:

[..]
Hoe dan, als de gesprekken (kennelijk?) nog bezig zijn?

Ik ben het met je eens hoor áls ze dat al zeker weten. Maar ik denk dat ze het nog niet zeker weten. Anders hadden ze ook geen uitstel tot november hoeven hebben.
Ik denk niet dat er veel baanbrekends verandert in 1,5 maand, als je nu bezig bent met artiesten dan weet je al hoe het gaat lopen. Als het namelijk nog erg negatief allemaal was, dan begin je daar niet eens aan en reageer je in eerste instantie al niet zo positief. Voor de beeldvorming komt de aankondiging nu gewoon nog te vroeg.

Ik sta er denk ik ook zo in omdat ik totaal niet denk dat er echt wat gaat veranderen en we sowieso hetzelfde mee gaan maken met Israël volgend jaar. Zij gaan namelijk niet veranderen. Maar we gaan het zien. :+
pi_215075467
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 16:09 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik geloof ook niet dat ze in Letland of Georgië voor de TV bewust niet op ons gaan stemmen ofzo. Maar de winst moet je door de EBU ook gegund worden. Dat was dit jaar voor Oekraïne, Israël en ons (zelfs voor de DQ) duidelijk niet het geval. Geen idee waarom, misschien vonden ze Joost al een irritant figuur, misschien wilden ze niet twee keer in 5 edities dezelfde winnaar. Maar komend jaar zijn de voortekenen wat dat betreft alleen maar negatiever. Ik geloof er echt niet in dat de EBU blij zou worden van een winnaar uit het land dat het ESF en de EBU zo in diskrediet bracht, waar het ESF veel minder leeft, waar ze niet automatisch voor alle functies (arrogante) Zweden inhuren en waar de omroep zo lang bleef zeuren. Ze zouden er niet aan moeten denken dat dat schorriemorrie zomaar de ultiem gewenste winnaar Frankrijk of Duitsland van de winst zouden afhouden.
Plus een Joost interval act in de finale zal ook erg belangrijk zijn om voorlopig te voorkomen. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 september 2024 @ 08:42:54 #109
163650 Greys
pi_215078278
quote:

[..]
Hahahaha ja dat ook.
Ik zie het niet gebeuren.
Of doe maar gewoon wel. De ultieme test voor de EBU of ze de deelnemers hun privacy gaan gunnen. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 september 2024 @ 08:52:21 #110
163650 Greys
pi_215078341
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 19:40 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat er veel baanbrekends verandert in 1,5 maand, als je nu bezig bent met artiesten dan weet je al hoe het gaat lopen. Als het namelijk nog erg negatief allemaal was, dan begin je daar niet eens aan en reageer je in eerste instantie al niet zo positief. Voor de beeldvorming komt de aankondiging nu gewoon nog te vroeg.
Ik hoop zelf nog dat 'bezig met artiesten' in dit geval niet veel meer betekent dan 'aankloppen bij diverse artiesten en vragen of ze überhaupt eventueel iets hebben dat geschikt zou zijn'.

quote:
Ik sta er denk ik ook zo in omdat ik totaal niet denk dat er echt wat gaat veranderen en we sowieso hetzelfde mee gaan maken met Israël volgend jaar. Zij gaan namelijk niet veranderen. Maar we gaan het zien. :+
Ik hóóp dat Israël meedoet en dat ze dan winnen en dat het jaar erna dan amper een land mee wil doen en dat de hele shitzooi dan instort bij de EVOL EBU omdat ze niet meer weten hoe ze alles moeten oplossen en die nieuwe 'director' meteen haar/zijn/hun ontslag weer indient en gillend met de armen in de lucht het pand uit rent.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215078470
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 08:52 schreef Greys het volgende:

Ik hóóp dat Israël meedoet en dat ze dan winnen en dat het jaar erna dan amper een land mee wil doen en dat de hele shitzooi dan instort bij de EVOL EBU omdat ze niet meer weten hoe ze alles moeten oplossen en die nieuwe 'director' meteen haar/zijn/hun ontslag weer indient en gillend met de armen in de lucht het pand uit rent.
De hele wereld is gewoon pro-Israël, dus dat wordt moeilijk.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_215078484
quote:

[..]
Die zit in haar hotelkamer na elke repetitie, geen ruimte voor toestanden. Maar het zou wel leuk zijn, iemand met heel veel geduld, die telkens zijn eigen grenzen en space bewaakt. :B
pi_215078670
quote:

[..]
Ik hóóp dat Israël meedoet …
Dat hebben ze al bevestigd toch?
C’est Davie :o)
  dinsdag 24 september 2024 @ 09:45:37 #114
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215078687
quote:

[..]
In een ver en grijs verleden is ze haar zelfbeheersing al eens verloren. Ergens halverwege deze pagina staat daar iets over.

https://www.volkskrant.nl(...)edrag-werkt~bddd5cc0
pi_215078809
quote:

[..]
Ik hoop zelf nog dat 'bezig met artiesten' in dit geval niet veel meer betekent dan 'aankloppen bij diverse artiesten en vragen of ze überhaupt eventueel iets hebben dat geschikt zou zijn'.
[..]
_O-

Dat wordt dan 'gewoon' in Duitsland gehouden en krijgen we alsnog een halve propaganda show. Maar het zou voor de shitshow wel leuk zijn als we dat mee gaan maken. :+
pi_215079061
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2024 09:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat is zeker niet zo, maar omdat je niet tegen een land kunt stemmen, en omdat Palestina niet meedoet, kun je met een aantal fanatieke stemmers per land wel Israël de televote laten winnen zoals afgelopen jaar. Dit zegt verder weinig over wat “de hele wereld” vindt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 september 2024 @ 16:37:08 #117
163650 Greys
pi_215081719
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2024 09:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nou, ik weet niet of de landen in de rij zullen staan om naar Israël te gaan twee weken lang. Of je nou pro of niet bent, het is er best gevaarlijk met alles dat er aan de hand is.

En dan moet een ander land het gaan doen en ik weet niet wie er dan heel enthousiast gaat doen om dat samen met Israël te gaan organiseren.

Hoe dan ook, het wordt gedoe.
Denk ik. En ik gun de EBU nog wel wat gedoe. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 24 september 2024 @ 16:57:40 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215081840
Azerbedjan of zo'n knakenland zal dan wel gaan toch?

desnoods schuif je wat geld die kant op
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 september 2024 @ 17:05:08 #119
163650 Greys
pi_215081897
quote:
88s.gif Op dinsdag 24 september 2024 16:57 schreef sp3c het volgende:
Azerbedjan of zo'n knakenland zal dan wel gaan toch?

desnoods schuif je wat geld die kant op
Een Songfestival met twee of drie deelnemers zou wel apart zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 24 september 2024 @ 17:09:03 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215081928
Ook niet goed voor de odds
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 september 2024 @ 17:41:16 #121
163650 Greys
pi_215082157
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215082184
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 16:37 schreef Greys het volgende:

[..]
Nou, ik weet niet of de landen in de rij zullen staan om naar Israël te gaan twee weken lang. Of je nou pro of niet bent, het is er best gevaarlijk met alles dat er aan de hand is.

En dan moet een ander land het gaan doen en ik weet niet wie er dan heel enthousiast gaat doen om dat samen met Israël te gaan organiseren.

Hoe dan ook, het wordt gedoe.
Denk ik. En ik gun de EBU nog wel wat gedoe. :P
Als Israël wint en het daar nog steeds zo onrustig is als nu, zal het ESF net als vorig jaar wel in het land van de nummer 2 plaatsvinden. En als dat een West-Europees land is, zal daar ook best animo voor zijn, want het ESF is financieel bijzonder interessant als promotie voor de stad. Mocht Oekraïne 2e worden en iets als Albanië 3e, dan wordt het wat lastiger, maar ook dan zal er in Duitsland of UK best interesse zijn.

Uiteraard zou dat allemaal niet zo bevorderlijk zijn voor het imago van het ESF, dus Israël zal wel gewoon de 3e startpositie ofzo krijgen en dan op zijn best net niet winnen.
pi_215089701
De vandaag aangekondigde club tour van Nick Painter eindigt op 12 april, dus dat zou passen…
pi_215096609
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2024 13:51 schreef Dave het volgende:
De vandaag aangekondigde club tour van Nick Painter eindigt op 12 april, dus dat zou passen…
Nu al zin in dat kibbelkabbelliedje met een simpel synthesizerbeatje in steenkolenengels O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 26 september 2024 @ 09:51:58 #125
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215096856
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 09:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Nu al zin in dat kibbelkabbelliedje met een simpel synthesizerbeatje in steenkolenengels O+
...dat 'ie beter 15-20 jaar geleden in had kunnen zenden.

Het is idd niet moeilijk voor te stellen hoe het ongeveer zou kunnen klinken en eruit zou kunnen zien.
pi_215099106
Als ze echt niemand kunnen vinden, wil ik wel gaan hoor! 0 ervaring, maar echt, ff een steampunk kostuumpje scoren op Marktplaats en een lied in elkaar zetten met veel lalala's en ooh aah's!

Heb alleen geen Tik Tok / Insta e.d.....en wil wel vroeg naar bed, want ben al best oud.:D
pi_215105606
Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen dus daarom maar hier.
Het nieuwe nummer van Douwe Bob, I Believe, is al een tijdje uit. Maar is het iemand opgevallen dat het nummer precies 3 minuten duurt? Zou hij dit vorig jaar hebben ingestuurd?

zaterdag 28 september 2024 @ 07:51:04 #128
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215113704
twitter

Of anders voor een ander jaar?
pi_215113750
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 07:51 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Over weeïge muziek gesproken. ;(
pi_215115326
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2024 10:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen dus daarom maar hier.
Het nieuwe nummer van Douwe Bob, I Believe, is al een tijdje uit. Maar is het iemand opgevallen dat het nummer precies 3 minuten duurt? Zou hij dit vorig jaar hebben ingestuurd?

Best een goed nummer, hoog John Mayer-gehalte. Dit was het themanummer van de NOS voor de Olympische Spelen. Misschien dat het aanvankelijk voor Eurovisie bedoeld was, zou kunnen.
pi_215115545
quote:
[ x ]

quote:
“Het lijkt Racoon wel leuk om ooit mee te doen aan het Eurovisie Songfestival.”
Juiste instelling ook wel. |:)
pi_215115854
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2024 11:55 schreef Dave het volgende:

[..]
[..]
Juiste instelling ook wel. |:)
Beter dan dat het ze niet leuk lijkt.
pi_215116261
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 12:40 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Beter dan dat het ze niet leuk lijkt.
Hopelijk wel met een nummer dat “best aardig” is dan.
pi_215116321
quote:
[ x ]

Racoon is leuk voor de nederlandse huisvrouwen (en mannen). Voor Europa zijn het een paar oude mannen die een matig nummer doen. Soort 3JS 2.0.
  maandag 30 september 2024 @ 19:52:20 #135
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215139719
Nick Painter is nu met een EDM-nummer bij Eva Jinek.

Als 'ie de inzending wordt (grote kans), en het gaat hetzelfde soort inwisselbaar spul worden - ik voel het niet.
  Moderator maandag 30 september 2024 @ 19:55:19 #136
375570 crew  Cyan9
pi_215139780
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:52 schreef Eightyone het volgende:

Als 'ie de inzending wordt (grote kans), en het gaat hetzelfde soort inwisselbaar spul worden - ik voel het niet.
Op zich niks met met een EDM nummer, maar dan moet het wel een goed EDM nummer zijn.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 30 september 2024 @ 20:05:12 #137
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215139919
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2024 19:55 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Op zich niks met met een EDM nummer, maar dan moet het wel een goed EDM nummer zijn.
Ik zie zo voor mij dat hij dan aankomt met een nummer die uitgebracht had kunnen zijn in 2013 :+
pi_215140289
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 20:05 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik zie zo voor mij dat hij dan aankomt met een nummer die uitgebracht had kunnen zijn in 2013 :+
Het zou wel passen in de traditie dat Nederlandse artiesten op het ESF iets anders doen dan waar ze heel goed in zijn, maar juist doen waarvan ze denken dat het ESF-publiek dat wil.
pi_215140482
quote:

Ik weet niet of hij echt in beeld is, misschien maken wij dat er wel van, maar Nick Schilder is volkomen kansloos. Haalt de finale niet eens. Dus sla dan lekker dit jaar over (zouden ze sowieso moeten doen, maar ok)
pi_215140495
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 20:25 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Het zou wel passen in de traditie dat Nederlandse artiesten op het ESF iets anders doen dan waar ze heel goed in zijn, maar juist doen waarvan ze denken dat het ESF-publiek dat wil.
Dit is wel de stijl waar Nick Schilder tegenwoordig in opereert: afgezaagde EDM-deuntjes voor huisvrouwen in Almere.
pi_215141393
quote:

Die maakt echt zulke generieke meuk dat zelfs Og3ne zou zeggen "nou nee dank je"
pi_215142578
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 20:46 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik weet niet of hij echt in beeld is, misschien maken wij dat er wel van, maar Nick Schilder is volkomen kansloos. Haalt de finale niet eens. Dus sla dan lekker dit jaar over (zouden ze sowieso moeten doen, maar ok)
Dat de AVROTROS hem gevraagd heeft om te praten over een eventuele deelname is al beschamend genoeg. :')
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 07:42:18 #143
478909 molloot200
alles muziek.
pi_215142760
Mensen, waarom is ineens “de kans groot dat Nick Schilder voor ons gaat”? Wat heb ik gemist :@
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 07:43:43 #144
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215142768
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 07:42 schreef molloot200 het volgende:
Mensen, waarom is ineens “de kans groot dat Nick Schilder voor ons gaat”? Wat heb ik gemist :@
Er is nog maar weinig tijd, en hij zit al in het binnenste van de 'inner circle' bij AvroTros.

Hij is ook stabiel, er is niks geks van te verwachten. En ook niet dat 'ie opeens zo vals zingt als een kraai.
pi_215142852
Geen palingboer svp
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:29:52 #146
478909 molloot200
alles muziek.
pi_215143085
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 07:43 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Er is nog maar weinig tijd, en hij zit al in het binnenste van de 'inner circle' bij AvroTros.

Hij is ook stabiel, er is niks geks van te verwachten. En ook niet dat 'ie opeens zo vals zingt als een kraai.
Ja hmmm… Dat het zo zal gaan voel ik niet zo eerlijk gezegd :P
pi_215143257
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 08:29 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ja hmmm… Dat het zo zal gaan voel ik niet zo eerlijk gezegd :P
Stefania sluiten we ook niet uit. Godzijdank heeft Numidia al Nee gezegd.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:07:36 #148
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215143317
Die kan best zingen, maar heeft nog minder 'star quality' dan Nick.

Hopelijk bedenkt ze zich niet.

Stefania is een potentieel goed werkend totaalplaatje met enig gevoel voor show. Goed, heel bijzonder zingt ze niet, maar het is ook niet vals verder.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:36:18 #149
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215143657
quote:
is niks geks van te verwachten
Ah leuk een doodsaaie inzending hebben we al eerder mee gewonnen dus waarom niet ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:07:18 #150
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215143876
quote:
88s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 09:36 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Ah leuk een doodsaaie inzending hebben we al eerder mee gewonnen dus waarom niet ;)
Duncan was ruim onder de 30 toen 'ie won. Dat maakt best veel uit.
pi_215144044
quote:
s nog maar weinig tijd, en hij zit al in het binnenste van de 'inner circle' bij AvroTros.
Ach ja, Davina Michelle was vorige week bij Eva, ook met een nieuw album. Dus keus genoeg zou je denken.
pi_215144076
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 22:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die maakt echt zulke generieke meuk dat zelfs Og3ne zou zeggen "nou nee dank jeRun, run, run!"
pi_215144272
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 09:07 schreef Eightyone het volgende:
Die kan best zingen, maar heeft nog minder 'star quality' dan Nick.

Hopelijk bedenkt ze zich niet.

Stefania is een potentieel goed werkend totaalplaatje met enig gevoel voor show. Goed, heel bijzonder zingt ze niet, maar het is ook niet vals verder.
Mijn mening is eigenlijk precies omgekeerd. Numidia heeft iets wat Nick Schilder of Stefania niet hebben: ze komt authentiek over. Dat is het belangrijkst. Ze is ook nog eens een veel betere zangeres dan die twee.

Als de keuze tussen die drie is, dan altijd Numidia. Not even close. En dan vind ik haar meeste nummers nog kut ook, maar dat vind ik van Nick en Stefania al helemaal :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:38:06 #154
163650 Greys
pi_215147615
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 07:42 schreef molloot200 het volgende:
Niks. Sommigen voelen geloof ik hun grootste angst al waar worden haha. Maar dhr. Painter heeft op dit moment net zo veel kans als dat Douwe gaat. Of Anouk. Of S10. Of Froukje. Of weet ik veel wie.

En vorige keer bejubelde iedereen hier nog De Commissie die voor Joost z'n Europapa ging (en dat dus uitstekend kozen) en kennelijk heeft dat bij sommigen nul vertrouwen gegeven dat ze heus geen flutlied sturen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215147935
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:38 schreef Greys het volgende:
En vorige keer bejubelde iedereen hier nog De Commissie die voor Joost z'n Europapa ging (en dat dus uitstekend kozen) en kennelijk heeft dat bij sommigen nul vertrouwen gegeven dat ze heus geen flutlied sturen.
Had Reesema Europapa er niet zo'n beetje eigenhandig doorheen gekregen? Dan valt het te hopen dat hij nog bij de selectie betrokken is.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:36:10 #156
163650 Greys
pi_215149620
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 17:12 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Had Reesema Europapa er niet zo'n beetje eigenhandig doorheen gekregen? Dan valt het te hopen dat hij nog bij de selectie betrokken is.
Maar als de rest er niet mee instemde had ie dat nooit in z'n eentje gekund hoor. Ze zijn toch met z'n allen naar Joost z'n concert gegaan enzo?
Ze hadden net zo goed voor Douwe en/of Numidia kunnen gaan of een van de anderen die meer in AvroTros straatje pasten.

Maar wat we elk jaar zeggen: er moet wel zoiets tussen zitten bij de inzendingen. Als het er niet is kan je het ook niet kiezen. We hebben nog nooit ná de keuze van de commissie een lied gehoord van een artiest die zei 'ja dit had ik dus ingezonden maar ze kozen het niet, dom he, deze hit'. Niks. Never. Nooit. Dus dan kunnen we er best enigszins van uitgaan dat die hits er niet tussen zaten. En afgelopen jaar wel. _O_ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:59:55 #157
163650 Greys
pi_215150162
PS als het Nick Painter zóu worden met een flutterig lied zal ik net zo hard mee mekkeren. Welgemeend ook. Plechtig beloofd. Ik zie het alleen echt niet gebeuren als (!) er betere opties tussen zitten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215150877
Gieren om Nick Painter _O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:39:22 #159
163650 Greys
pi_215151790
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 20:36 schreef GeorgeM het volgende:
Dat zou een reden kunnen zijn dat ik het wél zou willen dat 'ie gaat. _O- Om die naam en omdat het eigenlijk volgend jaar toch weinig meer uitmaakt voor m'n gevoel omdat ik nog steeds liever heb dat we overslaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215151968
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 20:36 schreef GeorgeM het volgende:
Beter dan Simon Emperor. |:)
pi_215152130
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:36 schreef Greys het volgende:

[..]
Maar als de rest er niet mee instemde had ie dat nooit in z'n eentje gekund hoor. Ze zijn toch met z'n allen naar Joost z'n concert gegaan enzo?
Ze hadden net zo goed voor Douwe en/of Numidia kunnen gaan of een van de anderen die meer in AvroTros straatje pasten.

Maar wat we elk jaar zeggen: er moet wel zoiets tussen zitten bij de inzendingen. Als het er niet is kan je het ook niet kiezen. We hebben nog nooit ná de keuze van de commissie een lied gehoord van een artiest die zei 'ja dit had ik dus ingezonden maar ze kozen het niet, dom he, deze hit'. Niks. Never. Nooit. Dus dan kunnen we er best enigszins van uitgaan dat die hits er niet tussen zaten. En afgelopen jaar wel. _O_ O+
Ik had zo'n beeld van Jaap Reesema als Henry Fonda in Twelve Angry Men. Één voor één de tegenstanders overhalend _O-

Als je meeleest Jaap: steek dit jaar je nek uit voor Prins S. en de Geit aub _O_
pi_215152447
quote:
Als je meeleest Jaap: steek dit jaar je nek uit voor Prins S. en de Geit aub _O_
Oeh ja, dat kan leuk worden!
pi_215157977
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Is er dan sprake van een commissie? De voorzitter is er alvast niet bij, Twan is er immers mee gekapt.
pi_215162332
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:59 schreef Greys het volgende:
PS als het Nick Painter zóu worden met een flutterig lied zal ik net zo hard mee mekkeren. Welgemeend ook. Plechtig beloofd. Ik zie het alleen echt niet gebeuren als (!) er betere opties tussen zitten.
Het wordt gewoon Dries Roelvink met een gevoelige, betekenisvolle ballad joh. Kan niet misgaan.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 oktober 2024 @ 21:45:05 #165
163650 Greys
pi_215162835
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:54 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Is er dan sprake van een commissie? De voorzitter is er alvast niet bij, Twan is er immers mee gekapt.
Geen idee, maar helemaal niemand gaat het oké vinden als de directeur van de AvroTros of Cornald of wie dan ook de inzending helemaal in z'n eentje kiest. Dan kunnen ze wel inpakken. Dus dat gaat niet gebeuren. Ik heb ook nergens gelezen dat Jacqueline of Jaap enzo niet meer meedoen.

Maar het feit dat er officieel idd nog geen commissie is geeft me ergens nog een píetsie hoop dat 'we' helemaal niet meedoen volgend jaar en dat de (zogenaamd?) gevoerde gesprekken zijn voor eventueel het jaar erna. Dat ze de EBU een wortel voorhouden om dingen veranderd te krijgen. Ofzo. Wishful thinking, ik weet het.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 oktober 2024 @ 21:48:27 #166
163650 Greys
pi_215162869
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 20:51 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Het wordt gewoon Dries Roelvink met een gevoelige, betekenisvolle ballad joh. Kan niet misgaan.
Dries Roelbird with the emotional song 'The EBU is even more repulsive than my yellow swim trunks'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215163038
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 21:48 schreef Greys het volgende:

[..]
Dries Roelbird with the emotional song 'The EBU is even more repulsive than my yellow swim trunks'.
Dreeze Rulefinch in the house met de emotionele ballad Return to Home. En dan in de halve finale naar huis. _O_
pi_215204536
twitter

Stefania dus normaliter niet als deelneemster in elk geval.

Al is ze wel als eerste artiest gestrikt voor EIC.
pi_215204616
- Oeps. Verkeerde topic.

[ Bericht 50% gewijzigd door NailQueen op 07-10-2024 19:24:56 ]
pi_215204752
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 18:53 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Stefania dus normaliter niet als deelneemster in elk geval.

Al is ze wel als eerste artiest gestrikt voor EIC.
1 + 1 = Edsilia voor de derde keer
pi_215206817
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 22:04 schreef Lt.Bookman het volgende:

Yup _O_
  roze maandag 7 oktober 2024 @ 22:16:18 #172
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215206828
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 22:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Yup _O_
Keiblij naar de kinderboerderij.
  Moderator maandag 7 oktober 2024 @ 22:24:50 #173
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_215206902
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 16:38 schreef Greys het volgende:

[..]
Niks. Sommigen voelen geloof ik hun grootste angst al waar worden haha. Maar dhr. Painter heeft op dit moment net zo veel kans als dat Douwe gaat. Of Anouk. Of S10. Of Froukje. Of weet ik veel wie.

Qft.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 18:52:23 #174
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215212746
Stefania wil iig, vertelde ze zojuist in RTL Boulevard.
  Moderator dinsdag 8 oktober 2024 @ 20:50:54 #175
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_215213882
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 18:52 schreef Eightyone het volgende:
Nou, die kan dus op de suspects-lijst.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 oktober 2024 @ 21:08:02 #176
163650 Greys
pi_215214069
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 18:52 schreef Eightyone het volgende:
AJB niet.
Leuke meid maar zelfs met haar spectaculaire act van destijds won ze niet dus mwah. :@ Ik vind haar net zo 'echt' overkomen als OG3NE zeg maar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 oktober 2024 @ 21:10:14 #177
163650 Greys
pi_215214077
Claude wil ook wel.
Of sluit het iig niet uit.

Dat zou ik (voor 2026 dan, 2025 graag niet meedoen) wel een fijne deelnemer vinden. Afhankelijk van het lied uiteraard, maar ik vind het een enorm ontwapenend lief bescheiden mens.

https://www.rtl.nl/boulev(...)maar-eerst-dat-album
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215214115
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 21:10 schreef Greys het volgende:
Claude wil ook wel.

Dat zou ik (voor 2026 dan, 2025 graag niet meedoen) wel een fijne deelnemer vinden. Afhankelijk van het lied uiteraard, maar ik vind het een enorm ontwapenend lief bescheiden mens.

Oh, ja. Eens. Zou ik ook zeker leuk vinden. :)
pi_215214707
quote:
Claude wil ook wel.

Ladada was gewoon een top 10 notering.
pi_215214715
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 21:08 schreef Greys het volgende:

[..]
AJB niet.
Leuke meid maar zelfs met haar spectaculaire act van destijds won ze niet dus mwah. :@ Ik vind haar net zo 'echt' overkomen als OG3NE zeg maar.
Ik begin haar een beetje moe te worden :@ Bij elk esf schnabbel duikt ze wel op. Nu ook bij EIC.
pi_215214718
Ik vind Claude een leuke gozer ja... heb m alleen live wel eens behoorlijk uit de bocht horen vliegen dus hopelijk kan ie de druk wel aan in dat geval :P
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 22:36:08 #182
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_215214720
quote:
Claude wil ook wel.

Lijkt me een prima keuze *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator dinsdag 8 oktober 2024 @ 22:37:44 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215214736
Nederland moet gewoon meedoen, niet weg laten jagen

en dan tijdens de grote show een of ander matig protest optuigen (europapa weer?) daarna een terechte diskwalificatie en dan het jaar erna weer normaal doen
pi_215214755
quote:
Claude wil ook wel.

Het is wel een leuke gozer, maar vocaal wel vrij zwak. Typisch een product van de autotune-generatie.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 oktober 2024 @ 22:52:53 #185
163650 Greys
pi_215214826
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 22:40 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is wel een leuke gozer, maar vocaal wel vrij zwak. Typisch een product van de autotune-generatie.
Dat is tegenwoordig (helaas of gelukkig, ik ben er nog niet echt uit) geen echt probleem meer voor het ESF. Zie bv Käärijä en Joost die niet bepaald wereldzangers zijn. Paar backings op tape en hop.

Maar bv Douwe met een mooie pianoballad zou ik ook nog steeds tof vinden. Of Di-Rect, maar dat kunnen we denk ik vergeten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215248482
Ik zie Sera bij de Beste Zangers. Doe mij die maar. :) Enthousiast, leuk. Prima materiaal voor een groot podium.
pi_215260356
Als we meedoen en als we het hele 2024-debacle goed willen afsluiten is het wellicht de beste keuze om Joost nogmaals te sturen. Dan kunnen we in 2026 echt weer met een schone lei beginnen. :P
pi_215280693
Ik kan het niet meer terugvinden, maar was hier niet ergens gepost dat GJ verwacht dat Avrotros morgen tijdens het Televizier-Ring gala bekend maakt dat Nick Painter met de pakkende titel "Fading Under Cloudy Kingdoms (The Hues Emerge Ever Boldly Unseen)" ons land vertegenwoordigt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dave op 16-10-2024 15:34:47 (d=t) ]
pi_215280892
quote:
5s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 14:44 schreef Dave het volgende:
Ik kan het niet meer terugvinden, maar was hier niet ergens gepost dat GJ verwacht dat Avrotros morgen tijdens het Televizier-Ring gala bekend maakt dat Nick Painter met de pakkende titel "Fading Under Cloudy Kingdoms (The Hues Emerge Ever Boldly Unseen)" ons land vertegenwoordigd?

[ Bericht 4% gewijzigd door NailQueen op 16-10-2024 21:11:11 ]
pi_215281079
quote:
Ik kan het niet meer terugvinden, maar was hier niet ergens gepost dat GJ verwacht dat Avrotros morgen tijdens het Televizier-Ring gala bekend maakt dat Nick Painter met de pakkende titel "Fading Under Cloudy Kingdoms (The Hues Emerge Ever Boldly Unseen)" ons land vertegenwoordigd?
_O-
pi_215281105
quote:
Ik kan het niet meer terugvinden, maar was hier niet ergens gepost dat GJ verwacht dat Avrotros morgen tijdens het Televizier-Ring gala bekend maakt dat Nick Painter met de pakkende titel "Fading Under Cloudy Kingdoms (The Hues Emerge Ever Boldly Unseen)" ons land vertegenwoordigt?
Pakkende titel, Deef. _O-
Betekenisvol en met een boodschap.
pi_215281182
Ik zie ergens wel al helemaal voor me dat ze die prijs winnen en Cornald daar heel betekenisvol gaat speechen waarom we echt wel mee moeten doen. _O-
pi_215281254
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 15:38 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Pakkende titel, Deef. _O-
Betekenisvol en met een boodschap.
Oh Mandy! Daar staat ons Nick wel om bekend, dat moet jij toch weten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215281296
quote:
Eerste couplet:

"Moving All Real Talk In Nights,
Overseeing Stars That Endure,
Running Down All Hopes In Life,
I Stand Alone, No Applause,
Still Holding On, Lost Every time."
pi_215281334
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 16:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Eerste couplet:

"Moving All Real Talk In Nights,
Overseeing Stars That Endure,
Running Down All Hopes In Life,
I Stand Alone, No Applause,
Still Holding On, Lost Every time."
:D _O_
pi_215281522
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 16:00 schreef Dave het volgende:

[..]
Oh Mandy! Daar staat ons Nick wel om bekend, dat moet jij toch weten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O-

Daarom mag ik dat zeggen. 8-)
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:59:00 #197
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215299253
Og3ne heeft hun naam aangepast naar Ogene en lijkt met nieuwe muziek te komen, zo te zien hele rebrand/new era.

https://www.instagram.com/ogene/

Misschien dat hun interesse hebben?
pi_215299617
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 15:59 schreef Momo het volgende:
Og3ne heeft hun naam aangepast naar Ogene en lijkt met nieuwe muziek te komen, zo te zien hele rebrand/new era.

Dat filmpje. Over cringe gesproken.
  roze vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:31:18 #199
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215299630
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 15:59 schreef Momo het volgende:

Volgens mij heb ik nog liever Nick Schilder dan.
  roze vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:31:52 #200
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215299633
Maar ja liever beide niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')