Ach ja, Davina Michelle was vorige week bij Eva, ook met een nieuw album. Dus keus genoeg zou je denken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:43 schreef Eightyone het volgende:
s nog maar weinig tijd, en hij zit al in het binnenste van de 'inner circle' bij AvroTros.
quote:Op maandag 30 september 2024 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die maakt echt zulke generieke meuk dat zelfs Og3ne zou zeggen "nou nee dank jeRun, run, run!"
Mijn mening is eigenlijk precies omgekeerd. Numidia heeft iets wat Nick Schilder of Stefania niet hebben: ze komt authentiek over. Dat is het belangrijkst. Ze is ook nog eens een veel betere zangeres dan die twee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:07 schreef Eightyone het volgende:
Die kan best zingen, maar heeft nog minder 'star quality' dan Nick.
Hopelijk bedenkt ze zich niet.
Stefania is een potentieel goed werkend totaalplaatje met enig gevoel voor show. Goed, heel bijzonder zingt ze niet, maar het is ook niet vals verder.
Niks. Sommigen voelen geloof ik hun grootste angst al waar worden haha. Maar dhr. Painter heeft op dit moment net zo veel kans als dat Douwe gaat. Of Anouk. Of S10. Of Froukje. Of weet ik veel wie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:42 schreef molloot200 het volgende:
Mensen, waarom is ineens “de kans groot dat Nick Schilder voor ons gaat”? Wat heb ik gemist
Had Reesema Europapa er niet zo'n beetje eigenhandig doorheen gekregen? Dan valt het te hopen dat hij nog bij de selectie betrokken is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:38 schreef Greys het volgende:
En vorige keer bejubelde iedereen hier nog De Commissie die voor Joost z'n Europapa ging (en dat dus uitstekend kozen) en kennelijk heeft dat bij sommigen nul vertrouwen gegeven dat ze heus geen flutlied sturen.
Maar als de rest er niet mee instemde had ie dat nooit in z'n eentje gekund hoor. Ze zijn toch met z'n allen naar Joost z'n concert gegaan enzo?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Had Reesema Europapa er niet zo'n beetje eigenhandig doorheen gekregen? Dan valt het te hopen dat hij nog bij de selectie betrokken is.
Dat zou een reden kunnen zijn dat ik het wél zou willen dat 'ie gaat.quote:
Ik had zo'n beeld van Jaap Reesema als Henry Fonda in Twelve Angry Men. Één voor één de tegenstanders overhalendquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als de rest er niet mee instemde had ie dat nooit in z'n eentje gekund hoor. Ze zijn toch met z'n allen naar Joost z'n concert gegaan enzo?
Ze hadden net zo goed voor Douwe en/of Numidia kunnen gaan of een van de anderen die meer in AvroTros straatje pasten.
Maar wat we elk jaar zeggen: er moet wel zoiets tussen zitten bij de inzendingen. Als het er niet is kan je het ook niet kiezen. We hebben nog nooit ná de keuze van de commissie een lied gehoord van een artiest die zei 'ja dit had ik dus ingezonden maar ze kozen het niet, dom he, deze hit'. Niks. Never. Nooit. Dus dan kunnen we er best enigszins van uitgaan dat die hits er niet tussen zaten. En afgelopen jaar wel.![]()
Oeh ja, dat kan leuk worden!quote:Als je meeleest Jaap: steek dit jaar je nek uit voor Prins S. en de Geit aub
Is er dan sprake van een commissie? De voorzitter is er alvast niet bij, Twan is er immers mee gekapt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als de rest er niet mee instemde had ie dat nooit in z'n eentje gekund hoor. Ze zijn toch met z'n allen naar Joost z'n concert gegaan enzo?
Ze hadden net zo goed voor Douwe en/of Numidia kunnen gaan of een van de anderen die meer in AvroTros straatje pasten.
Maar wat we elk jaar zeggen: er moet wel zoiets tussen zitten bij de inzendingen. Als het er niet is kan je het ook niet kiezen. We hebben nog nooit ná de keuze van de commissie een lied gehoord van een artiest die zei 'ja dit had ik dus ingezonden maar ze kozen het niet, dom he, deze hit'. Niks. Never. Nooit. Dus dan kunnen we er best enigszins van uitgaan dat die hits er niet tussen zaten. En afgelopen jaar wel.![]()
Het wordt gewoon Dries Roelvink met een gevoelige, betekenisvolle ballad joh. Kan niet misgaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:59 schreef Greys het volgende:
PS als het Nick Painter zóu worden met een flutterig lied zal ik net zo hard mee mekkeren. Welgemeend ook. Plechtig beloofd. Ik zie het alleen echt niet gebeuren als (!) er betere opties tussen zitten.
Geen idee, maar helemaal niemand gaat het oké vinden als de directeur van de AvroTros of Cornald of wie dan ook de inzending helemaal in z'n eentje kiest. Dan kunnen ze wel inpakken. Dus dat gaat niet gebeuren. Ik heb ook nergens gelezen dat Jacqueline of Jaap enzo niet meer meedoen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Is er dan sprake van een commissie? De voorzitter is er alvast niet bij, Twan is er immers mee gekapt.
Dries Roelbird with the emotional song 'The EBU is even more repulsive than my yellow swim trunks'.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:51 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Het wordt gewoon Dries Roelvink met een gevoelige, betekenisvolle ballad joh. Kan niet misgaan.
Dreeze Rulefinch in the house met de emotionele ballad Return to Home. En dan in de halve finale naar huis.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dries Roelbird with the emotional song 'The EBU is even more repulsive than my yellow swim trunks'.
1 + 1 = Edsilia voor de derde keerquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:53 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Stefania dus normaliter niet als deelneemster in elk geval.
Al is ze wel als eerste artiest gestrikt voor EIC.
Yupquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als je meeleest Jaap: steek dit jaar je nek uit voor Prins S. en de Geit aub
Qft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Niks. Sommigen voelen geloof ik hun grootste angst al waar worden haha. Maar dhr. Painter heeft op dit moment net zo veel kans als dat Douwe gaat. Of Anouk. Of S10. Of Froukje. Of weet ik veel wie.
En vorige keer bejubelde iedereen hier nog De Commissie die voor Joost z'n Europapa ging (en dat dus uitstekend kozen) en kennelijk heeft dat bij sommigen nul vertrouwen gegeven dat ze heus geen flutlied sturen.
Nou, die kan dus op de suspects-lijst.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:52 schreef Eightyone het volgende:
Stefania wil iig, vertelde ze zojuist in RTL Boulevard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |