Over weeïge muziek gesproken.quote:
Best een goed nummer, hoog John Mayer-gehalte. Dit was het themanummer van de NOS voor de Olympische Spelen. Misschien dat het aanvankelijk voor Eurovisie bedoeld was, zou kunnen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen dus daarom maar hier.
Het nieuwe nummer van Douwe Bob, I Believe, is al een tijdje uit. Maar is het iemand opgevallen dat het nummer precies 3 minuten duurt? Zou hij dit vorig jaar hebben ingestuurd?
quote:
Juiste instelling ook wel.quote:“Het lijkt Racoon wel leuk om ooit mee te doen aan het Eurovisie Songfestival.”
Hopelijk wel met een nummer dat “best aardig” is dan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Beter dan dat het ze niet leuk lijkt.
Racoon is leuk voor de nederlandse huisvrouwen (en mannen). Voor Europa zijn het een paar oude mannen die een matig nummer doen. Soort 3JS 2.0.quote:
Op zich niks met met een EDM nummer, maar dan moet het wel een goed EDM nummer zijn.quote:Op maandag 30 september 2024 19:52 schreef Eightyone het volgende:
Nick Painter is nu met een EDM-nummer bij Eva Jinek.
Als 'ie de inzending wordt (grote kans), en het gaat hetzelfde soort inwisselbaar spul worden - ik voel het niet.
Ik zie zo voor mij dat hij dan aankomt met een nummer die uitgebracht had kunnen zijn in 2013quote:Op maandag 30 september 2024 19:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op zich niks met met een EDM nummer, maar dan moet het wel een goed EDM nummer zijn.
Het zou wel passen in de traditie dat Nederlandse artiesten op het ESF iets anders doen dan waar ze heel goed in zijn, maar juist doen waarvan ze denken dat het ESF-publiek dat wil.quote:Op maandag 30 september 2024 20:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie zo voor mij dat hij dan aankomt met een nummer die uitgebracht had kunnen zijn in 2013
Ik weet niet of hij echt in beeld is, misschien maken wij dat er wel van, maar Nick Schilder is volkomen kansloos. Haalt de finale niet eens. Dus sla dan lekker dit jaar over (zouden ze sowieso moeten doen, maar ok)quote:Op maandag 30 september 2024 19:52 schreef Eightyone het volgende:
Als 'ie de inzending wordt (grote kans), en het gaat hetzelfde soort inwisselbaar spul worden - ik voel het niet.
Dit is wel de stijl waar Nick Schilder tegenwoordig in opereert: afgezaagde EDM-deuntjes voor huisvrouwen in Almere.quote:Op maandag 30 september 2024 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou wel passen in de traditie dat Nederlandse artiesten op het ESF iets anders doen dan waar ze heel goed in zijn, maar juist doen waarvan ze denken dat het ESF-publiek dat wil.
Die maakt echt zulke generieke meuk dat zelfs Og3ne zou zeggen "nou nee dank je"quote:Op maandag 30 september 2024 19:52 schreef Eightyone het volgende:
Dat de AVROTROS hem gevraagd heeft om te praten over een eventuele deelname is al beschamend genoeg.quote:Op maandag 30 september 2024 20:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij echt in beeld is, misschien maken wij dat er wel van, maar Nick Schilder is volkomen kansloos. Haalt de finale niet eens. Dus sla dan lekker dit jaar over (zouden ze sowieso moeten doen, maar ok)
Er is nog maar weinig tijd, en hij zit al in het binnenste van de 'inner circle' bij AvroTros.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:42 schreef molloot200 het volgende:
Mensen, waarom is ineens “de kans groot dat Nick Schilder voor ons gaat”? Wat heb ik gemist
Ja hmmm… Dat het zo zal gaan voel ik niet zo eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er is nog maar weinig tijd, en hij zit al in het binnenste van de 'inner circle' bij AvroTros.
Hij is ook stabiel, er is niks geks van te verwachten. En ook niet dat 'ie opeens zo vals zingt als een kraai.
Stefania sluiten we ook niet uit. Godzijdank heeft Numidia al Nee gezegd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja hmmm… Dat het zo zal gaan voel ik niet zo eerlijk gezegd
Ah leuk een doodsaaie inzending hebben we al eerder mee gewonnen dus waarom nietquote:
Duncan was ruim onder de 30 toen 'ie won. Dat maakt best veel uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah leuk een doodsaaie inzending hebben we al eerder mee gewonnen dus waarom niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |