abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 september 2024 @ 08:54:43 #1
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214995698

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
pi_214995700
#letpriskecook
pi_214995750
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 08:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Er valt best wat te zeggen over dat het in kwaliteit niet overliep maar toch verwacht je in grote lijnen iets van een spelplan en dat zie je ook niet terug. Zelfs als de intentie was om wegens alle afwezigen te gokken op momenten en individuele kwaliteit, dan adviseer ik stevig om niet aanvallend te wisselen bij een 0-2 voorsprong :+
Ik denk dat we het allemaal wel eens zijn dat die wissel echt een ongekende IDIOTE fout was. :)

Maar goed, ramt die Argentijn die bal erin gewoon in waren we vermoedelijk weer enthousiast geweest dat onze trainer AANVALLEND wisselt.
pi_214995870
Het was een vrije bizarre wissel ja, maar dat die Carranza gewoon NOG slechter speelt dan Ueda ooit gedaan heeft verwacht je ook niet natuurlijk.
pi_214995897
Het is een tekon aan de wand dat Priske na twee wedstrijden zijn eigen speelwijze overboord heeft gegooid en maar is gaan spelen zoals Hans Kraaij Junior wilt dat we spelen om van het gezeur af te zijn.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 16 september 2024 @ 09:41:02 #6
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214996135
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 09:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Het was een vrije bizarre wissel ja, maar dat die Carranza gewoon NOG slechter speelt dan Ueda ooit gedaan heeft verwacht je ook niet natuurlijk.
Nóóit zeggen dat het niet slechter kan :P
pi_214996401
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 07:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]
:')

Wat is dit nou weer voor kutredenatie? We hebben het seizoen nu alweer om zeep geholpen. Lekker boeiend hoe je het ten opzichte van vorig seizoen doet. Je hebt met het hier en nu te maken. En dat is gewoon prut. De CL wordt met deze selectie echt een heel moeilijk verhaal.
Dat is boeiend omdat sommigen van mening zijn dat er alweer naar een andere trainer gekeken moet worden. Ja het spel als totaal kan en moet nog beter maar ik vind toch vooral op individuele basis dat er te weinig kwaliteit loopt.

Vraag me ook af hoelang je nog met Santi moet starten en Ueda kan echt niet.
blablablabla
  maandag 16 september 2024 @ 10:19:15 #8
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214996448
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 10:14 schreef Elan het volgende:

[..]
Ueda en Carranza laten het ook niet zien dus voorlopig zal het Santi blijven.
pi_214996482
Gimenez deed heel veel goede dingen weer in de wedstrijd

Als Paxiauo gewoon is een keer zijn ogen opendoet en de bal aan Santi geeft staat het al eerder 2-0

Ik erger me aan Paxiao dat hij zo egoïstische aan het voetballen is dat gaat ten koste van het team. Hij wil de ster uithangen met altijd die smiley op zijn gezicht na een mislukte actie.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214996500
quote:

[..]
Dat is boeiend omdat sommigen van mening zijn dat er alweer naar een andere trainer gekeken moet worden. Ja het spel als totaal kan en moet nog beter maar ik vind toch vooral op individuele basis dat er te weinig kwaliteit loopt.

Toch was Ueda bij zijn serie wedstrijden in de basis afgelopen seizoen toch elke keer betrokken bij een goal. :)
  maandag 16 september 2024 @ 11:29:00 #11
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_214997049
Was na Sparta uit al klaar met dit seizoen.
Ik ben nu helemaal uitgelogd.

Mooie transferwindow

#tekloeseout
pi_214997098
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 08:54 schreef Scorpie het volgende:
#letpriskecook
op dit moment vertaal ik dat als "laat hem maar in zijn eigen sop gaar koken"
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214997278
Dramaqueens hier
graag op anoniem
pi_214997425
We winnen gewoon van Leverkussen, tegen de sterkste tegenstander tot nu toe PSV voor de JC schaal speelde we het beste dus dat doen we donderdag weer
pi_214997435
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 12:05 schreef Cupfighter het volgende:
We winnen gewoon van Leverkussen, tegen de sterkste tegenstander tot nu toe PSV voor de JC schaal speelde we het beste dus dat doen we donderdag weer
Je vond het toen goed? Vermakelijk vooral.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214997468
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2024 12:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Je vond het toen goed? Vermakelijk vooral.
Goed nee maar wel het beste wat ik dit seizoen van Feyenoord gezien heb
pi_214997692
Conclusie: Te Kloese heeft absoluut geen brat summer gehad.
pi_214998710
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 10:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Toch was Ueda bij zijn serie wedstrijden in de basis afgelopen seizoen toch elke keer betrokken bij een goal. :)
Omdat hij mee deed bedoel je, of hoe precies was hij betrokken?
Hij kan echt wel wat, met de nationale ploeg tegen Bahrein was hij ook weer goed, maar voor Feyenoord komt hij ernstig tekort of zo.

Niks tegen die gozer verder, werkt hard en zo maar er is echt zo verdomde weinig rendement. Misschien beter om Santi gewoon te laten staan en hopen op een ingeving in plaats van de standaard wissel, ook voor diens vertrouwen beter.
blablablabla
  Moderator maandag 16 september 2024 @ 15:09:35 #20
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214998872
quote:
Bar Laat?
What can change the nature of a man?
pi_214998883
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 15:09 schreef Coco het volgende:

[..]
Bar Laat?
Kijk ik niet meer naar.
  maandag 16 september 2024 @ 15:22:39 #22
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_214998973
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik denk dat we het allemaal wel eens zijn dat die wissel echt een ongekende IDIOTE fout was. :)

Maar goed, ramt die Argentijn die bal erin gewoon in waren we vermoedelijk weer enthousiast geweest dat onze trainer AANVALLEND wisselt.
Geeft wel aan wat een tactisch onbenul deze trainer is. Vanaf de voorbereiding is er werkelijk niets positiefs te zeggen over deze trainer en de manier waarop hij zijn ploeg laat spelen.
En als je ziet hoe de spelers reageren op wissels of bij die achterlijke huddles staat, kun je ook wel opmaken dat de spelers ook geen hoge pet van hem op hebben.
Ook vreemd dat ze de spelers niet fit krijgen, en dat zorgt er o.a. ook voor dat ze geblesseerd of met kramp uitvallen.

Punten verliezen met dit programma is al knap en verontrustend. Echter de manier waarop is nog meer zorgwekkend aangezien je tegen Sparta en Groningen weinig kon creëren en Feyenoord gewoon niet eens kan laten zien dat ze beter zijn dan de tegenstander, fitter of meer wil om te winnen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_214999049
Ik heb niet het idee dat het erg klikt tussen de trainert en de spelersgroep....
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator maandag 16 september 2024 @ 15:34:08 #24
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214999061
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 15:11 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Kijk ik niet meer naar.
Akkoord.
What can change the nature of a man?
pi_214999089
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 15:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb niet het idee dat het erg klikt tussen de trainert en de spelersgroep....
Waar blijkt dat precies uit dan?
Zal ook wel even wennen zijn voor de spelers als je net twee jaar met de ultieme peoples manager gewerkt hebt.

Voor zover je daar überhaupt iets van kunt zeggen van buitenaf komt hij wel redelijk sympathiek/betrokken over op de spelersgroep tijdens de wisselmomenten, na en voor de wedstrijd etc, niet als een stoïcijnse/gevoelloze autist.
blablablabla
pi_214999150
Feyenoord heeft God nu écht nodig
graag op anoniem
  maandag 16 september 2024 @ 16:05:01 #29
474254 GurneyIsBestOke
pi_214999355
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 15:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Waar blijkt dat precies uit dan?
Zal ook wel even wennen zijn voor de spelers als je net twee jaar met de ultieme peoples manager gewerkt hebt.

Voor zover je daar überhaupt iets van kunt zeggen van buitenaf komt hij wel redelijk sympathiek/betrokken over op de spelersgroep tijdens de wisselmomenten, na en voor de wedstrijd etc, niet als een stoïcijnse/gevoelloze autist.
Ik denk dat voor de spelersgroep het ook wel een overgang is van iemand die ontzettend duidelijk is met zijn plannen/woorden naar een chaotische dorpspastoor. Daar prik je snel door.

Ook die scrum, ik begrijp wel dat het zijn werkwijze is en er is nu een beetje overdreven (negatieve) aandacht voor, maar ik denk dat de spelers zich behoorlijk voor joker hebben gevoeld afgelopen zaterdag terwijl het publiek ze uitfloot. Daar ergert een behoorlijk deel van de spelers zich ook aan hoor.
Makkelijk eerste
pi_214999367
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 12:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Conclusie: Te Kloese heeft absoluut geen brat summer gehad.
Die had een demure summer
pi_214999459
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik denk dat voor de spelersgroep het ook wel een overgang is van iemand die ontzettend duidelijk is met zijn plannen/woorden naar een chaotische dorpspastoor. Daar prik je snel door.

Ook die scrum, ik begrijp wel dat het zijn werkwijze is en er is nu een beetje overdreven (negatieve) aandacht voor, maar ik denk dat de spelers zich behoorlijk voor joker hebben gevoeld afgelopen zaterdag terwijl het publiek ze uitfloot. Daar ergert een behoorlijk deel van de spelers zich ook aan hoor.
Ja maar de vraag is of ze het (nu al) op de trainert projecteren.
Het is niet dat je helemaal niets creëert en oogaidsvoetbal speelt.

Vorig seizoen met name na de winterstop zaten er onder ZKH Arend Martijn waren er ook een shitload aan potjes die je met de hakken over de sloot wint of zelfs gelijk speelt. En dan zijn er nog wat smaakmakers vertrokken/geblesseerd. Aanvallend kom je echt enorm tekort vergeleken bij PSV waardoor je de wedstrijd niet eerder beslist en daardoor ook veel sneller in zo'n debiel en eigenlijk compleet onnodig scenario als zaterdag terecht komt. Waarbij de tegenstander het gevoel blijft houden dat er iets mogelijk is, en vaak nog wat voor elkaar krijgt ook.
blablablabla
pi_214999489
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja maar de vraag is of ze het (nu al) op de trainert projecteren.
Het is niet dat je helemaal niets creëert en oogaidsvoetbal speelt.
Je creëert juist bijzonder weinig, helemaal in vergelijking met vorig seizoen waar je juist na de winterstop praktisch alles won
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214999507
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 16:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Je creëert juist bijzonder weinig, helemaal in vergelijking met vorig seizoen waar je juist na de winterstop praktisch alles won
Je creëert (normaal gesproken) genoeg kansen om zaterdag te winnen en je geeft tegelijk minder kansen weg dan onder Slot. Waar het mis gaat is in de beslissende fase, met een spits die al bijna een jaar in vormcrisis zit. En zijn invaller die er geen reet van bakt.

Mag hopen dat de spelers dat toch ook opvalt voor ze naar de trainer gaan wijzen?
blablablabla
pi_214999511
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Je creëert (normaal gesproken) genoeg kansen om zaterdag te winnen en je geeft tegelijk minder kansen weg dan onder Slot.
Kan je dat onderbouwen met data?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214999539
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Kan je dat onderbouwen met data?
16 schoten 8 op kool.
Je krijgt nota bene vlak voor de 1-2 nog een enorme kans op 0-3 _O- .
blablablabla
  maandag 16 september 2024 @ 16:32:51 #36
474254 GurneyIsBestOke
pi_214999544
Vorig seizoen had je ook wel eens beroerde potjes maar zelfs dan domineerde je het spel altijd wel. Tegen zowel Sparta als Groningen vond ik ons over negentig minuten voetballend niet de betere ploeg. De kansen kwamen ook meer uit ‘momenten’ dan als gevolg van goed voetbal.

Dat we in de eindfase overhoop worden gespeeld heb ik sowieso in drie jaar Arne niet meegemaakt (behalve de verlengingen bij Roma, maar dat was wel een ander type tegenstander).
Makkelijk eerste
pi_214999549
Onder Slot was het afmaken van kansen ook al een groot probleem. Is gewoon gebrek aan kwaliteit voorin.
blablablabla
pi_214999550
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:32 schreef Elan het volgende:

[..]
16 schoten 8 op kool.
Je krijgt nota bene vlak voor de 1-2 nog een enorme kans op 0-3 _O- .
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214999554
En dan heb je tot nu toe eigenlijk alleen grotendeels de kneusjes van de eredivisie gehad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214999564
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vorig seizoen had je ook wel eens beroerde potjes maar zelfs dan domineerde je het spel altijd wel. Tegen zowel Sparta als Groningen vond ik ons over negentig minuten voetballend niet de betere ploeg. De kansen kwamen ook meer uit ‘momenten’ dan als gevolg van goed voetbal.

Dat we in de eindfase eigenlijk overhoop worden gespeeld heb ik sowieso in drie jaar Arne niet meegemaakt (behalve de verlengingen bij Roma, maar dat was wel een ander type wedstrijd).
Vooral dat ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214999607
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:33 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]
a small example, yes.
xG zegt toch helemaal niks joh in deze fase
blablablabla
pi_214999623
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2024 16:38 schreef Elan het volgende:

[..]
a small example, yes.
xG zegt toch helemaal niks joh in deze fase
Het vertoonde spel (of meer het gebrek daaraan) des te meer, al dan niet door onbegrijpelijke keuzes van de trainer (Nadje op 10, Nieuwkoop op rechtsbuiten)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214999689
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 16:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Het vertoonde spel (of meer het gebrek daaraan) des te meer, al dan niet door onbegrijpelijke keuzes van de trainer (Nadje op 10, Nieuwkoop op rechtsbuiten)
Mag hopen dat Stengs daar gewoon weer speelt straks, visionair Slot heeft Nieuwkoop ook (uit nood) een paar keer rechtsbuiten gezet maar dat ter zijde.

Het gaat er al snel weer over dat Priske teveel bezig is met zijn eigen visie doordrammen maar met alle mutaties en blessures zal het ook even aan en inpassen zijn.
blablablabla
pi_214999701
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Mag hopen dat Stengs daar gewoon weer speelt straks, visionair Slot heeft Nieuwkoop ook (uit nood) een paar keer rechtsbuiten gezet maar dat ter zijde.

Het gaat er al snel weer over dat Priske teveel bezig is met zijn eigen visie doordrammen maar met alle mutaties en blessures zal het ook even aan en inpassen zijn.
Een keer om Dest te neutraliseren wat wel goed uitpakte. Lijkt me tegen een ploeg uit de KKD niet zo zinvol.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214999702
quote:

Dat we in de eindfase overhoop worden gespeeld heb ik sowieso in drie jaar Arne niet meegemaakt (behalve de verlengingen bij Roma, maar dat was wel een ander type tegenstander).
Jij vond Groningen zaterdag beter spelen dan ons?
blablablabla
pi_214999720
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:51 schreef Elan het volgende:

[..]
Jij vond Groningen zaterdag beter spelen dan ons?
Feyenoord was vooral niet beter dan Groningen. Een beetje op zijn Dicks met een paar toevalstreffers op een 0-2 komen, dus ik snap wel dat jou dat kan bekoren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 16 september 2024 @ 16:54:52 #47
474254 GurneyIsBestOke
pi_214999725
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:50 schreef Elan het volgende:
Tegen PSV, AZ en Twente (waar hij ook kritiek op kreeg overigens), dat kon je op zich een tactische ingreep noemen. Niet tegen een promovendus.

Mijn probleem is ook niet zo zeer dat Priske een bepaalde visie doordramt, meer dat hij een voor iedereen totaal onduidelijke visie nastreeft.
Makkelijk eerste
pi_214999750
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 16:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Een keer om Dest te neutraliseren wat wel goed uitpakte. Lijkt me tegen een ploeg uit de KKD niet zo zinvol.
Tegen AZ en Roma(uit) ook.
Verder was hij niet eens zo slecht maar valt iedereen terecht over die enorme kans die hij verneukt.
blablablabla
  maandag 16 september 2024 @ 16:59:21 #49
474254 GurneyIsBestOke
pi_214999768
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Feyenoord was vooral niet beter dan Groningen. Een beetje op zijn Dicks met een paar toevalstreffers op een 0-2 komen, dus ik snap wel dat jou dat kan bekoren.
Exact, dan vind ik het een beetje makkelijk om te zeggen dat we onder Slot ook wel eens een matig potje hadden. Als de buitenspelers en (aanvallende) middenvelders een baaldag hadden kwamen we inderdaad moeilijk aan kansen, maar dat waren ook gelijk de slechtste potjes en dan was het veldspel vaak in orde.

Zaterdag was de individuele kwaliteit voorin (van met name Paixao en Timber) juist de enige reden dat je nog wel eens tot kansen kwam, en tegen Sparta ook.
Makkelijk eerste
pi_214999778
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Tegen AZ en Roma(uit) ook.
Verder was hij niet eens zo slecht maar valt iedereen terecht over die enorme kans die hij verneukt.
Praktisch alles ging over links, Nieuwkoop wordt gewoon 9 van de 10 keer overgeslagen omdat hij niks met een bal kan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214999781
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_214999783
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Tegen PSV, AZ en Twente (waar hij ook kritiek op kreeg overigens), dat kon je op zich een tactische ingreep noemen. Niet tegen een promovendus.

Mijn probleem is ook niet zo zeer dat Priske een bepaalde visie doordramt, meer dat hij een voor iedereen totaal onduidelijke visie nastreeft.
Zoveel opties had hij toch niet voor de rechtsbuitenpositie?
Misschien is hij nog ff zoekende joh.
Had Slot toch ook, die begon met experiment Fer als CV tegen die koekenbakkers van FC Drita wat er bijna voor zorgde dat we er bijna uit vlogen _O- .
blablablabla
pi_214999807
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Waren we wel zoals al gezegd nog een enorme kans op de 0-3 die net daarvoor gemist werd. Ging fout op individuele kwaliteit, zo'n fucking Smal die constant ballen inlevert bij de tegenstander en een spits die weigert te scoren is geen tactiek tegen opgewassen.
blablablabla
pi_214999809
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Had Slot toch ook, die begon met experiment Fer als CV tegen die koekenbakkers van FC Drita wat er bijna voor zorgde dat we er bijna uit vlogen _O- .
Hij kan gewoon met ivanusec en paxaio op de vleugels gaan spelen

kan nooit zo slecht zijn als met nieuwkoop

maar ik heb het idee dat priske een beetje verdedigend is ingesteld
pi_214999832
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Waren we wel zoals al gezegd nog een enorme kans op de 0-3 die net daarvoor gemist werd. Ging fout op individuele kwaliteit, zo'n fucking Smal die constant ballen inlevert bij de tegenstander en een spits die weigert te scoren is geen tactiek tegen opgewassen.
0-3 was dan ook zwaar geflatteerd geweest, 2-2 is uiteindelijk een terechte uitslag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214999833
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Hij kan gewoon met ivanusec en paxaio op de vleugels gaan spelen

kan nooit zo slecht zijn als met nieuwkoop

maar ik heb het idee dat priske een beetje verdedigend is ingesteld
Het is niet het aanvallende soort pressievoetbal wat Slot speelde, maar dan moet je afvragen waarom je als club überhaupt bij die kerel bent uitgekomen als je dat ambieert en niet na drie wedstrijden al gaan roepen dat het een kuttrainer is omdat hij anders speelt.
blablablabla
  maandag 16 september 2024 @ 17:05:22 #57
474254 GurneyIsBestOke
pi_214999835
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:00 schreef Elan het volgende:

[..]
We gaan toch niet een potje in juli vergelijken met half september. Sterker zelfs: toen zag je na een potje of drie al in grote lijnen wat voor type spel Slot nastreefde, toen Luzern en Willem II opgerold werden.

Nu zat er nog geen enkel idee achter, terwijl tien van de elf basisspelers van zaterdag al sinds de voorbereiding mee doen.

Het is ook niet dat Slot geen fundament heeft achter gelaten. Nee hij is nog ff zoekende…
Makkelijk eerste
pi_214999857
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:05 schreef Caland het volgende:

[..]
0-3 was dan ook zwaar geflatteerd geweest, 2-2 is uiteindelijk een terechte uitslag.
Nah we hebben het echt onnozel weggegeven en voorin een aantal grote kansen niet afgemaakt. Kansen die Groningen niet gehad heeft.
blablablabla
  maandag 16 september 2024 @ 17:09:32 #59
474254 GurneyIsBestOke
pi_214999881
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is niet het aanvallende soort pressievoetbal wat Slot speelde, maar dan moet je afvragen waarom je als club überhaupt bij die kerel bent uitgekomen als je dat ambieert en niet na drie wedstrijden al gaan roepen dat het een kuttrainer is omdat hij anders speelt.
Dat is toch ook juist het grote raadsel.
Makkelijk eerste
  maandag 16 september 2024 @ 17:09:55 #60
262211 hhh38
pi_214999885
twitter

Eindelijk _O_
pi_214999886
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Er zijn teveel wisselingen op dit moment

we hebben het al meerdere trainers gezien als het even niet loopt dan blijven ze maar wisselen

slot was altijd heel duidelijk ...als de competitie begon dan bleef het grootste gedeelte van de 11 altijd staan en dan kon je er ook moeilijk tussen komen

nu moet die koreaan nog ingepast gaan worden

hij blijft die ueda er maar in gooien terwijl iedere blinde kan zien dat hij ongeschikt is
is gewoon een grote tactische fout zo langzamerhand, laat gimenez gewoon 90 minuten staan

hij kan op dit moment geen vaste basis creëren en dat is schrikbarend voor een club die weer mee wil doen
  maandag 16 september 2024 @ 17:11:18 #62
474254 GurneyIsBestOke
pi_214999905
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:09 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]

Eindelijk _O_
De grote verlosser.
Makkelijk eerste
pi_214999921
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
We gaan toch niet een potje in juli vergelijken met half september. Sterker zelfs: toen zag je na een potje of drie al in grote lijnen wat voor type spel Slot nastreefde, toen Luzern en Willem II opgerold werden.

Nu zat er nog geen enkel idee achter, terwijl tien van de elf basisspelers van zaterdag al sinds de voorbereiding mee doen.

Het is ook niet dat Slot geen fundament heeft achter gelaten. Nee hij is nog ff zoekende…
Welk fundament? Een zak geld die slecht of niet geherinvesteerd is. Nogmaals als je per se zoals Slot wil spelen dan moet je lekker een trainer nemen die exact zo speelt maar misschien (nog) niet het mediavoorkomen of het charisma heeft.

En zelfs met al die aanvallende intenties van Slot hebben we amper grote overwinningen geboekt en tal van wedstrijden gezien waarbij je de laatste 10 minuten nog zat te smeken om een overwinningen omdat het er in de beslissende momenten net niet uit kwam.
Als er al sprake is van een fundament mist dat fundament structureel kwaliteit.
blablablabla
pi_214999962
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:12 schreef Elan het volgende:

[..]
En zelfs met al die aanvallende intenties van Slot hebben we amper grote overwinningen geboekt en tal van wedstrijden gezien waarbij je de laatste 10 minuten nog zat te smeken om een overwinningen omdat het er in de beslissende momenten net niet uit kwam.
Wat een absurde flauwekul.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214999999
Hebben we nog een voorwaardelijke straf open staan eigenlijk?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_215000001
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:33 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]
Vanaf midden oktober komen de resultaten. Ik kijk er naar uit.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_215000024
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Er zijn teveel wisselingen op dit moment

we hebben het al meerdere trainers gezien als het even niet loopt dan blijven ze maar wisselen

slot was altijd heel duidelijk ...als de competitie begon dan bleef het grootste gedeelte van de 11 altijd staan en dan kon je er ook moeilijk tussen komen

nu moet die koreaan nog ingepast gaan worden

hij blijft die ueda er maar in gooien terwijl iedere blinde kan zien dat hij ongeschikt is
is gewoon een grote tactische fout zo langzamerhand, laat gimenez gewoon 90 minuten staan

hij kan op dit moment geen vaste basis creëren en dat is schrikbarend voor een club die weer mee wil doen
Je kan als trainer wel heel duidelijk zijn maar 2 weken geleden zijn we Geertruida nog kwijt geraakt en er zijn op de valreep een stuk of 6 nieuwe spelers bijgekomen waarvan allemaal nog maar moet blijken hoe goed ze zijn en in welke rol ze het beste uit de voeten kunnen. Die duidelijkheid zal uiteindelijk wel komen maar heb je niet gelijk met zoveel nieuwkomers.
blablablabla
  maandag 16 september 2024 @ 17:23:08 #68
474254 GurneyIsBestOke
pi_215000052
quote:

[..]
Welk fundament? Een zak geld die slecht of niet geherinvesteerd is. Nogmaals als je per se zoals Slot wil spelen dan moet je lekker een trainer nemen die exact zo speelt maar misschien (nog) niet het mediavoorkomen of het charisma heeft.

Nou ja, ik heb deze trainer niet gekozen he. Ik hoopte op een trainer die een vergelijkbare aanvallende speelstijl nastreeft en zijn visie op een duidelijke manier kan uitleggen. Niet op een chaotische dorpspastoor.

Ik vind het ook een beetje goedkoop om voortdurend de slechtste potjes onder Arne te vergelijken met wat tot nu toe het gemiddelde niveau is. Vooral omdat de problemen van afgelopen twee wedstrijden onvergelijkbaar waren met zo’n beetje ieder potje onder Slot.
Makkelijk eerste
pi_215000099
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 22:56 schreef Elan het volgende:
We zijn uiteindelijk amper slechter begonnen dan vorig seizoen en dan ben je nog behoorlijk wat kwijt geraakt ook.

Eerlijk, gisteren was er ook helemaal niet zo veel aan de hand.

Sterker nog je mist een enorme kans op de 0-3 minuten voor de 1-2 valt waardoor ze er weer in gingen geloven
Tja… stukje topsportmentaliteit dit? Pijnlijk.

Misschien kun je het beter houden bij activiteiten waarbij “winnen” niet van belang is. Postzegels verzamelen ofzo.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215000117
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Je kan als trainer wel heel duidelijk zijn maar 2 weken geleden zijn we Geertruida nog kwijt geraakt en er zijn op de valreep een stuk of 6 nieuwe spelers bijgekomen waarvan allemaal nog maar moet blijken hoe goed ze zijn en in welke rol ze het beste uit de voeten kunnen. Die duidelijkheid zal uiteindelijk wel komen maar heb je niet gelijk met zoveel nieuwkomers.
ik denk dat elke trainer op dit moment in dezelfde situatie was terecht gekomen

zerrouki werd de afgelopen wedstrijden afgemaakt maar als hij niet speelt zie je eigenlijk welke impact dat heeft

donderdag zal zerrouki wel spelen samen met die koreaan en timber

ik denk dat we dan weer een stabieler middenveld hebben met wat meer power

ik denk dat die invaller op rechtsbuiten gewoon moet starten

en hopelijk speelt bueno weer

dan denk ik dat de boel weer kan stabilseren de komende wedstrijden
pi_215000119
quote:

[..]
Dat is boeiend omdat sommigen van mening zijn dat er alweer naar een andere trainer gekeken moet worden.
Nee joh. Tuurlijk moet hij snel gaan presteren, en de ene is nog kritischer dan de andere, maar ik denk dat het hier niemand is die hem niet nog minstens een tijdje de kans wil geven.
pi_215000121
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nou ja, ik heb deze trainer niet gekozen he. Ik hoopte op een trainer die een vergelijkbare aanvallende speelstijl nastreeft en zijn visie op een duidelijke manier kan uitleggen. Niet op een chaotische dorpspastoor.

Ik vind het ook een beetje goedkoop om voortdurend de slechtste potjes onder Arne te vergelijken met wat tot nu toe het gemiddelde niveau is. Vooral omdat de problemen van afgelopen twee wedstrijden onvergelijkbaar waren met zo’n beetje ieder potje onder Slot.
Vooral benieuwd of hij weer teruggaat naar die 5-3-2, als Bueno en Beelen fit zijn heb je daar namelijk nu best wel de spelers voor
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215000144
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Wat een absurde flauwekul.
Zat potjes in de tweede seizoenshelft waar je weliswaar dominant speelt maar de score uit bleef. RKC uit, Vitesse uit NEC thuis voor de beker, 0-0 tegen Twente thuis, Heerenveen uit. Groningen thuis voor de beker was ook ronduit kut..Uiteindelijk miste je ook toen al de kwaliteiten van een PSV die wel in staat zijn om aanvallend door te pakken.
blablablabla
pi_215000174
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Zat potjes in de tweede seizoenshelft waar je weliswaar dominant speelt maar de score uit bleef. RKC uit, Vitesse uit NEC thuis voor de beker, 0-0 tegen Twente thuis, Heerenveen uit. Groningen thuis voor de beker was ook ronduit kut..Uiteindelijk miste je ook toen al de kwaliteiten van een PSV die wel in staat zijn om aanvallend door te pakken.
Oh die aanvallende problemen zijn er ook best lang, maar voetballend was je nagenoeg elk potje (dik) de bovenliggende partij, op die aidspot in Enschede en die 50/50 wedstrijden tegen PSV na en dan vergeet ik er hooguit 1 of 2. Dat is nu wel anders, toevalsvoetbal waarbij de spelers geen idee hebben hoe ze onder druk moeten uitvoetballen. Gebeurde Slot eigenlijk zelden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215000176
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 14:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Misschien beter om Santi gewoon te laten staan en hopen op een ingeving in plaats van de standaard wissel, ook voor diens vertrouwen beter.
Misschien. Maar zou het ook geen gekke gedachte vinden om Santi effe een paar potjes uit de basis te houden (ware het niet dat het alternatief zo kut is).

Misschien heeft ie de rust toch nodig, misschien moet hij effe wakkergeschud worden, geen idee, maar dit wordt wel pijnlijk zo. Elke week verdampt er weer een miljoen aan transferwaarde.
  maandag 16 september 2024 @ 17:35:36 #76
262211 hhh38
pi_215000186
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 17:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Vooral benieuwd of hij weer teruggaat naar die 5-3-2, als Bueno en Beelen fit zijn heb je daar namelijk nu best wel de spelers voor
We hebben nooit 5-3-2 gespeeld.
  maandag 16 september 2024 @ 17:36:19 #77
262211 hhh38
pi_215000192
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
De grote verlosser.
Ik bespeur enig cynisme
pi_215000193
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:35 schreef hhh38 het volgende:

[..]
We hebben nooit 5-3-2 gespeeld.
Maar net hoe je het noemt, 1-5-2-2-1 dan, volgens Loewie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 16 september 2024 @ 17:37:01 #79
262211 hhh38
pi_215000199
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:36 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar net hoe je het noemt, 1-5-2-2-1 dan, volgens Loewie.
In ieder geval niet met 2 spitsen. 1 of 3.
  maandag 16 september 2024 @ 17:47:38 #80
262211 hhh38
pi_215000285
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat is toch ook juist het grote raadsel.
Het zou handig zijn als iemand hier vaste volger van de Tsjechische competitie was en ons zou kunnen vertellen hoe het spel van Sparta Praag zich ontwikkelde onder hem en of zijn media optredens daar net zo nietszeggend waren.

Ik zie 2 opties:
- DtK en evt anderen die hebben meegeholpen in deze beslissing snappen niets van voetbal en hebben zich in laten palmen door een vlotte babbel.
- Priske speelde bij Sparta Praag daadwerkelijk overtuigend aanvallend voetbal en het komt er nu helaas (nog) niet uit.

Het valt door ons niet echt te zeggen welke van de 2 het is. Het is ook goed mogelijk dat hij geen slechte trainer is maar dit nooit meer om gaat draaien. Genoeg goede trainers die een complete flop achter hun naam hebben staan omdat ze de selectie nooit achter zich kregen.
pi_215000345
quote:

[..]

Dat waren dan vaak wel wedstrijden waar we vanaf het begin de tegenstander onder druk zette, amper kansen weggaven en de statistieken compleet in ons voordeel uitvielen.
Afgelopen zaterdag tegen Groningen was het gewoon een gelijk opgaande wedstrijd.
#12 is not for sale!
pi_215000357
Die media-optredens worden inmiddels ook wel zwaar overtrokken zeg.

Je zou maar vragen van Aletha, Valentijn en de plaatselijke Rijnmond-jongen moeten beantwoorden. Ben er van overtuigd dat die man met voldoende passie kan praten over voetbal als er echt eens wat dieper op ingegaan wordt. Nu moet hij, inderdaad met de standaard zinnen want niet zijn moedertaal, zich er door heen maneuvreren. Dat ligt de een nu eenmaal wat beter dan de ander. Dat interviewtje met Kenneth in zijn eigen taal was bijvoorbeeld van een heul ander niveau. (en niet door de vragen van Kenneth)
pi_215000368
Ik heb vooral het gevoel dat DtK heel erg gelooft in DtK en dat nu blijkt dat het allemaal nogal chaotisch is wat ie doet. Het is allemaal wel wat makkelijk om het op die trainer te schuiven.
Dit, dus.
pi_215000428
Het is wel vreemd inderdaad dat we nu een vleugel probleem hebben dat feyenoord zo makkelijk een speler als Sauer heeft laten gaan.

Ook het vertrek van Linger vind ik nogal vreemd, ook gezien wat te kloesse er voor teruggehaald heeft

Er zijn nogal wat spelers vertrokken om onduidelijke redenen om ze maar kwijt te raken maar zijn er betere voor teruggekomen?

Te kloesse is inderdaad wel heel vreemd bezig geweest in de transferwindow
  maandag 16 september 2024 @ 18:05:28 #85
474254 GurneyIsBestOke
pi_215000488
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het zou handig zijn als iemand hier vaste volger van de Tsjechische competitie was en ons zou kunnen vertellen hoe het spel van Sparta Praag zich ontwikkelde onder hem en of zijn media optredens daar net zo nietszeggend waren.

Ik zie 2 opties:
- DtK en evt anderen die hebben meegeholpen in deze beslissing snappen niets van voetbal en hebben zich in laten palmen door een vlotte babbel.
- Priske speelde bij Sparta Praag daadwerkelijk overtuigend aanvallend voetbal en het komt er nu helaas (nog) niet uit.

Het valt door ons niet echt te zeggen welke van de 2 het is. Het is ook goed mogelijk dat hij geen slechte trainer is maar dit nooit meer om gaat draaien. Genoeg goede trainers die een complete flop achter hun naam hebben staan omdat ze de selectie nooit achter zich kregen.
Als je naar Antwerp kijkt waren er wel klachten over dat hij een onduidelijke manier van spelen nastreefde. Nu presteerde hij daar niet zo slecht maar na een seizoen waren ze wel op hem uitgekeken.

Waar je ook het een en ander over leest/hoort is dat de (fysieke) trainingsintensiteit een stuk hoger ligt dan onder Arne die vooral op techniek en vastigheden trainde. Daar zijn de vaste volgers best negatief over, qua blessures valt het niet mee tot dusver en dat is wellicht niet allemaal toeval.
Makkelijk eerste
  maandag 16 september 2024 @ 18:06:44 #86
474254 GurneyIsBestOke
pi_215000503
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die media-optredens worden inmiddels ook wel zwaar overtrokken zeg.

Je zou maar vragen van Aletha, Valentijn en de plaatselijke Rijnmond-jongen moeten beantwoorden. Ben er van overtuigd dat die man met voldoende passie kan praten over voetbal als er echt eens wat dieper op ingegaan wordt. Nu moet hij, inderdaad met de standaard zinnen want niet zijn moedertaal, zich er door heen maneuvreren. Dat ligt de een nu eenmaal wat beter dan de ander. Dat interviewtje met Kenneth in zijn eigen taal was bijvoorbeeld van een heul ander niveau. (en niet door de vragen van Kenneth)
Maar zullen de spelers hem dan wel begrijpen? Ik vind ‘ja hij kan niet zo goed Engels’ geen argument.
Makkelijk eerste
pi_215000511
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Maar zullen de spelers hem dan wel begrijpen?
Afgezien van het feit dat je met de pers maar weinig kanten op kan heb je daar uiteraard voldoende handvatten/voorbereidingstijd voor.

Beelden doen wonderen.
pi_215000640
Uiteindelijk ben je nog steeds ongeslagen dit seizoen....

Niet zoveel aan de hand

Media zat hier al 3 jaar op te wachten en die gaan nu helemaal los met onrust bij Feyenoord te creëren

Priske krijgt dit wel op de rit
pi_215000680
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 18:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Uiteindelijk ben je nog steeds ongeslagen dit seizoen....

Niet zoveel aan de hand
Je hebt niet gewonnen van Sparta, Willem 2 en Groningen. Er is best veel aan de hand.
Dit, dus.
pi_215000701
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 17:52 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Dat waren dan vaak wel wedstrijden waar we vanaf het begin de tegenstander onder druk zette, amper kansen weggaven en de statistieken compleet in ons voordeel uitvielen.
Afgelopen zaterdag tegen Groningen was het gewoon een gelijk opgaande wedstrijd.
De statistieken spreken dat laatste tegen, al was het onder Slot veel dominanter met name qua balbezit en passing.
Dat Slot een betere trainer was zal ook iedereen wel erkennen verder. Mijn punt is dat je ondanks al die absurde druk ook al moeizaam tot scoren kwam en ook geen kampioen werd in het tweede seizoen. Aangezien er geen tweede Slot rondloopt kun je je dus beter richten op iets dat je kunt aanpakken (het gebrek aan scorend vermogen) dan de trainer er uit tiefen en op dat vlak onrust creëeren. Ook iemand als Peter Bosz heeft met PSV niet de aanvallende statistieken van een Slot. Maar wel de kwaliteit voorin om (uiteindelijk zelfs beter) te presteren.
blablablabla
pi_215000734
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 18:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Je hebt niet gewonnen van Sparta, Willem 2 en Groningen. Er is best veel aan de hand.
Het zegt op dit moment nog helemaal niets

In het kampioensjaar 2 jaar geleden speelde Feyenoord 7x gelijk en verloor het 2 keer.

Dat betekent dat je 9 wedstrijden kon kloten en niet winnen.

Vorig seizoen 6 keer gelijk en 2 keer verlies

Het is allemaal nog niet het einde van de wereld.

Feyenoord wordt nu een beetje de put in gepraat

ik hou me nog steeds vast aan die wedstrijd tegen PSV

Het kan allemaal veel beter
  maandag 16 september 2024 @ 18:36:17 #92
268491 fetX
pi_215000747
quote:

Precies. Elk potje wat je toen won, was ook volledig terecht. Nou vond ik dat je tegen Willem II eigenlijk ook wel had moeten winnen, maar die andere twee potjes niet per sé. Als je zag hoe makkelijk Groningen zich er bij tijd en wijle doorheen voetbalde, dat vond ik echt zorgwekkend om te zien.
pi_215000834
twitter

@De_Kraam _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 16 september 2024 @ 18:43:38 #94
268491 fetX
pi_215000844
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als je naar Antwerp kijkt waren er wel klachten over dat hij een onduidelijke manier van spelen nastreefde. Nu presteerde hij daar niet zo slecht maar na een seizoen waren ze wel op hem uitgekeken.

Waar je ook het een en ander over leest/hoort is dat de (fysieke) trainingsintensiteit een stuk hoger ligt dan onder Arne die vooral op techniek en vastigheden trainde. Daar zijn de vaste volgers best negatief over, qua blessures valt het niet mee tot dusver en dat is wellicht niet allemaal toeval.
Dit is ook wel iets te makkelijk. Je kan het ook omdraaien: bij Midgetland en Sparta Praag begon hij ook matig en daarna had hij het op de rit en speelde ze prima voetbal.
  maandag 16 september 2024 @ 18:46:39 #95
262211 hhh38
pi_215000884
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

De intensiteit onder Arne was ook al veel hoger dan onder Advocaat (oke dat was waarschijnlijk niet heel moeilijk). De consensus is volgens mij dat je dat vooral in het begin van het seizoen doet zodat je een conditie opbouwt waar je dan het hele seizoen van profiteert. Op zich niet gek als dat nu eerst een paar extra blessures oplevert, als het zich uiteindelijk maar uitbetaalt.

Het kan echt wel dat de methode Priske tijd nodig heeft, maar ik weet niet of ie die gaat krijgen. De media en fans zitten nu in een steeds kritischer wordende cyclus en er is niet veel ruimte meer voor slechte resultaten.
pi_215000900
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 18:36 schreef fetX het volgende:

[..]
Precies. Elk potje wat je toen won, was ook volledig terecht. Nou vond ik dat je tegen Willem II eigenlijk ook wel had moeten winnen, maar die andere twee potjes niet per sé. Als je zag hoe makkelijk Groningen zich er bij tijd en wijle doorheen voetbalde, dat vond ik echt zorgwekkend om te zien.
Begint toch ook van achteruit allemaal.Of je met Q speelt en Geertruida of wat er nu staat. Die Smal leverde letterlijk elke bal in.

Maar goed natuurlijk missen we de input van Slot ook enorm. Dit hele scenario lag ook wel een beetje voor de hand zeg maar _O- .
blablablabla
  maandag 16 september 2024 @ 18:53:19 #97
268491 fetX
pi_215000948
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 18:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]

@:de_kraam _O_
Wel terecht dit. De opbouw was op z’n zachtst gezegd bedroevend. In het eerste half uur waren we de bal elke keer in no time kwijt.
  maandag 16 september 2024 @ 18:53:32 #98
474254 GurneyIsBestOke
pi_215000951
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 18:43 schreef fetX het volgende:

[..]
Dit is ook wel iets te makkelijk. Je kan het ook omdraaien: bij Midgetland en Sparta Praag begon hij ook matig en daarna had hij het op de rit en speelde ze prima voetbal.
Ik benoemde het meer omdat ik verder niet zo eenvoudig diepgaande meningen kan vinden over zijn tijd in Praag en Denemarken. Is qua grootte en beleving toch wel een aardig verschil met Feyenoord.

Wat dat betreft weten we vrij weinig.
Makkelijk eerste
  maandag 16 september 2024 @ 18:58:58 #99
268491 fetX
pi_215000998
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik benoemde het meer omdat ik verder niet zo eenvoudig diepgaande meningen kan vinden over zijn tijd in Praag en Denemarken. Is qua grootte en beleving toch wel een aardig verschil met Feyenoord.

Wat dat betreft weten we vrij weinig.
Ik hou er nu nog maar wel vertrouwen in dat hij het kan omdraaien (al wordt dat wel minder, eerlijk is eerlijk) gezien zijn verleden en ook omdat je nog geen een keer met een behoorlijke opstelling hebt kunnen spelen (PSV misschien). Alleen als het straks halverwege / eind oktober nog steeds zeer matig is zonder enige progressie dan vind ik dat je ook niet heel lang meer moet wachten om in te grijpen.
pi_215001423
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 18:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]

@:de_kraam _O_
Kramer, Krabby en Barrrrt Nolles, wat een toptafel (alleen HarryGod ontbreekt).
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_215001506
Als je goed wil opbouwen en de lijnen wil uitzetten heb je een speler als Wieffer nodig..

Hopelijk kan die koreaan wel de lijnen gaan uitzetten.....
  maandag 16 september 2024 @ 19:55:30 #102
474254 GurneyIsBestOke
pi_215001682
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 18:46 schreef hhh38 het volgende:
Het kan echt wel dat de methode Priske tijd nodig heeft, maar ik weet niet of ie die gaat krijgen. De media en fans zitten nu in een steeds kritischer wordende cyclus en er is niet veel ruimte meer voor slechte resultaten.
Hij doet het ook niet handig, het heeft vaak een geforceerd ‘kijk mij eens’-gehalte en dat aardt nooit zo lekker in Nederland en zeker niet in Rotterdam. Ook met die open wedstrijd tegen Monaco, die scrum in plaats van het publiek bedanken, nu legt ie dat soort dingen wel uit maar je merkt wel enige onervarenheid met omgaan met een veeleisend publiek.
Makkelijk eerste
pi_215001778
Feyenoord en een veeleisend publiek.

Ik moet daar toch nog even aan wennen.
pi_215001846
Die Koreaan Boom werd door een hoop users niet serieus genomen en nu is hij de zogenaamde Verlosser.

Lol
graag op anoniem
  maandag 16 september 2024 @ 20:13:07 #105
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_215001900
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Het zal de onervarenheid zijn.
pi_215001941
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 18:30 schreef Elan het volgende:

[..]
De statistieken spreken dat laatste tegen, al was het onder Slot veel dominanter met name qua balbezit en passing.
Dat Slot een betere trainer was zal ook iedereen wel erkennen verder. Mijn punt is dat je ondanks al die absurde druk ook al moeizaam tot scoren kwam en ook geen kampioen werd in het tweede seizoen. Aangezien er geen tweede Slot rondloopt kun je je dus beter richten op iets dat je kunt aanpakken (het gebrek aan scorend vermogen) dan de trainer er uit tiefen en op dat vlak onrust creëeren. Ook iemand als Peter Bosz heeft met PSV niet de aanvallende statistieken van een Slot. Maar wel de kwaliteit voorin om (uiteindelijk zelfs beter) te presteren.
twitter

De tweede helft was het helemaal matig, met meer balbezit voor Groningen en meer schoten op doel.

Overigens ben ik het met je eens dat het zeker niet alleen het probleem van de trainer is. We hebben gewoon al twee zomers zeer matig ingekocht, dat ga je uiteindelijk opbreken.
#12 is not for sale!
  maandag 16 september 2024 @ 20:19:54 #107
474254 GurneyIsBestOke
pi_215001982
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Dat is het toch altijd wel geweest? Het enige verschil is alleen dat we nu ook een beetje goed voetbal verwachten :P
Makkelijk eerste
  maandag 16 september 2024 @ 20:19:56 #108
262211 hhh38
pi_215001983
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Die Koreaan Boom werd door een hoop users niet serieus genomen en nu is hij de zogenaamde Verlosser.

Lol
Ik was vanaf het begin al enthousiast!
pi_215002053
quote:

Lol
Ga jij is lekker die nieuwe bij jullie serieus nemen..... :)
  maandag 16 september 2024 @ 20:25:14 #110
474254 GurneyIsBestOke
pi_215002059
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 18:58 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik hou er nu nog maar wel vertrouwen in dat hij het kan omdraaien (al wordt dat wel minder, eerlijk is eerlijk) gezien zijn verleden en ook omdat je nog geen een keer met een behoorlijke opstelling hebt kunnen spelen (PSV misschien). Alleen als het straks halverwege / eind oktober nog steeds zeer matig is zonder enige progressie dan vind ik dat je ook niet heel lang meer moet wachten om in te grijpen.
Mee eens met de kanttekening dat ik het aantal blessures inmiddels ook wel een beetje gek veel vind. Maar dat kan ook toeval of iets tijdelijks zijn.

Wellicht dat het na een paar goede resultaten omdraait en er wat vertrouwen komt, en je hoeft niet altijd goed te spelen om resultaat te boeken in de Eredivisie natuurlijk.
Makkelijk eerste
  maandag 16 september 2024 @ 20:47:40 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215002289
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hij doet het ook niet handig, het heeft vaak een geforceerd ‘kijk mij eens’-gehalte en dat aardt nooit zo lekker in Nederland en zeker niet in Rotterdam. Ook met die open wedstrijd tegen Monaco, die scrum in plaats van het publiek bedanken, nu legt ie dat soort dingen wel uit maar je merkt wel enige onervarenheid met omgaan met een veeleisend publiek.
Het is niet de scrum in plaats van het publiek bedanken, ze doen beiden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215002362
Donderdag Hang in Boom. *O* *O* *O*
pi_215002382
Het is GEEN scrum maar een huddle.
  Forum Admin maandag 16 september 2024 @ 20:56:13 #114
35723 crew  GGMM
pi_215002387
quote:

Lol
Vind je het gek. De ene na de andere goede voetballer komt uit Korea.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 16 september 2024 @ 20:56:42 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215002391
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 20:56 schreef GGMM het volgende:

[..]
Noord- of Zuid?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 16 september 2024 @ 20:57:00 #116
35723 crew  GGMM
pi_215002394
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 20:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Noord- of Zuid?
Klopt
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215002397
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is GEEN scrum maar een huddle.
Het is beiden onzin, past niet bij ons. Cultuur wordt NIET bewaakt.
  maandag 16 september 2024 @ 20:59:10 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215002403
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Maar dat heb ik ook al jaren met dat kansloze komen wij uit Rotterdam met de spelers na afloop, ik loop altijd weg van de cringe (en kom niet uit Rotterdam)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 16 september 2024 @ 21:01:16 #119
474254 GurneyIsBestOke
pi_215002425
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 20:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is niet de scrum in plaats van het publiek bedanken, ze doen beiden.
Ze doen eerst die scruddle en dan bedanken ze het publiek pas, zeker met het gefluit van het publiek en die geïrriteerde koppies van de spelers zag het er wat sullig uit.
Makkelijk eerste
  maandag 16 september 2024 @ 21:02:58 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215002437
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ze doen eerst die scruddle en dan bedanken ze het publiek pas, zeker met het gefluit van het publiek en die geïrriteerde koppies van de spelers zag het er wat sullig uit.
Als je 8-0 wint ziet het er toch net zo kansloos uit. Net als dat we sinds jaren opeens wisselspelers na een Europese uitwedstrijd rondjes om het veld laten rennen in een leeg stadion

Men zal er vast voor gestudeerd hebben maar je kan ook gewoon normaal doen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 16 september 2024 @ 21:03:10 #121
474254 GurneyIsBestOke
pi_215002438
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Hebben we niet een ballenpomper die er eens wat van moet zeggen?

Makkelijk eerste
pi_215002448
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 21:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Als je 8-0 wint ziet het er toch net zo kansloos uit. Net als dat we sinds jaren opeens wisselspelers na een Europese uitwedstrijd rondjes om het veld laten rennen in een leeg stadion

Men zal er vast voor gestudeerd hebben maar je kan ook gewoon normaal doen
Ja kan dit gewoon in de kleedkamer doen, deze act is nergens voor nodig.
pi_215002450
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hebben we niet een ballenpomper die er eens wat van moet zeggen?

Sjon zal wel weer in scheiding liggen.
pi_215002468
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 20:56 schreef GGMM het volgende:

[..]
  Forum Admin maandag 16 september 2024 @ 21:08:00 #125
35723 crew  GGMM
pi_215002476
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 21:07 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Opgeslagen, thnx
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 16 september 2024 @ 21:08:44 #126
474254 GurneyIsBestOke
pi_215002479
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 20:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar dat heb ik ook al jaren met dat kansloze komen wij uit Rotterdam met de spelers na afloop, ik loop altijd weg van de cringe (en kom niet uit Rotterdam)
Das toch prima, beetje cringe wel maar dat je na een (belangrijke) overwinning een klein showtje doet met het publiek moet kunnen, zolang het niet te lang door gaat.

Dat is wel iets anders dan een kansloze show opvoeren na een gelijkspel of nederlaag (waar de spelers ook niet op zitten te wachten).
Makkelijk eerste
pi_215002499
Lekker boeiend die huddle, hoor je niemand over wanneer je wint.
#12 is not for sale!
  maandag 16 september 2024 @ 21:12:24 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215002505
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Das toch prima, beetje cringe wel maar dat je na een (belangrijke) overwinning een klein showtje doet met het publiek moet kunnen, zolang het niet te lang door gaat.

Dat is wel iets anders dan een kansloze show opvoeren na een gelijkspel of nederlaag (waar de spelers ook niet op zitten te wachten).
Dat had ik al toen het dat Duitse heuj heuj heuj met die handjes was, bij dat soort georkestreerde dingen is alle spontaniteit er op een gegeven moment wel uitgeslagen. Niks mis mee om het publiek te bedanken, de man van de wedstrijd nog even toe te zingen, het clublied of whatever als het maar gewoon spontaan is.

Ik ga gewoon altijd heel erg slecht op dat soort dingen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215002510
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Showtje is niks mis mee, maar dat komen wij uit Rotterdam straalt echt niks uit wmb. En dan lafjes eindigen met dat ring of fire deuntje wat niemand voluit zingt.
#12 is not for sale!
pi_215002515
Gelukkig gaat de bal snel weer rollen
  maandag 16 september 2024 @ 21:18:29 #131
474254 GurneyIsBestOke
pi_215002553
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 21:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat had ik al toen het dat Duitse heuj heuj heuj met die handjes was, bij dat soort georkestreerde dingen is alle spontaniteit er op een gegeven moment wel uitgeslagen. Niks mis mee om het publiek te bedanken, de man van de wedstrijd nog even toe te zingen, het clublied of whatever als het maar gewoon spontaan is.

Ik ga gewoon altijd heel erg slecht op dat soort dingen
Op zich wel mee eens, maar goed anders staan die spelers daar ook maar zo ongemakkelijk. Meestal blijf ik er ook niet voor, alleen na een mooie overwinning blijf ik wel eens wat langer hangen, dus dan wordt het ook minder gauw irritant.
Makkelijk eerste
  Forum Admin maandag 16 september 2024 @ 21:20:27 #132
35723 crew  GGMM
pi_215002567
Ik heb nu pas door waar het over gaat (goh), maar ik vind die hele scrum (niet @Scrummie) maar dom. Doe dat lekker in de kleedkamer. Hier heeft echt niemand iets aan.

Interessantdoenerij is het.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215002649
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nu pas door waar het over gaat (goh), maar ik vind die hele scrum (niet @:scrummie) maar dom. Doe dat lekker in de kleedkamer. Hier heeft echt niemand iets aan.

Dit zei Michiel Kramer ook al.

Wellicht heeft dit invloed op jouw mening.
pi_215002663
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 20:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Mijn hele beeld aan diggelen. Ik heb altijd gedacht dat jij als fanatieke bezoeker tot de laatste seconde bij dit soort momenten staat te brullen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 16 september 2024 @ 21:39:56 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215002712
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2024 21:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Mijn hele beeld aan diggelen. Ik heb altijd gedacht dat jij als fanatieke bezoeker tot de laatste seconde bij dit soort momenten staat te brullen.
Walgelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215002731
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2024 21:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Die zit dan lang in het busje met zijn doorgesnoven hoofd. :+
  maandag 16 september 2024 @ 21:43:13 #137
474254 GurneyIsBestOke
pi_215002740
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 21:11 schreef Haringkop het volgende:
Lekker boeiend die huddle, hoor je niemand over wanneer je wint.
Je hoort er ook niemand over als je jezelf klem zuipt voor iedere wedstrijd en je wint alsnog, maar dat betekent niet gelijk dat het een goed idee is.

Ik ken best wat sporters die echt even niet aanspreekbaar zijn kort na een (verloren) wedstrijd, inclusief ikzelf, dan even geforceerd in een kringetje staan gaat er niet echt in zeg maar :D
Makkelijk eerste
  maandag 16 september 2024 @ 21:45:05 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215002748
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Je hoort er ook niemand over als je jezelf klem zuipt voor iedere wedstrijd en je wint alsnog, maar dat betekent niet gelijk dat het een goed idee is.

Ik ken best wat sporters die echt even niet aanspreekbaar zijn kort na een (verloren) wedstrijd, inclusief ikzelf, dan even geforceerd in een kringetje staan gaat er niet echt in zeg maar :D
Bijlow is er blijkbaar iets teveel Feyenoorder voor, gelukkig
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215002883
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nu pas door waar het over gaat (goh), maar ik vind die hele scrum (niet @:scrummie) maar dom. Doe dat lekker in de kleedkamer. Hier heeft echt niemand iets aan.

hebben ze gekopieerd uit Duitsland. je ziet het zo wat iedere wedstrijd terugkomen met bijna de helft van de teams. Baumgart was er ook mee begonnen in Hamburg en toevallig ook bij Mainz en Augsburg waar ook Deense trainers zitten (zouden Thorup en Priske even gebeld hebben van het weekend)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 16 september 2024 @ 22:12:11 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215002998
twitter

Hockeyhoofded

De rest van de buitenlandse huurlingen zitten volgens mij allemaal op de bank :{
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215002999
Van den Belt heeft gescoord voor Castellón op bezoek bij Almería. The end is near.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 september 2024 @ 22:17:11 #142
262211 hhh38
pi_215003044
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 22:12 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hockeyhoofded

De rest van de buitenlandse huurlingen zitten volgens mij allemaal op de bank :{
Lopez heeft rood gepakt voor de interlandbreak. Pedersen werd er juist in de rust uit gewisseld.

Walemark en Kasanwirjo zitten op de bank inderdaad. Mis ik dan nog iemand?
  maandag 16 september 2024 @ 22:18:08 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215003055
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 22:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Lopez heeft rood gepakt voor de interlandbreak. Pedersen werd er juist in de rust uit gewisseld.

Walemark en Kasanwirjo zitten op de bank inderdaad. Mis ik dan nog iemand?
Tsongwie zit bij Leuven (wie?) op de bank @Pistolero
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 16 september 2024 @ 22:19:04 #144
262211 hhh38
pi_215003064
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 22:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Tsongwie zit bij Leuven (wie?) op de bank @:pistolero
Die speelt steeds een beetje meer!
pi_215003619
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 20:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik was vanaf het begin al enthousiast!
Nou ik hou je in de gaten!
graag op anoniem
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 07:56:24 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_215004723
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 22:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Tsongwie zit bij Leuven (wie?) op de bank @:pistolero
Imca Marina.

Gelukkig hier ook users die heel die scrum idioot vinden.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215004869
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

De kans dat wanneer je stopt met drinken direct bijdraagt aan een betere prestatie acht ik toch een stuk groter dan wanneer we stoppen met de Hidde.

Begrijp me niet verkeerd, die huddle hoeft van mij ook niet zo. Maar de kritiek erop vind ik allemaal wat overdreven.
#12 is not for sale!
  dinsdag 17 september 2024 @ 09:19:43 #148
474254 GurneyIsBestOke
pi_215005273
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 08:13 schreef Haringkop het volgende:

[..]
De kans dat wanneer je stopt met drinken direct bijdraagt aan een betere prestatie acht ik toch een stuk groter dan wanneer we stoppen met de Hidde.

Begrijp me niet verkeerd, die huddle hoeft van mij ook niet zo. Maar de kritiek erop vind ik allemaal wat overdreven.
Toch denk ik dat het wel iets meer (negatieve) invloed heeft dan ‘als ze winnen heeft niemand het erover’. Dat vind ik een beetje een oneliner terwijl er best wat redenen zijn om te bedenken dat dit niet zo’n goed idee is.

Dat de kritiek wat overdreven is eens, dat is wel weer door de slechte resultaten dat er extra aandacht op komt.
Makkelijk eerste
pi_215005360
Nog even en er komt ook nog kritiek op de huddle voor de wedstrijd.
  dinsdag 17 september 2024 @ 09:35:47 #150
474254 GurneyIsBestOke
pi_215005387
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 09:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog even en er komt ook nog kritiek op de huddle voor de wedstrijd.
Doen ze in de kleedkamer ook een stand-up denk je?
Makkelijk eerste
pi_215005393
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 09:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Doen ze in de kleedkamer ook een stand-up denk je?
Ik denk wel dat Timon er even wat mooie Duitse termen ingooit.
pi_215005446
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 08:13 schreef Haringkop het volgende:

[..]

De huddle is iets onzinnigs maar iemand zou Priske eens moeten influisteren dat die teksten van hem op social media ook niet zo'n goed idee zijn. Lijkt wel een Jehova die man. Maar goed, hopelijk krijgt hij het op de rit.
  dinsdag 17 september 2024 @ 10:38:06 #153
83103 yvette1982
pi_215005892
Die onmacht van Feyenoord kwam ook wel tot uitdrukking in een statistiek na 36 minuten. Toen had Feyenoord pas 2 keer een balcontact gehad in de 16 van Groningen.
Dit Feyenoord weet geen kansen te creëren en kan al niet domineren tegen promovendi en dat is heel zorgwekkend. Met name met het programma dat komt en de tactische onbenul die onze trainer is.
  dinsdag 17 september 2024 @ 10:46:33 #154
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215005928
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 09:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
De huddle is iets onzinnigs maar iemand zou Priske eens moeten influisteren dat die teksten van hem op social media ook niet zo'n goed idee zijn. Lijkt wel een Jehova die man. Maar goed, hopelijk krijgt hij het op de rit.
Echt te cringe voor woorden ja. God ziet alles, jij niet zoveel Brian. Anders zet je er geen spits in als je middenveld de consistentie van Zwitserse kaas heeft.
pi_215006106
Ik denk dat Priske wat onderschat heeft wat voor club Feyenoord is

ik zie op dit moment ook geen geschikte opvolger voor hem mocht hij ontslagen worden.

Ik denk nog steeds dat hij voor de lange termijn nog steeds de beste man kan zijn, maar vreemde tweets de wereld in brengen zorgt alleen maar voor dat hij alle credits alleen maar kwijt aan het raken is en de druk alleen maar vergroot op zich zelf.

Misschien komt hij mentaal wat tekort voor een club als Feyenoord. Slot was natuurlijk naar buiten een leuke en aardige man maar binnen Feyenoord was hij waarschijnlijk keihard tegenover de selectie.
  dinsdag 17 september 2024 @ 11:14:59 #156
474254 GurneyIsBestOke
pi_215006183
O jee, ik ben het behoorlijk eens met Klaas.
Makkelijk eerste
  dinsdag 17 september 2024 @ 11:15:53 #157
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215006189
Tijd voor een disney+ documentaire weer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_215006295
vind het voetbal nog niet eens het ergste want nieuwe spelers die amper samen hebben getraind.
wat mij wel erge zorgen baarde is dat niemand fit leek aan het eind van de wedstrijd.
smal die na zijn debiele pass op de helft van de tegenstander terug strompelde.
zechiel die kramp kreeg.
het zag er allemaal een beetje uitgeblust uit.
en dan donderdag in de CL tegen de beste Duitse ploeg van het vorig seizoen.....
hopen dat het weer ouderwets spookt op de tribune
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  dinsdag 17 september 2024 @ 11:40:26 #159
262211 hhh38
pi_215006395
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 10:38 schreef yvette1982 het volgende:
Die onmacht van Feyenoord kwam ook wel tot uitdrukking in een statistiek na 36 minuten. Toen had Feyenoord pas 2 keer een balcontact gehad in de 16 van Groningen.
Dit Feyenoord weet geen kansen te creëren en kan al niet domineren tegen promovendi en dat is heel zorgwekkend. Met name met het programma dat komt en de tactische onbenul die onze trainer is.
Ik ben ook bang dat het voetbal van Priske te weinig gericht is op het domineren van de tegenstander met balbezit, maar hij mist ook wel erg veel spelers die daar aan bij zouden kunnen dragen. Geen Stengs, geen Hwang en een non-voetballer als Nieuwkoop op rechtsbuiten is natuurlijk dramatisch op dat vlak.
pi_215006460
We kunnen dit topic wel sluiten, gaat helemaal niks worden dit seizoen
* Verwijderd *
pi_215006465
Priske zit opgezadeld met de ellende van te Kloese. Dus voor nu verdedig ik hem nog even.
  dinsdag 17 september 2024 @ 11:51:04 #162
474254 GurneyIsBestOke
pi_215006507
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
Priske zit opgezadeld met de ellende van te Kloese. Dus voor nu verdedig ik hem nog even.
Ik denk dat iedereen het erover eens is dat Priske een ontzettend ingewikkelde klus is gegeven, maar in plaats van het zichzelf eenvoudiger maken maakt ie het enkel moeilijker en onduidelijker.
Makkelijk eerste
  dinsdag 17 september 2024 @ 11:54:23 #163
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215006530
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 18:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Begint toch ook van achteruit allemaal.Of je met Q speelt en Geertruida of wat er nu staat. Die Smal leverde letterlijk elke bal in.

Maar goed natuurlijk missen we de input van Slot ook enorm. Dit hele scenario lag ook wel een beetje voor de hand zeg maar _O- .
Smal viel mij inderdaad erg tegen. Van alle nieuwe spelers zou hij het snelst gewend moeten zijn, maar blijkbaar heeft hij weinig kwaliteit. Dan nog vind ik ook dat het niet meevalt allemaal nieuwe spelers in te passen. Als Hwang meespeelt tegen Leverkusen, dan zal dat ook nog even wennen worden. Toch blijf ik vasthouden aan een eerlijke beoordeling aan het einde van september, dan moeten we toch wel iets gaan zien dat lijkt op een plan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 17 september 2024 @ 11:55:42 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215006543
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 11:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Smal viel mij inderdaad erg tegen. Van alle nieuwe spelers zou hij het snelst gewend moeten zijn, maar blijkbaar heeft hij weinig kwaliteit. Dan nog vind ik ook dat het niet meevalt allemaal nieuwe spelers in te passen. Als Hwang meespeelt tegen Leverkusen, dan zal dat ook nog even wennen worden. Toch blijf ik vasthouden aan een eerlijke beoordeling aan het einde van september, dan moeten we toch wel iets gaan zien dat lijkt op een plan.
Smal stond bij Twente al bekend als een hele trage verdediger die het vooral van zijn voetballende vermogen moet hebben en niet van het verdedigen. Een beetje het debiele neefje van Daley Blind wat dat aangaat.

Al liet zelfs dat voetballende gedeelte hem nu in de steek.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 17 september 2024 @ 11:58:53 #165
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215006561
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 11:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Smal stond bij Twente al bekend als een hele trage verdediger die het vooral van zijn voetballende vermogen moet hebben en niet van het verdedigen. Een beetje het debiele neefje van Daley Blind wat dat aangaat.

Al liet zelfs dat voetballende gedeelte hem nu in de steek.
Ja dat snap ik, maar zoals je zelf al zegt, het probleem van afgelopen zaterdag was juist het voetballende gedeelte. De pass van Blind kun je overigens heel goed gebruiken bij Feyenoord, we moeten Gimenez in de diepte aanspelen.
  dinsdag 17 september 2024 @ 11:58:54 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215006562
twitter

VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 17 september 2024 @ 11:59:31 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215006567
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 11:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja dat snap ik, maar zoals je zelf al zegt, het probleem van afgelopen zaterdag was juist het voetballende gedeelte. De pass van Blind kun je overigens heel goed gebruiken bij Feyenoord, we moeten Gimenez in de diepte aanspelen.
Daarom zeg ik ook het debiele neefje, zo goed is hij voetballend natuurlijk bij lange na niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215006576
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 11:58 schreef Caland het volgende:
[ x ]

[ afbeelding ]
Toepasselijk
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 17 september 2024 @ 12:01:48 #169
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215006587
Tegen PSV was het nog aardig in de omschakeling, misschien dat we tegen een betere tegenstander juist Priske-bal te zien krijgen, al snap ik dat het tegen beter weten in is. Je probeert toch naar de positieve dingen te kijken, al is het even zoeken en veel fantasie gebruiken.
  dinsdag 17 september 2024 @ 12:02:35 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215006591
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 12:01 schreef Vis1980 het volgende:
Tegen PSV was het nog aardig in de omschakeling, misschien dat we tegen een betere tegenstander juist Priske-bal te zien krijgen, al snap ik dat het tegen beter weten in is. Je probeert toch naar de positieve dingen te kijken, al is het even zoeken en veel fantasie gebruiken.
Dat wordt dan genieten in de eredivisie als dat alleen kan tegen betere tegenstanders.

Alhoewel Groningen ook gewoon druk durfde te zetten en Feyenoord geen idee had hoe ze daar onderuit moesten voetballen. Dat is Slot in 3 jaar niet overkomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 17 september 2024 @ 12:07:28 #171
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215006640
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat wordt dan genieten in de eredivisie als dat alleen kan tegen betere tegenstanders.

Alhoewel Groningen ook gewoon druk durfde te zetten en Feyenoord geen idee had hoe ze daar onderuit moesten voetballen. Dat is Slot in 3 jaar niet overkomen.
Wie weten leggen we ineens een acceptabele pot op de mat als enorme underdog. Zoiets kan best weer wat hoop genereren, al ben ook ik bang op een enorme inmaakpot.
pi_215006656
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Priske wat onderschat heeft wat voor club Feyenoord is

ik zie op dit moment ook geen geschikte opvolger voor hem mocht hij ontslagen worden.

Over ontslag is het ook wat vroeg om het te hebben. Ben wel benieuwd wat hij over een langere periode laat zien met Feyenoord. Vooralsnog ben ik geen fan maar ik sluit niet uit dat ik er geen verstand van heb.
pi_215006667
quote:
[ x ]

[ afbeelding ]
godver, niet alweer die takke herrie
* Verwijderd *
  dinsdag 17 september 2024 @ 12:10:30 #174
474254 GurneyIsBestOke
pi_215006669
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 12:01 schreef Vis1980 het volgende:
Toen kregen we er ook vier tegen, en profiteerden we vooral dat het bij PSV met iedere lange bal open lag. Benfica in de voorbereiding was ook verschrikkelijk, die zetten een beetje druk en we werden scheel getikt. Dus ik vrees er een beetje voor.

Ik vrees er een beetje voor donderdag, maar wellicht valt het mee.
Makkelijk eerste
  dinsdag 17 september 2024 @ 12:12:47 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215006693
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 12:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Toen kregen we er ook vier tegen, en profiteerden we vooral dat het bij PSV met iedere lange bal open lag. Benfica in de voorbereiding was ook verschrikkelijk, die zetten een beetje druk en we werden scheel getikt. Dus ik vrees er een beetje voor.

Ik vrees er een beetje voor donderdag, maar wellicht valt het mee.
De drie beste trainers ter wereld, Pep, Arend en Xabi en wij moeten tegen twee daarvan in de CL.

Altijd tegen ons.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215006718
Wat een grafstemming.

Wanneer komt de cake?
  dinsdag 17 september 2024 @ 12:20:49 #177
474254 GurneyIsBestOke
pi_215006764
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 12:12 schreef Caland het volgende:

[..]
De drie beste trainers ter wereld, Pep, Arend en Xabi en wij moeten tegen twee daarvan in de CL.

Altijd tegen ons.
En dan kom je nog goed weg ermee dat Roger Schmidt ontslagen is
Makkelijk eerste
pi_215006803
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 12:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een grafstemming.

Wanneer komt de cake?
Het leven als Feyenoord supporter is zwaar, erg zwaar.
pi_215006810
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2024 12:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Het leven als Feyenoord supporter is zwaar, erg zwaar.
Het is maar net hoe zwaar je het maakt natuurlijk.

Ik heb het idee dat ik al 2 dagen hetzelfde lees.
pi_215006842
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Het is maar net hoe zwaar je het maakt natuurlijk.

Ik heb het idee dat ik al 2 dagen hetzelfde lees.
Europees is altijd anders dan de gortdroge eredivisie. Ik hoop op wat peper in de kont. :)
  dinsdag 17 september 2024 @ 12:28:18 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215006844
quote:
Vind het nog knap dat er op een paar honderd kaarten na die vakken van 120 euro per stuk vol zitten.

Je moet het maar durven vragen op zo’n tijdstip.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215006856
Ik wilde best een kaartje kopen, want de Olympiazijde is ideaal voor een rustige jongen als ik.

Maar ik kom als simpel online lid niet in aanmerking voor een kaartje. Helaas.
  dinsdag 17 september 2024 @ 12:36:03 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215006909
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 12:30 schreef bbuddybb het volgende:
Ik wilde best een kaartje kopen, want de Olympiazijde is ideaal voor een rustige jongen als ik.

Maar ik kom als simpel online lid niet in aanmerking voor een kaartje. Helaas.
Genoeg mensen hier die je kunnen helpen :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215007025
quote:
[ x ]

[ afbeelding ]
Stukje teringherrie door die verouderde kutspeakers in de Kuip genot. Katheter naar je hoofd.
  dinsdag 17 september 2024 @ 13:31:03 #186
262211 hhh38
pi_215007533
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 12:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Altijd tegen ons.
Leverkusen wint op zich niet vaak met grote cijfers. En heeft vaak goals in de laatste minuten nodig. Daar houd ik me maar aan vast.
  dinsdag 17 september 2024 @ 13:37:10 #187
268491 fetX
pi_215007567
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 13:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Leverkusen wint op zich niet vaak met grote cijfers. En heeft vaak goals in de laatste minuten nodig. Daar houd ik me maar aan vast.
Als we niet binnen een twintig minuten achter staan zou me dat ergens verbazen, maar goed. We houden altijd hoop.
  dinsdag 17 september 2024 @ 13:41:23 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215007596

ABNORMAAL AGRESSIEF :`)

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215007614
Gelukkig brengt Brian alleen maar liefkozende teksten.

We zijn namelijk gewoon een lieve club.
  dinsdag 17 september 2024 @ 13:49:03 #190
474254 GurneyIsBestOke
pi_215007676
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 13:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Priske heeft een leuke methode om het publiek met hem mee te krijgen: hij huurt iemand in met een luidspreker die de rest van de Kuip dirigeert. Zo is het altijd gekkenhuis!
Makkelijk eerste
pi_215007682
quote:
[ afbeelding ]

Wat is ZVJC nou weer?
* Verwijderd *
  dinsdag 17 september 2024 @ 13:52:59 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215007694
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 13:50 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Wat is ZVJC nou weer?
Zingen voor Jezus Christus @KingRoland
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215007933
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 12:48 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Stukje teringherrie door die verouderde kutspeakers in de Kuip genot. Katheter naar je hoofd.

Swalm en Ekieziel voor je.
  dinsdag 17 september 2024 @ 15:00:43 #194
83103 yvette1982
pi_215008218
quote:
[ afbeelding ]

Dat is allemaal leuk en wel, maar het zou dan wel helpen als er wat agressie in het veld te zien is. Als Priske zich in de club had verdiept en goed had getraind dan hadden we nu een fitte groep gehad die lekker druk kan zetten, knokt voor iedere meter en ook lekker aan kan vallen. En dan krijg je een mooie wisselwerking met het publiek en een geweldige sfeer.
pi_215008252
Leverkusen is denk ik op dit moment 1 van de beste clubs in Europa

Een 0-0 mag je tevreden mee zijn
pi_215008254
quote:
[ afbeelding ]

Niet eens uitverkocht. Misschien moet feyenoord de prijzen/verkoopvoorwaarden toch eens onder de loep nemen :(

quote:
Mooie vent blijft die Bossie
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 17 september 2024 @ 15:10:24 #197
269692 Divje
brr brr patapim
pi_215008259
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 15:00 schreef yvette1982 het volgende:

[..]
Dat is allemaal leuk en wel, maar het zou dan wel helpen als er wat agressie in het veld te zien is. Als Priske zich in de club had verdiept en goed had getraind dan hadden we nu een fitte groep gehad die lekker druk kan zetten, knokt voor iedere meter en ook lekker aan kan vallen. En dan krijg je een mooie wisselwerking met het publiek en een geweldige sfeer.
Oe, vertel eens wat over hoe Priske traint. Jij lijkt meer te weten :)
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 17 september 2024 @ 15:21:37 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215008346

Oei.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 17 september 2024 @ 15:21:38 #199
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_215008347
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Leverkusen is denk ik op dit moment 1 van de beste clubs in Europa

Een 0-0 mag je tevreden mee zijn
Dat wordt gewoon 0-5 Klaas.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_215008352
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 15:09 schreef RipCity het volgende:

[..]
Niet eens uitverkocht. Misschien moet feyenoord de prijzen/verkoopvoorwaarden toch eens onder de loep nemen :(
[..]
Mooie vent blijft die Bossie
Je bent zelf een mooie vent
graag op anoniem
pi_215008397
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 15:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Oei.
Nog niet zo indrukwekkend maar over een heel seizoen trekt dat wel bij.
pi_215008407
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 15:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Dat wordt gewoon 0-5 Klaas.
Deze ploeg heeft gewoon een stunt nodig. Ik zeg 1-0
pi_215008453
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Deze ploeg heeft gewoon een stunt nodig. Ik zeg 1-0
89ste minuut.

Ueda.
  dinsdag 17 september 2024 @ 16:38:58 #204
83103 yvette1982
pi_215008831
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 15:10 schreef Divje het volgende:

[..]
Oe, vertel eens wat over hoe Priske traint. Jij lijkt meer te weten :)
Niet best want de selectie is niet fit en er is geen lijn en visie te ontdekken in zijn spel.
pi_215009414

Dit zou logische kunnen zijn
  dinsdag 17 september 2024 @ 17:53:28 #206
268260 Dr.Mikey
pi_215009712
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

Moet trauner het wel beter gaan doen als tegen pec.
R.I.P DTS.
pi_215010472
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

Lekker man, je hebt Hancko goed geschreven!
* Verwijderd *
  dinsdag 17 september 2024 @ 18:58:32 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215010489
twitter

Announce

Tevens viraal @GGMM @onlogisch @maxi-mus @KingRoland
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 17 september 2024 @ 19:27:34 #209
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215010987
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:58 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Announce

Tevens viraal @:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:kingroland
Gelachen.

Wat een lelijk shirt trouwens.
  dinsdag 17 september 2024 @ 19:39:58 #210
268491 fetX
pi_215011161
Jammer van die rare onderkant. Verder wel een tof shirt _O_
pi_215012087
Sem Stein weer 2x keer gescoord

ik krijg toch weer gelijk over deze speler

Feyenoord had hem moeten halen
pi_215012324
_O-
  dinsdag 17 september 2024 @ 21:50:58 #213
262211 hhh38
pi_215012790
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:57 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Lekker man, je hebt Hancko goed geschreven!
Nog even oefenen met Paixo
  dinsdag 17 september 2024 @ 21:54:06 #214
268260 Dr.Mikey
pi_215012831
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Sem Stein weer 2x keer gescoord

ik krijg toch weer gelijk over deze speler

Feyenoord had hem moeten halen
De nieuwe lex immers.
R.I.P DTS.
pi_215013074
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Gelachen.

Wat een lelijk shirt trouwens.
Prachtig juist
  woensdag 18 september 2024 @ 09:22:02 #216
474254 GurneyIsBestOke
pi_215015333
Mocht nog iemand morgen naar Feyenoord-Leverkusen willen gaan, wij hebben voor 58¤ een kaartje in vak J beschikbaar (één van mijn vrienden dacht dat de wedstrijd vandaag was en gaat morgen op vakantie :') )

Dm maar bij interesse.
Makkelijk eerste
pi_215015473
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mocht nog iemand morgen naar Feyenoord-Leverkusen willen gaan, wij hebben voor 58¤ een kaartje in vak J beschikbaar (één van mijn vrienden dacht dat de wedstrijd vandaag was en gaat morgen op vakantie :') )

Dm maar bij interesse.
Mijn DM is geblokkeerd en wat nu?
pi_215015596
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Mijn DM is geblokkeerd en wat nu?
Eerst even aan je bewindvoerder vragen of je wat extra geld mag opnemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215015723
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Eerst even aan je bewindvoerder vragen of je wat extra geld mag opnemen.
pi_215016590
Naast klaas in het stadion zitten is wel echt horror
* Verwijderd *
pi_215016875
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 11:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Naast klaas in het stadion zitten is wel echt horror
In het echt is hij niet zo toch? Toch??
  woensdag 18 september 2024 @ 12:06:12 #222
474254 GurneyIsBestOke
pi_215017194
Het kaartje is nog beschikbaar :)
Makkelijk eerste
pi_215017396
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het kaartje is nog beschikbaar :)
Ik kan dan niet
graag op anoniem
pi_215017401
Dan kijk ik met vrienden
graag op anoniem
pi_215017444
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 12:24 schreef KingRoland het volgende:
Dan kijk ik met vrienden
Leuk dat je met ons mee gaat kijken. :)
pi_215017887
twitter

NIEUWKOOPED
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215017890
Dat is toch wel goed nieuws.
pi_215018033
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 13:25 schreef Caland het volgende:
[ x ]

NIEUWKOOPED
Zie je wel, helpt al dat bidden tot God dus toch. 👍🏼
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_215019171
Hij kan in ieder geval niet meer als rechtsbuiten opgesteld worden

Weer een probleem minder.....
pi_215019175
Priske gaat morgen de formatie spiegelen, als ik het antwoord op de vraag van Krabby goed interpreteer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215019453
quote:
“Ik ben gewoon een normaal persoon die ook een Instagram-account heeft. Daar zet ik dingen op voor mijn familie, mijn vrienden en de mensen die mij willen volgen. Ik plaats gewoon berichten op Instagram voor de mensen die dat leuk vinden. Als mensen het niet willen lezen, dan moeten ze mij niet meer volgen”, zo zegt de trainer met een glimlach.
Een klap in het gezicht van sommige users.
pi_215019735
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Een klap in het gezicht van sommige users.
ik denk eerder een klap in het gezicht van de media die dit allemaal groter maken dan het is....
  woensdag 18 september 2024 @ 17:29:48 #233
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215020135
Wat mij ook opvalt is het verschil in ontvangst van de trainer bij Feyenoord en 'het Feyenoord van Engeland'.
pi_215020199
Mag toch hopen dat Priske niet Zerrouki op Wirtz gaat zetten, dat kan echt niet.
pi_215020302
quote:
99s.gif Op woensdag 18 september 2024 17:36 schreef Kerftminister het volgende:
Mag toch hopen dat Priske niet Zerrouki op Wirtz gaat zetten, dat kan echt niet.
Dit zijn nu juist de wedstrijden waar Zerrouki van waarde kan zijn.
  woensdag 18 september 2024 @ 17:43:29 #236
474254 GurneyIsBestOke
pi_215020306
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 17:29 schreef Vis1980 het volgende:
Wat mij ook opvalt is het verschil in ontvangst van de trainer bij Feyenoord en 'het Feyenoord van Engeland'.
Slot werd bij (de fans van) Liverpool minder hartelijk ontvangen dan Priske bij ons hoor. En daar moeten ze ook wennen aan een trainer die ontzettend open is maar ook een stuk ingetogener dan Klopp.

De kritiek op Priske is niet mals maar tegelijkertijd maakt hij er tot nu toe ook een zooitje van, zo eerlijk moet je zijn. Bovendien erkent vrijwel iedereen dat het verre van alleen zijn zooi is.
Makkelijk eerste
pi_215020313
Priske gaf net aan een gelovig man te zijn. Misschien kan het helpen. :)
  woensdag 18 september 2024 @ 17:51:56 #238
474254 GurneyIsBestOke
pi_215020407
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit zijn nu juist de wedstrijden waar Zerrouki van waarde kan zijn.
Dat hoop ik ook, zolang hij zich maar niet met de opbouw gaat bemoeien.
Makkelijk eerste
pi_215020691
Kaarten Benfica uit ook binnen, dat ging best soepel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215021042
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 18:19 schreef Caland het volgende:
Kaarten Benfica uit ook binnen, dat ging best soepel.
Inderdaad ja. Natuurlijk het standaard geneuzel van slechtwerkende website, maar was niet lastig om kaarten te kopen.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_215021478
Dat Sparta Praag doet het zonder Priske veel beter!!!1
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215021646
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 19:43 schreef Caland het volgende:
En dat met een lange bal.

Dit komt allemaal goed dus
pi_215021674
quote:
99s.gif Op woensdag 18 september 2024 17:36 schreef Kerftminister het volgende:
De enige keer dat hij goed speelde was tegen Griezmann.
#12 is not for sale!
pi_215021684
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 13:25 schreef Caland het volgende:
[ x ]

NIEUWKOOPED
Brian Nieuwkoop
#12 is not for sale!
  woensdag 18 september 2024 @ 20:17:54 #245
474254 GurneyIsBestOke
pi_215021932
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 19:43 schreef Caland het volgende:
Die Lars Friis was het werkelijke brein achter het succes van Priske
Makkelijk eerste
  Forum Admin woensdag 18 september 2024 @ 21:55:15 #246
35723 crew  GGMM
pi_215023646

_O-
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215023654
teletekststanderedivisie_screenshot.jpg
pi_215023686
:) haha

Jammer jongens!
graag op anoniem
pi_215023995
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 21:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Gefeliciteerd :)
pi_215024002
quote:
[ afbeelding ]

_O-
@klaasweetalles graag jouw mening
pi_215024048
quote:
[ afbeelding ]

_O-
Ja dus?

Feyenoord is nog steeds ongeslagen, 020 niet.
pi_215024086
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

Dm maar bij interesse.
Niet eens een heel rare vergissing, eerste seizoen CL op donderdag _O-
pi_215024195
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ja dus?

Feyenoord is nog steeds ongeslagen, 020 niet.
Ik maar denken dat het gaat om de meeste punten halen.
No bitch to me
pi_215024270
Geen Huddle, geen 3-4-3, Prikse wordt op de proef gesteld.
#12 is not for sale!
  Forum Admin woensdag 18 september 2024 @ 22:52:50 #255
35723 crew  GGMM
pi_215024272
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Gefeliciteerd :)
Bedankt maat :)
Dat is nog eens een sportieve reactie waar veel Feyenoorders iets van kunnen leren
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215024286
Priske op insta: full power

Gemiste kans, had natuurlijk ‘gas erop’ moeten zijn.
#12 is not for sale!
pi_215024406
Laten we blij zijn met Dinamo Zagreb, staan we na morgen hooguit 35e ^O^
  woensdag 18 september 2024 @ 23:41:40 #258
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215024636
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 22:52 schreef Haringkop het volgende:
Geen Huddle, geen 3-4-3, Prikse wordt op de proef gesteld.
Sigh, for sure, no doubt.
pi_215025289
Die huddle wordt echt veel groter gemaakt dan het is. Who gives a fuck. Vind het veel belangrijker dat de verkeerde personele keuzes gemaakt worden. Waarom gaat het continu over een huddle en instagram posts en niet over het feit dat je beste keeper op de bank zit?
pi_215025334
De nieuwe demagoog is uit

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215025422
We bedanken volksmenner Caland weer voor het delen van Priske zijn Insta-posts. :)
pi_215025895
Drie dagen geleden nog aangeven dat de huddle gewoon blijft en nu hinten op het schrappen. Ruggegraat van een politicus.
  donderdag 19 september 2024 @ 08:20:22 #263
268491 fetX
pi_215025912
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 08:16 schreef Bugno3 het volgende:
Drie dagen geleden nog aangeven dat de huddle gewoon blijft en nu hinten op het schrappen. Ruggegraat van een politicus.
En zo is het dus nooit goed.
pi_215025957
Denk jij dat Priske een ruggengraat heeft @GGMM
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215025962
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 05:48 schreef Caland het volgende:
De nieuwe demagoog is uit

[ afbeelding ]
Ik denk dat hij van alles een beetje mee krijgt wat er in de media speelt en hij heeft waarschijnlijk een gesprek gehad met de leiding van Feyenoord en de spelers.

Evalueren noemen ze dat. Het is allemaal logische.
  donderdag 19 september 2024 @ 08:48:13 #266
474254 GurneyIsBestOke
pi_215026022
EINDELIJK weer naar de Kuip vanavond, en dan ook geen huddle, geweldig nieuws :)
Makkelijk eerste
  Forum Admin donderdag 19 september 2024 @ 09:42:20 #267
35723 crew  GGMM
pi_215026390
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 08:30 schreef Caland het volgende:
Denk jij dat Priske een ruggengraat heeft @:ggmm

Zo één!
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215026460
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 09:42 schreef GGMM het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Zo één!
Dit zijn er drie
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215026476
Caland is mokerscherp zo op vroege ochtend
  Forum Admin donderdag 19 september 2024 @ 10:23:57 #270
35723 crew  GGMM
pi_215026795
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 09:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit zijn er drie
Nee gek dat is dezelfde alleen dan vanuit verschillende oogpunten
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 19 september 2024 @ 10:25:16 #271
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215026801
Ben toch wel enorm zenuwachtig, je begint ook meteen tegen topniveau. Mijn gevoel zegt 0-6, mijn Feyenoordhart zegt 3-2.
pi_215027097
Hoe is de stemming hier boys? Gaat de voetbalmachine van Xabi Alonso jullie slachten of denken jullie dat Priske een mooie tactiek gecooked heeft vanavond?
pi_215027108
Trainert is wel totaal in paniek als hij zijn huddle al na 5 wedstrijdjes overboord gooit he
pi_215027131
Priske tegen Xabi Alonso

Haha
graag op anoniem
pi_215027141
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 11:04 schreef KingRoland het volgende:
Priske tegen Xabi Alonso

Haha
#letpriskecook
  donderdag 19 september 2024 @ 11:10:32 #276
474254 GurneyIsBestOke
pi_215027187
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 08:20 schreef fetX het volgende:

[..]
En zo is het dus nooit goed.
Dat was eigenlijk sowieso wel het geval.

Ik ben blij dat hij zijn eigen inschattingsfouten durft te corrigeren, maar tegelijkertijd denk ik dat veel van die fouten te voorkomen waren met iets meer voorwerk (zowel van hem als andere betrokkenen). En dan heb ik het niet alleen over die huddle :P
Makkelijk eerste
pi_215027210
De huddle-discussie is zo ongelofelijk typisch Nederlands en kansloos.
pi_215027247
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 11:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De huddle-discussie is zo ongelofelijk typisch Nederlands en kansloos.
Het past niet zo goed bij een club van geen woorden maar daden
* Verwijderd *
pi_215027272
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 11:13 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Het past niet zo goed bij een club van geen woorden maar daden
Omdat?
pi_215027337
Ik reken echt nergens op vanavond. Een gelijkspel zou al meer dan prima zijn. Maar het zal waarschijnlijk een 0-3 worden. Ik geloof niet dat het nu opeens allemaal gaat lopen.
pi_215027454
Priske doet een huddle
- mensen zijn ontevreden

Priske hoort de ontevreden mensen, besluit pragmatisch te zijn om mensen tevreden te houden en schrapt de huddle
- mensen zijn ontevreden.

Echt wat een gezeik.
  donderdag 19 september 2024 @ 11:38:51 #282
474254 GurneyIsBestOke
pi_215027496
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 11:35 schreef Kerftminister het volgende:
Priske doet een huddle
- mensen zijn ontevreden

Priske hoort de ontevreden mensen, besluit pragmatisch te zijn om mensen tevreden te houden en schrapt de huddle
- mensen zijn ontevreden.

Echt wat een gezeik.
HET ZIJN NIET ALTIJD DEZELFDE MENSEN DIE OVER HETZELFDE ZEIKEN

Zo
Makkelijk eerste
  donderdag 19 september 2024 @ 11:39:40 #283
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215027503
Een pittig sfeertje hier zo. Ik hoop dat Feyenoord kan stunten met (minimaal) een puntje vanavond. Succes boys.
pi_215027524
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2024 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Een pittig sfeertje hier zo. Ik hoop dat Feyenoord kan stunten met (minimaal) een puntje vanavond. Succes boys.
Naja ik hoop op een leuke wedstrijd
graag op anoniem
  donderdag 19 september 2024 @ 11:41:37 #285
474254 GurneyIsBestOke
pi_215027530
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 11:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Omdat?
Omdat het geen fuck toevoegt en de spelers totaal voor joker stonden afgelopen zaterdag, dus ik ben blij dat ie ook zelf inziet dat dit niet werkt (in plaats van drammend vasthoudt).

En door.
Makkelijk eerste
  donderdag 19 september 2024 @ 11:46:33 #286
498282 Scrummie
pi_215027589
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 11:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
de spelers totaal voor joker stonden afgelopen zaterdag
Dat valt dus reuze mee.
  Moderator donderdag 19 september 2024 @ 11:49:01 #287
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_215027616
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2024 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik geef het weinig kans makker. Ik vrees nu al voor Bayern :{

Hopelijk zijn zij al zeker van de volgende ronde als wij in januari tegen ze mogen :D
4045
onlogisch
pi_215027654
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 11:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Omdat het geen fuck toevoegt en de spelers totaal voor joker stonden afgelopen zaterdag
Je hebt toevallig lijntjes om te weten dat het geen fuck toevoegt? Fascinerend hoe je jezelf volledig kunt laten gaan om een huddle.
  donderdag 19 september 2024 @ 11:54:53 #289
474254 GurneyIsBestOke
pi_215027668
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 11:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dat valt dus reuze mee.
Dat viel niet mee, en de reden dat ie er mee stopt is denk ik niet omdat ze er in de media wat over lachen maar gewoon omdat de spelers het niet prettig vinden.
Makkelijk eerste
  donderdag 19 september 2024 @ 11:56:30 #290
498282 Scrummie
pi_215027691
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat viel niet mee, en de reden dat ie er mee stopt is denk ik niet omdat ze er in de media wat over lachen maar gewoon omdat de spelers het niet prettig vinden.
Ik denk toch eerder dat het stopt omdat het meer over die huddle gaat dan over het voetbal, of dat nou bij wat domme supporters is of in de media.
  donderdag 19 september 2024 @ 11:58:21 #291
474254 GurneyIsBestOke
pi_215027714
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 11:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Je hebt toevallig lijntjes om te weten dat het geen fuck toevoegt? Fascinerend hoe je jezelf volledig kunt laten gaan om een huddle.
Nou, het is een groot succes gebleken inderdaad, zo groot dat hij er na vijf wedstrijdjes mee kapt.

Je bent zelf toch ook slim genoeg om te begrijpen dat die huddle meer symbool staat voor een groter probleem (dat er tot dusver een aardige mismatch bestaat tussen de methodes van de trainer en de verwachtingen binnen de club). Je hoeft niet altijd tegendraads te zijn als iets kleins in de media uitgebreid besproken wordt, zeker als het niet de club is die je zelf support.
Makkelijk eerste
pi_215027728
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nou, het is een groot succes gebleken inderdaad, zo groot dat hij er na vijf wedstrijdjes mee kapt.

Je bent zelf toch ook slim genoeg om te begrijpen dat die huddle meer symbool staat voor een groter probleem (dat er tot dusver een aardige mismatch bestaat tussen de methodes van de trainer en de verwachtingen binnen de club). Je hoeft niet altijd tegendraads te zijn als iets kleins in de media uitgebreid besproken wordt, zeker als het niet de club is die je zelf support.
Die huddle heeft geen invloed op de uitslag. Het middenveldprobleem van Wieffer en het niet adequaat vervangen van Minteh wel.

Focus je toch eens op waar het werkelijk over gaat en niet dit soort symboolgelul.
  donderdag 19 september 2024 @ 11:59:58 #293
474254 GurneyIsBestOke
pi_215027732
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 11:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik denk toch eerder dat het stopt omdat het meer over die huddle gaat dan over het voetbal, of dat nou bij wat domme supporters is of in de media.
Als je er van overtuigd bent moet je er juist achter blijven staan, dus dat zou ik zwak vinden. De uitleg dat de spelers er zelf niet (meer) achter staan en hij zich aanpast zou hem een stuk meer sieren, dus daar kies ik maar voor.
Makkelijk eerste
pi_215027745
Speelt die Ban Ki Moon vanavond?
* Verwijderd *
  donderdag 19 september 2024 @ 12:02:30 #295
498282 Scrummie
pi_215027756
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het een groot succes is. Het is alleen iets marginaals, maar omdat wij het niet kennen moet het belachelijk gemaakt worden, al helemaal omdat het een trainer is die geen Nederlands spreekt en het even nog niet zo goed gaat als iedereen wil.
  donderdag 19 september 2024 @ 12:03:22 #296
474254 GurneyIsBestOke
pi_215027768
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 11:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Die huddle heeft geen invloed op de uitslag. Het middenveldprobleem van Wieffer en het niet adequaat vervangen van Minteh wel.

Focus je toch eens op waar het werkelijk over gaat en niet dit soort symboolgelul.
Dat is toch ook het voornaamste waar ik mij op focus? Tot Groningen-uit heb ik nauwelijks die huddle benoemd, alleen gaat het er nu veel over en dat vind ik niet geheel onterecht want ik denk dat het een slechte invloed had op de teamgeest.

En niet alles hoeft een GIGANTISCH probleem te zijn om benoemd te hoeven worden.
Makkelijk eerste
  donderdag 19 september 2024 @ 12:11:50 #297
474254 GurneyIsBestOke
pi_215027950
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 12:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik zeg nergens dat het een groot succes is. Het is alleen iets marginaals, maar omdat wij het niet kennen moet het belachelijk gemaakt worden, al helemaal omdat het een trainer is die geen Nederlands spreekt en het even nog niet zo goed gaat als iedereen wil.
Het is inderdaad iets marginaals, daarom is voor mij de kous ook wel af dat ie er mee stopt, sterker zelfs ik vind het een best sterk signaal dat ie niet doordramt en over zoiets bereid is zich aan te passen.

Tegelijkertijd vind ik het ook een beetje vermoeiend om totaal onbegrip te pretenderen dat supporters die huddle onhandig/irritant vonden, zeker als het niet je eigen club is.
Makkelijk eerste
pi_215027979
Arne heeft de club kapot gemaakt.
  donderdag 19 september 2024 @ 12:38:03 #299
474254 GurneyIsBestOke
pi_215028239
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 12:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je spelt ‘Sjaak Troost’ verkeerd maar dat kan gebeuren.
Makkelijk eerste
  donderdag 19 september 2024 @ 12:41:22 #300
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215028281
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 12:00 schreef zoekeenleven het volgende:
Speelt die Ban Ki Moon vanavond?
Bans mogen niet besproken worden.
  Moderator donderdag 19 september 2024 @ 12:41:40 #301
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_215028286
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 12:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Doe normaal.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')