Zie je wel, helpt al dat bidden tot God dus toch. 👍🏼quote:
Een klap in het gezicht van sommige users.quote:“Ik ben gewoon een normaal persoon die ook een Instagram-account heeft. Daar zet ik dingen op voor mijn familie, mijn vrienden en de mensen die mij willen volgen. Ik plaats gewoon berichten op Instagram voor de mensen die dat leuk vinden. Als mensen het niet willen lezen, dan moeten ze mij niet meer volgen”, zo zegt de trainer met een glimlach.
ik denk eerder een klap in het gezicht van de media die dit allemaal groter maken dan het is....quote:Op woensdag 18 september 2024 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een klap in het gezicht van sommige users.
Dit zijn nu juist de wedstrijden waar Zerrouki van waarde kan zijn.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:36 schreef Kerftminister het volgende:
Mag toch hopen dat Priske niet Zerrouki op Wirtz gaat zetten, dat kan echt niet.
Slot werd bij (de fans van) Liverpool minder hartelijk ontvangen dan Priske bij ons hoor. En daar moeten ze ook wennen aan een trainer die ontzettend open is maar ook een stuk ingetogener dan Klopp.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:29 schreef Vis1980 het volgende:
Wat mij ook opvalt is het verschil in ontvangst van de trainer bij Feyenoord en 'het Feyenoord van Engeland'.
Dat hoop ik ook, zolang hij zich maar niet met de opbouw gaat bemoeien.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zijn nu juist de wedstrijden waar Zerrouki van waarde kan zijn.
Inderdaad ja. Natuurlijk het standaard geneuzel van slechtwerkende website, maar was niet lastig om kaarten te kopen.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:19 schreef Caland het volgende:
Kaarten Benfica uit ook binnen, dat ging best soepel.
En dat met een lange bal.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:43 schreef Caland het volgende:
Dat Sparta Praag doet het zonder Priske veel beter!!!1
De enige keer dat hij goed speelde was tegen Griezmann.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:36 schreef Kerftminister het volgende:
Mag toch hopen dat Priske niet Zerrouki op Wirtz gaat zetten, dat kan echt niet.
Die Lars Friis was het werkelijke brein achter het succes van Priskequote:Op woensdag 18 september 2024 19:43 schreef Caland het volgende:
Dat Sparta Praag doet het zonder Priske veel beter!!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |