abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 september 2024 @ 08:54:43 #1
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214995698

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
pi_214995700
#letpriskecook
pi_214995750
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 08:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Er valt best wat te zeggen over dat het in kwaliteit niet overliep maar toch verwacht je in grote lijnen iets van een spelplan en dat zie je ook niet terug. Zelfs als de intentie was om wegens alle afwezigen te gokken op momenten en individuele kwaliteit, dan adviseer ik stevig om niet aanvallend te wisselen bij een 0-2 voorsprong :+
Ik denk dat we het allemaal wel eens zijn dat die wissel echt een ongekende IDIOTE fout was. :)

Maar goed, ramt die Argentijn die bal erin gewoon in waren we vermoedelijk weer enthousiast geweest dat onze trainer AANVALLEND wisselt.
pi_214995870
Het was een vrije bizarre wissel ja, maar dat die Carranza gewoon NOG slechter speelt dan Ueda ooit gedaan heeft verwacht je ook niet natuurlijk.
pi_214995897
Het is een tekon aan de wand dat Priske na twee wedstrijden zijn eigen speelwijze overboord heeft gegooid en maar is gaan spelen zoals Hans Kraaij Junior wilt dat we spelen om van het gezeur af te zijn.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 16 september 2024 @ 09:41:02 #6
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214996135
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 09:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Het was een vrije bizarre wissel ja, maar dat die Carranza gewoon NOG slechter speelt dan Ueda ooit gedaan heeft verwacht je ook niet natuurlijk.
Nóóit zeggen dat het niet slechter kan :P
pi_214996401
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 07:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]
:')

Wat is dit nou weer voor kutredenatie? We hebben het seizoen nu alweer om zeep geholpen. Lekker boeiend hoe je het ten opzichte van vorig seizoen doet. Je hebt met het hier en nu te maken. En dat is gewoon prut. De CL wordt met deze selectie echt een heel moeilijk verhaal.
Dat is boeiend omdat sommigen van mening zijn dat er alweer naar een andere trainer gekeken moet worden. Ja het spel als totaal kan en moet nog beter maar ik vind toch vooral op individuele basis dat er te weinig kwaliteit loopt.

Vraag me ook af hoelang je nog met Santi moet starten en Ueda kan echt niet.
blablablabla
  maandag 16 september 2024 @ 10:19:15 #8
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214996448
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 10:14 schreef Elan het volgende:

[..]
Ueda en Carranza laten het ook niet zien dus voorlopig zal het Santi blijven.
pi_214996482
Gimenez deed heel veel goede dingen weer in de wedstrijd

Als Paxiauo gewoon is een keer zijn ogen opendoet en de bal aan Santi geeft staat het al eerder 2-0

Ik erger me aan Paxiao dat hij zo egoïstische aan het voetballen is dat gaat ten koste van het team. Hij wil de ster uithangen met altijd die smiley op zijn gezicht na een mislukte actie.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214996500
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 10:14 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is boeiend omdat sommigen van mening zijn dat er alweer naar een andere trainer gekeken moet worden. Ja het spel als totaal kan en moet nog beter maar ik vind toch vooral op individuele basis dat er te weinig kwaliteit loopt.

Toch was Ueda bij zijn serie wedstrijden in de basis afgelopen seizoen toch elke keer betrokken bij een goal. :)
  maandag 16 september 2024 @ 11:29:00 #11
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_214997049
Was na Sparta uit al klaar met dit seizoen.
Ik ben nu helemaal uitgelogd.

Mooie transferwindow

#tekloeseout
pi_214997098
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 08:54 schreef Scorpie het volgende:
#letpriskecook
op dit moment vertaal ik dat als "laat hem maar in zijn eigen sop gaar koken"
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214997278
Dramaqueens hier
graag op anoniem
pi_214997425
We winnen gewoon van Leverkussen, tegen de sterkste tegenstander tot nu toe PSV voor de JC schaal speelde we het beste dus dat doen we donderdag weer
pi_214997435
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 12:05 schreef Cupfighter het volgende:
We winnen gewoon van Leverkussen, tegen de sterkste tegenstander tot nu toe PSV voor de JC schaal speelde we het beste dus dat doen we donderdag weer
Je vond het toen goed? Vermakelijk vooral.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214997468
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2024 12:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Je vond het toen goed? Vermakelijk vooral.
Goed nee maar wel het beste wat ik dit seizoen van Feyenoord gezien heb
pi_214997692
Conclusie: Te Kloese heeft absoluut geen brat summer gehad.
pi_214998710
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 10:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Toch was Ueda bij zijn serie wedstrijden in de basis afgelopen seizoen toch elke keer betrokken bij een goal. :)
Omdat hij mee deed bedoel je, of hoe precies was hij betrokken?
Hij kan echt wel wat, met de nationale ploeg tegen Bahrein was hij ook weer goed, maar voor Feyenoord komt hij ernstig tekort of zo.

Niks tegen die gozer verder, werkt hard en zo maar er is echt zo verdomde weinig rendement. Misschien beter om Santi gewoon te laten staan en hopen op een ingeving in plaats van de standaard wissel, ook voor diens vertrouwen beter.
blablablabla
  Moderator maandag 16 september 2024 @ 15:09:35 #20
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214998872
quote:
Bar Laat?
What can change the nature of a man?
pi_214998883
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 15:09 schreef Coco het volgende:

[..]
Bar Laat?
Kijk ik niet meer naar.
  maandag 16 september 2024 @ 15:22:39 #22
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_214998973
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik denk dat we het allemaal wel eens zijn dat die wissel echt een ongekende IDIOTE fout was. :)

Maar goed, ramt die Argentijn die bal erin gewoon in waren we vermoedelijk weer enthousiast geweest dat onze trainer AANVALLEND wisselt.
Geeft wel aan wat een tactisch onbenul deze trainer is. Vanaf de voorbereiding is er werkelijk niets positiefs te zeggen over deze trainer en de manier waarop hij zijn ploeg laat spelen.
En als je ziet hoe de spelers reageren op wissels of bij die achterlijke huddles staat, kun je ook wel opmaken dat de spelers ook geen hoge pet van hem op hebben.
Ook vreemd dat ze de spelers niet fit krijgen, en dat zorgt er o.a. ook voor dat ze geblesseerd of met kramp uitvallen.

Punten verliezen met dit programma is al knap en verontrustend. Echter de manier waarop is nog meer zorgwekkend aangezien je tegen Sparta en Groningen weinig kon creëren en Feyenoord gewoon niet eens kan laten zien dat ze beter zijn dan de tegenstander, fitter of meer wil om te winnen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_214999049
Ik heb niet het idee dat het erg klikt tussen de trainert en de spelersgroep....
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator maandag 16 september 2024 @ 15:34:08 #24
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214999061
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 15:11 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Kijk ik niet meer naar.
Akkoord.
What can change the nature of a man?
pi_214999089
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 15:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb niet het idee dat het erg klikt tussen de trainert en de spelersgroep....
Waar blijkt dat precies uit dan?
Zal ook wel even wennen zijn voor de spelers als je net twee jaar met de ultieme peoples manager gewerkt hebt.

Voor zover je daar überhaupt iets van kunt zeggen van buitenaf komt hij wel redelijk sympathiek/betrokken over op de spelersgroep tijdens de wisselmomenten, na en voor de wedstrijd etc, niet als een stoïcijnse/gevoelloze autist.
blablablabla
pi_214999150
Feyenoord heeft God nu écht nodig
graag op anoniem
  maandag 16 september 2024 @ 16:05:01 #29
474254 GurneyIsBestOke
pi_214999355
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 15:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Waar blijkt dat precies uit dan?
Zal ook wel even wennen zijn voor de spelers als je net twee jaar met de ultieme peoples manager gewerkt hebt.

Voor zover je daar überhaupt iets van kunt zeggen van buitenaf komt hij wel redelijk sympathiek/betrokken over op de spelersgroep tijdens de wisselmomenten, na en voor de wedstrijd etc, niet als een stoïcijnse/gevoelloze autist.
Ik denk dat voor de spelersgroep het ook wel een overgang is van iemand die ontzettend duidelijk is met zijn plannen/woorden naar een chaotische dorpspastoor. Daar prik je snel door.

Ook die scrum, ik begrijp wel dat het zijn werkwijze is en er is nu een beetje overdreven (negatieve) aandacht voor, maar ik denk dat de spelers zich behoorlijk voor joker hebben gevoeld afgelopen zaterdag terwijl het publiek ze uitfloot. Daar ergert een behoorlijk deel van de spelers zich ook aan hoor.
Makkelijk eerste
pi_214999367
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 12:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Conclusie: Te Kloese heeft absoluut geen brat summer gehad.
Die had een demure summer
pi_214999459
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik denk dat voor de spelersgroep het ook wel een overgang is van iemand die ontzettend duidelijk is met zijn plannen/woorden naar een chaotische dorpspastoor. Daar prik je snel door.

Ook die scrum, ik begrijp wel dat het zijn werkwijze is en er is nu een beetje overdreven (negatieve) aandacht voor, maar ik denk dat de spelers zich behoorlijk voor joker hebben gevoeld afgelopen zaterdag terwijl het publiek ze uitfloot. Daar ergert een behoorlijk deel van de spelers zich ook aan hoor.
Ja maar de vraag is of ze het (nu al) op de trainert projecteren.
Het is niet dat je helemaal niets creëert en oogaidsvoetbal speelt.

Vorig seizoen met name na de winterstop zaten er onder ZKH Arend Martijn waren er ook een shitload aan potjes die je met de hakken over de sloot wint of zelfs gelijk speelt. En dan zijn er nog wat smaakmakers vertrokken/geblesseerd. Aanvallend kom je echt enorm tekort vergeleken bij PSV waardoor je de wedstrijd niet eerder beslist en daardoor ook veel sneller in zo'n debiel en eigenlijk compleet onnodig scenario als zaterdag terecht komt. Waarbij de tegenstander het gevoel blijft houden dat er iets mogelijk is, en vaak nog wat voor elkaar krijgt ook.
blablablabla
pi_214999489
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja maar de vraag is of ze het (nu al) op de trainert projecteren.
Het is niet dat je helemaal niets creëert en oogaidsvoetbal speelt.
Je creëert juist bijzonder weinig, helemaal in vergelijking met vorig seizoen waar je juist na de winterstop praktisch alles won
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214999507
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 16:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Je creëert juist bijzonder weinig, helemaal in vergelijking met vorig seizoen waar je juist na de winterstop praktisch alles won
Je creëert (normaal gesproken) genoeg kansen om zaterdag te winnen en je geeft tegelijk minder kansen weg dan onder Slot. Waar het mis gaat is in de beslissende fase, met een spits die al bijna een jaar in vormcrisis zit. En zijn invaller die er geen reet van bakt.

Mag hopen dat de spelers dat toch ook opvalt voor ze naar de trainer gaan wijzen?
blablablabla
pi_214999511
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Je creëert (normaal gesproken) genoeg kansen om zaterdag te winnen en je geeft tegelijk minder kansen weg dan onder Slot.
Kan je dat onderbouwen met data?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214999539
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Kan je dat onderbouwen met data?
16 schoten 8 op kool.
Je krijgt nota bene vlak voor de 1-2 nog een enorme kans op 0-3 _O- .
blablablabla
  maandag 16 september 2024 @ 16:32:51 #36
474254 GurneyIsBestOke
pi_214999544
Vorig seizoen had je ook wel eens beroerde potjes maar zelfs dan domineerde je het spel altijd wel. Tegen zowel Sparta als Groningen vond ik ons over negentig minuten voetballend niet de betere ploeg. De kansen kwamen ook meer uit ‘momenten’ dan als gevolg van goed voetbal.

Dat we in de eindfase overhoop worden gespeeld heb ik sowieso in drie jaar Arne niet meegemaakt (behalve de verlengingen bij Roma, maar dat was wel een ander type tegenstander).
Makkelijk eerste
pi_214999549
Onder Slot was het afmaken van kansen ook al een groot probleem. Is gewoon gebrek aan kwaliteit voorin.
blablablabla
pi_214999550
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:32 schreef Elan het volgende:

[..]
16 schoten 8 op kool.
Je krijgt nota bene vlak voor de 1-2 nog een enorme kans op 0-3 _O- .
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214999554
En dan heb je tot nu toe eigenlijk alleen grotendeels de kneusjes van de eredivisie gehad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214999564
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vorig seizoen had je ook wel eens beroerde potjes maar zelfs dan domineerde je het spel altijd wel. Tegen zowel Sparta als Groningen vond ik ons over negentig minuten voetballend niet de betere ploeg. De kansen kwamen ook meer uit ‘momenten’ dan als gevolg van goed voetbal.

Dat we in de eindfase eigenlijk overhoop worden gespeeld heb ik sowieso in drie jaar Arne niet meegemaakt (behalve de verlengingen bij Roma, maar dat was wel een ander type wedstrijd).
Vooral dat ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214999607
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:33 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]
a small example, yes.
xG zegt toch helemaal niks joh in deze fase
blablablabla
pi_214999623
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2024 16:38 schreef Elan het volgende:

[..]
a small example, yes.
xG zegt toch helemaal niks joh in deze fase
Het vertoonde spel (of meer het gebrek daaraan) des te meer, al dan niet door onbegrijpelijke keuzes van de trainer (Nadje op 10, Nieuwkoop op rechtsbuiten)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214999689
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 16:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Het vertoonde spel (of meer het gebrek daaraan) des te meer, al dan niet door onbegrijpelijke keuzes van de trainer (Nadje op 10, Nieuwkoop op rechtsbuiten)
Mag hopen dat Stengs daar gewoon weer speelt straks, visionair Slot heeft Nieuwkoop ook (uit nood) een paar keer rechtsbuiten gezet maar dat ter zijde.

Het gaat er al snel weer over dat Priske teveel bezig is met zijn eigen visie doordrammen maar met alle mutaties en blessures zal het ook even aan en inpassen zijn.
blablablabla
pi_214999701
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Mag hopen dat Stengs daar gewoon weer speelt straks, visionair Slot heeft Nieuwkoop ook (uit nood) een paar keer rechtsbuiten gezet maar dat ter zijde.

Het gaat er al snel weer over dat Priske teveel bezig is met zijn eigen visie doordrammen maar met alle mutaties en blessures zal het ook even aan en inpassen zijn.
Een keer om Dest te neutraliseren wat wel goed uitpakte. Lijkt me tegen een ploeg uit de KKD niet zo zinvol.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214999702
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

Dat we in de eindfase overhoop worden gespeeld heb ik sowieso in drie jaar Arne niet meegemaakt (behalve de verlengingen bij Roma, maar dat was wel een ander type tegenstander).
Jij vond Groningen zaterdag beter spelen dan ons?
blablablabla
pi_214999720
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:51 schreef Elan het volgende:

[..]
Jij vond Groningen zaterdag beter spelen dan ons?
Feyenoord was vooral niet beter dan Groningen. Een beetje op zijn Dicks met een paar toevalstreffers op een 0-2 komen, dus ik snap wel dat jou dat kan bekoren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 16 september 2024 @ 16:54:52 #47
474254 GurneyIsBestOke
pi_214999725
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:50 schreef Elan het volgende:
Tegen PSV, AZ en Twente (waar hij ook kritiek op kreeg overigens), dat kon je op zich een tactische ingreep noemen. Niet tegen een promovendus.

Mijn probleem is ook niet zo zeer dat Priske een bepaalde visie doordramt, meer dat hij een voor iedereen totaal onduidelijke visie nastreeft.
Makkelijk eerste
pi_214999750
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 16:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Een keer om Dest te neutraliseren wat wel goed uitpakte. Lijkt me tegen een ploeg uit de KKD niet zo zinvol.
Tegen AZ en Roma(uit) ook.
Verder was hij niet eens zo slecht maar valt iedereen terecht over die enorme kans die hij verneukt.
blablablabla
  maandag 16 september 2024 @ 16:59:21 #49
474254 GurneyIsBestOke
pi_214999768
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Feyenoord was vooral niet beter dan Groningen. Een beetje op zijn Dicks met een paar toevalstreffers op een 0-2 komen, dus ik snap wel dat jou dat kan bekoren.
Exact, dan vind ik het een beetje makkelijk om te zeggen dat we onder Slot ook wel eens een matig potje hadden. Als de buitenspelers en (aanvallende) middenvelders een baaldag hadden kwamen we inderdaad moeilijk aan kansen, maar dat waren ook gelijk de slechtste potjes en dan was het veldspel vaak in orde.

Zaterdag was de individuele kwaliteit voorin (van met name Paixao en Timber) juist de enige reden dat je nog wel eens tot kansen kwam, en tegen Sparta ook.
Makkelijk eerste
pi_214999778
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 16:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Tegen AZ en Roma(uit) ook.
Verder was hij niet eens zo slecht maar valt iedereen terecht over die enorme kans die hij verneukt.
Praktisch alles ging over links, Nieuwkoop wordt gewoon 9 van de 10 keer overgeslagen omdat hij niks met een bal kan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')