SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ik denk dat we het allemaal wel eens zijn dat die wissel echt een ongekende IDIOTE fout was.quote:Op maandag 16 september 2024 08:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er valt best wat te zeggen over dat het in kwaliteit niet overliep maar toch verwacht je in grote lijnen iets van een spelplan en dat zie je ook niet terug. Zelfs als de intentie was om wegens alle afwezigen te gokken op momenten en individuele kwaliteit, dan adviseer ik stevig om niet aanvallend te wisselen bij een 0-2 voorsprong
Nóóit zeggen dat het niet slechter kanquote:Op maandag 16 september 2024 09:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Het was een vrije bizarre wissel ja, maar dat die Carranza gewoon NOG slechter speelt dan Ueda ooit gedaan heeft verwacht je ook niet natuurlijk.
Dat is boeiend omdat sommigen van mening zijn dat er alweer naar een andere trainer gekeken moet worden. Ja het spel als totaal kan en moet nog beter maar ik vind toch vooral op individuele basis dat er te weinig kwaliteit loopt.quote:Op maandag 16 september 2024 07:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kutredenatie? We hebben het seizoen nu alweer om zeep geholpen. Lekker boeiend hoe je het ten opzichte van vorig seizoen doet. Je hebt met het hier en nu te maken. En dat is gewoon prut. De CL wordt met deze selectie echt een heel moeilijk verhaal.
Ueda en Carranza laten het ook niet zien dus voorlopig zal het Santi blijven.quote:Op maandag 16 september 2024 10:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoelang je nog met Santi moet starten en Ueda kan echt niet.
Toch was Ueda bij zijn serie wedstrijden in de basis afgelopen seizoen toch elke keer betrokken bij een goal.quote:Op maandag 16 september 2024 10:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is boeiend omdat sommigen van mening zijn dat er alweer naar een andere trainer gekeken moet worden. Ja het spel als totaal kan en moet nog beter maar ik vind toch vooral op individuele basis dat er te weinig kwaliteit loopt.
Vraag me ook af hoelang je nog met Santi moet starten en Ueda kan echt niet.
op dit moment vertaal ik dat als "laat hem maar in zijn eigen sop gaar koken"quote:
Je vond het toen goed? Vermakelijk vooral.quote:Op maandag 16 september 2024 12:05 schreef Cupfighter het volgende:
We winnen gewoon van Leverkussen, tegen de sterkste tegenstander tot nu toe PSV voor de JC schaal speelde we het beste dus dat doen we donderdag weer
Goed nee maar wel het beste wat ik dit seizoen van Feyenoord gezien hebquote:Op maandag 16 september 2024 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vond het toen goed? Vermakelijk vooral.
Omdat hij mee deed bedoel je, of hoe precies was hij betrokken?quote:Op maandag 16 september 2024 10:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch was Ueda bij zijn serie wedstrijden in de basis afgelopen seizoen toch elke keer betrokken bij een goal.
Bar Laat?quote:
Geeft wel aan wat een tactisch onbenul deze trainer is. Vanaf de voorbereiding is er werkelijk niets positiefs te zeggen over deze trainer en de manier waarop hij zijn ploeg laat spelen.quote:Op maandag 16 september 2024 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we het allemaal wel eens zijn dat die wissel echt een ongekende IDIOTE fout was.![]()
Maar goed, ramt die Argentijn die bal erin gewoon in waren we vermoedelijk weer enthousiast geweest dat onze trainer AANVALLEND wisselt.
Waar blijkt dat precies uit dan?quote:Op maandag 16 september 2024 15:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb niet het idee dat het erg klikt tussen de trainert en de spelersgroep....
quote:
Ik denk dat voor de spelersgroep het ook wel een overgang is van iemand die ontzettend duidelijk is met zijn plannen/woorden naar een chaotische dorpspastoor. Daar prik je snel door.quote:Op maandag 16 september 2024 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar blijkt dat precies uit dan?
Zal ook wel even wennen zijn voor de spelers als je net twee jaar met de ultieme peoples manager gewerkt hebt.
Voor zover je daar überhaupt iets van kunt zeggen van buitenaf komt hij wel redelijk sympathiek/betrokken over op de spelersgroep tijdens de wisselmomenten, na en voor de wedstrijd etc, niet als een stoïcijnse/gevoelloze autist.
Die had een demure summerquote:Op maandag 16 september 2024 12:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Conclusie: Te Kloese heeft absoluut geen brat summer gehad.
Ja maar de vraag is of ze het (nu al) op de trainert projecteren.quote:Op maandag 16 september 2024 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat voor de spelersgroep het ook wel een overgang is van iemand die ontzettend duidelijk is met zijn plannen/woorden naar een chaotische dorpspastoor. Daar prik je snel door.
Ook die scrum, ik begrijp wel dat het zijn werkwijze is en er is nu een beetje overdreven (negatieve) aandacht voor, maar ik denk dat de spelers zich behoorlijk voor joker hebben gevoeld afgelopen zaterdag terwijl het publiek ze uitfloot. Daar ergert een behoorlijk deel van de spelers zich ook aan hoor.
Je creëert juist bijzonder weinig, helemaal in vergelijking met vorig seizoen waar je juist na de winterstop praktisch alles wonquote:Op maandag 16 september 2024 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is of ze het (nu al) op de trainert projecteren.
Het is niet dat je helemaal niets creëert en oogaidsvoetbal speelt.
Je creëert (normaal gesproken) genoeg kansen om zaterdag te winnen en je geeft tegelijk minder kansen weg dan onder Slot. Waar het mis gaat is in de beslissende fase, met een spits die al bijna een jaar in vormcrisis zit. En zijn invaller die er geen reet van bakt.quote:Op maandag 16 september 2024 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Je creëert juist bijzonder weinig, helemaal in vergelijking met vorig seizoen waar je juist na de winterstop praktisch alles won
Kan je dat onderbouwen met data?quote:Op maandag 16 september 2024 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Je creëert (normaal gesproken) genoeg kansen om zaterdag te winnen en je geeft tegelijk minder kansen weg dan onder Slot.
16 schoten 8 op kool.quote:
quote:Op maandag 16 september 2024 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
16 schoten 8 op kool.
Je krijgt nota bene vlak voor de 1-2 nog een enorme kans op 0-3.
Vooral dat ja.quote:Op maandag 16 september 2024 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vorig seizoen had je ook wel eens beroerde potjes maar zelfs dan domineerde je het spel altijd wel. Tegen zowel Sparta als Groningen vond ik ons over negentig minuten voetballend niet de betere ploeg. De kansen kwamen ook meer uit ‘momenten’ dan als gevolg van goed voetbal.
Dat we in de eindfase eigenlijk overhoop worden gespeeld heb ik sowieso in drie jaar Arne niet meegemaakt (behalve de verlengingen bij Roma, maar dat was wel een ander type wedstrijd).
Het vertoonde spel (of meer het gebrek daaraan) des te meer, al dan niet door onbegrijpelijke keuzes van de trainer (Nadje op 10, Nieuwkoop op rechtsbuiten)quote:Op maandag 16 september 2024 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
a small example, yes.
xG zegt toch helemaal niks joh in deze fase
Mag hopen dat Stengs daar gewoon weer speelt straks, visionair Slot heeft Nieuwkoop ook (uit nood) een paar keer rechtsbuiten gezet maar dat ter zijde.quote:Op maandag 16 september 2024 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het vertoonde spel (of meer het gebrek daaraan) des te meer, al dan niet door onbegrijpelijke keuzes van de trainer (Nadje op 10, Nieuwkoop op rechtsbuiten)
Een keer om Dest te neutraliseren wat wel goed uitpakte. Lijkt me tegen een ploeg uit de KKD niet zo zinvol.quote:Op maandag 16 september 2024 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag hopen dat Stengs daar gewoon weer speelt straks, visionair Slot heeft Nieuwkoop ook (uit nood) een paar keer rechtsbuiten gezet maar dat ter zijde.
Het gaat er al snel weer over dat Priske teveel bezig is met zijn eigen visie doordrammen maar met alle mutaties en blessures zal het ook even aan en inpassen zijn.
Jij vond Groningen zaterdag beter spelen dan ons?quote:Op maandag 16 september 2024 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vorig seizoen had je ook wel eens beroerde potjes maar zelfs dan domineerde je het spel altijd wel. Tegen zowel Sparta als Groningen vond ik ons over negentig minuten voetballend niet de betere ploeg. De kansen kwamen ook meer uit ‘momenten’ dan als gevolg van goed voetbal.
Dat we in de eindfase overhoop worden gespeeld heb ik sowieso in drie jaar Arne niet meegemaakt (behalve de verlengingen bij Roma, maar dat was wel een ander type tegenstander).
Feyenoord was vooral niet beter dan Groningen. Een beetje op zijn Dicks met een paar toevalstreffers op een 0-2 komen, dus ik snap wel dat jou dat kan bekoren.quote:Op maandag 16 september 2024 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij vond Groningen zaterdag beter spelen dan ons?
Tegen PSV, AZ en Twente (waar hij ook kritiek op kreeg overigens), dat kon je op zich een tactische ingreep noemen. Niet tegen een promovendus.quote:Op maandag 16 september 2024 16:50 schreef Elan het volgende:
Mag hopen dat Stengs daar gewoon weer speelt straks, visionair Slot heeft Nieuwkoop ook (uit nood) een paar keer rechtsbuiten gezet maar dat ter zijde.
Tegen AZ en Roma(uit) ook.quote:Op maandag 16 september 2024 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Een keer om Dest te neutraliseren wat wel goed uitpakte. Lijkt me tegen een ploeg uit de KKD niet zo zinvol.
Exact, dan vind ik het een beetje makkelijk om te zeggen dat we onder Slot ook wel eens een matig potje hadden. Als de buitenspelers en (aanvallende) middenvelders een baaldag hadden kwamen we inderdaad moeilijk aan kansen, maar dat waren ook gelijk de slechtste potjes en dan was het veldspel vaak in orde.quote:Op maandag 16 september 2024 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord was vooral niet beter dan Groningen. Een beetje op zijn Dicks met een paar toevalstreffers op een 0-2 komen, dus ik snap wel dat jou dat kan bekoren.
Praktisch alles ging over links, Nieuwkoop wordt gewoon 9 van de 10 keer overgeslagen omdat hij niks met een bal kan.quote:Op maandag 16 september 2024 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen AZ en Roma(uit) ook.
Verder was hij niet eens zo slecht maar valt iedereen terecht over die enorme kans die hij verneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |