Hij doet het ook niet handig, het heeft vaak een geforceerd ‘kijk mij eens’-gehalte en dat aardt nooit zo lekker in Nederland en zeker niet in Rotterdam. Ook met die open wedstrijd tegen Monaco, die scrum in plaats van het publiek bedanken, nu legt ie dat soort dingen wel uit maar je merkt wel enige onervarenheid met omgaan met een veeleisend publiek.quote:Op maandag 16 september 2024 18:46 schreef hhh38 het volgende:
Het kan echt wel dat de methode Priske tijd nodig heeft, maar ik weet niet of ie die gaat krijgen. De media en fans zitten nu in een steeds kritischer wordende cyclus en er is niet veel ruimte meer voor slechte resultaten.
Het zal de onervarenheid zijn.quote:Op maandag 16 september 2024 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord en een veeleisend publiek.
Ik moet daar toch nog even aan wennen.
quote:Op maandag 16 september 2024 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
De statistieken spreken dat laatste tegen, al was het onder Slot veel dominanter met name qua balbezit en passing.
Dat Slot een betere trainer was zal ook iedereen wel erkennen verder. Mijn punt is dat je ondanks al die absurde druk ook al moeizaam tot scoren kwam en ook geen kampioen werd in het tweede seizoen. Aangezien er geen tweede Slot rondloopt kun je je dus beter richten op iets dat je kunt aanpakken (het gebrek aan scorend vermogen) dan de trainer er uit tiefen en op dat vlak onrust creëeren. Ook iemand als Peter Bosz heeft met PSV niet de aanvallende statistieken van een Slot. Maar wel de kwaliteit voorin om (uiteindelijk zelfs beter) te presteren.
Dat is het toch altijd wel geweest? Het enige verschil is alleen dat we nu ook een beetje goed voetbal verwachtenquote:Op maandag 16 september 2024 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord en een veeleisend publiek.
Ik moet daar toch nog even aan wennen.
Ik was vanaf het begin al enthousiast!quote:Op maandag 16 september 2024 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Die Koreaan Boom werd door een hoop users niet serieus genomen en nu is hij de zogenaamde Verlosser.
Lol
Ga jij is lekker die nieuwe bij jullie serieus nemen.....quote:Op maandag 16 september 2024 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Die Koreaan Boom werd door een hoop users niet serieus genomen en nu is hij de zogenaamde Verlosser.
Lol
Mee eens met de kanttekening dat ik het aantal blessures inmiddels ook wel een beetje gek veel vind. Maar dat kan ook toeval of iets tijdelijks zijn.quote:Op maandag 16 september 2024 18:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hou er nu nog maar wel vertrouwen in dat hij het kan omdraaien (al wordt dat wel minder, eerlijk is eerlijk) gezien zijn verleden en ook omdat je nog geen een keer met een behoorlijke opstelling hebt kunnen spelen (PSV misschien). Alleen als het straks halverwege / eind oktober nog steeds zeer matig is zonder enige progressie dan vind ik dat je ook niet heel lang meer moet wachten om in te grijpen.
Het is niet de scrum in plaats van het publiek bedanken, ze doen beiden.quote:Op maandag 16 september 2024 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij doet het ook niet handig, het heeft vaak een geforceerd ‘kijk mij eens’-gehalte en dat aardt nooit zo lekker in Nederland en zeker niet in Rotterdam. Ook met die open wedstrijd tegen Monaco, die scrum in plaats van het publiek bedanken, nu legt ie dat soort dingen wel uit maar je merkt wel enige onervarenheid met omgaan met een veeleisend publiek.
Vind je het gek. De ene na de andere goede voetballer komt uit Korea.quote:Op maandag 16 september 2024 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Lol
Noord- of Zuid?quote:Op maandag 16 september 2024 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je het gek. De ene na de andere goede voetballer komt uit Korea.
Het is beiden onzin, past niet bij ons. Cultuur wordt NIET bewaakt.quote:Op maandag 16 september 2024 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is GEEN scrum maar een huddle.
Maar dat heb ik ook al jaren met dat kansloze komen wij uit Rotterdam met de spelers na afloop, ik loop altijd weg van de cringe (en kom niet uit Rotterdam)quote:Op maandag 16 september 2024 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is beiden onzin, past niet bij ons. Cultuur wordt NIET bewaakt.
Ze doen eerst die scruddle en dan bedanken ze het publiek pas, zeker met het gefluit van het publiek en die geïrriteerde koppies van de spelers zag het er wat sullig uit.quote:Op maandag 16 september 2024 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet de scrum in plaats van het publiek bedanken, ze doen beiden.
Als je 8-0 wint ziet het er toch net zo kansloos uit. Net als dat we sinds jaren opeens wisselspelers na een Europese uitwedstrijd rondjes om het veld laten rennen in een leeg stadionquote:Op maandag 16 september 2024 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze doen eerst die scruddle en dan bedanken ze het publiek pas, zeker met het gefluit van het publiek en die geïrriteerde koppies van de spelers zag het er wat sullig uit.
Hebben we niet een ballenpomper die er eens wat van moet zeggen?quote:Op maandag 16 september 2024 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is beiden onzin, past niet bij ons. Cultuur wordt NIET bewaakt.
Ja kan dit gewoon in de kleedkamer doen, deze act is nergens voor nodig.quote:Op maandag 16 september 2024 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je 8-0 wint ziet het er toch net zo kansloos uit. Net als dat we sinds jaren opeens wisselspelers na een Europese uitwedstrijd rondjes om het veld laten rennen in een leeg stadion
Men zal er vast voor gestudeerd hebben maar je kan ook gewoon normaal doen
Sjon zal wel weer in scheiding liggen.quote:Op maandag 16 september 2024 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hebben we niet een ballenpomper die er eens wat van moet zeggen?
quote:Op maandag 16 september 2024 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je het gek. De ene na de andere goede voetballer komt uit Korea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |