Das toch prima, beetje cringe wel maar dat je na een (belangrijke) overwinning een klein showtje doet met het publiek moet kunnen, zolang het niet te lang door gaat.quote:Op maandag 16 september 2024 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook al jaren met dat kansloze komen wij uit Rotterdam met de spelers na afloop, ik loop altijd weg van de cringe (en kom niet uit Rotterdam)
Dat had ik al toen het dat Duitse heuj heuj heuj met die handjes was, bij dat soort georkestreerde dingen is alle spontaniteit er op een gegeven moment wel uitgeslagen. Niks mis mee om het publiek te bedanken, de man van de wedstrijd nog even toe te zingen, het clublied of whatever als het maar gewoon spontaan is.quote:Op maandag 16 september 2024 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das toch prima, beetje cringe wel maar dat je na een (belangrijke) overwinning een klein showtje doet met het publiek moet kunnen, zolang het niet te lang door gaat.
Dat is wel iets anders dan een kansloze show opvoeren na een gelijkspel of nederlaag (waar de spelers ook niet op zitten te wachten).
Showtje is niks mis mee, maar dat komen wij uit Rotterdam straalt echt niks uit wmb. En dan lafjes eindigen met dat ring of fire deuntje wat niemand voluit zingt.quote:Op maandag 16 september 2024 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das toch prima, beetje cringe wel maar dat je na een (belangrijke) overwinning een klein showtje doet met het publiek moet kunnen, zolang het niet te lang door gaat.
Dat is wel iets anders dan een kansloze show opvoeren na een gelijkspel of nederlaag (waar de spelers ook niet op zitten te wachten).
Op zich wel mee eens, maar goed anders staan die spelers daar ook maar zo ongemakkelijk. Meestal blijf ik er ook niet voor, alleen na een mooie overwinning blijf ik wel eens wat langer hangen, dus dan wordt het ook minder gauw irritant.quote:Op maandag 16 september 2024 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat had ik al toen het dat Duitse heuj heuj heuj met die handjes was, bij dat soort georkestreerde dingen is alle spontaniteit er op een gegeven moment wel uitgeslagen. Niks mis mee om het publiek te bedanken, de man van de wedstrijd nog even toe te zingen, het clublied of whatever als het maar gewoon spontaan is.
Ik ga gewoon altijd heel erg slecht op dat soort dingen
Dit zei Michiel Kramer ook al.quote:Op maandag 16 september 2024 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nu pas door waar het over gaat (goh), maar ik vind die hele scrum (niet @:scrummie) maar dom. Doe dat lekker in de kleedkamer. Hier heeft echt niemand iets aan.
Interessantdoenerij is het.
Mijn hele beeld aan diggelen. Ik heb altijd gedacht dat jij als fanatieke bezoeker tot de laatste seconde bij dit soort momenten staat te brullen.quote:Op maandag 16 september 2024 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook al jaren met dat kansloze komen wij uit Rotterdam met de spelers na afloop, ik loop altijd weg van de cringe (en kom niet uit Rotterdam)
Walgelijk.quote:Op maandag 16 september 2024 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn hele beeld aan diggelen. Ik heb altijd gedacht dat jij als fanatieke bezoeker tot de laatste seconde bij dit soort momenten staat te brullen.
Die zit dan lang in het busje met zijn doorgesnoven hoofd.quote:Op maandag 16 september 2024 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn hele beeld aan diggelen. Ik heb altijd gedacht dat jij als fanatieke bezoeker tot de laatste seconde bij dit soort momenten staat te brullen.
Je hoort er ook niemand over als je jezelf klem zuipt voor iedere wedstrijd en je wint alsnog, maar dat betekent niet gelijk dat het een goed idee is.quote:Op maandag 16 september 2024 21:11 schreef Haringkop het volgende:
Lekker boeiend die huddle, hoor je niemand over wanneer je wint.
Bijlow is er blijkbaar iets teveel Feyenoorder voor, gelukkigquote:Op maandag 16 september 2024 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoort er ook niemand over als je jezelf klem zuipt voor iedere wedstrijd en je wint alsnog, maar dat betekent niet gelijk dat het een goed idee is.
Ik ken best wat sporters die echt even niet aanspreekbaar zijn kort na een (verloren) wedstrijd, inclusief ikzelf, dan even geforceerd in een kringetje staan gaat er niet echt in zeg maar
hebben ze gekopieerd uit Duitsland. je ziet het zo wat iedere wedstrijd terugkomen met bijna de helft van de teams. Baumgart was er ook mee begonnen in Hamburg en toevallig ook bij Mainz en Augsburg waar ook Deense trainers zitten (zouden Thorup en Priske even gebeld hebben van het weekend)quote:Op maandag 16 september 2024 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nu pas door waar het over gaat (goh), maar ik vind die hele scrum (niet @:scrummie) maar dom. Doe dat lekker in de kleedkamer. Hier heeft echt niemand iets aan.
Interessantdoenerij is het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lopez heeft rood gepakt voor de interlandbreak. Pedersen werd er juist in de rust uit gewisseld.quote:Op maandag 16 september 2024 22:12 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hockeyhoofded
De rest van de buitenlandse huurlingen zitten volgens mij allemaal op de bank
Tsongwie zit bij Leuven (wie?) op de bank @Pistoleroquote:Op maandag 16 september 2024 22:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lopez heeft rood gepakt voor de interlandbreak. Pedersen werd er juist in de rust uit gewisseld.
Walemark en Kasanwirjo zitten op de bank inderdaad. Mis ik dan nog iemand?
Die speelt steeds een beetje meer!quote:Op maandag 16 september 2024 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsongwie zit bij Leuven (wie?) op de bank @:pistolero
Nou ik hou je in de gaten!quote:Op maandag 16 september 2024 20:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was vanaf het begin al enthousiast!
Imca Marina.quote:Op maandag 16 september 2024 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsongwie zit bij Leuven (wie?) op de bank @:pistolero
De kans dat wanneer je stopt met drinken direct bijdraagt aan een betere prestatie acht ik toch een stuk groter dan wanneer we stoppen met de Hidde.quote:Op maandag 16 september 2024 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoort er ook niemand over als je jezelf klem zuipt voor iedere wedstrijd en je wint alsnog, maar dat betekent niet gelijk dat het een goed idee is.
Ik ken best wat sporters die echt even niet aanspreekbaar zijn kort na een (verloren) wedstrijd, inclusief ikzelf, dan even geforceerd in een kringetje staan gaat er niet echt in zeg maar
Toch denk ik dat het wel iets meer (negatieve) invloed heeft dan ‘als ze winnen heeft niemand het erover’. Dat vind ik een beetje een oneliner terwijl er best wat redenen zijn om te bedenken dat dit niet zo’n goed idee is.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De kans dat wanneer je stopt met drinken direct bijdraagt aan een betere prestatie acht ik toch een stuk groter dan wanneer we stoppen met de Hidde.
Begrijp me niet verkeerd, die huddle hoeft van mij ook niet zo. Maar de kritiek erop vind ik allemaal wat overdreven.
Doen ze in de kleedkamer ook een stand-up denk je?quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog even en er komt ook nog kritiek op de huddle voor de wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |